ප්රේමකීර්ති ද අල්විසුන්ගේ ධ්වනිතාර්ථපූර්ණ ගේය පද සංකල්පනාවෙන් ද සුනිල් එදිරිසිංහයන්ගේ සුගායනයෙන් ද වික්ටර් රත්නායකයන්ගේ මියුරු මියැසියෙන් ද සමලංකෘත වූ මෙි ගීමිණ ලෝක ධර්මතාව පිළිබඳ ඉගැඹුරු සංචින්තාවක් දනවයි.
උපන්දා සිට මිය යනතුරු ම මිනිස් සිත විවිධ අතෝරයන්ට නතුවෙයි. ජීවිතය වනාහි කදුළු මිටියාවතකි.මිනිසා විඳින සතුට දුක තරම් දිගු නොවෙි.මෙනයින් බලන කල මිනිස් සිතෙහි සදාතනික දිවමන් දුක සසර නම් චක්රය මෙන් භ්රමණය වන්නක් නොවෙිද?මෙි වූකලි ආගමෙි සඳහන් වියුක්ත දුක නොව සංයුක්ත දුකකි.පොහොසතුන් මෙන් නොව දුගීහු දුක හඳුනති.ඔවුහු දුක ජයගැනීමට නිතර සටන් කරති. එහෙත් සසර දුක කාටත් පොදු දහමකි.දුප්පතුන් මෙන්ම පොහොසතුන් ද ඊට එකසේ මුහුණ දිය යුතුය.ජාති,ජරා,මරණ ඇත්තෝ මනුෂ්යයෝය.තතු එසේ වූව ද සම්යඥනය ඇත්තෝ සසර අවබෝධ කර ගනිති.දුක දිනා සසර කතරෙන් එතෙර වෙති.ප්රේමකීර්ති ද අල්විසුන් ලියූ මෙි ධ්වනිතාර්ථපූර්ණ ගීමිණ කෙරෙන් ගම්ය වන්නේ ද දුක නමැති අගාධයේ ලෝකස්වභාවය යි.එහෙත් මෙි ගීතය එම දුඃඛවෙිදනාව දූරිභූත කිරීමට දිරිබල දෙයි.
හිසේ ගිනි ඇවිළෙතේ
පසේ බුදුවරු නැතේ
ඇසේ තෙත ඇත හිතේ
පිසින්නේ කවුරුදෝ
හිසේ ගිනි ඇවිළීම යනු කිම? මිනිස් සිතට වධ දෙන විසඳිය නොහැකි උභතෝටික ප්රශ්නයකට මුහුණ පෑමයි.එබඳු ගැටලුවලින් හිස අවුල් වූ කල ජීවිතයේ සියල්ල ව්යාකූල වෙි.එහෙත් එබඳු ගිනි නිවීමට පසේ බුදුවරු ලොව කොහි වෙත්ද?එවැන්නෝ නොවෙති.එහෙත් මිනිසාට සිතෙන්නේ කලකින් පහළවන බුදුවරයකු නොමැති කල පසේ බුදුවරයකු හෝ ඇත්නම් තම දුක උන්වහන්සේ ඉදිරියේ කියාපෑ හැකි බව නොවෙිද? අවසානයේදී මෙි ව්යංග්යාර්ථ පදපෙළෙන් සුවිශද වන්නේ කුමක්ද? මිනිස් සිතේ ඇවිළෙන ළසෝ ගින්නට විසඳුම් නැති බවය.අැසේ ඇති කඳුළුවලට වඩා යටිසිතේ උපන් කදුළු කෙතරම් ද?ඇසේ තෙත හිතේ තිබීම නම් හිත නිතර හඬා වැලපීමයි. මෙි වනාහි ලෝක ධර්මතාව නොවෙිද?
කඳුළු දනව්වේ උල්පතින්
හඬන හැඬුම් ගංගා ගලා
ඒ ඉවුරේ මෙසේ
ඒ ඉවුරේ මෙසේ
ලොවේ අය දිව යතේ
මිනිසා යටි සිතින් හඬන හැඬුමි දන්නෝ කවරහුද? මෙි හැඬුම් කඳුළු ගංගාවක් මෙන් ගලා යයි.එය දුක්සසර නම් ඉවුරේ හැපෙයි.ලොවෙි වෙසෙන සියල්ලෝ එ්හා එකතු වී ඉදිරියට ම යති.මෙි නම් සංසාර චක්රය නොවෙිද?දුකින් දුකට ඇදී යන ජීවන යත්රාවට ඉමක් කොනක් කෙසේ නම් පෙනේවිද?
