ඉල්ලූවේ වැඩිවීමක් නොවෙයි - ඩීසල් සහනාධාරයක් |
ගැමුණු විජේරත්න |
කැබිනට් අනුමැතියට යවලා |
බස් ගාස්තු වැඩිකිරීම පිළිබඳ යෝජනා ජාතික ගමනා ගමන කොමිෂන් සභාව විසින් පෞද්ගලික ප්රවාහන අමාත්යංශයේ ලේකම්වරයා වෙත ඉදිරිපත් කරන ලදුව පෞද්ගලික ප්රවාහන අමාත්ය සී.බී. රත්නායක මහතා කැබිනට් අනුමැතිය සඳහා ඉදිරිපත් කොට ඇත.
තවමත් ඒ සඳහා කැබිනට් අනුමැතිය නොලැබුණු බවත්, අමාත්ය මණ්ඩල තීරණ අනුව ලබන මස පළමුවැනිදා සිට බස් ගාස්තු වැඩිවනු ඇති බවත් ජාතික ගමනා ගමන කොමිෂන් සභාව පවසයි.
සෑම වසරකම ජූලි පළමුවැනිදා බස් ගාස්තු සංශෝධනය කෙරෙන අතර ඒ සඳහා කැබිනට් අනුමැතියක් අවශ්ය නොවන බවත් වසර මැද ඞීසල් මිල ඉහළ යාම වැනි කරුණු හේතුවෙන් කරන බස් ගාස්තු සංශෝධනයකට අනිවාර්යයෙන්ම කැබිනට් අනුමැතිය ලැබිය යුතු බව ජාතික ගමනා ගමන කොමිෂන් සභාවේ සභාපති රොෂාන් ගුණවර්ධන මහතා ඉරිදා ලංකාදීපයට පැවැසීය.
ඒ අනුව තෝරා ගැනීමේ ක්රමවේද 12 ක් හරහා දර්ශක මිනුම් කොට ලබාගත් තොරතුරු වාර්තාවක් කොමිෂම පෞද්ගලික ප්රවාහන අමාත්යංශ ලේකම්වරයාට භාරදුන් බවත් එය රහස්ය වාර්තාවක් බවත් ගුණවර්ධන මහතා කීය.
බස් ගාස්තු වැඩිකිරීම පිළිබඳ අවසන් තීරණය ගන්නේ පෞද්ගලික ප්රවාහන අමාත්යංශය මිස ගැමුණු විජේරත්න මහතා නොවේ යැයි කී සභාපතිවරයා, පෞද්ගලික බස් රථ නියාමනය සිදුවන්නේ ජාතික ගමනා ගමන කොමිෂන් සභාව මගින් බව ඔවුන් මතක තබාගත යුතු යැයිද කීය.
සමස්ත ලංකා පෞද්ගලික බස් රථ හිමියන්ගේ සංගමයේ සභාපති ගැමුණු විජේරත්න මහතා මෙසේ ප්රකාශ කළේය.
අපි ඉල්ලූවේ බස් ගාස්තු වැඩිවීමක් නොවෙයි. සහනාධාරයක්. නමුත් දුන්නේ නැහැ. අකමැත්තෙන් වුනත් බස් ගාස්තු වැඩිවීමකට යන්න වුණේ ඒ නිසයි. ආණ්ඩුව කියන්නේ සියයට 7 ක වැඩිවීමක් ලබාදෙන ලෙසයි.
ඒ අනුව රුපියල් 9 ගාස්තුව වෙනස් වෙන්නේ නැහැ. සෙසු ගාස්තු වැඩිවීම මෙහෙමයි.
රුපියල් 12 - 13 ට
රුපියල් 16 - 17 ට
රුපියල් 19 - 21 ට
රුපියල් 23 - 25 ට
රුපියල් 27 - 28 ට
රුපියල් 30 - 32 ට
රුපියල් 32 - 34 ට
ආදී වශයෙන් වැඩිවෙනවා.
රුපියල් 9 සිට ඉහළට ගමන් ගාස්තු 18 ක්ම කාසි සමග එන මුදලක්. 19 වන ගමන් ගාස්තුව රුපියල් 60 ක්. ගමන් ගාස්තු අවස්ථා 18 ක්ම මාරු කාසි සමග අයවීම තුළ දෙපාර්ශ්වයම එනම් කොන්දොස්තර හා මගියා යන දෙදෙනාම අපහසුවට පත්වෙනවා.
