IMG-LOGO

2024 ඔක්තෝබර් මස 06 වන ඉරිදා


‘ගුරු පවුර’ මඩිය තරකර ගැනීමේ වැඩක්ද?

 

ගුරු සංගම් චෝදනා කරන ආකාරයට ගුරු පවුර රක්ෂණය ක‍්‍රියාත්මක කරන්නේ පෞද්ගලික වුවමනා එපාකම් ඉටු කර ගන්නදැයි බස්නාහිර  මහ ඇමැති ප‍්‍රසන්න රණතුංග මහතාගෙන් විමසීමු.

 

ප‍්‍රශ්නය - මොකක් ද මේ සුපසන් නිම්තෙර?
පිළිතුර -
ඇත්තටම මේ වැඩසටහන මම ප‍්‍රධාන අමාත්‍යවරයා ලෙස පත්වෙන්න කලින් මගේ හිතේ ඇඳුණු දෙයක්.  ඒ පසුබිමට බලපාන ප‍්‍රධාන කාරණා

03 ක් තිබුණා. පළමුවෙනිම කාරණය තමා ජනාධිපති මහින්ද රාජපක්‍ෂ මැතිතුමාගේ මහින්ද චින්තන ‘‘නැණ ගුණ’’ වැඩුම රාජ්‍ය ප‍්‍රතිපත්තිය බල ගන්වමින්  තිරසාර පාසල් සංස්කෘතියක් බස්නාහිර පළාත තුළ පිහිටුවමින් දරුවන්ගේ අනාගතය ඒකාලෝක කිරීම දිවංගත රෙජී රණතුංග. මගේ තාත්තා තමන්ගේ විමධ්‍යගත අරමුදල්වලින්  වැඩිපුරම කොටසක් වැය කළේ අසරණ දුප්පත් දරුවන්ගේ අධ්‍යාපන කටයුතුවලට. ඒ ආදර්ශවත් පියවරයන් වගේම මගේ අම්මගේ වෘත්තිය ගුරු වෘත්තිය වූ නිසාත් එතුමියගේ  අත්දැකීම් මාව තවත් මෙවැනි අරමුණක් ඔස්සේ පෙළෙඹෙව්වා.

 

 

 

  •     එහි මුල් පියවර ලෙස පාසල්වල තොරතුරු ඒකරාශි කිරීමට පෞද්ගලික කාර්ය මණ්ඩලයේ කාර්යාංශයක් මම ස්ථාපනය කළා. එහිදී පළාතේ පාසල් 1267 ක තොරතුරු ලියාපදිංචි කර ගැනීම සිදු කළා. විශේෂයෙන් පාසල 1්ඊල 1ක්‍ල 2ල 3 පාසල් වර්ග වලට අයත් ගුරුවරුන් සංඛ්‍යාව ඉගෙන ගන්නා සිසුන් සංඛ්‍යාව හා ප‍්‍රාථමි කනිෂ්ඨ හා ද්වීතික පාසල්ද යන්න තොරතුරු ඒ කරුණුවලට ඇතුළත් වුණා.

 

  •     දෙවන පියවර ලෙස මගේ මාධ්‍ය ඒකකයවල  පාසල්වල භෞතික අඩුපාඩු සියල්ලක්ම වීඩියෝ සහ ඡායාරූප ගත කරලා මම ගෙන්න ගත්තා. දිස්ති‍්‍රක්ක තුනෙන්ම තෝරා ගන්නා ලද පාසල් වල ‘‘සුපසන් නිම්තෙර’’ කමිටුවක් පිහිටෙව්වා මෙම කමිටුවට විදුහල්පතිතුමා ආචාර්ය මණ්ඩලයේ 05 දෙනෙක් දෙමාපියන් 10 දෙනෙක් සිසු දරුවන් 05 දෙනෙක් ඇතුළත් වුණා සුපසන් නිම්තෙර කැදවීමේ දිනයක් නම් කරන අතර එයට මම අනිවාර්යයෙන් සහභාගි වෙනවා. එක නිම්තෙර දවසකට උදේ 8.00 සිට ප.ව 2.00 දක්වා අඩුම තරමේ පාසල් 10ක්  සමඟ මම සාකච්ඡා කරනවා.

