(ජයන්ත සමරකෝන්)
රුපියල දිගින් දිගටම අවප්රමාණය වීම හා ජපන් යෙන් එකක මිල වරින්වර ඉහළයාමත් සමගම, සෑම කුඩා වාහනයකම මිල ගණන් ගත වූ මාස දෙක තුළ රුපියල් ලක්ෂ එකහමාරකින් පමණ ඉහළ ගොස් ඇති බවද, මේ හේතුවෙන් වාහන ආනයනය ශීඝ්ර ලෙස පහත වැටී ඇති බවද ශ්රී ලංකා වාහන ආනයනකරුවන්ගේ සංගමය පවසයි.
2019 අයවැය යෝජනාවකට අනුව ඉදිරියේදී පැනවීමට යෝජිත සුඛෝපභෝගී වාහන බද්දෙන් පසු රුපියල් ලක්ෂ 35කට වැඩි සිලින්ඩර් ධාරිතාව 2300 (ඩීසල්) සහ සිලින්ඩර් ධාරිතාව 1800 (පෙට්රල්) අගය ගන්නා සෑම වාහන කාණ්ඩයකටම රුපියල් ලක්ෂ 5 - 25 අතර අමතර බද්දත් ගෙවීමට සිදු වන බවද, වාහන අලෙවිය පහළ බැසීමට මෙම තත්ත්වය වඩාත්ම බලපා ඇති බවද එම සංගමයේ ලේකම් ප්රසාද් කුලතුංග මහතා ලංකාදීපයට අද(12) පැවැසීය.
පාස්කු ඉරිදා ත්රස්ත ප්රහාරයත් සමගම බිංදුවට වැටී තිබූ වාහන අලෙවිය නැවත 20%කින් පමණ ඉහළ යමින් තිබියදී මෙවැනි තත්ත්වයක් ඇතිවීම වාහන අලෙවිය තවදුරටත් පහළ වැටීමට හේතුවක් වන බවද හෙතෙම කියාසිටියේය.
සිලින්ඩර් ධාරිතාව 650, 800 හා 1000 යන කාණ්ඩවලට අයත් කුඩා වාහනවල මිල රුපියල් ලක්ෂ 1.5කින් ඉහළ යාම හේතුවෙන්, ඇල්ටෝ වර්ගයේ කුඩා වාහනවල පමණක් මිල ගණන් රුපියල් ලක්ෂ 26 සිට ලක්ෂ 27.5 දක්වා ඉහළ ගොස් ඇතැයිද හෙතෙම සඳහන් කළේය.
ශ්රී ලංකාවේ ප්රමුඛ පෙළේ වාහන එකලස් කිරීමේ සහ ගෙන්වා බෙදා හැරීමේ ආයතනයක් වන, අයිඩියල් මෝටර්ස් සමාගමේ නිල වෙබ් අඩවියBestWeb.lk තරඟයෙන් සම්මාන ත්රිත්වයක් ද
Orient Financeආයතනය සිය 43 වැනි සංවත්සරය 2024 ජුලි 26 වැනිදා අභිමානයෙන් සැමරීය. 1981 වසරේ දී ආරම්භ කළ Orient Finance ආයතනය මුල්ය ශක්යතාව නොකඩවා පවත්වා ගනිමින් ශ්රී ලංකාවේ ඉදි
NDB බැංකුව සිය නවතම යොවුන් ඉතුරුම වන NDB PIXELහඳුන්වාදී ඇත. වයස අවුරුදු 13 සිට 18 දක්වා යොවුන් වයසේ පසුවන දූ දරුවන් සඳහාම නිර්මාණය වූ මෙම නවතම NDB PIXEL ඩිජිටල් ඉතුරුම්
LPEC Campus, Iconic Awards 2024 2024 සම්මාන උළෙලේදී විශිෂ්ටතම අධ්යාපන ආයතනය ලෙස සම්මානයෙන් පිදුම් ලැබීය. එම සම්මානය සතු අධ්යයන විශිෂ්ටත්වය, නව්ය ඉගැන්වීම් ක්රම සහ පරිප
