(ප්රසන්න සංජීව තෙන්නකෝන්)
ඔහු ආයතනයක දෛනික වැටුප් ලබන කම්කරුවෙකි. නම සුගත්ය. ඔහු අහිංසක මෙන්ම තරමක් මෝඩ පාටයි.
ඔහු නිසා ජංගම දුරකතන සිම්පත් අලෙවි කරන ආයතනයක සේවිකාවකට වරුවක් නිවාඩු දමා ගෙදර යාමට සිදුවිය.
මේ ඒ කතාවය.
සුගත් අලෙවි සලට ගියේ සිම්පතක් මිලදී ගැනීමටය. සේවිකාව රූමත්ය. තරුණය. ඉංග්රීසි පන්නයට අඳින්නියකි. ඇය සමග කතා කිරීමටත් සුගත්ට බියක් දැනුණි. කොට කලිසමකින් සහ ටී ෂර්ටයකින් සැරසී රබර් සෙරෙප්පු දෙකක් දාගෙන සිටි තමන් සමග ඇය වැනි කෙනෙක් කතා කරාවිද යන ප්රශ්නය සුගත්ට ඇති විය. එහෙත් සිත එඩිතර කරගෙන ඔහු කවුන්ටරය ළඟට ගියේය.
‘සිම් එකක් ගන්නයි ආවේ’ සුගත් බායදු ලෙස කීවේය.
‘සර්ට ද සිම් එක’ සේවිකාව විමසුවාය. එබඳු ආයතනවල ඕනෑම ‘කස්ටමර්’ කෙනෙකුට අමතන්නේ එසේය. එහෙත් මෙම සේවිකාව තමන්ට ‘සර්’ යැයි අමතනු ඇතැයි ඔහු නොසිතුවේය. ඇය ‘සර්’ යැයි කියන්නේ තම ආයතනයේ ප්රධානියාට යැයි සිතූ සුගත් මෙසේ කීවේය.
‘නෑ...නෑ.. සර්ට නොවෙයි මට.’
ඒ කියන්නේ මට තේරෙන්නේ නෑ... සර්ට ද සිම් එක ඕනෑ’ සේවිකාව යළිත් විමසුවාය.
‘සර්ට නොවෙයි. මටයි ගන්න ඕනැ’ සුගත් කීවේය.
‘සර්ගෙ නම මොකක්ද? සේවිකාව යළි කාරුණිකව විමසුවාය. මේ නම අහන්නේ ආයතනයේ ප්රධානියාගේ නම යැයි සිතූ සුගත් ප්රධානියාගේ නම නන්දන හේවාවිතාරණ යැයි කීවේය.
‘අයිඩෙන්ට් කාඩ් එක දෙන්න’ සේවිකාව කීවාය. සුගත් හැඳුනුම්පත දුන්නේය.
‘මේකේ තියෙන්නේ සුගත් කියලනේ’ සේවිකාව කීවාය.
‘ඕකේ තියෙන්නේ මගේ නම’ සුගත් කීවේය.
‘එතකොට සර්ටනේ සිම් එක ඕනේ’ සේවිකාව යළිත් විමසුවාය.
‘නෑ...නෑ.. සර්ට නොවෙයි මට’ සුගත් කීවේය.
‘එතකොට සර්ගෙ නම මොකක්ද? සේවිකාව යළිත් විමසුවාය.
‘නන්දන හේවාවිතරණ’ සුගත් කීවේය.
‘එතකොට සුගත් කියන්නේ’? සේවිකාවගෙන් යළිත් ප්රශ්නයකි.
‘ඒ මම’ සුගත් කීවේය.
‘එතකොට සර්ටනේ සිම් එක ඕනෑ සේවිකාව යළිත් විමසුවාය.
‘නෑ නෑ සර්ට නොවෙයි. මටයි ඕන....’ සුගත් යළිත් කීවේය.
තමන්ගෙ හිස හිරිවැටීගෙන යන බවක් ඇයට දැනුණි. පටලැවිල්ල කොතෙක් විසඳා ගැනීමට උත්සාහ කළ ද නොහැකිය.
