(රන්ජන් කස්තුරි
ආනයනික වාහන සඳහා වැඩිකළ බද්ද මාර්තු 06 වැනිදාට පෙර ණයවර ලිපි විවෘත කර ඇති ගිණුම්හිමියන්ට බල නොපාන බව මුදල් අමාත්ය මංගල සමරවීර මහතා පැවසීය.
පාර්ලිමේන්තුවට අයවැය ඉදිරිපත් කළ දිනට පසුදින එනම් මාර්තු 6 වැනිදායින් පසුව ණයවර ලිපි විවෘත කරන්නන්ට වැඩිකළ වාහන බදු අදාළ වන බවද මුදල් ඇමතිවරයා කීය.
එන්ජිම සහ කුටි සවිකළ චැසි ලෙස ආනයනය කරනු ලබන වාහන මත අයකළ නිෂ්පාදන බද්ද සහ කිලෝග්රෑම් 2000ට නොවැඩි භාණ්ඩ ප්රවාහන ධාරිතාවයක් සහිත කුඩා ලොරි රථවල නිෂ්පාදන බද්ද මෙවර අයවැයෙන් අඩුකළ බවද මුදල් ඇමතිවරයා කීය.
ශ්රී ලංකාවේ ප්රමුඛ පෙළේ වාහන එකලස් කිරීමේ සහ ගෙන්වා බෙදා හැරීමේ ආයතනයක් වන, අයිඩියල් මෝටර්ස් සමාගමේ නිල වෙබ් අඩවියBestWeb.lk තරඟයෙන් සම්මාන ත්රිත්වයක් ද
Orient Financeආයතනය සිය 43 වැනි සංවත්සරය 2024 ජුලි 26 වැනිදා අභිමානයෙන් සැමරීය. 1981 වසරේ දී ආරම්භ කළ Orient Finance ආයතනය මුල්ය ශක්යතාව නොකඩවා පවත්වා ගනිමින් ශ්රී ලංකාවේ ඉදි
NDB බැංකුව සිය නවතම යොවුන් ඉතුරුම වන NDB PIXELහඳුන්වාදී ඇත. වයස අවුරුදු 13 සිට 18 දක්වා යොවුන් වයසේ පසුවන දූ දරුවන් සඳහාම නිර්මාණය වූ මෙම නවතම NDB PIXEL ඩිජිටල් ඉතුරුම්
LPEC Campus, Iconic Awards 2024 2024 සම්මාන උළෙලේදී විශිෂ්ටතම අධ්යාපන ආයතනය ලෙස සම්මානයෙන් පිදුම් ලැබීය. එම සම්මානය සතු අධ්යයන විශිෂ්ටත්වය, නව්ය ඉගැන්වීම් ක්රම සහ පරිප
LOLCදිවි සවිය ශ්රී ලංකාව පුරා පාසැල් 4,100 කට සවියක් වෙමින් සිය අධ්යාපන සත්කාර වැඩසටහනේ තුන්වැනි අදියර සාර්ථක ලෙස අවසන් කරන ලදී. මෙම ජයග්රහණයෙන් වැඩසටහන
ලිට්රෝ ගෑස් ලංකා සමාගම, කොළඹ කිංග්ස්බරි හිදී පසුගියදා පැවති ශ්රී ලංකා සෙරමික් හා වීදුරු කවුන්සිලයේ (SLCGC) 18 වැනි වාර්ෂික මහා සභා රැස්වීමේ තාක්ෂණික සැසි
වසර විසිපහක විශිෂ්ට ඉතිහාසයක් සහිත BMS කැම්පස් ආයතනය නවෝත්පාදනයන් පෝෂණය කරමින් අනාගත නායකයින් නිර්මාණය කරමින් සහ හැඩගස්වමින් විශිෂ්ට ආයතනයක් බවට මේ ව
සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී දීප ව්යාප්ත ශාඛා ජාලයේ 51 වැනි ශාඛාව කලූතර දිස්ත්රික්කයේ අර්ධ නාගරික ජනාකීර්ණ නගරයක් වූ මතුගම නගරයේදී පසුගියදා විවෘත කෙරිණ.