     

     

     

     

  •     මුලින්ම න්‍යාය පත‍්‍රයට අනුව ඒ ඒ පාසල් විදුහල්පතිවරයාට තමන්ගේ පාසලේ ප‍්‍රතිඵල විශ්ලේෂණයට අවස්ථාව දෙනවා. ගැටලූ සාකච්ඡා කරනවා. මගේ විසදුම් ලබා දෙන්න පෙර ඡායාරූප හා වීඩියෝ දර්ශන ඔවුන් ඉදිරියේ පෙන්වනවා. සමහර අවස්ථාවල වීඩියෝ දර්ශන හා පාසලේ විදුහල්පතිවරයා ඉදිරිපත් කරන කරුණු අතර පරස්පරකම් තියෙනවා. ඒ වගේ අවස්ථාවලදී කලාප කාර්යාල ඔස්සේ කොට්ඨාස කාර්යාලවලින් ඒ ගැන නැවත විමසීම් කරලා භෞතික හා සංවර්ධන අවශ්‍යතා නිවැරදි කරගෙන ඊට කඩිනම් පියවර යොදවනු ලබනවා. මෙයට පාසල් වලින් ඉහළ ප‍්‍රතිචාර ලැබෙනවා.
     

 

 

ප‍්‍රශ්නය - සුපසන් නිම්තෙර නමට විතරක් තියෙන එකක් කියලා චෝදනා තියෙනවා?
පිළිතුර - 
වඩාත් ප‍්‍රසන්න වූ අධ්‍යාපන ඉසව්වක් බිහි කරන්න නම් පියවරයන් ගණනාවක්ම අනුගමනය කරගන්න වෙනවා. කරුණු වශයෙන් කිව්වොත් ප‍්‍රධාන කාරණා කිහිපයක් ඔස්සේ මගේ  අවධානය යොමු වෙනවා.

  •     වඩාත් සුන්දර වූ ඉගෙනුම් පරිසරයක් ගොඩනැගෙන්නේ අපේ පාසල අපේ දෑතින් සුරකිමූ කියන වැඩසටහනෙන්. මේ යටතේ සෑම පාසලකටම පාසලේ වර්ණාලේප කටයුතු සිදු කරන්න වසරක් වසරක් පාසා මුදල් වෙන් වෙන් වශයෙන් ලබල දීලා තියෙනවා. වර්ණාලේප වැඩසටහන යටතේ විදුහල්පතිවරයාට සම්පූර්ණ නිදහස ලබාදීලා තියෙනවා පාසලේ සුළු සුළු අලූත්වැඩියා කටයුතු පවා මේ අරමුදල් වලින් කරගන්න.
     
  •     අඩක් නිමකළ ගොඩනැගිලි සම්පූර්ණයෙන් වැඩ නිම කිරීම.

පසුගිය කාළේ පාසල් නිරීක්ෂණයෙන් අපට දැකගන්න ලැබුණා අඩක් නිම කරන ලද මුල්ගල තැබූ ගොඩනැගිලි නාගරික මෙන්ම ගම්බ`ද පාසල්්වලටත් බරක් වී ඇති මේ අර්ධ ඉදිකිරීම් ගොඩනැගිලි සම්පූර්ණ කිරීමට දෙමාපියන්ගෙන් මුදල් එකතු කිරීම් දකින්න ලැබෙනවා.

පළාත් සභාවේ අධ්‍යාපන විෂයට වෙන් කරන මුදල්වලින් සැලසුම් සහගතව මේ වගේ භාගෙට ඉදිවෙලා තියෙන ගොඩනැගිලි සම්පූර්ණ කරලා දරුවන්් ඉගෙන ගන්න තැනට පත් කරන්න මුදල් වෙන් කළා. මුල් ගල් තබලා පළමු මහලවත් ඉදි නොකළ ගොඩනැගිලිවල පළමු මහලද පළමු මහල ඉදිකර දෙවන මහල ඉදි නොකළ ගොඩනැගිලිවල දෙවන මහලද” දෙවන මහල ඉදිකර තෙවන මහළ ඉ`දි නොකළ ගොඩනැගිලිවල තෙවන මහලද සම්පූර්ණ කර දරුවන් අතට පත් කිරීම සිදු කළා.

