කොළඹ කොල්ලුපිටිය - ශ්රී ජයවර්ධනපුර මාර්ගයේ අධික වාහන තදබදය අවම කිරිමේ අරමුණින් ඉදිකෙරෙනන රාජගිරිය ගුවන් පාලම මහාමාර්ග ඇමැති ලක්ෂ්මන් කිරිඇල්ල, මුදල් ඇමැති රවී කරුණානායක යන මහත්වරුන්ගේ ප්රධානත්වයෙන් අද (06) ඇරඹිණි.
ස්පාඤ්ඤ රජයේ ණය ආධාර මත ඉදිකෙරෙන මෙම ගුවන් පාලම සදහා යන වියදම රුපියල් කෝටි 850 කට ආසන්න මුදලකි.මීටර 363ක් දිගින්ද මංතීරු 4 කින් ද යුක්තය.
ශ්රී ලංකාවේ ප්රමුඛ පෙළේ වාහන එකලස් කිරීමේ සහ ගෙන්වා බෙදා හැරීමේ ආයතනයක් වන, අයිඩියල් මෝටර්ස් සමාගමේ නිල වෙබ් අඩවියBestWeb.lk තරඟයෙන් සම්මාන ත්රිත්වයක් ද
Orient Financeආයතනය සිය 43 වැනි සංවත්සරය 2024 ජුලි 26 වැනිදා අභිමානයෙන් සැමරීය. 1981 වසරේ දී ආරම්භ කළ Orient Finance ආයතනය මුල්ය ශක්යතාව නොකඩවා පවත්වා ගනිමින් ශ්රී ලංකාවේ ඉදි
NDB බැංකුව සිය නවතම යොවුන් ඉතුරුම වන NDB PIXELහඳුන්වාදී ඇත. වයස අවුරුදු 13 සිට 18 දක්වා යොවුන් වයසේ පසුවන දූ දරුවන් සඳහාම නිර්මාණය වූ මෙම නවතම NDB PIXEL ඩිජිටල් ඉතුරුම්
LPEC Campus, Iconic Awards 2024 2024 සම්මාන උළෙලේදී විශිෂ්ටතම අධ්යාපන ආයතනය ලෙස සම්මානයෙන් පිදුම් ලැබීය. එම සම්මානය සතු අධ්යයන විශිෂ්ටත්වය, නව්ය ඉගැන්වීම් ක්රම සහ පරිප
LOLCදිවි සවිය ශ්රී ලංකාව පුරා පාසැල් 4,100 කට සවියක් වෙමින් සිය අධ්යාපන සත්කාර වැඩසටහනේ තුන්වැනි අදියර සාර්ථක ලෙස අවසන් කරන ලදී. මෙම ජයග්රහණයෙන් වැඩසටහන
ලිට්රෝ ගෑස් ලංකා සමාගම, කොළඹ කිංග්ස්බරි හිදී පසුගියදා පැවති ශ්රී ලංකා සෙරමික් හා වීදුරු කවුන්සිලයේ (SLCGC) 18 වැනි වාර්ෂික මහා සභා රැස්වීමේ තාක්ෂණික සැසි
වසර විසිපහක විශිෂ්ට ඉතිහාසයක් සහිත BMS කැම්පස් ආයතනය නවෝත්පාදනයන් පෝෂණය කරමින් අනාගත නායකයින් නිර්මාණය කරමින් සහ හැඩගස්වමින් විශිෂ්ට ආයතනයක් බවට මේ ව
සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී දීප ව්යාප්ත ශාඛා ජාලයේ 51 වැනි ශාඛාව කලූතර දිස්ත්රික්කයේ අර්ධ නාගරික ජනාකීර්ණ නගරයක් වූ මතුගම නගරයේදී පසුගියදා විවෘත කෙරිණ.