ඔබ භාවිත කරනුයේ කුඩා යතුරු පැදියක් හෝ අධි සුඛෝපභෝගී මෝටර් රියක් හෝ වේවා එහි බැටරියට හිමිවනුයේ ප්රධාන අංගයකි. වාහනයක් කරදර වලින් තොරව සිත්සේ භාවිත කර
‘මාර්තු හයට පෙර ණයවර ලිපි විවර කළ පිරිස වාහන බද්දෙන් නිදහස්’
de silva Wednesday, 13 March 2019 12:29 PM
ඔය විදිහට මධ්යම පන්තිකයෙකුට වාහනයක් ගන්න බැරිවෙන විදිහට පුළුවන්තරම් බදු ගහන්න , අන්තිමේදී පාතාල කාරයෝ , කුඩුජාවරම් කාරයෝ , රජයේ ලොකු නිලධාරියෝ සහ දේශපාලකයෝ පමණක් අලුත් වාහන වල යාවි , මේ රටේ ඉදිරියට ජීවත්වෙන්න පුළුවන් ඔය කියන පුද්ගලයන්ට පමණි සාමාන්ය අපි බෝට්ටුවක නැගල හරි හොඳ රටකට පනිමු එහෙම බැරිනම් , අරාබි රටකට හරි යමු . කවද හරි ඡන්දයක් ඒවිනෙ එතකොට දකින්න පුළුවන් ජනතා ප්රතිචාරය .
Sanath KandyTuesday, 19 March 2019 09:38 AM
වාහනයක් ගත්තට වැඩක් තියෙනවද අවශ්ය වෙලාවට අවශ්ය තැනට යන්න බැරි තරමට පාරවල් තදබදයෙන් පිරිලා තියෙද්දී. මේ අය කරන බදු වලින් පොදු ප්රවාහන සේවා වැඩි දියුණු කරනවානම් වැඩි දෙනෙකුට පෞද්ගලික වාහනයක අවශ්යතාවයක් නැති වෙයි.
chandima Wednesday, 13 March 2019 01:31 PM
ඔය බදු සම්භාරේම ගහපුවම වෙන රටක අධි සුඛෝපබෝගී වාහනයක් ගන්න තමයි ලංකාවේ මිනිහෙකුට ඉතාම පහළ මට්ටමේ කුඩා වාහනයක් ගන්න වෙන්නේ. එතකොට ඒ කුඩා වාහනයක කුලී ගාස්තුව වෙන්නෙත් පිටරටක ඉහළ පෙලේ සැප පහසු කුලී රථයක් අයකරන ගණනමයි. ලංකාවට ඔය වැඩි වැඩියෙන් එන සංචාරකයින්ට යන්න වෙන්නේ තමන්ගේ රටේ හොඳ සැප පහසු වාහනයකට ගෙවන ගණන ගෙවල පුංචි වාහනයක හිර වෙලා. ඉතින් එකපාරක් අාපු කෙනා ආයෙත් එයිද අපේ රටට? එවුන්ට කියන්නේ රටේ සංචාරක ව්යාපාරේට අතදෙන මහඟු අයවැයක් කියල නේද? අපනයන භාණ්ඩ නිපදවන්නටත් වෙන්නේ ඒ සන්තෑසියමයි. තමන්ගේ කර්මාන්ත ශාලාවේ අමුද්රව්ය ප්රවාහනය කරලා, අපනයන භාණ්ඩ වරායට ප්රවාහනය කරලා ඉවර වුණාම, භාණ්ඩයේ මිල අහස උසට නැගලා. ඉතින් කොහොමද රුපියලේ අගය අඩු කළා කියලා නිෂ්පාදන වියදම අඩු වෙන්නේ? අති දක්ෂ මුදල් ඇමති කෙනෙක්? දැන් අවුරුදු 30ක් නැතිනම් 40ක් උන්නා කියලා සහතිකේකුත් දුන්නා නේද? පනහේ සහතිකෙත් දීල මිසක් ගෙදර නම් යවන්න එපා. තව උත්සවයක් තියලා තීරු බදු රහිත වාහන බලපත්ර දෙකකුත් දෙන්න ජනතාවට සේවය කරන්න.