මේ වැඩපිළිවෙළ හදුන්වාදීලා කි‍්‍රයාත්මක කරද්දී මෙහි වටිනාකම වටහාගත් පළාත් සභා මන්තී‍්‍රවරු මගේ අමාත්‍ය මණ්ඩලය වගේම විවිධ රාජ්‍ය ආයතන මට විශාල සහයෝගයක් මේ ස`දහා ලබා දුන්නා. විශේෂයෙන් ජාතික ඵලදායිතා ලේකම් කාර්යාලය බස්නාහිර පළාතේ අධ්‍යාපන අමාත්‍යංශය සමඟ එක්ව වැඩසටහනේ සුවිශේෂී බව ඇගයීමට ලක්කර සියලූ විදුහල්පතිවරුන් ගුරු භවතුන්ගේ ආකල්පමය වෙනසක් ඇතිකිරීමට දායකත්වය ලබා දුන්නා.

 

 


ප‍්‍රශ්නය - ගුරු පවුර කියන්නේ ඔබතුමාගේ මඩිය තර කර ගැනීමක් ද?
පිළිතුර -
ගුරුපවුර කියන්නේ අපේ ගුරුවරුන්ගේ සුබසාධනය ඉලක්ක කරගෙන ආරම්භ කළ දෙයක්. දරුවන්ට උගන්වන්න නම් ගුරුවරයාගේ මානසික මට්ටම යහපත් වෙන්න  ඕනෑ. ඒක නිසා ඔවුන්ගේ සුබ සාධනය ගැන වැඩි අවධානයක් යොමු කරන්න  ඕනෑ.ගුරුවරුන්ගේ හිඟ වැටුප් ලිපු පොත් සකස් කරලා, වැටුප් වර්ධක දීලා ලංකාවෙම මුලින්ම අවසන් කළේ බස්නාහිර පළාතේ.

ඒ අනුව ගුරුවරුන්ට රක්ෂණ ක‍්‍රමය ඇති කළා. ගුරුවරයකුට ලෙඩක් හැදුනාම හැම තැනිම්ම වගේ වෙන්නේ ඔපරේෂන් කළාම තමයි සල්ලි ලැබෙන්නේ. වෛද්‍යවරයා සහතිකයක් දෙනවනම් රෝගය කියලා අපි මුලින්ම ලක්ෂ පහක් දෙනවා. අපි පළාත් සභාවක් විදියට ගුරුවරු ගැන හොදින් හොයා බලා තියෙනවා.

ගුරුවරයාට පන්ති කාමරය යහපත් මට්ටමින් පවත්වාගෙන යන්න ගුරු පුහුණුව දුන්නා. මම මේක බාර ගන්නකොට අඩුම ප‍්‍රාථමික ගුරු පුහුණුව තිබුණේ බස්නාහිර. 49 සියයට හිටියේ නුපුහුණු ගුරුවරු. අපි ඒ ගුරුවරු පුහුණු කළා. ජනාධිපතිතුමා අපිට විශාල මුදලක් දුන්නා. කඩිනම් වැඩසටහන් මගින් අපි පුහුණුවීම් දුන්නා.

 

 


ප‍්‍රශ්නය - අග‍්‍රහාර රක්ෂණය තියෙද්දි තියෙද්දි ඇයි තවත් රක්ෂණයක්?
පිළිතුර -
අග‍්‍රහාරයි මේකයි දෙකක්. අග‍්‍රහාරයෙන් වෙන්නේ රෝහල් ගත වුණොත් ගෙවනවා. නමුත් මේකේ එහෙම නෑ. රෝහල් ගත වෙන්න කලින් වෛද්‍යවරයාගේ සහතිකයක් තිබෙනවා නම් රුපියල් ලක්ෂ පහක් ගෙවනවා. හදිසි අනතුරකින් මිය ගියොත් ලක්ෂ දහක් දෙනවා. ප‍්‍රධාන රෝග 24ක් සඳහා රුපියල් ලක්ෂ පහක් ඒ වෙලාවෙම දෙනවා. අපි බිල් ඉල්න්නේ නෑ.

