IMG-LOGO

2024 නොවැම්බර් මස 24 වන ඉරිදා


චීනයෙන් අධිවේගයට තල්ලුවක්

මහාමාර්ග හා ආයෝජන ප‍්‍රවර්ධන අමාත්‍ය කබීර් හෂීම් හා චීන තානාපති යි ෂියැන්ලියැන්ග් අතර හමුවක් පසුගියදා පැවැත්විණි.

චීනයේ ආධාර මත මෙරට කි‍්‍රයාත්මක වන පසුගිය සමයේ මහත් ආන්දෝලනයන්ට තුඩුදුන් ව්‍යාපෘතීන්ගේ වත්මන් තත්ත්වය පිළිබඳව දෙපළ මෙහිදී සාකච්ඡා කළහ.

ලැබී ඇති ටෙන්ඩර් වලට වඩා අඩුමුදලට ඇතැම් ව්‍යාපෘතීන් කි‍්‍රයාත්මක කළ හැකි බව අමාත්‍යවරයා මෙහිදී චීන තානාපතිවරයාට පෙන්වා දුන්නේය. විශේෂයෙන් කඩවත - කෙරවළපිටිය සම්බන්ධ කෙරෙන වටරවුම් මාර්ගය ඉදිකිරීමේදී දැනට ඉදිරිපත්කර ඇති සැලසුම්වල සුළු වෙනස්කම් කිහිපයක් සිදුකිරීමෙන් පමණක් රුපියල් බිලියන 25 ක් ඉතිරි කරගත හැකි බව ඇමතිවරයා කීය.

මෙම වටරවුම් මාර්ගයේ ඉදිකිරීම් කටයුතු ඉදිරි සති කිහිපයේදී ආරම්භ කිරීමට නියමිත බවද ඔහු සඳහන් කළේය.

දක්ෂිණ අධිවේගී මාර්ගය දීර්ඝ කිරීමේ ව්‍යාපෘතිය ගැනද දෙපාර්ශවය අතර අදහස් හුවමාරු විය. එම ව්‍යාපෘතිය කි‍්‍රයාත්මක කිරීම සම්බන්ධයෙන් රජයේ අවධානය යොමුව තිබෙන බවද අමාත්‍යවරයා පැවසීය. නමුත් ඊට පෙර එසේ අධිවේගී මාර්ගයේ දිගුවක් ඉදිකිරීමේ ප‍්‍රයෝජනයක් ඇත්දැයි ශක්‍යතා අධ්‍යනයක් සිදුකිරීමෙන් සොයා බැලිය යුතුව තිබෙන බව ඔහු පෙන්වා දුන්නේය.

ශී‍්‍ර ලංකාව හා තව තවත් සබඳතා වර්ධනය කරගැනීම චීනයේ අපේක්ෂාව බව සාකච්ඡාවේදී චීන තානාපතිවරයා පැවසීය.



අදහස් (0)

චීනයෙන් අධිවේගයට තල්ලුවක්

ජයසිරි Thursday, 21 May 2015 09:47 PM

සමහර මෝඩයෝ හිතන්නේ අධිවේගයකින් රටකට කිසිම වැඩක් නැහැ කියලා (නි)

:       0       0

සජී Sunday, 17 May 2015 08:59 AM

චිනේ එපා කිව්වා නේද . දැන් හොඳද? බොරුව තමා. (බ)

:       0       0

කල්ප Friday, 15 May 2015 10:05 AM

ලංකාවේ අධිවේගී මාර්ග වලට ඇතුල් වීමේ ගාස්තුව වැඩියි.(හේ)

:       0       0

බන්දුල Friday, 15 May 2015 10:05 AM

චීනේ පිහිටෙන් අපි ගොඩ.(හේ)

:       0       0

කමල් Friday, 15 May 2015 10:05 AM

දැන් අධිවේග මාර්ග හදන එක නතර වෙලා තියෙන්නේ.(හේ)

:       0       0

සීලන් Friday, 22 May 2015 07:37 AM

කඩවත - කෙරවළපිටිය අධිවේගී මාර්ගය අවලංගු කළයුතුයි! (නි)

