කොළඹ සිට නුවර දක්වා දිවෙන අධිසුඛෝපභෝගී දුම්රිය සේවයක් ලබන 27 වැනිදා සිට ආරම්භ කරන බව ප්රවාහන අමාත්යංශය කියයි.
දුම්රිය ධාවනය වනු ඇත්තේ සති අන්තයේදී පමණි. රාගම,ගම්පහ,පේරාදෙණිය හන්දිය,නුවර යන දුම්රිය ස්ථාන වල පමණක් දුම්රිය නැවැත්වෙනු ඇත.ටිකට් පතක් රුපියල් 500 ක් වැනි මුදලකට ලබාදීමට කටයුතු කරන බව ප්රවාහන අමාත්යංශය කියයි.
1864 වර්ෂයෙන් පසු අධිසුඛෝපබෝගී දුම්රිය සේවයක් ආරම්භ කිරීමට යන ප්රථම අවස්ථාව මෙය බවද සදහන්ය.
ශ්රී ලංකාවේ ප්රමුඛ පෙළේ වාහන එකලස් කිරීමේ සහ ගෙන්වා බෙදා හැරීමේ ආයතනයක් වන, අයිඩියල් මෝටර්ස් සමාගමේ නිල වෙබ් අඩවියBestWeb.lk තරඟයෙන් සම්මාන ත්රිත්වයක් ද
Orient Financeආයතනය සිය 43 වැනි සංවත්සරය 2024 ජුලි 26 වැනිදා අභිමානයෙන් සැමරීය. 1981 වසරේ දී ආරම්භ කළ Orient Finance ආයතනය මුල්ය ශක්යතාව නොකඩවා පවත්වා ගනිමින් ශ්රී ලංකාවේ ඉදි
NDB බැංකුව සිය නවතම යොවුන් ඉතුරුම වන NDB PIXELහඳුන්වාදී ඇත. වයස අවුරුදු 13 සිට 18 දක්වා යොවුන් වයසේ පසුවන දූ දරුවන් සඳහාම නිර්මාණය වූ මෙම නවතම NDB PIXEL ඩිජිටල් ඉතුරුම්
LPEC Campus, Iconic Awards 2024 2024 සම්මාන උළෙලේදී විශිෂ්ටතම අධ්යාපන ආයතනය ලෙස සම්මානයෙන් පිදුම් ලැබීය. එම සම්මානය සතු අධ්යයන විශිෂ්ටත්වය, නව්ය ඉගැන්වීම් ක්රම සහ පරිප
LOLCදිවි සවිය ශ්රී ලංකාව පුරා පාසැල් 4,100 කට සවියක් වෙමින් සිය අධ්යාපන සත්කාර වැඩසටහනේ තුන්වැනි අදියර සාර්ථක ලෙස අවසන් කරන ලදී. මෙම ජයග්රහණයෙන් වැඩසටහන
ලිට්රෝ ගෑස් ලංකා සමාගම, කොළඹ කිංග්ස්බරි හිදී පසුගියදා පැවති ශ්රී ලංකා සෙරමික් හා වීදුරු කවුන්සිලයේ (SLCGC) 18 වැනි වාර්ෂික මහා සභා රැස්වීමේ තාක්ෂණික සැසි
වසර විසිපහක විශිෂ්ට ඉතිහාසයක් සහිත BMS කැම්පස් ආයතනය නවෝත්පාදනයන් පෝෂණය කරමින් අනාගත නායකයින් නිර්මාණය කරමින් සහ හැඩගස්වමින් විශිෂ්ට ආයතනයක් බවට මේ ව
සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී දීප ව්යාප්ත ශාඛා ජාලයේ 51 වැනි ශාඛාව කලූතර දිස්ත්රික්කයේ අර්ධ නාගරික ජනාකීර්ණ නගරයක් වූ මතුගම නගරයේදී පසුගියදා විවෘත කෙරිණ.