ජීවිත රක්ෂණ තුන හතරක් වුණත් දාන්න පුළුවන්. ප‍්‍රශ්නෙ වෙන්නේ රෝහල් ගත වුණාම සල්ලි ගනිද්දි. අපි බිල් ඉල්ලනනේ නැති නිසා මේකට ඒක ප‍්‍රශ්නයක් වෙන්නේ නෑ.

ඔපරේෂන් එකක් කරන්න අපේ රෝහල්වල වේටින් ලිස්ට් එකේ ඉන්න  ඕනෑ. ගොඩක් රක්ෂණවලින් කලින් සල්ලි දෙන්නේ නෑ. අපේ කලින් සල්ලි දෙන නිසා  ඕනෑම තැනකින් කර ගන්න පුළුවන්.

 

ප‍්‍රශ්නය - මේ වැඬේ නිසා දැන් විදුහල්පතිවරු රක්ෂණ නියෝජිතයෝ වෙලා නේද?
පිළිතුර -
අපි ගුරුවරුන් ඉන්න පවුල්වල උදවිය හැටියට දන්නවා ගුරුවරුන්ගේ ගැටලූ. ඒ නිසා තමයි මේක ඇති කළේ. මේක අඩු වියදමකින් කරන නිසා අපි පත්තරවල දැන්වීම් දැම්මේ නෑ. ඒ නිසා විදුහල්පතිවරුන් හරහා දැනුම් වත් කළා අවශ්‍ය අයට මේකේ ප‍්‍රයෝජන ගන්න. පාසලේ පරිපාලකයා විදුහල්පති. ඔහු ලව්වා විදුහල්පතිවරු දැනුම්වත් කළා මිසක් ගෙවල් ගෙට ගිහින් රක්ෂණ නියෝජිතයෝ විදියට කටයුතු කළා.

 

 


ප‍්‍රශ්නය - ගුරුපවුර හා සුපසන් නිමේතෙර දේශපාලන වැඩපිළිවෙළක් නේද?
පිළිතුර -
නෑ. 2009දී සුපස්නිම්තෙර ඇරැුඹුවේ. 2012 අයවැයේදී ගුරු පවුර ගැන මා කිව්වා. ඒ කාලේ මැතිවරණයක් තිබුණේ නෑ. මෙතන කිසිම දේශපාලනයක් නෑ. අපි බැලූ වේ ගුරුවරුන්ගේ යහපත පමණයි.

 

 


ප‍්‍රශ්නය - බස්නාහිර විදුහල්පතිවරුන් පත් කරන්නේ දේශපාලන හිතවත්කම් මත නේද?
පිළිතුර -
විදුහල්පති තනතුරු දෙන්න බස්නාහිරට අයිතියක් නෑ. ඔවුන් දෙන්නේ මධ්‍යම රජයෙන්. අපිට තියන වගකීම තමයි ඔවුන් ස්ථාන ගත කරන එක. ඒක කරන්නේ සම්මුඛ පරීක්ෂණයක් තියා සාධාරණව. මගේ ආසනය ගත්තොත් එජාපය කාලේ තනතුරු දරපු අය විදුහල්පතිවරු ලෙස ඉන්නවා. ඒ නිසා අපි කිසිම විටක විදුහල්පති හෝ වෙනත් තනතුරු දෙද්දි දේශපාලනේ ගාවගෙන නෑ.

 

 


ප‍්‍රශ්නය - පාසල්වල මුදල් ගැනීම් වැඩි වෙලා නේද? ඒවාට මොනවත් කර නෑ නේද?
පිළිතුර -
මුදල් එකතු කිරීම සාමාන්‍ය දෙයක් වෙලා තිබුණේ. අපිට පැමිණිලි ආවා. අපි ඒවා විභාග කරලා ලබා ගත් මුදල් නැවත දෙමාපියන්ට දුන්නා. ඇතැම් විදුහල්පතිවරුන්ට දඬුවම් කළා. ඉන් පස්සේ බස්නාහිර මුදල් එකතු කිරීම අඩු වුණා. නීත්‍යනුකූල නොවන විදියට මුදල් එකතු කරනවා කියා පැමිණිලි ආවොත් අපි සාධාරණව පරීක්ෂණ කරනවා.