:       0       0

පියල් Friday, 15 May 2015 12:29 AM

චීනය ගැන දන්නේ මොනවද අපි කොයි කවුරුත් මියක් කඩන්නේ නැහැ අත ලෙව කන්න. එ්ක මතක තියාගෙන මේ සංවර්දනයට නැතිනම් අපේ රට බිලීබාගන්නද කියල හිතුවොත් හොඳයි (නදී)

:       0       0

සුපුන් Friday, 15 May 2015 12:30 AM

සමාජවාදී දනවාදී කියල වෙනසක් නැහැ. දෙවර්ගයම බලන්නේ ඇමක් දාගන්න. ඇම ගිල්ලොත් අමාරුවේ., මේ ඇම ගිලලා තව පොලිත් ගෙවන්න ඕනේ (නදී)

:       0       0

පබලු Thursday, 14 May 2015 07:16 AM

චීනයට අප ණය ගැතියි.(හේ)

:       0       0

රුවන් Thursday, 14 May 2015 07:17 AM

මොන දේ වුනත් කමක් කොහොම හරි සංවර්ධන කටයුතු සිදු වෙනවා නම් හොදයි.(හේ)

:       0       0

කල්ප Thursday, 14 May 2015 07:17 AM

චීනේ උදව් නැත්තම් අපේ ව්‍යාපෘති සියල්ල අතර මඟ නතර වෙනවා.(හේ)

:       0       0

රුවන් Thursday, 14 May 2015 07:17 AM

දකුණු අධිවේගය මාතරින් එහාට වියදම් කිරීමට ප්‍රථම යාපනය දක්වා මාර්ගය සැදීම වැදගත් ජීවත් වන පිරිස දිහා බලන විට. (හේ)

:       0       0

ශෂි Friday, 15 May 2015 12:13 PM

කවුරුත් නිකන් උදව් කරයි. බලාගෙන ඉන්න.(හේ)

:       0       0

සසි Friday, 15 May 2015 12:14 PM

කවුරුත් නිකන් උදව් කරයි. බලාගෙන ඉන්න.අනික පොලිය විතරක් නෙවෙයි ගෙවන්න වෙන්නේ.(අ)

:       0       0

ධාරංග Friday, 15 May 2015 12:33 PM

උදව් වුනා වගේම ඒ ව්‍යාපෘතියෙන් 2/3 එහෙට දෙන්න වෙයි.(හේ)

:       0       0

අනුර Thursday, 14 May 2015 08:33 AM

ආරක්ෂාව ගැන හිතුවොත් උතුරු අධිවේගයට මුල් තැන දිය යුතුවෙනවා සියලුම මාර්ග අවශ්‍ය වෙනවා පසුගිය කාලයේ ඔබතුමන්ලා නවත්වපු කටුනායක අධිවේගය නැවත පටන්ගන්න මිලියන විශාල ප්‍රමාණයක් වැඩිපුර ගියා එය නැවත් වූවේ කොන්ත්‍රාත්කරු බේරගන්න කොහොම වුනත් ඔබලාගේ වැඩ ගැන පැහැදීමක් නැහැ මීළඟ සැරේ පත් කරගන්න අදහසක් ඇත්තෙම නැහැ නිකම් කුරුවල් වෙච්ච විදිහක් අපිට හැඟෙනවා. තව 5000 හිරේ දැම්මත් ආයේ නම් එපා (බ)

:       0       0

කුමාර Monday, 18 May 2015 05:55 AM

චීනය තමයි අපගේ ළගම මිතුරා.(හේ)

:       0       0

චතුර Saturday, 23 May 2015 01:39 PM

සමහර මිනිස්සු ළිං වල ඉන්න ගෙම්බෝ වගේ. එංගලන්තයට , ඇමරිකාවට චීනයෙන් ණය අරගෙන එයාලගේ රටවල් දියුණු කරන්න පුලුවන් නම් ලංකාව වගේ රටකට මොකද බැරි? මෙතන සමහර අය හිතන්නේ ලංකාවේ තාම යන්න ඕනෑ පරණ බොරළු පාරේ කියලා (නි)

