(නිමල කොඩිතුවක්කු)
ශ්රී ලංකාවේ ජාතික ගුවන් සේවය වන ශ්රී ලංකන් ගුවන් සමාගම 2017 වසරට සාපේක්ෂව 2018 වසරේ දෙසැම්බර් 31 දිනෙන් අවසන් වූ මාස 09 ක කාලපරිච්ඡේදයේ එහි කාර්ය සාධනය සැලකිය යුතු ලෙස ඉහළ ගොස් ඇතැයි සමාගමේ සන්නිවේදන අංශය සදහන් කරයි.
ඒ අනුව ගුවන් යානා යෙදවීම ගුවන් මගීන් සහ භාණ්ඩ ප්රවාහන ආදායම, වෙළඳ පොළ ආදායම සහ ඒකක පිරිවැය අඩුවීම යනාදියෙහි සැලකිය යුතු වර්ධනයක් ඇතැයිද සමාගම පෙන්වා දෙයි.
මෙම කාල පරිච්ජේදය තුළ ප්රධාන ගුවන් සේවා මෙහෙයුම්වලින් ශ්රී ලංකන් ගුවන් සමාගමේ ශුද්ධ ප්රවාහන ආදායම ඇමරිකානු ඩොලර් මිලියන 746 ක් හෙවත් රුපියල් බිලියන 120 දක්වා වර්ධනය වී ඇති අතර එය පසුගිය වසරට සාපේක්ෂව 8% ක වර්ධනයකි.
නිසි අයුරින් ඵලදායි ලෙස ගුවන් යානා මෙහෙයුම් සඳහා යෙදවීම, ගුවන් ගමන් වාර ක්රමවත්ව හා නිවැරදිව මෙහෙයුම් සඳහා භාවිත කිරීම මගින් සමස්ත ආසන ධාරිතාව 6.5%කින් වැඩිදියුණු වි ඇති බවද සමාගම පෙන්වා දෙයි.
ශ්රී ලංකාවේ ප්රමුඛ පෙළේ වාහන එකලස් කිරීමේ සහ ගෙන්වා බෙදා හැරීමේ ආයතනයක් වන, අයිඩියල් මෝටර්ස් සමාගමේ නිල වෙබ් අඩවියBestWeb.lk තරඟයෙන් සම්මාන ත්රිත්වයක් ද
Orient Financeආයතනය සිය 43 වැනි සංවත්සරය 2024 ජුලි 26 වැනිදා අභිමානයෙන් සැමරීය. 1981 වසරේ දී ආරම්භ කළ Orient Finance ආයතනය මුල්ය ශක්යතාව නොකඩවා පවත්වා ගනිමින් ශ්රී ලංකාවේ ඉදි
NDB බැංකුව සිය නවතම යොවුන් ඉතුරුම වන NDB PIXELහඳුන්වාදී ඇත. වයස අවුරුදු 13 සිට 18 දක්වා යොවුන් වයසේ පසුවන දූ දරුවන් සඳහාම නිර්මාණය වූ මෙම නවතම NDB PIXEL ඩිජිටල් ඉතුරුම්
LPEC Campus, Iconic Awards 2024 2024 සම්මාන උළෙලේදී විශිෂ්ටතම අධ්යාපන ආයතනය ලෙස සම්මානයෙන් පිදුම් ලැබීය. එම සම්මානය සතු අධ්යයන විශිෂ්ටත්වය, නව්ය ඉගැන්වීම් ක්රම සහ පරිප
LOLCදිවි සවිය ශ්රී ලංකාව පුරා පාසැල් 4,100 කට සවියක් වෙමින් සිය අධ්යාපන සත්කාර වැඩසටහනේ තුන්වැනි අදියර සාර්ථක ලෙස අවසන් කරන ලදී. මෙම ජයග්රහණයෙන් වැඩසටහන
ලිට්රෝ ගෑස් ලංකා සමාගම, කොළඹ කිංග්ස්බරි හිදී පසුගියදා පැවති ශ්රී ලංකා සෙරමික් හා වීදුරු කවුන්සිලයේ (SLCGC) 18 වැනි වාර්ෂික මහා සභා රැස්වීමේ තාක්ෂණික සැසි
වසර විසිපහක විශිෂ්ට ඉතිහාසයක් සහිත BMS කැම්පස් ආයතනය නවෝත්පාදනයන් පෝෂණය කරමින් අනාගත නායකයින් නිර්මාණය කරමින් සහ හැඩගස්වමින් විශිෂ්ට ආයතනයක් බවට මේ ව
සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී දීප ව්යාප්ත ශාඛා ජාලයේ 51 වැනි ශාඛාව කලූතර දිස්ත්රික්කයේ අර්ධ නාගරික ජනාකීර්ණ නගරයක් වූ මතුගම නගරයේදී පසුගියදා විවෘත කෙරිණ.