 

 

 

 

මහ ඇමැති ප‍්‍රසන්න වැඩක් කරලාම නැද්ද?

 

බස්නාහිර මහ ඇමැති ප‍්‍රසන්න රණතුංග මහතාගේ ගුරු පවුර රක්ෂණයට හා  සුපසන් නිම්තෙර වැඩසටහන විවේචනය කරන්නේ මහ ඇමැති සමග ඇති පෞද්ගලික අමනාපයකටදැයි ලංකා ගුරු සංගමයේ ප‍්‍රධාන ලේකම් ජෝසප් ස්ටාලින් මහතාගෙන් විමසීමු.


ප‍්‍රශ්නය - මහ ඇමැතිගෙ සුපසන් නිම්තෙර වැඩසටහනට මඩ ගහන්නේ ඇයි?
පිළිතුර -
සුපසන් නිම්තෙර කියන්නේ මහ ඇමැතිගේ දේශපාලන වැඩ සටහනක්. ඒකෙන් අධ්‍යාපනයට අත්වුණු යහපතක් නෑ.

 

 


ප‍්‍රශ්නය - සුපසන් නිම්තෙරෙන් ගුරුවරුන්ට හා ළමයින්ට යහපතක් වෙලාම නැද්ද?
පිළිතුර -
මොකක්ද වෙලා තියන යහපත? එහෙම යහපතක් වෙලා නම් කියන්න. බස්නාහිර අධ්‍යාපනයේ ගොඩක් ගැටළු තියනවා. බස්නාහිර හැම දේකටම දේශපාලනය රිංගලා.

 

 


ප‍්‍රශ්නය - ගුරු පවුර රක්ෂණ ක‍්‍රමය කියන්නේ හොද වැඩක් නේද?
පිළිතුර -
රාජ්‍ය සේවකයන්ට තියනවා අග‍්‍රහාර රක්ෂණය. ඒ සඳහා මුදලක් කපා ගන්නවා. එය තියෙද්දි ඇයි තවත් රක්ෂණයක්? මේ රක්ෂණයට බැඳෙන්න ගුරුවරුන්ට බලපෑම් කරනවා. ඒ හරහා කලාප අධ්‍යක්ෂවරු, විදුහල්පතිවරු රක්ෂණ නියෝජිතයන් බවට පත් වෙලා. මේකට බැඳුණු ගුරුවරයෙක් වෙනත් පළාතකට ගියොත් රක්ෂණේට මොකද වෙන්නේ. මේ සඳහා මුදල් ප‍්‍රතිපාදන නිසි ලෙස වෙන් කර නැහැ.

 

 


ප‍්‍රශ්නය - එයින් ගුරුවරුන්ට කිසිම ප‍්‍රතිලාභයක් ලැබෙන්නේ නැද්ද?
පිළිතුර -
තාම කාටවත් ගෙවලා නෑ. රක්ෂණ මූල ධර්මයක් තමයි රක්ෂණ දෙකක ප‍්‍රතිලාභ හම්බවෙන්නේ නෑ. හැම රක්ෂණයකටම නියම බිල ඉදිරිපත් කරන්න  ඕනෑ. රක්ෂණ දෙකකට කොහොමද නියම බිල ඉදිරිපත් කරන්නේ.

 

 


ප‍්‍රශ්නය - අනෙක් පළාත් වලට සාපේක්ෂව බස්නාහිර අධ්‍යාපනය අතින් ඉහළින් තියෙනවා නේද?
පිළිතුර -
පැහැදිලිවම නෑ. කොළඹ බොහෝ ප‍්‍රදේශවල අධ්‍යාපනය කඩා වැටිලා. බස්නාහිර තමා පාසල් වැහෙන්නේ. කිසිදු වැඩපිළිවෙළක් නෑ. වතු ආශ‍්‍රිත ළමයි ඉන්නවා. මේ ළමයින්ගේ අධ්‍යාපනය නංවන්න මොනවත් කර නෑ. පාසල් ගුණාත්මක සංවර්ධනයට මොනවද කරලා තියෙන්නේ? බස්නාහිර කලාප 11 විධිමත්ව අධ්‍යාපන නිලධාරීන්, ගුරු උපදේශකවරු පත් කර නෑ. බස්නාහිර අධ්‍යාපනය දේශපාලනීකරණය වෙලා. අධීක්ෂණ මන්ත‍්‍රීවරුන් පත් කළා. අධ්‍යාපනය ගැන බලන්න දේශපාලකයෝ දැම්මා. කලාපේ රැස්වීම් තියෙන්නේ දේශපාලකයන්ගේ ප‍්‍රධානත්වයෙන්.  