:       0       0

මොහමඩ් Friday, 15 May 2015 02:19 PM

අධි වේගී මාර්ග හදනවට වඩා දුම්රිය මාර්ග අලුත්වැඩියා කර ද්විත්ව දුම්රිය මාර්ගය යාපනය දක්වාම ඉදි කල නම් දුප්පත් මනුස්සයටත් සහනයක් සෙලසේවි.(කේ)

:       0       0

චතු Saturday, 23 May 2015 01:45 PM

සමහර මිනිස්සු ළිං වල ඉන්න ගෙම්බෝ වගේ . එංගලන්තයට , ඇමරිකාවට චීනයෙන් ණය අරගන එයාලගේ රටවල් දියුණු කරන්න පුලුවන්නම් ලංකාව වගේ රටකට මොකද බැරි . මෙතන සමහර අය හිතන්නේ ලංකාවේ තාම යන්න ඕන පරණ බොරළු පාරේ කියල (බ)

:       0       0

මොවින්ද Thursday, 21 May 2015 11:36 AM

චින මත තමා දුවන්නේ. ඉතින් යහපාලනයක තරම තමා. දැන් රට එක තැන පල් වෙනවා. සංවර්ධන අඩාලයි. (ස)

:       0       0

මොවින්ද Thursday, 21 May 2015 11:36 AM

චින මත තමා දුවන්නේ ඉතින් යහපාලනයක තරම තමා දැන් රටක එක තැන පල් වෙනවා සංවර්ධන අඩාලයි (ම)

:       0       0

මොවින්ද Thursday, 21 May 2015 11:38 AM

චින මත තමා දුවන්නේ ඉතින් යහපාලනයක තරම තමා දැන් රටක එක තැන පල් වෙනවා සංවර්ධන අඩාලයි (කේ)

:       0       0

කුමාර Wednesday, 20 May 2015 07:22 AM

මේක හදන්න තිබුනේ මන්තීරු හයකට. පාලම්,බෝක්කු ඔක්කොම හයකට හදනවා .ඒ අනාගත අවශ්‍යතාවන්ට සරිලන විදියට. මන්තීරු හතරක් වැඩ කරන්නේ. නමුත් , අලුතෙන් හදන්නේ මංතීරු හතරකට. මුදල් අඩුවෙන් ගියා කියල පෙන්වන්න. නමුත් අනාගතේදී මෙය පළල කරන්න සිදු වුවහොත් විශාල වියදමක් වැඩිපුර යනවා. ඒ වගේම වැඩත් අමාරුයි. එකවර හදන තරම් ප්‍රමිතියක් ගන්න බෑ. කවුරු පාලනය කළත් කමක් නෑ රටේ වැදගත් තීරණ ගන්නකොට රටගැන හිතල ගන්න ඕන. මිනිස්සු රවටන්න, චන්ද ගන්න මේ වගේ දේවල් කරන හොද නැහැ. කවුරු හරි මේ ගැන වැඩිපුර දැනගන්න ඕන නම් විස්තර කරන්නම්. (බ)

:       0       0

අනුර Sunday, 17 May 2015 12:23 AM

මහ ලොකුවට පංපෝරි ගහලා චීනය එළවලා දාන්න ගිය උදවිය දැන් ආයෙත් චීනය පිටිපස්සෙන්ම යනවා. (නි)

:       0       0

නිලූක Saturday, 23 May 2015 03:18 PM

කොහොමහරි කමක්නැහැ, දකුණේ අධිවේගය සාදා නිමකරන්න (නි)

:       0       0

සම්පත් වන්නිආරච්චි Sunday, 24 May 2015 10:32 AM

මේ රජයත් චීනය සමග එකතු වුනොත් ඇමරිකන් හා ඉන්දියන් ඔත්තුසේවා තවත් මෛත්‍රී කෙනෙක් සොයාවි. ඊට උඩගෙඩි දෙන්න මේ අය අතරින්ම (ඩොලර් ලැබෙනවනම් තම බිරිඳ සහ දූදරුවන් පවා දීමට තරම් නිවට)ජුදාස්ලා පහල වේවි. සමහර විට එදාට ඇගේ වෛරය වෙනුවට උගේ වෛරයත් පෙන්වන්න බැරිකමක් නෑ. සිංහලයාගේ විදිය ඒකයි. (බ)