ඔබ භාවිත කරනුයේ කුඩා යතුරු පැදියක් හෝ අධි සුඛෝපභෝගී මෝටර් රියක් හෝ වේවා එහි බැටරියට හිමිවනුයේ ප්රධාන අංගයකි. වාහනයක් කරදර වලින් තොරව සිත්සේ භාවිත කර
වාහන තදබදය නැති කරන්න නව ගුවන් පාලමක්
පෙරේරා Monday, 06 June 2016 10:09 PM
වැඩේ නම් හොඳයි. වියදම තමයි වැඩි (නි)
වජිර Monday, 06 June 2016 10:07 PM
මේ හදන පාරේ එක මිටරයකට ආසන්න වශෙන් කෝටි 2 කුත් ලක්ෂ 30කුත් වැයවෙනවා. රත්තරන් නැතුව තනිකර කොන්ක්රීට් වලින් කළා නම් හරිනේ (නි)
ආර්. වික්රම Sunday, 12 June 2016 02:02 AM
චානක, දන්නවා වගේ බොරු කියන්න එපා. කුළුණු උඩ හදන පාරවල් වලට තමයි වැඩිම වියදම යන්නේ! (නි)
ධම්ම Tuesday, 07 June 2016 06:44 AM
මේක අත්යවශ්ය වැඩක්. ගාන කෙසේ වෙතත් පාර්ලිමේන්තුවට යනෙන මැති ඇමතිවරුන්ගේ වටිනා කාලය ඉතිරි කර ගන්න පුළුවන් පාරේ රස්තියාදු නොවී. ඒ කාලය මුදල්වලින් තක්සේරු කරන්න බැහැ වජිර. (බ)
ධම්ම Tuesday, 07 June 2016 06:41 AM
මේක අත්යවශ්ය වැඩක්. ගාන කෙසේ වෙතත් පාර්ලිමේන්තුවට යනෙන මැති ඇමතිවරුන්ගේ වටිනා කාලය ඉතිරි කර ගන්න පුළුවන් පාරේ රස්තියාදු නොවී. ඒ කාලය මුදල්වලින් තක්සේරු කරන්න බැහැ වජිර. (බ)
චාන්දක Sunday, 12 June 2016 04:33 AM
වික්රම, මම කොතනද කුළුණු මත හදන පාරවල් වල වියදම අඩුයි කිව්වේ? මම කිව්වේ මහා මාර්ගයේ කුළුණු මත හදන මාර්ගයකත් පහත් බිමක හදන මාර්ගයකත් මිල වෙනස්වන ආකාරයයි. (නි)
චානක Wednesday, 08 June 2016 01:37 PM
ප්රසන්න ප්රධාන මාර්ගයක කුළුණු මතින් ඉදිවන මාර්ගයක් කුඹුරු මතින් ඉදිවන මාර්ගයකට වැඩිය ලෙහෙසියෙන් ඉදිකළ හැක. කුඹුරු වල මාර්ගය ඉදිකිරීමේදී ප්ලැට්ෆොර්ම් සහ පිවිසුම් මාර්ග ඉදිකිරිම සදහා අමතර මුදලක් වැයවන නමුත් මහා මාර්ගයක එසේ නොවේ (බ)
පෙරේරා Wednesday, 15 June 2016 09:42 AM
මෙයාලා කියන්නෙත් ගිය ආණ්ඩුවලින් කියපුදේමයි. (නි)
චානු Tuesday, 07 June 2016 07:36 AM
මේ කියන විදියට මීටර 363 ක් හදන්න බිලියන 8.5 යනවා. ඒ කියන්නේ කිලෝමීටරයකට බිලියන 23.5 ක්. මේ ආණ්ඩුව පහුගිය දවස්වල කිව්වා කඩවත කෙරවලපිටිය කිලෝමීටර 9.3 හදන්න බිලියන 66.6 වැඩියි කියල. නමුත් මේ කිලෝමීටර 9.3 ඇතුලේ කිලෝමෙටර 5.9 ක් තියෙන්නේ මේවගේම පාලම්. එහෙමනම් ඒ කිලෝමීටර 5.9 හදන්න බිලියන 138.6 යනවා. අනෙක් කිලෝමීටර 3.4 නැතුවත්. (බ)
වෙල්ගම Wednesday, 08 June 2016 09:24 AM
පාරවල් කන්නද කියලා සමහරු ඇහුවා නේද? (නි)
නාලක Wednesday, 08 June 2016 02:39 AM
මේකේ පොඩ්ඩක් මිල වැඩිවෙලා තියෙන්නේ මහින්දලාගේ කාලේ කරපු වැරදි නිසා. (නි)