 

 


ප‍්‍රශ්නය - පළාත් ඡන්දය ළං වෙද්දි මහ ඇමැතිව දේශපාලන වශයෙන් වට්ටන්න වැඩපිළිවෙළක් තියෙනවද?
පිළිතුර -
ප‍්‍රසන්න රණතුංග එක්ක කිසි පුද්ගලික තරහක් නෑ. මේකේ මහ ඇමැතිවරු ගණනාවක් හිටියා . හැමෝගෙම වැරදි විවේචනය කළා. ගුරු සංගම් ඉන්නේ අඩුපාඩු පෙන්වන්න. අපි කිව්වා බස්නාහිර පාසල්වල මුදල් එකතු කරනවා කියා. මහ ඇමැති ඒක අහලා ඒවා ගැන හොයලා මුදල් ආපහු දුන්නා. හැබැයි වැරැදි කළ විදුහල්පතිවරුන්ට දඩුවම් දුන්නේ නෑ.

 

 


ප‍්‍රශ්නය - ප‍්‍රසන්න රණතුංගගෙන් බස්නාහිර අධ්‍යාපනයට හොඳක් වෙලාම නැද්ද?
පිළිතුර -
ඒක අහන්න තියෙන්නේ ගුරු විදුහල්පතිවරුන්ගෙන් තමයි.

 

 



අදහස් (0)

‘ගුරු පවුර’ මඩිය තරකර ගැනීමේ වැඩක්ද?

සඳුනි Monday, 23 December 2013 05:05 PM

මමත් ඉන්නේ කොළඹ මහා ඇමති වරයා අධ්‍යාපනය වෙනුවෙන් යම් සේවයක් සලසනවා.ගුරු පවුරට බැදෙන්න කියා බල කිරීමක් නැහැ.කොහොමත් මේ ගුරු සංගම් නියෝජිතයා කවදාවත් කිසිමදෙයක හොදක් දකින්නෙක් නෙවෙයි. (අ)

:       0       0

ඔබේ අදහස් එවන්න

විශේෂාංග

ප්‍රභාකරන් දරුකමට හදාගත් කොටි කෙල්ල
2024 ඔක්තෝබර් මස 04 5178 1

ජෝන් මේරි බවින්සා කියන්නේ එල්ටී.ටී.ඊ. සංවිධානයේ නායකයාව සිටි වේළුපිල්ලේ ප්‍රභාකරන් දරුකමට හදාගත් දරුවාය. ප්‍රභාකරන් දරුකමට දරුවකු හදා වඩාගත් බව දැනග


සත්‍යෙයන් අසත්‍යයට ගොදුරුවීම
2024 ඔක්තෝබර් මස 04 721 3

අලු‍ත් ආණ්ඩුවේ ක්‍රියාකාරිත්වයෙන් පැහැදිලි වන්නේ, ඔවුන් ද 2015 වසරේ යහපාලන ආණ්ඩුව සිය කැමැත්තෙන්ම වැටුණු වළට වැටීම තෝරාගෙන සිටින බවයි. ජනාධිපතිවරයාගේ


ලෙයට ලෙය ඉල්ලන ඉරාන - ඊශ්‍රායල ගැටුම
2024 ඔක්තෝබර් මස 03 1294 0

ඉරානය ඊශ්‍රායලයට පහර දුන්නේය. ලොව විශාලතම ෂියා මුස්ලිම් රාජ්‍යය වන ඉරානයත්, ලොව එකම යුදෙව් රාජ්‍යය වන ඊශ්‍රායලයත් පිහිටා ඇත්තේ කිලෝ මීටර් 1,700 ක පමණ දුරක