de silva berlin Wednesday, 13 March 2019 04:37 PM
චන්දිම මහතාගේ අදහස් මමත් අනුමත කරමි, හයර් කුලී වැඩි නිසා සංචාරකයෝ සාමාන්ය මගී බස් රථවල යන්න පුරුදු වෙති. එහෙම යනකොට ඔවුන් කොත්තු කඩවලින් කන්නත්, කොහේ හෝ තිබෙන අඩු මිල ගණන් කාමරවල ඉන්නත් පුරුදු වෙති. එහෙම වුනහම ලංකාවේ ඩොලර් 2000-3000 වියදම් කරන්න එන සංචාරකයා වියදම් කරන්නේ ඩොලර් 800-1000 විතර. සමහර සංචාරකයෝ ඉන්ටෙර්නෙට් බ්ලොග් ලියති මේවා කියවන සංචාරකයන් ලංකාවට ආවහම කරන්නෙත් මේ ටිකමය .
lanka Wednesday, 13 March 2019 06:02 PM
මා සිතන විදියට මෙහි පරමාර්ථය වැඩි වැඩියෙන් බදු මුදල් එකතු කිරීම නොව, විදේශ ණය ආපසු ගෙවීමටවත් ප්රමාණවත් නැති රටේ විදේශ මුදල් සංචිතය ආරක්ෂා කර ගැනීමයි. මේ නීතිය සාමාන්ය පුරවැසියන්ට සහ දේශපාලකයින්ට එකසේ බලපෑ යුතුයි.
Akila Thursday, 14 March 2019 04:04 AM
හු එන්ඩ් පී එකෙන් දාන මුදල් ඇමතිලා ඔක්කොම දන්නෙ අය කරගන්න ඕනේ නම් වාහන බද්ද, සිගරට් බද්ද, අරක්කු බද්ද ..ඔයටික වැඩිකරන්න තමයි , එතනින් එහාට හිතන්න මොලයක් නැහැ , තව අවුරුදු 10 ක් විතර මේ ගොල්ලෝ හිටියොත් මරුටි කාර් එකකුත් කෙල කෝටියක් වෙයි
NissankaTuesday, 19 March 2019 11:25 AM
කොයි ආණ්ඩුවත් ඒ ටික තමා කරේ. ඔයාලට අමතක ඇති පහුගිය ආණ්ඩුව බදු වැඩි කරලා එක පාරටම බදු අඩු කළා ටික දවසකට. තමන්ගේ පෞද්ගලික පාවිච්චියට ගෙනාව අලුත්ම වාහන ටික ගොඩ බාගන්න. වැඩේ කරගෙන පහුවදාමා ආපහු බදු වැඩි කරා.
de silva Friday, 15 March 2019 03:25 AM
අඩුම තරමින් දේශපාලකයන්ට දෙන තීරුබදු සහනය 3000 CC වලට අඩු වාහන වලට පමණක් සිමා කරන්න, එතකොට රටේ මුදල් ඉතුරු වෙනවා මෙන්ම, අපට පාරේ බැහැල ගමනක් බිමනක් යන්න පුළුවන් , ඇමතිලා යන සහ වර්ගයේ ජීප් රථයක් ප්රමාණය ලොරි භාගයක් විතර ඇති , ඒවා එන්නේ ලොරි මෙන් නොවේ පැයට කිලෝමීටර් 80-120 අතර වේගයකින් ,
samantha dubai Saturday, 23 March 2019 08:07 PM
මේවා සැලසුම් කරලා කරන දේවල්. බදු වැඩි කරන්න කලින් එයාලගේ හිතවතුන් දන්නවා