ඔබ භාවිත කරනුයේ කුඩා යතුරු පැදියක් හෝ අධි සුඛෝපභෝගී මෝටර් රියක් හෝ වේවා එහි බැටරියට හිමිවනුයේ ප්රධාන අංගයකි. වාහනයක් කරදර වලින් තොරව සිත්සේ භාවිත කර
ශ්රීලංකන් ප්රවාහන ආදායම බිලියන 120 දක්වා ඉහළට
du Wednesday, 23 January 2019 01:48 PM
එහෙනම් පාඩුයි කියන්නේ ????.
d.upulWednesday, 23 January 2019 06:53 PM
අර හිටපු කෙනා ගියාට පස්සේ ලාබයි.
duThursday, 24 January 2019 01:57 PM
නාටක මාරයි. නවයහ මාරයි.. කිව්වලු..
chandima Wednesday, 23 January 2019 04:48 PM
මේකත් අර මොකක්ද වගේ, හිතාගන්න බැහැ, එක දවසක කියනවා ආදායම බැස්ස, පාඩුයි කියලා. ආයෙත් වෙලාවකට කියනවා ආදායම නැගලා කියලා. එහෙම නැගලා කියපු කාලෙට අලුතින් ප්ලේන් තොගයක් ගන්නවා. බැහැලා කියපු කාලෙට ඒ ඇනවුම් කැන්සල් කරලා ගෙනාපුවත් විකුනන්න කතා කරනවා. අපිට මොලේ කොලොප්පන් වෙලා මෙහෙම හිතෙනවද මන්ද?
Sam Wednesday, 23 January 2019 11:48 PM
කියන්නකෝ වියදම කොහොමද කියලා.
Sunil Thursday, 24 January 2019 12:23 AM
ඒ ආදායම විතරයි. පාඩුවත් ඒවගේම ඉහලට.
abaran Thursday, 24 January 2019 02:46 AM
ශුද්ධ ප්රවාහන ආදායම කියලා දමන්නේ අපිට නොතේරෙන ආකාරයට විය හැකියි. මුළු ආදායම සහ මුළු වියදම සඳහන් කළා නම් හැමෝටම පහසුවෙන් තේරුම් ගන්ට තිබුණානේ..
menna Thursday, 24 January 2019 12:17 PM
අාදායම කිව්වට වියදම කියලා නැහැ. කමක් නැහැ අපි අහගෙන ඉන්නම්...
සනත් Friday, 25 January 2019 05:11 PM
කෝප් කමිටුවේ සභාපති හඳුන්නෙත්ති මන්ත්රීට අනුව නම් 2018 වර්ෂයේ පාඩුව රුපියල් මිලියන 40000ක් එ් කියන්නේ බිලියන 40ක්...
nimal Saturday, 26 January 2019 01:35 AM
මේ ඔක්කොම හොරු , මේ අයට ඡන්දය දෙන හැමෝබ පල් මෝඩයන් ගොන්නුන්
nimal Saturday, 26 January 2019 12:26 PM
2018 ජනවාරි 1 US $ 1 = රුපියල් 147 2019 ජනවාරි 1 US $ 1 = රුපියල් 183 රුපියල් අගය 25% පමණ අවප්රමාණ වෙලා. එතකොට 8% ලාභද? අලාභය 17% වැඩි වෙලාද? අපි ඔක්කොම මෝඩහින්දා හොඳයි.
de silva Sunday, 27 January 2019 04:12 AM
මේක කළමනාකරණය කරන්න අර කලින් කලාවගේ පිටරට සමාගමකට දෙන්න එහෙම නැත්නම් මේක විකුණලා දමන්න , මේක වාර්ෂිකව කොපමණ පාඩු ලැබුවත් අපේ බදුමුදලින් මේ පාඩුව ගෙවා ගෙවා (පක්ෂ භේදයකින් තොරව) දේශපාලකයෝ මේක තියගෙන ඉන්නේ උන්ගේ හෙන්චියලට රස්සාවල් දෙන්න සහ උන්ගේ අවශ්යතා පිරිමහ ගන්න , මේකේ ලක්ෂ 10 වැඩියෙන් වැටුප් ගන්න මිනිස්සු 190 ඉන්නවලු , පසුගිය අවරුදු 10 තුල මේකට වෙච්ච පාඩුව රුපියල් කොටි 20000 කට වැඩිය , එම මුදල් ලංගමට බස් ගෙන එන්න හෝ දුම්රිය දෙපාර්තමේන්තුවට වියදම් කලානම් අපේ ප්රවාහන ශේත්රය කොපමණ දියුනුවෙවිද ? අපි දුක්විඳිමින් අපේ මුදලින් මෙවැනි සුදු අලි නඩත්තු කල යුතුද?
laksitha paris Sunday, 27 January 2019 05:22 PM
අපිට ලස්සනට ගෙදර යන්න තිබුණු එකත් නැති කළා..
samantha Monday, 28 January 2019 02:31 PM
මේ ආදායම ඩොලර් වලින් දාන්න ඕනි. ඩොලර් අගය සංසන්දනය කරන්න ඕනි. හුගක් ව්යාපාර වල රුපියල් ආදායම වැඩි. ඊට හේතුව විකුණු භාණ්ඩ හා සේවා උද්දමනය මත ඉහල ගිහින් ඇති නිසා. හරියට බැලුවොත් ශ්රී ලන්කන් එක අධික අලාබයක්
sajith Thursday, 31 January 2019 06:50 AM
වියදම සහ ශුද්ධ ලාභය කීයද? ඇයි ඒක නොකියන්නේ? හිතන්නේ මේ රටේ ඔක්කොම අට පාස් නැති අය කියලද? මේවා නිකන් අගමැති තුමාගේ සුරංගනා කතා වගේ.