ආයතන ප්රධානියාට සිද්ධිය විස්තර කර ඇය වරුවක් නිවාඩු දමා ගෙදර ගියාය.
සිය මෝටර් රථයේ රියැදුරු අසුන මත තිබූ ගැරඬි හැවකට සර්පයකු යැයි සිතා බියට පත්වූ පුද්ගලයකු බිරියටද මහ හයියෙන් කෑ ගසමින්ම සර්පයා මරාදැමීමට පොල්ලක් සොයමි
දඩබ්බර කිරි එළදෙන මෙල්ල කරන්නට ගිය නිවෙස් හිමියාට බිරිඳට වෙදකම් කිරීමට සිදු වු පුවතකි මේ. සිද්ධිය වාර්තා වෙන්නේ යාපහුව අඩවියෙනි.
අංක හුටපටයෙන් විදෙස් අවුරුදු කුමාරි මාරුවී සංවිධායකයන්, නරඹන්නන් සහ තරගකාරියන් අලි අමාරුවක වැටුණු පුවතක් ගාලු දිසාවේ සංචාරක හෝටලයකින් අසන්නට ලැබේ.
අවුරුද්දේ අරක්කු බීමට මුදල් නොමැතිව සිටි තරුණයන් කීප දෙනකුගෙන් දෙදෙනකු කාන්තා බූරු පිටියකට පැන බියට පත්කර එහි තිබී එකතු කරගත් මුදල්වලින් යහමින් මත්ප
අලුත් අවුරුදු පාටියට ගොස් අලුත් ජූස් එකක් පානය කොට අලි අමාරුවක වැටුණු අයකු පිළිබඳ පුවතක් වතුගෙදරින් අසන්නට ලැබේ.
භුත දෝෂයක් - ශරීරයට ඇතුළු වී සිටි හිරිමල්වියේ පසු වූ තරුණියක ශාන්තිකර්මයක් අතරතුර පොළොවේ පෙරළෙමින් මරළතෝනි දී කෑ ගසා සිය ස්මාට් ජංගම දුරකතනය ඉල්ලා සි
2007 නොබෙල් සාම ත්යාගයේ (උප සභාපති, IPCC) සම-ජයග්රාහකයා සහ 2021 බ්ලූ ප්ලැනට් ත්යාගලාභී මොහාන් මුණසිංහ මහතා, 2025 අප්රේල් 13-14 දිනවල ඩුබායි හි පැවති ගෝලීය නොබෙල් ස
හේලීස් ෆෙන්ටන්ස් ලිමිටඩ් හි කළමනාකාර අධ්යක්ෂක හසිත් ප්රේමතිලක මහතා සහ හේලීස් සෝලාහි අධ්යක්ෂක/ප්රධාන විධායක නිලධාරී රොෂේන් පෙරේරා මහතා සමඟ කතාබ
අප්රේල් 01, 2025 කොළඹ දීග ශ්රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ් 2024 වසර විශිෂ්ට ලෙස නිමා කළ අතර, රුපියල් බිලියන 30.7 ක බදු ගෙවීමට පෙර ලාභයක් වාර්තා කරන ලදී.
‘සර්’ පටලැවිලා: කන්තෝරු නෝනා අලි ජංජාලයක වැටිලා
JAGATH Friday, 31 December 2021 05:56 PM
සුගත් මෝඩ නෑ. මේ සේවිකාවනේ මෝඩ වෙලා තියෙන්නේ... !
fairoosSunday, 02 January 2022 01:36 PM
සර් ෆේල්...!
pakeer Saturday, 01 January 2022 10:51 PM
හැම කෙනාටම සර් කියනකොට ඕවා වෙනවා. අපේ ජනාධිපතිටත් ඒකමනේ වුණේ...
දිමුත්Monday, 03 January 2022 09:35 AM
මහරගම නගරාධිපතිතුමා නං වෙන්න බැහැ