ඔබ භාවිත කරනුයේ කුඩා යතුරු පැදියක් හෝ අධි සුඛෝපභෝගී මෝටර් රියක් හෝ වේවා එහි බැටරියට හිමිවනුයේ ප්රධාන අංගයකි. වාහනයක් කරදර වලින් තොරව සිත්සේ භාවිත කර
සැප දුම්රියක් මහනුවරට
මොහොමඩ් පස්රූල් Tuesday, 28 May 2013 02:14 PM
සැප නැතත් කමක් නැහැ. පැය දෙකෙන් යන්න පුළුවන් නම් නුවරට. නුවර අපිට හරි ආඩ්මබරයි. සැප නැතත් අපිට කාලය වටිනවා වෙහෙසත් අඩුයිනේ. (නදී)
සමන් පෙරේරා සෞදි Thursday, 30 May 2013 06:15 PM
අපිට ආඩම්බර හිතෙනවා අලුත් සැප සේවය ගැන, අලුත් දුම්රිය පරිස්සම් වෙන විදියට වැඩ කටයුතු කලොත් හොදක් වේවි (නි)
ඉන්දික Monday, 27 May 2013 02:41 PM
උදේ කොලඹට වැඩට එන කට්ටියට සීඝ්රගාමී කෝච්චයක් දාන්න බැරිද .උදේ 8 වෙනකොට කොලඹට එන සීඝ්රගාමී කෝච්චියක් තවම දාන්න බැරි උනානේ. අපේ බෝඩිම් ගාස්තුවත් ඉතුරු වෙනවා උදේ හවස ගෙදර යන්න තියනවනම්.(නදී)
සරත් කාරියවසම් Monday, 27 May 2013 03:04 PM
සතියේ දවස් වලත් ආවා නම් මගීන්ට හරි පහසුවක් වේවි. නැත්නම් එම දුම්රියට පුදුම විදියට පොරකන්න සිදුවෙනවා (නදී)
පාල Monday, 27 May 2013 03:22 PM
අදි සුඛෝපභෝගී කියන්නේ මොන ප්රමිතියට සාපෙක්ෂවද?. මොකෝ අපේ රටේ ඔලුව තියන්ට ඇඳක් හයි කරලා විදුරු ටික කළු කරපු ගමන් සුඛෝපභෝගී කියනවා. ඒකට තව වායු සමීකරණ දාපු ගමන් අදි සුඛෝපභෝගී කියනවා.(නදී)
සුකිරි Monday, 27 May 2013 03:24 PM
ආදී සුඛෝපභෝගී කිවේ වෙන රටවල් කොච්චි වල වගේ ලෝකේ ඕනෑම කෑමක්, වායුසමීකරණ,කොපි අවන්හල්,ඇති නවීන වැසිකිලි,නිදා ගැන්මට සුකොපබෝගී කාමර,උණුවතුර,තරු පහේ හෝටල් වල මෙන් බෝජනාගර සේවයක් සහ අනෙකුත් ලෝක මට්ටමේ පහසුකම් තිබේද එසේ නැති නම් තවත් ඇස් බැන්දුමක්ද?.(නදී)
සම්පත් Tuesday, 04 June 2013 06:40 AM
පොල්ගහවෙලත් නවත්තන්න පුලුවන් නම් ගොඩක් ප්රයෝජනවත්. (නි)
වරුණ Wednesday, 29 May 2013 10:50 AM
වැඩේ නම් හොදයි
සුරංග මීගමුව Wednesday, 05 June 2013 01:39 PM
සංචාරක ව්යාපාරය කරන අපිට තමයි ඕකෙන් පහර වදින්නේ. සුද්දෝ ඒසී කෝච්චි තියෙද්දී ඒසී කාර් වල යන එක අඩු කරයි. සංචාරකයන්ගෙන් අය කරන ගාස්තුව වැඩි කරන්න (නි)
අනුර Saturday, 01 June 2013 03:21 PM
පාල, අයියෝ සිරිපාල, සුඛෝපබෝගී කියන්නේ පහසුවට ඉඳගන්න කන්න බොන්න මළපහ කරන්න අඩුවක් නැතිව තියෙන නිසා (නි)
සමන් Tuesday, 04 June 2013 08:50 AM
සම්පත්,පොල්ගහවෙලට ඇති තරම් දුම්රිය තියෙනවනෙ (නි)