කෙසේ වෙතත් මෙවර ගමන් ගාස්තු වැඩිකිරීම අපේ වුවමනාවක් නොවෙයි. මේ මොහොතෙත් අපි ඉල්ලන්නේ ගමන් ගාස්තු වැඩි නොකර ඉන්ධන සහනාධාරය දෙන්න කියලයි. ගැමුණු විජේරත්න මහතා කියයි.
මහ මැතිවරණය නිමා වී ඇත. නව පාර්ලිමේන්තුව ද පළමු වතාවට ඊයේ රැස්වූයේය. ජාතික ජන බලවේගයේ දේශපාලන වැඩසටහන විධායකය සහ ව්යවස්ථාදායකය යන ක්ෂේත්ර දෙකේම ශක්
බ්රිතාන්ය යටත්විජිත සමයේ සිට මෙරට භාණ්ඩ අපනයනය සිදු වුණි. එදා සිට අද දක්වාම මෙරට ප්රධාන අපනයනික බෝග ලෙස හඳුනාගන්නේ තේ, පොල්, රබර් ය. එහෙත් එම පිළිගැන
ජනාධිපති අනුර කුමාර දිසානායක ප්රමුඛ ජාතික ජන බලවේගය මෙවර මහ මැතිවරණයේ දී ජනතාවගෙන් ඉල්ලා සිටියේ ‘පොහොසත් රටක් ලස්සන ජීවිතයක්’ ජනතාවට උරුම කර දීම සඳ
පෙරදිග ධාන්යාගාරය යන්න ඇසූ සැණින් කාගේත් මතකයට නැගෙන්නේ මහා පරාක්රමබාහු සමයේ අප රට හැදින් වූ නමයි. වචනයේ අර්ථය අනුව ගතහොත් පෙරදිග ලෝකයටම අවශ්ය තරම
ජාතික ජන බලවේගයට පාර්ලිමේන්තුවේ තුනෙන් දෙකක් ඉක්මවා යන ආසන 159ක අද්විතීය ජයග්රහණයක් ලබා දෙමින් 2024 පාර්ලිමේන්තු මැතිවරණය නිමාවට පත්විය. එහිදී සමඟි ජන බ
ජ.වි.පෙ මූලිකත්වය ගත් මේ 2024 පාර්ලිමේන්තු මැතිවරණයේ ජා.ජ.බ නැතිනම් “මාලිමා” ජයග්රහණය සැබවින්ම ඓතිහාසික ජයග්රහණයකි. ඔවුන්ගේ දේශපාලනය මා නොපිළිගත්තද, ඔ
වසර විසිපහක විශිෂ්ට ඉතිහාසයක් සහිත BMS කැම්පස් ආයතනය නවෝත්පාදනයන් පෝෂණය කරමින් අනාගත නායකයින් නිර්මාණය කරමින් සහ හැඩගස්වමින් විශිෂ්ට ආයතනයක් බවට මේ ව
සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී දීප ව්යාප්ත ශාඛා ජාලයේ 51 වැනි ශාඛාව කලූතර දිස්ත්රික්කයේ අර්ධ නාගරික ජනාකීර්ණ නගරයක් වූ මතුගම නගරයේදී පසුගියදා විවෘත කෙරිණ.
ඔබ භාවිත කරනුයේ කුඩා යතුරු පැදියක් හෝ අධි සුඛෝපභෝගී මෝටර් රියක් හෝ වේවා එහි බැටරියට හිමිවනුයේ ප්රධාන අංගයකි. වාහනයක් කරදර වලින් තොරව සිත්සේ භාවිත කර
බස් ගාස්තුවත් වැඩිවෙයි
දීපාල් Sunday, 24 March 2013 01:11 PM
අනේ මන්දා අපිට පිස්සුද නැත්නම් ගැමුණුට පිස්සුද මන්දා. අමුඩෙයි, පුකයි එකට යනවා වගේ ආන්ඩුවයි මේ අයයි යන්නේ එකම බෝට්ටුවේ.(නදී)
නිත්යා Friday, 22 March 2013 11:21 AM
ඔක්කොම තියෙන්නේ වැඩි වෙන ඒවා තමයි (ස)
මිලින්ද Wednesday, 20 March 2013 01:57 PM
ජනතාව තමයි තැලෙන්නේ (දී)
බෑන් Thursday, 21 March 2013 09:45 AM
වැටත් නියරත් ගොයම් කා නම් කාට පවසම් ඒ අමාරුව? (නි)