දාබරේ Tuesday, 07 June 2016 03:20 AM
වජිරට පුලුවන්න මිට අඩු මුදලකින් වගකීමක් ඇතිව මෙය හදාදෙන්න ඉදිරිපත් වන්න.තවම ප්රමාද නැහැ.(ම)
අතුල Thursday, 23 June 2016 08:04 AM
අනේ මන්ද අපේ රටේ මිනිස්සුනට නොතේරන ඔය කවුරු කළත් රටේ ධනය උපද්දවල නොවේ ගිනි පොලියට ගත්ත සල්ලි වලින් , ඕකෙන් රවීගේ සහ කිරිඇල්ලගේ කරල පැහේවි , අපේ මිනිස්සු පොඩි චූන් එකක් ගනීවි , කයිවාරු ගැහුවට මුළු රටම ණය ආකරයක් අපි කියන්නේ රටේ ජාතික නිෂ්පාදනය ගොඩ නගන ආර්ථිකයක් රටට ඕන කාටවත් ණය නොවී කරන සංවර්ධනය තමයි සංවර්ධනය කියන්නේ මේවා අරය කරපු නිසා කරන්න ඕන කියල මහා කුට්ටියක් සාක්කුවේ දාගෙන අපිව තව තවත් අගාදයට ඇද දමන මේක්රමය ඉතා නරක ප්රතිඵල ලැබේවී (බ)
මලිත් Wednesday, 22 June 2016 04:46 PM
දක්ෂිණ අධිවේගී මාර්ගය කටුනායකට සම්බන්ධකරන ව්යාපෘතිය නැවතිලා, මහනුවර අධිවේගී මාර්ග ව්යාපෘතිය නැවතිලා. ඉතින් මේකටත් එහෙම තමයි. රට දියුණු නොවුණත් ආණ්ඩුව නම් දියුණුවන බව පේනවා අපේ බදු වලින් කෝටි ගණන් වාහන අරන්. (නි)
අනුර Sunday, 12 June 2016 09:05 AM
හොදයි ඉතින් ඉක්මනින් මේ දෙවල් වෙනවා නම්.(හේ)
ආසිරි Sunday, 12 June 2016 09:05 AM
මේක විසදුමක් වෙන්නේ නෑ.(හේ)
මලින්ද Sunday, 12 June 2016 09:06 AM
මේක හොද යෝජනවාක්. ඒත් සියයට සියයක් නොවේ.(හේ)
ඇසළ Tuesday, 07 June 2016 04:06 AM
අවුරුදු 20 ක් මුකුත් නැතුව ඉදල දැන් වැඩ කරන කොට ගාන ටිකක් වැඩි වෙනවා තමයි. ගණන් ගන්න දෙයක් නෙමෙයි කොහොම හරි වැඩේ කරන්න හදනවා විතරයිනේ.(ම)
නලීන් Sunday, 12 June 2016 09:06 AM
කරන දේ ගැන ගොඩක් සතුටු වෙනවා මහත්තයෝ.(හේ)
සෙනුර Sunday, 12 June 2016 09:06 AM
අපිත් බලන් හිටියේ මේ හරියේ පාලමක් හදනකන් තමයි.(හේ)
අනුර Sunday, 12 June 2016 09:08 AM
ප්රසන්න, වටරවුම් පාරේ ගිහින් නැහැ වගේ. මහින්ද හැදුවේ කිමි එකකට කෝටි 2 වෙන්න. දැන් කොහොමද? හොරා කියලනේ කිවුවේ. ඒක තමා ප්රශ්නය. (නි)
නලීන් Wednesday, 08 June 2016 10:37 AM
වැඩක් වෙන එකක් නෑ.(හේ)
ඉසංක Wednesday, 08 June 2016 10:37 AM
ඉක්මනින් වැඩ ටික ඉවර කරන්න.(හේ)
අමින්ද Wednesday, 08 June 2016 10:37 AM
මේ වැඩේ පටන් ගත්ත එක හොදයි.(හේ)
කුමාර් Friday, 10 June 2016 06:51 PM
අපොයි! අර දෙහිවල ගුවන් පාලමක් හදලා ට්රැෆික් වැඩිවුණා විතරයි. දැන් එ්කෙත් බර වාහන යන්න තහනම්. පරණ විදිය හොඳයි (නි)
සසිදු Wednesday, 08 June 2016 10:40 AM
දැන් වාහන තද බදයට තව විකල්ප ගේන්න ඕනේ කාලේ ඇවිත්.(හේ)