දිසානායක Friday, 31 May 2013 04:49 PM
රංජනී කියන එක ඇත්ත. සැප මුලදී විතරයි ඊට පස්සේ අකැප තමයි.(ස)
නිශාන් Tuesday, 28 May 2013 03:29 PM
වැඩේ නම් බොහොම හොඳයි. මම දන්නා විදිහට මේ සඳහා යොදවන්නේ මාස කිහිපයකට කලින් චීනයෙන් ගෙන් වූ 12 පන්තියේ සැප දුම්රිය. හැබැයි මේවා ගෙනාවේ නම් සංචාරක කර්මාන්තය සඳහා. (නදී)
අමල් Monday, 27 May 2013 11:19 AM
සතිය මැදත් දවසක්වත් දැම්මා නම් තමා හොද (නි)
නිලන්ති Tuesday, 28 May 2013 10:18 AM
අදහස හොඳයි. නමුත් මහමග ප්රමාද වෙන්නේ නැතුව නියම කාල සටහනකට සහ අධි සුඛෝපභෝගී කියන නියම ප්රමිතිය ඇතුව තියෙන්නට ඕනෑ. ඒක නමට විතරක් නොවෙයි. නැත්නම් අපි කොළඹ නුවර ඉන්ටර්සිටියේ ලොකු ගානක් දීලා ටිකට් අරන් මග නැවති නැවති යනවා වගේ ගියොත් වැඩක් නැහැ (නි)
ඊඑම් Tuesday, 28 May 2013 03:47 PM
යුරෝපයේ තියන දුම්රිය වල වැඩි ඉල්ලුමක් ඇති සති අන්තයට හා විශේෂ නිවාඩු දිනවල විශේෂ ගාස්තුවකුත් අනෙක් සාමාන්ය දවස් වලට අඩු ගාස්තුවකුත් අය කරමින් තදබදය හා වියදම පාලනය කරගන්නවා දකින්න පුළුවන්. අපටත් හොද නැද්ද? (නි)
කමල් Tuesday, 28 May 2013 03:52 PM
මොහොමඩ් පස්රූල් නියම ශ්රී ලාංකිකයෙක්.(නදී)
සංජු Friday, 31 May 2013 12:29 PM
ඇත්තටම අධි සුඛෝපභෝගි නෙවෙයි. ටිකක් ඇතුළෙ තැම්බෙන්නෙ නැතිව යන්න තිබුනොත් ඇති.හැබැයි හවසට දාලා නම් වැඩක් නෑ. ඇත්තටම අදහස නම් නුවර අපිට හරි ආඩම්බරයක්. අනෙක් අතට පොරකන්න වෙන එකක් නෑ සතියේ සිකුරාදා දවසකටත් දැම්මොත්.(ස)
සමන් Sunday, 02 June 2013 10:23 AM
මහනුවරින් උදේ 5:30 ට පිටත්වී පේරාදෙණිය,පිලිමතලාව,කඩුගන්නාව සහ ඉන්පසු දෙමටගොඩ,මරදාන පමණක් නවත්වා කොටුවට උදේ 8:00 ට ලගාවෙන කාර්යාල දුම්රියක් ලබාදෙන්න. එම දුම්රියම හවස 5.15 ට කොටුවෙන් පිටත්වී 7:45 ට මහනුවරට ළගා වෙන විදිහට වැඩ කටයුතු සලස්වන්න. (අ)
සජිත් Monday, 27 May 2013 12:14 PM
වැඩිගානක් දීලා මිනිස්සු ඔය කොච්චියේ යයිද?(දී)
සමන්ත Monday, 27 May 2013 12:14 PM
වැඩිම මගීන් පිරිසක් ඉන්න වේයන්ගොඩ නවත්වන්නෙ නැද්ද? ගම්පහ ඉන්නේ පන්ති යන ළමයිනේ ඒ අය ඔය කොච්චියේ යයිද? (දී)
දයානන්ද Tuesday, 28 May 2013 04:43 PM
උදේ වෙනකොට කොළඹ ඉන්න ක්රමයක් හදනවා නම් සැප නැතත් කමක් නැහැ. පුදුම දුකක් ඉන්ටසිටිය. හැමදා ෆුල් (නි)
ප්රිය Monday, 27 May 2013 12:40 PM
ඇයි මේ දුම්රිය කියන්නේ ? සෑම වාහනයකින්ම දුම් පිටවෙනවනේ (නි)