කාලයට ගැළපෙන ඡන්ද ක්‍රමයක්
2024 ඔක්තෝබර් මස 03 117 0

ජන්දදායකයා මැතිවරණ ක්‍රියාවලියට සම්බන්ධ වීම ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදයේ ඉතාමත්ම උසස් ගුණාංගයකි. එය නියෝජන ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදය ක්‍රියාත්මක වීමට අත්‍යවශ්‍ය ක


සෑම කවියක්ම දේශපාලනිකයි
2024 ඔක්තෝබර් මස 02 203 0

ප්‍රවීණ කවියකු, තීරු ලිපි රචකයකු, නවකතාකරුවකු, කෙටිකතාකරුවකු, මෙන්ම ප්‍රකට විචාරකයකුද වන බුද්ධදාස ගලප්පත්ති මහතාගේ නවතම කෘති දෙකක් වන සමුදුර අසා සිටී


ආණ්ඩුවේ විපක්ෂයේ වගකීම
2024 ඔක්තෝබර් මස 02 269 2

ජනාධිපති තරගයෙන් රනිල් වික්‍රමසිංහ මහතා පරාජයට පත්විය. 2022 රට මුහුණදුන් ආර්ථික අර්බුදය අවස්ථාවේදී රට භාර ගැනීමට කිසිවකු නොසිටිය ද ඔහු එම අභියෝගය භාරගෙ


වැඩි දෙනා කියවූ පුවත්

ප්‍රභූන් පිරිසක් රටින් පිටව යති
2024 සැප්තැම්බර් මස 22 39098 23


අලුත් ජනපති හමුවන්න අමුත්තෙක්
2024 සැප්තැම්බර් මස 22 25573 13



මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

​​ ජනපතිවරණ උණුසුම අතරේ Munchee Kome වෙතින් ප්‍රතිඵල අනුමාන කර තෑගි දිනා ගැනීමේ අවස්ථාවක් 2024 සැප්තැම්බර් මස 21 321 0
​​ ජනපතිවරණ උණුසුම අතරේ Munchee Kome වෙතින් ප්‍රතිඵල අනුමාන කර තෑගි දිනා ගැනීමේ අවස්ථාවක්

ජනාධිපතිවරණයේ ඡන්ද විමසීම අවසන් වී ඇති මේ මොහොතේ, මුළු රටක් ම බලාපොරොත්තු පෙරදැරිව බලා සිටිනේ ඉදිරි පස් වසර සඳහා සඳහා ශ්‍රී ලංකාවේ ජනපති වන්නේ කවුරුන්

ශ්‍රී ලංකාව පුනර්ජනනීය බලශක්තියෙන් තිරසර අනාගතයක් කරා රැගෙන යන්නට සූර්ය හා සුළං බලය යොදා ගැනීමේ යෝජනාවක් 2024 සැප්තැම්බර් මස 19 1081 4
ශ්‍රී ලංකාව පුනර්ජනනීය බලශක්තියෙන් තිරසර අනාගතයක් කරා රැගෙන යන්නට සූර්ය හා සුළං බලය යොදා ගැනීමේ යෝජනාවක්

ශ්‍රී ලංකාව මේ මොහොතේ සිටින්නේ ඉතාමත් තීරණාත්මක සන්ධිස්ථානයක යි. පවතින ගෝලීය දේශගුණික අභියෝග සහ බලශක්ති සුරක්ෂිතතාව පිළිබඳ කවර ගැටලු පැවතිය ද ෆොසිල

ගැලපෙනම කෙනාට මනාපය දෙන්න අත්වැලක් වෙරිටේ රිසර්ච් වෙතින් ගෝලීය වශයෙනුත් සුවිශේෂී වන වෑයමක් 2024 සැප්තැම්බර් මස 18 378 0
ගැලපෙනම කෙනාට මනාපය දෙන්න අත්වැලක් වෙරිටේ රිසර්ච් වෙතින් ගෝලීය වශයෙනුත් සුවිශේෂී වන වෑයමක්

ශ්‍රී ලංකාවේ ප්‍රථම වරට, ප්‍රධාන ජනාධිපති අපේක්ෂකයින් තිදෙනාගේ ප්‍රතිපත්ති ප්‍රකාශන පොරොන්දු පහසුවෙන් සංසන්දනය කිරීමට සහ ඇගයීමට, ඉංග්‍රීසි, සිංහල ස

Our Group Site