LOLCදිවි සවිය ශ්රී ලංකාව පුරා පාසැල් 4,100 කට සවියක් වෙමින් සිය අධ්යාපන සත්කාර වැඩසටහනේ තුන්වැනි අදියර සාර්ථක ලෙස අවසන් කරන ලදී. මෙම ජයග්රහණයෙන් වැඩසටහන
ලිට්රෝ ගෑස් ලංකා සමාගම, කොළඹ කිංග්ස්බරි හිදී පසුගියදා පැවති ශ්රී ලංකා සෙරමික් හා වීදුරු කවුන්සිලයේ (SLCGC) 18 වැනි වාර්ෂික මහා සභා රැස්වීමේ තාක්ෂණික සැසි
වසර විසිපහක විශිෂ්ට ඉතිහාසයක් සහිත BMS කැම්පස් ආයතනය නවෝත්පාදනයන් පෝෂණය කරමින් අනාගත නායකයින් නිර්මාණය කරමින් සහ හැඩගස්වමින් විශිෂ්ට ආයතනයක් බවට මේ ව
සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී දීප ව්යාප්ත ශාඛා ජාලයේ 51 වැනි ශාඛාව කලූතර දිස්ත්රික්කයේ අර්ධ නාගරික ජනාකීර්ණ නගරයක් වූ මතුගම නගරයේදී පසුගියදා විවෘත කෙරිණ.
ඔබ භාවිත කරනුයේ කුඩා යතුරු පැදියක් හෝ අධි සුඛෝපභෝගී මෝටර් රියක් හෝ වේවා එහි බැටරියට හිමිවනුයේ ප්රධාන අංගයකි. වාහනයක් කරදර වලින් තොරව සිත්සේ භාවිත කර
කුඩා වාහනයක මිල ලක්ෂ එකහමාරකින් ඉහළ ගිහින්
kin benat Thursday, 12 September 2019 09:53 AM
ඇල්ටෝ ජපානේ හදන්නේ සහ මිලට ගන්නේ ඔෆිස් වල, ෆැක්ටරිවල පල්ලෙහා මට්ටමේ වැඩකරන අයට රාජකාරි ගමන් යවන්න. එහෙමත්ම දුප්පත් කවුරු හරි තමයි ඇල්ටෝ ගෙදර පාවිච්චියට ගන්නේ. ඒකට ලංකාවේ.. බොහොම අමාරුවෙන් අරන් පවුලම ගමන් බිමන් යනවා. ලක්ෂ 27 කට ඇල්ටෝ එකක් කියන්නේ සහගහන අපරාධයක්...
NanaFriday, 13 September 2019 06:55 AM
ජපානයේ සල්ලි කාරයොත් ගොඩක් පාවිච්චි කරන්නේ පොඩි වාහන.... ලොකු වාහන පිස්සුවක් නැහැ නේද? බදුවැඩි බව ඇත්ත. එ්ත් පාරේ ඉඩ නැතිව වාහන වැඩි වුණාම එ්ක තදබල ප්රශ්නයක් නේද?
AmaraSaturday, 14 September 2019 06:52 AM
වාහන නවත්තන්න ඉඩ මදි. නගරවල හොඳ නැවතුමක් තියන්නේ නුවර විතරයි. එ්කත් දැන් ඉඩමදි. නගරාධිපතිවරු කළ යුත්තේ ඒවා නිවැරදි හොඳම තැන පිහිටුවීමයි.
chinthaka Saturday, 14 September 2019 07:16 PM
අර 2015 දී "පොඩි කාර් එකක්" ගැනීමේ අපේක්ෂාවෙන් නිර්පාක්ෂික අපේක්ෂකයෙකුට ඡන්දෙ දෙන්න කියලා අඬ අඬා, තෙමි තෙමී මෝටර් බයිසිකලේ ගියපු අර නංගි දැන් කොහෙද දන්නේ නැද්ද?