නීල් රානා Monday, 27 May 2013 12:49 PM
සීසන් එකට නුවරඑලිය දක්වාම මේ සේවය ලබා දෙන එක තවත් හොඳයි.(නදී)
රන්ජන් Monday, 27 May 2013 07:11 PM
ඒ වෙනස හොදයි
සුනිල් Friday, 31 May 2013 04:25 AM
අළුතින් දේවල් හදුන්වා දෙන එක ලොකු දෙයක්. නමුත් දැනට දුවන බස්,කෝච්චි ටික නියම ප්රමිතියට හදන එකයි පළමුව කළයුත්තේ (නි)
ප්රභාත් Wednesday, 05 June 2013 11:55 AM
පටන් ගන්න එක නම් හොදයි පවත්වාගෙන යන එක තමයි වැදගත්.(නදී)
රේණුකා Friday, 31 May 2013 02:33 PM
මිටවැඩිය හොදයි අපට එන්න සාමාන්යය දුම්රියක් දැම්මා නම්. මොකද නුවර ඉදලා එන අපි හැමදාම වැඩට එනකොට පරක්කු වෙනවා. ඒක නිසා කොළඹ- මහනුවර කාර්යාල දුම්රියක් දමන්න (නි)
ප්රීති Tuesday, 28 May 2013 10:36 PM
නිවාඩු හා විශ්රාම දුම්රිය බලපත්ර (පලමු පන්තිය) ටිකට්පත් වලින් මෙහි ගමන් කිරීමට පුඵවන්ද දන්නෙ නැහැ.(ස)
ප්රිය Tuesday, 28 May 2013 06:29 AM
උදේ හතට කොළඹ ඉදලා යන්න කෝච්චයක් දාන්න. නුවරට 9.30 ගියාම ඇති. හවස ගිහින් මිනිස්සු කොහේ එන්නද. උදේ බැහැල මාලිගාව වැදලා 5.30 එන්න පුළුවන්නේ.(නදී)
රංජනී Tuesday, 28 May 2013 01:49 PM
සැප දුම්රිය කියාවී නමුත් ඔය කියන සැප මුල් දවසේ පමණි. නානුඔයේ සිට කොලඹට යන දුම්රිය පළවැනි පන්තියේ ටිකට් එක රුපියල් 1500 යක්. වැසිකිලි ගද උහුලන්න බැහැ මුලු දුම්රිය පුරාම. වැසිකිලියකට යන්න බැහැ.ඔය කියන සැප දුම්රියත් එහෙමද?(නදී)
තිසල් Tuesday, 28 May 2013 06:58 AM
සුඛෝපභෝගී බස් වලට වුණ දේ නොවේවා ! පටන් ගත්තේ ආසන ගණනට විතරයි. අයකිරීම දෙගුණයක්.නවත්වන්නේ ගමනාන්තයේ පමණි. දැන් අය කිරීම දෙගුණයක්. හැමතැනම නවත්වනවා.පොල් පටවලා වගේ පුරවලා ජම්පින් සීට් දාලා තව කීප දෙනෙක් ඔඩොක්කුවෙත් ඉන්දවලා ටික දුරක් ගිහාම ඒ සී එකත් නවත්වනවා. මේවට විරුද්ධව කතාකරොත් ටිකට් එකේ ගාන දීලා මග බස්සනවා. බහින්නේ නැතුව කොන්දට කන පැලෙන්න දුන්නොත් බස් වර්ජනය කරනවා. නීතිය තියෙන්නේ වල් වැදිලා. (නි)
දර්ශා Monday, 27 May 2013 08:46 PM
දැනට දුවන සුඛෝපභෝගී එකේ එකේ මූලික පහසුකම් වත් නැහැ. දාන්න යනවා අධි සුඛෝපභෝගී. ඔක්කොම ඇති එකාට තමයි. පොඩි මිනිහට හැමදාම කබල් කොච්චි.(නදී)
කමල් Wednesday, 29 May 2013 04:20 PM
දැන් තියෙන ඉන්ටර්සිටිය පැය 3 ක් කොටනවා. මේකෙත් නම සැප වුණාට ගමන හෙමින් නම් ඇති වැඩේ මොකක්ද? (නි)