යුගෙන් යුගේ අත්වැල් බැඳී
යදම්වැලක් විලසින් ඇදී
නෑ නිවුණේ සදා
නෑ නිවුණේ සදා
මිනිස්කම මෙදියතේ
දුක නැති කිරීමට නම් බුදුන් කී පරිදි දුඃඛනිරෝධගාමී ප්රතිපදාව අනුගමනය කළ යුතුය.මෙි අවසන් අන්තරා කොටසින් කියැවෙන්නේ දුක නැති කිරීම පිළිබඳ නොවෙිද?සමාජයේ තනි තනි පුද්ගලයන් විසූව ද ඔවුන් සියලුදෙනා එකට එකතු වූ කල යකඩ දම්වැලක් මෙන් අයෝම ශක්තියෙන් සුපෝෂිතය.එබඳු ශක්තියක් මිනිස් පවුරක් බිඳිය හැකි ජගතකු ලොව කොයි අත වෙත්ද?මෙකී අයෝමය ශක්තිය අත්පත් කරගත් සමාජයකට නැතිවන්නට කිසිවක් නැත.මෙනයින් මිනිසා එකමුතුව යන ගමන අනාගතයට කෙතරම් නුනුවණ දැයි සිතා බැලිය යුතු නොවෙිද?
සුජීව හෙට්ටිතන්ත්රිගේ ගේයපද රචනයෙන් ද සමන් ලෙනින්ගේ සුගායනයෙන් ද සුනිල් දයානන්ද කෝනාරයන්ගේ ස්වරාලංකාරයෙන් ද සමලංකෘත වූ මෙි ගීමිණ කරුණරසයෙන් අප හ
මහාචාර්ය සුනිල් ආරියරත්නයන්ගේ ධ්වනිතාර්ථපූර්ණ ගේයපද සුරචනයෙන් ද නන්දා මාලනීයන්ගේ භාවානුරාගී සුගායනයෙන් ද එච්.එම් ජයවර්ධනයන්ගේ මධුර මනෝහර මියැසිය
සුකීර්තිමත් ගේයපද රචක ප්රේමකීර්ති ද අල්විසුන්ගේ පද සංකල්පනාවකට, ප්රවීණ සංගීතවෙිදී ශෙල්ටන් පෙරේරාණන් ස්වරාලංකාරයෙන් හඬ මුසුකළ මෙි ගීමිණ කරුණරසය ද
බන්දුල නානායක්කාරවසම්ගේ සංකල්පරූප සංකලනයෙන් ද සුනිල් එදිරිසිංහයන්ගේ භාවානුරාගී සුගායනයෙන් ද රෝහණ වීරසිංහයන්ගේ කර්ණරසායන ස්වරාලංකාරයෙන් ද මනරම්
ප්රේමදාස ශ්රී අලවත්තයන් ලියූ ටී.එම් ජයරත්නයන් ගැයූ ප්රේමසිරි කේමදාසයන් වැයූ මෙි ගීමිණ ඉන්දීය මහ කිවිසුරු රබීද්රනාථ ඨාකුරයන්ගේ ’ගීතාංජලි’ නමැත
මහැදුරු සුනිල් ආරියරත්නගේ ධ්වනිතාර්ථපූර්ණ ගේයපද රචනයෙන් ද නන්දා මාලිනීයන්ගේ සුගායනීය ස්වරමාධුර්යයෙන් ද සරත් දසනායකයන්ගේ ප්රතිභාසම්පන්න ස්වරාලං
වසර විසිපහක විශිෂ්ට ඉතිහාසයක් සහිත BMS කැම්පස් ආයතනය නවෝත්පාදනයන් පෝෂණය කරමින් අනාගත නායකයින් නිර්මාණය කරමින් සහ හැඩගස්වමින් විශිෂ්ට ආයතනයක් බවට මේ ව
සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී දීප ව්යාප්ත ශාඛා ජාලයේ 51 වැනි ශාඛාව කලූතර දිස්ත්රික්කයේ අර්ධ නාගරික ජනාකීර්ණ නගරයක් වූ මතුගම නගරයේදී පසුගියදා විවෘත කෙරිණ.
ඔබ භාවිත කරනුයේ කුඩා යතුරු පැදියක් හෝ අධි සුඛෝපභෝගී මෝටර් රියක් හෝ වේවා එහි බැටරියට හිමිවනුයේ ප්රධාන අංගයකි. වාහනයක් කරදර වලින් තොරව සිත්සේ භාවිත කර
හිසේ ගිනි ඇවිළෙතේ