:       0       0

චන්දික Friday, 22 May 2015 10:44 AM

අපි අදිවේග මාවත් වලට ගෙවනවා. චුට්ටක් හිතන්න. අපි සත පහක් වත් ගෙවන්නේ නැතිව අලුතින් හැදුව පාරවල් වල යනවා. අපි ණය වුනත් ප්‍රතිපලයක් තියෙනවා. මොකද ඒ පාරවල් වලින් අදායමක් රටට නෑ, වියදමක් පමණි. ඔය පාරවල් හදන නිලදාරී සහ කොන්ත්‍රාත් කරුවන් සදකලයේම හොඳට ගසා කනවා. රටේ දියුණුව ගැන හිතන්න. සිංගප්පූරුව සහ මලයාසියාව දියුණු උනේ මිට වැඩ දරුණු සහ මිනිසුන් මරා දමමින් නේද? හිතන්න...(හේ)

:       0       0

සලාම් Friday, 15 May 2015 04:40 PM

පසුගිය රජය බහුතර ව්‍යාපෘති කළේ වාසි බලාගෙන මිසක් අවශ්‍යතාවයකට නොවේ. (නි)

:       0       0

සුමිත් Friday, 15 May 2015 03:56 AM

අපි නය ගෙවනවා පොලිත් එක්ක (නදී)

:       0       0

චන්දි Friday, 22 May 2015 10:54 AM

අපි අධිවේග මාවත් වලට ගෙවනවා. චුට්ටක් හිතන්න. අපි සත පහක් වත් ගෙවන්නේ නැතිව අලුතින් හැදුව පාරවල් වල යනවා. අපි නය උනත් ප්‍රතිපලයක් තියෙනවා. මොකද ඒ පාරවල් වලින් අදායමක් රටට නෑ, වියදමක් පමණි. ඔය පාරවල් හදන නිලධාරී සහ කොන්ත්‍රාත්කරුවන් සදාකාලයේම හොඳට ගසා කනවා. රටේ දියුණුව ගැන හිතන්න. සිංගප්පූරුව සහ මලයාසියාව දියුණු වුනේ මිට වඩා දරුණු සහ මිනිසුන් මරා දමමින් නේද? හිතන්න.... (බ)

:       0       0

චාමලි Friday, 22 May 2015 10:56 AM

මහා මාර්ග මුලින් සෑදිය යුතුයි.එතකොට තමයි ආර්ථිකමය අති්න් ජයග්‍රහණ කරා යෑමට හැකියාව තිබෙන්නේ.(හේ)

:       0       0

චමෝද් Friday, 22 May 2015 10:58 AM

අපි අදිවේග මාවත් වලට ගෙවනවා. (හේ)

:       0       0

කමල් Friday, 15 May 2015 04:20 AM

මේ යහපාලන ආණ්ඩුවට පාරක්වත් හදාගන්න බෑ.සියලුම සංවර්ධන වැඩ නතර වෙලා.අපේ රට එක තැන පල් වෙනවා.(බ)

:       0       0

කමල් Friday, 15 May 2015 04:34 AM

දැන් පාරක් වත් හදාගන්න බහැ සියලුම සංවර්දන වැඩ නතර වෙලා රට එක තැන පල්වෙනවා. (නදී)

:       0       0

දුමින්ද Thursday, 14 May 2015 12:22 PM

ඉදිකිරීමේ සංස්කෘතිය ලාංකික උරුමය වේ (බ)

:       0       0

සුනිල් Thursday, 14 May 2015 01:41 PM

චීනය, චීනය වූ පමණින් ප්‍රතික්ෂේප නොකර ඔවුන්ගේ උපරිමය රටට අවංකව ලබා ගැනීමට පාලකයින්ට නැණ පහල වේවා.. (කේ)