bandula Sunday, 15 September 2019 04:02 AM
අපේ රටේ බොහෝ අය වාහන ගන්නේ ගමන් යන්න නොවේ. අනෙක් අයට පේන්න ගරු සැලකිලි ලබන්නටය. පිටරට ඉන්න සමහර අය කරන්නේ ණයවෙලා සුඛෝපබෝගී වාහන පෙන්වීමෙන්ය. පාරේ ඉඩ නැතිව වාහන වැඩි වුණාම එ්ක තදබල ප්රශ්නයක්. සිංගප්පූරුව වැනි රටවල වාහන ලාභ වුණත් පාවිච්චි කිරීමේදී විශාල බදු ගෙවිය යුතුයි. නමුත් කුලීරථ ගාස්තු ඉතා අඩුය. බොහෝ අය කුලී රථ කෙටි ගමනට යොදා ගැනේ. දුරගමන් වලට බස් රථ සහ දුම්රිය යොදා ගැනේ. ජනගහනය වැඩි කුඩා රටක් අනුගමනය කළ යුතු වන්නේ සිංගප්පූරුව වැනි රටකි. ජපන්නු ලෝකෙටම කාර් හැදුවට යන්නේ බයිසිකලයෙන්ය.
jayaMonday, 16 September 2019 04:26 PM
වැඩක් නෑ බන්දුල ඔව්ව අපේ අයට තේරෙන්නේ නෑ. පඩිය වගේ 60-70 ගුණයක් ගෙවලා වාහන ගන්නේ ඔලුවේ මොකක් හරි වැරද්දක් රටේ බහුතරයකට තියෙන හින්ද තමා
wickyWednesday, 18 September 2019 03:50 PM
බදු ගැහැව්වට කමක් නැහැ. පොඩ්ඩක් බලන්න, වෙලාවට වැඩට යාගන්න ප්රවාහන සේවයක් නැහැ. යන්තම් තියෙන දුම්රිය කීපයක් දුවනවා. දැනට අවුරුදු 10කට කලින් යොදවපු දුම්රිය මැදිරි ප්රමාණයමයි.. නමුත් මගීන් වැඩිවෙලා. දුම්රිය අඩුවෙලා. බස් ගත්තද එච්චරයි. කතාකරලා වැඩක් නැහැ. නිවැරදි පාලකයෙක්, බයනැතිව වැඩකරන්න දන්නා නායකත්වයක් ඕනෑ. එ්කත් නිලධාරින්ද ඒ වගේම විය යුතුයි. නමුත් බදු අයකර පුළුවන් තරම් වාහන මිල ඉහල දැම්මත්, අවසානයේ, ණය වී හෝ අපට ඔය පොඩි වාහනයක් නිෂ්පාදිත වියදම මෙන් දෙගුණයක් පමණ බදු ගෙවා ගන්න වෙනවා. මොකද ඔය ඇමතිලා මොනවා කිව්වත් අන්තිමට පඩිය ගෙවන්නේ වැඩ කරන ආයතනයෙන් නිසා...
NuwanThursday, 19 September 2019 08:50 AM
අපේ රටේ බොහෝ අය වාහන ගන්නේ ගමන් යන්න නොවේ. අනෙක් අයට පේන්න ගරු සැලකිලි ලබන්නටයි. මේ කතාව හැමෝටම අදාල නැහැ මිත්රයා... සමහරු වාහනය ගන්න ජීවත් වෙන ජීවිකාව කරගන්න. අනික ආරක්ෂිත හොඳ වාහනයක් ලබාගැනීම ඕනෑම මිනිසෙකුගේ අයිතිවාසිකමක්, එ්ක නැති කරන්න රජයකට අයිතියක් නැහැ..
api UNP Monday, 16 September 2019 01:03 AM
චින්තක.. ඒ නංගිට නම් ඡන්දෙන් පස්සේ නොමිලේම කාර් එකක් ලැබිලා. එයා පැදපු බයික් එකත් ලක්ෂෙකට වික්කලු.
latha Monday, 23 September 2019 09:37 AM
අපොයි , පොඩි මිනිස්සුන්ට දෙන්න එපා. රජය සේවකයන් විතරක් තෝරලා බදු මොකුත් නැතුව ලොකුම වාහන දෙන්න. ඒ වගේ නීති දෙකක් තියා ගන්න . ලෝකේ අනිත් කිසිම රටක එහෙම නීති නැහැනේ. පුද්ගලික සේවකයන්ගෙන් පුළුවන් තරම් බදු ගගහ රජයේ සේවකයන්ට විතරක් සහනාදාර ඔක්කොම දෙන්න.