ගාමිණි Wednesday, 08 June 2016 10:40 AM
මේ වගේ මාර්ග තදබදය තියෙන තැන් ගොඩක් තියෙනවා.(හේ)
චානුක Wednesday, 08 June 2016 10:40 AM
කොච්චර කාලයක් යනවද?(හේ)
දනුෂ්ක Wednesday, 08 June 2016 10:37 AM
දැන් මේක හොද විසදුමක්.(හේ)
ආසිරි Wednesday, 08 June 2016 10:40 AM
ඒක හොදයි (හේ)
පසිදු Wednesday, 08 June 2016 10:37 AM
ඔන්න තේරිලා, එයාලත් පුංචි වැඩක් පටාන් අරන්.(හේ)
ආසිරි Wednesday, 08 June 2016 10:37 AM
වැඩේ ඉක්මනින් කරනවා නම් ගොඩක් හොඳයි.(හේ)
පසිදු Wednesday, 08 June 2016 10:37 AM
ඔන්න තේරිලා, එයාලත් පුංචි වැඩක් පටන් අරන් (හේ)
අනුර Thursday, 16 June 2016 02:01 PM
සෙනුර, අපි හොඳටම දන්නවා පොළොවට යටින් යන්න පුළුවන් අයට ගුවන් පාලම් අවශ්ය නැහැ. (නි)
අසෝකා Tuesday, 07 June 2016 08:39 AM
මමත් කල්පනා කළේ එ්කම තමයි චානු, කිලෝමීටරයක් දුරට හැදුවනම් ගාන කොහොම වෙයිද කියල? (බ)
ජාලිය Tuesday, 07 June 2016 02:45 PM
එ්ක හොඳයි.(හේ)
නිම්මි Tuesday, 07 June 2016 02:42 PM
දැන් ගුවන් පාලම හොදද? (හේ)
විපුල Tuesday, 07 June 2016 08:46 AM
වැඩි ගානට මහින්ද කරනකොට තමයි වැරදි. (බ)
නිම්මි Tuesday, 07 June 2016 02:43 PM
දැන් ගුවන් පාලම හොඳද? මහින්ද හදනකොට මොනවද මෙයාල කිව්වේ? (හේ)
හිරාන් Tuesday, 07 June 2016 04:52 AM
ඉඳල, ඉඳලා මේ වැඩක් කරනවමයි. දෙවි පිහිටයි. නුවර අධිවේගෙට මුල්ගල තියලා දැන් ඒක පැලත් වෙලා. අනේ එසේ නොවේවා. (නි)
විපුල Tuesday, 07 June 2016 08:43 AM
වැඩි ගානට මහින්ද කරනකොට තමයි වැරදි.(හේ)
පසිදු Wednesday, 08 June 2016 10:38 AM
ඔන්න තේරිලා, එයාලත් පුංචි වැඩක් පටන් අරන් (ම)
හිරාන් Tuesday, 07 June 2016 04:57 AM
ඉදල,ඉදල වැඩක් කරනවමයි. දෙවි පිහිටයි. නුවර අධිවේගෙට මුල් ගල තියල දැන් ඒක පෑලත් වෙලා. අනේ එසේ නොවේවා.(ම)
එරංග Thursday, 09 June 2016 06:26 AM
දැන් වාහනවල ගණන්වල හැටියට පාර්ලිමේන්තු යන අයට විතරයි යන්න පුළුවන්. කාලා ඇඳලා ඉන්න බැරි රටක් මේක. පොදු ප්රවාහන සේවා දියුණු කරන්නෙ නැහැ, කෝටි ගණන් වියදම් කරලා පාරවල් හදනවා (නි)
ප්රසන්න Wednesday, 08 June 2016 10:55 AM
මෙම ගුවන් පාලම කණු මත සහ ප්රදාන මාර්ග මත සහ ගොඩනැගිලි අතරින් ගොඩනැගෙන එකකි. එය ඉඩම් සහ කුඹුරු මතින් ඉදිවෙන මාර්ගයකට වඩා වියදම් සහ කාලය වැයවන අතර සුක්ෂම ඉංජිනේරු ක්රියා පටිපාටියන් අනුගමනය කලයුතුය. (ම)
අරුණ Monday, 06 June 2016 04:11 PM
ඉතා කාලෝචිත වැඩපිළිවෙලක්. (ර)