:       0       0

නිහාල් Thursday, 14 May 2015 02:16 PM

අපේ රටට අවශ්‍ය දේ දුන්නේ ලෝකයේ සමාජවාදී රටවල් විතරයි.අනිකුත් බටහිර සහ අමෙරිජ්කව අපිට නය දීලා නිකන්ම කන්න උගන්නලා අපේ දේවල් පොලියත් සමග හුරාකෑවා.චීනය නයටදුන්නේ කන්න නෙවෙයි,රටේ පැවැත්මට,රට සන්වර්දනයකරන්න.එකයි වෙනස.(කේ)

:       0       0

කමල් Friday, 15 May 2015 06:19 AM

මේ යහපාලන ආණ්ඩුවට පාරක්වත් හදාගන්න බෑ. සියලුම සංවර්දන වැඩ නතර වෙලා. (ර)

:       0       0

විජේ Friday, 22 May 2015 05:24 AM

චීන ඉදිකිරීම් වල ප්‍රමිතිය ගැන මීට වඩා සැලකිලිමත් විය යුතුය. අධික මිලගණන්සේම මෙම ව්‍යාපෘති වල සේවය සඳහා බඳවා ගන්නා තාක්ෂණික නිලධාරීන් ප්‍රමාණවත් වෘත්තිමය හැකියාවක් නොමැතිවීම විශාල ගැටළුවක් (බ)

:       0       0

දුමින්ද Thursday, 14 May 2015 02:24 PM

මහා වැව දාගැබ තනු ලංකික ඉදිකිරීම් සංස්කෘතියේ හෙට දවස (කේ)

:       0       0

විජය Friday, 22 May 2015 05:25 AM

චීන ඉදිකිරීම් වල ප්‍රමිතිය ගැන මීට වඩා සැලකිලිමත් විය යුතුය. අධික මිල ගණන් සේම මෙම ව්‍යාපෘතිවල සේවය සදහා බදවා ගන්නා තාක්ෂණික නිලධාරීන් ප්‍රමාණවත් වෘත්තිමය හැකියාවක් නොමැතිවීම විශාල ගැටළුවක් (ම)

:       0       0

විජය Friday, 22 May 2015 05:25 AM

චින මත අපේ ආර්ථිකය දුවනවා සංවර්ධන වැඩ වලදි අපි චිනෙට ණය අපේ මහජන බදු මුදල් වලින් පොලිත් එකක ඔවුනට ගෙවනවා (ම)

:       0       0

නිහාල් Thursday, 14 May 2015 03:42 PM

අපේ රටට අවශ්‍ය දේ දුන්නේ ලෝකයේ සමාජවාදී රටවල් විතරයි.අනිකුත් බටහිර සහ අමෙරිකාව අපිට ණය දීලා නිකන්ම කන්න උගන්නලා අපේ දේවල් පොලියත් සමග හුරාකෑවා.ජේ ආර් ආවට පස්සේ ඒ දේශීය කර්මාන්තශාලා කුනුකොල්ලෙට විකුනලා විනාසකරලා ඒවායින් නිෂ්පාදනකරපුවා නැවත පිරටවල්වලින් ගෙනාවා.චීනය නයටදුන්නේ කන්න නෙවෙයි,රටේ පැවැත්මට,රට සංවර්ධනය කරන්න. එ්කයි වෙනස.(බ)

:       0       0

යසන්ත සමරසිංහ Wednesday, 20 May 2015 10:14 PM

බොරුවට ලේන් හය හතක් හැදුවට වැඩක් නැහැ. අනාගතයට ඵලදායී ලෙස සිදු වෙයි (නදී)

:       0       0

කිරි ගමරාල Saturday, 16 May 2015 04:13 AM

2007 වසරේදී බලාත්මක කල ජාතික භෞව්තික සැලැස්මට අනුව උපායමාර්ගිකව රටේ ආර්ථික සංවර්ධනයක් ඇතිකිරීම සඳහා විභවයක් ඇති ස්ථාන හයක් හඳුනාගෙන ඇත. එම ස්ථාන සම්බන්ධ කරගැනීම අධිවේගී මහා මාර්ග සහ අධිවේගී දුම්රිය මාර්ග ඉදි කිරීම අනිවාර්යයෙන්ම කල යුතුයි. මීට අමතරව 1959 UNESCAP ආයතනය විසින් යෝජනා කෙරුණු යුරෝපා -අසියා මහා මාර්ග සහ දුම්රිය මාර්ග ජාලය සමග සම්බන්ධවීමට ඒ සඳහා අත්සන් කල ගිවිසුමට ශ්‍රී ලංකාවද අත්සන් කල නමුත් ශ්‍රී ලංකාව හැරුණු විට අනෙකුත් සියලුම රටවල් තමරටවල දුම්රිය සහ මහා මාර්ග පද්ධතීන් ඉදි කොට අවසන්. ඉන්දියාව සහ ලංකාව අතර පාලම ඉදිකිරීමද ඊට ඇතුලත්. පසුගිය අප්‍රේල් මාසයේදී කසාක්ස්තන්හිදී පවතී ආසියා සංවර්ධන බැංකුවේ වාර්ෂික සැසිවාරයේදී පාලම ඉදිකිරීමට මුල්‍යාධාර සැපයීමට එම බැංකුව කැමැත්ත ප්‍රකාශ කර තිබුනා. එය ඉදි කාල්හොත් දෙරටටම වාසි අත්වුවත් වැඩි වාසි තිබෙන්නේ ඉන්දියාවට. ඒ ඉන්දියානු නැගනහිර ප්‍රදේශයේ නිෂ්පාදන දුම්රියෙන් ත්‍රිකුණාමල වරායට ඉක්මනින් ගෙන ආහැකි නිසා. 2002 වසරේදී මෙම පාලම ඉදි කිරීම සම්බන්ධයෙන් BMICH හිදී පැවති ඉන්දියා-ශ්‍රී ලංකා ඉංජිනේරු සම්මන්ත්‍රණයකදී එහි වාසිය ගැන ඉන්දියානු නාවික ව්‍යාපාරිකයින් අදහස් දැක්වුව. මේ දේ ගැන එලෙස සිතන්නට නම් අපි දුපත් මානසිකත්වයෙන් මිදිය යුතුයි. (කේ)

:       0       0

කිරා Monday, 18 May 2015 01:54 AM

මගේ හැඟීම නම් අධි වේගී මාර්ගය මත්තල දක්වා දීර්ඝ කර ශ්‍රී ලංකාව ගුවන් හුවමාරු මධ්‍යස්ථානයක් බවට පත් තළ යුතුයි. දෙවන කරුණ නම් බෞද්ධ රටක් වන චීනයට බැන බැන සිටිනවාට වඩා රට වටකර නැඟී එන අන්තවාදය විනාශ කර දැමීමට ක්‍රියාමාර්ග ගත යුතුයි. (නදී)

:       0       0

ඔබේ අදහස් එවන්න

ව්‍යාපාරික විත්ති

අයිඩියල් මෝටර්ස් නිල වෙබ් අඩවියට සම්මාන ත්‍රිත්වයක්
2024 නොවැම්බර් මස 13 140 0

ශ්‍රී ලංකාවේ ප්‍රමුඛ පෙළේ වාහන එකලස් කිරීමේ සහ ගෙන්වා බෙදා හැරීමේ ආයතනයක් වන, අයිඩියල් මෝටර්ස් සමාගමේ නිල වෙබ් අඩවියBestWeb.lk තරඟයෙන් සම්මාන ත්‍රිත්වයක් ද


Orient Finance 43 වැනි සංවත්සරය සමරයි
2024 ඔක්තෝබර් මස 18 292 0

Orient Financeආයතනය සිය 43 වැනි සංවත්සරය 2024 ජුලි 26 වැනිදා අභිමානයෙන් සැමරීය. 1981 වසරේ දී ආරම්භ කළ Orient Finance ආයතනය මුල්‍ය ශක්‍යතාව නොකඩවා පවත්වා ගනිමින් ශ්‍රී ලංකාවේ ඉදි


අනාගත බැංකුකරණය අද ඔබ අතට පත්කරන NDB PIXEL
2024 ඔක්තෝබර් මස 17 144 0

NDB බැංකුව සිය නවතම යොවුන් ඉතුරුම වන NDB PIXELහඳුන්වාදී ඇත. වයස අවුරුදු 13 සිට 18 දක්වා යොවුන් වයසේ පසුවන දූ දරුවන් සඳහාම නිර්මාණය වූ මෙම නවතම NDB PIXEL ඩිජිටල් ඉතුරුම්


LPEC Campus Iconic සම්මාන දිනයි
2024 ඔක්තෝබර් මස 16 124 0

LPEC Campus, Iconic Awards 2024 2024 සම්මාන උළෙලේදී විශිෂ්ටතම අධ්‍යාපන ආයතනය ලෙස සම්මානයෙන් පිදුම් ලැබීය. එම සම්මානය සතු අධ්‍යයන විශිෂ්ටත්වය, නව්‍ය ඉගැන්වීම් ක්‍රම සහ පරිප


LOLC දිවි සවිය සමස්ත පාසල් පද්ධතියෙන් සියයට 40ක් ආවරණය කරයි
2024 ඔක්තෝබර් මස 15 73 0

LOLCදිවි සවිය ශ්‍රී ලංකාව පුරා පාසැල් 4,100 කට සවියක් වෙමින් සිය අධ්‍යාපන සත්කාර වැඩසටහනේ තුන්වැනි අදියර සාර්ථක ලෙස අවසන් කරන ලදී. මෙම ජයග්‍රහණයෙන් වැඩසටහන


ලිට්‍රෝ, සෙරමික් සහ වීදුරු නිෂ්පාදන අංශවල පූර්ණ බලශක්ති සහකරු බවට පත්වේ
2024 ඔක්තෝබර් මස 14 117 0

ලිට්‍රෝ ගෑස් ලංකා සමාගම, කොළඹ කිංග්ස්බරි හිදී පසුගියදා පැවති ශ්‍රී ලංකා සෙරමික් හා වීදුරු කවුන්සිලයේ (SLCGC) 18 වැනි වාර්ෂික මහා සභා රැස්වීමේ තාක්ෂණික සැසි


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

BMS Campus උසස් අධ්‍යාපනයේ 25 වසරක උරුමයේ රිදී ජුබිලිය සමරයි 2024 නොවැම්බර් මස 05 500 0
BMS Campus උසස් අධ්‍යාපනයේ 25 වසරක උරුමයේ රිදී ජුබිලිය සමරයි

වසර විසිපහක විශිෂ්ට ඉතිහාසයක් සහිත BMS කැම්පස් ආයතනය නවෝත්පාදනයන් පෝෂණය කරමින් අනාගත නායකයින් නිර්මාණය කරමින් සහ හැඩගස්වමින් විශිෂ්ට ආයතනයක් බවට මේ ව

සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී මතුගම ශාඛාව දැන් විවෘතයි 2024 ඔක්තෝබර් මස 18 716 0
සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී මතුගම ශාඛාව දැන් විවෘතයි

සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී දීප ව්‍යාප්ත ශාඛා ජාලයේ 51 වැනි ශාඛාව කලූතර දිස්ත‍්‍රික්කයේ අර්ධ නාගරික ජනාකීර්ණ නගරයක් වූ මතුගම නගරයේදී පසුගියදා විවෘත කෙරිණ.

දැරිය හැකි මිලක e-Bike මිලදී ගන්න බැරි වෙයිද? 2024 ඔක්තෝබර් මස 10 2011 0
දැරිය හැකි මිලක e-Bike මිලදී ගන්න බැරි වෙයිද?

ඔබ භාවිත කරනුයේ කුඩා යතුරු පැදියක් හෝ අධි සුඛෝපභෝගී මෝටර් රියක් හෝ වේවා එහි බැටරියට හිමිවනුයේ ප‍්‍රධාන අංගයකි. වාහනයක් කරදර වලින් තොරව සිත්සේ භාවිත කර

Our Group Site