කියුබාවේ හවානා නුවර සිට ඉතාලියේ මල් පෙන්සා ගුවන් තොටට මගීන් 268 දෙනෙකු සමග ඒමින් සිටි යානයක් අඩි 31000ක් උඩදී වායු පීඩනයකට අසුවී තත්ත්පර 10ක් ඇතුළත අඩි දහසක් ඒක්වරම පහළට වැටුණ බව ඉතාලි ගුවන් සේවා ආරංචි කියයි. මගීන් ඒ අවස්ථාවේ ආරක්ෂක පටි පැළැඳ ෙනාසිටි බව ද, ගුවන් සේවිකාවන් කෑම බෙදමින් සිටි බව ද, කෑම පිගන් යානෙය් පාවී ගිය බව ද කියති. සදුදා මේ සිද්ධිය වාර්තා විය. යානය ගුවන්තොටට නිරුපද්රිතව ගොඩ බෑමෙන් පසුව මගීහු 45 දෙනෙක් අසළ රෝහලේ දැඩි සත්කාර ඒකකයට ඇතුළු කරණු ලැබූහ.
මීට දින කීපයකට, පසුගිය ඔක්තෝබර් 5 වැනිදා රාත්රී 10.45 ට පමණ, ඉරානය රික්ටර් මාපකයේ 4.6 ක් ප්රබල භූමි කම්පාවකින් දෙදරා ගියේය.
කතරගම රජමාවත පදිංචි විශ්රාමලත් ග්රාම නිලධාරීවරයෙක් ඔහුගේ නිවසේ උඩු මහලේ කාමරය තුලදී හිසට වෙඩි වැදී මියගොස් ඇති බවට පවුලේ සාමාජිකයින් ගෙන් ලැබුණු
ශ්රී ලංකාව හා රුසියාව අතර රේගු කටයුතු සම්බන්ධිත සහයෝගීතාවය හා අන්යෝන්ය පරිපාලන සහාය ලබා ගැනීම පිළිබඳ ගිවිසුම අත්සන් කිරීම සඳහා කැබිනට් අනුමැතිය ල
මීට වසරකට පෙර, 2023 ඔක්තෝබර් 7 වැනිදා, ගාසා තීරයේ හමාස් සටන්කාමීන්, ඊශ්රායලයට කඩා වැදී, පහර දී ප්රාණ ඇපකරුවන් ලෙස ගාසා තීරයට රැගෙන ගිය ඊශ්රායල වැසියන් 251
කියුබානු විප්ලවවාදියකු වන අර්නස්ට් චේ ගුවේරා ගේ 57 වන අනුස්මරණ නිමිත්තෙන් වූ සැමරුම් වැඩසටහන මෙරට කියුබානු තානාපති ඇන්ඩෙරේස් මර්චෙලෝ මහතාගේ ප්රධාන
නොචිචියාගම පොලිස් හා වසමේ වල්පලගම ප්රදේශයේ නිවසක බිරිඳ විසින් සිය සැමියාගේ ගෙල සිරකර මනුෂ්ය ඝාතනයක් සිදු කිරීමේ සිද්ධියක් සම්බන්ධයෙන් එම බිරිඳ අත
ජනාධිපතිවරණයේ ඡන්ද විමසීම අවසන් වී ඇති මේ මොහොතේ, මුළු රටක් ම බලාපොරොත්තු පෙරදැරිව බලා සිටිනේ ඉදිරි පස් වසර සඳහා සඳහා ශ්රී ලංකාවේ ජනපති වන්නේ කවුරුන්
ශ්රී ලංකාව මේ මොහොතේ සිටින්නේ ඉතාමත් තීරණාත්මක සන්ධිස්ථානයක යි. පවතින ගෝලීය දේශගුණික අභියෝග සහ බලශක්ති සුරක්ෂිතතාව පිළිබඳ කවර ගැටලු පැවතිය ද ෆොසිල
ශ්රී ලංකාවේ ප්රථම වරට, ප්රධාන ජනාධිපති අපේක්ෂකයින් තිදෙනාගේ ප්රතිපත්ති ප්රකාශන පොරොන්දු පහසුවෙන් සංසන්දනය කිරීමට සහ ඇගයීමට, ඉංග්රීසි, සිංහල ස
කියුබා යානය අලි අමාරුවක
සංජීව Wednesday, 21 November 2012 10:15 AM
අයියෝ සල්ලි
පෙරේරා Tuesday, 20 November 2012 06:03 PM
ඇති ඔයින් ගියා .අනේ අපි යනකොටනම් එහෙම වෙන්න එපා (ස)
රුවන් Wednesday, 21 November 2012 03:10 PM
වරුණ, ඒකත් රජයේ වරදක්ද දන්නේ නෑ (ස)
සුනන්ද Tuesday, 20 November 2012 06:52 PM
මිලානෝ වල ලංකාව පාවා දෙන අයටත් කියන්න තියෙන්නේ ගුවන් ගමන් යද්දී බලාගෙන යන්න කියලා (ස)
බණ්ඩාර Tuesday, 20 November 2012 06:51 PM
අම්මෝ බයයි
පියල් Tuesday, 20 November 2012 07:01 PM
කතා කරලා වැඩක් නැහැ
චතුර Tuesday, 20 November 2012 07:04 PM
අපිට මොකද
චන්ද්රසිරි Wednesday, 21 November 2012 03:06 AM
නිතරම ගුවන් ගමන් යන අයටනම් මේවා බය හිතෙන කතා (ස)
හිමාල් Wednesday, 21 November 2012 03:38 AM
අයියෝ සල්ලි
ලසාන් Tuesday, 20 November 2012 07:18 PM
වායු පීඩනයක් නෙමෙයි මම හිතන්නේ, වායු රික්තයක් නැතහොත් එයාර් පොකට් එකක්. (නි)
වරුණ Wednesday, 21 November 2012 07:57 AM
අම්මෝ මට නම් මේවාට නැග්ගට පස්සේ බහිනකල් හුස්ම වැටෙන්නෙත් නැහැ. (නි)
විජය Wednesday, 21 November 2012 08:34 AM
ගුවන් යානය පාවී යන්නේ අත් තටු වලින් වායුව බදාගෙන . යානය පාලනය කරන්නේ වාතය හා ගැටෙන ලෙස තහඩු හරවල . අහසේ හිටපු ගමන් අඩු පීඩන ප්රදේශ ඇතිවෙනවා . වාතය ඉතා අඩු උනාම පාලනයක් නැතුව ( රික්තය ) පහලට වැටෙනවා. නැවත වාතය ඇති තැනට පැමිණි විට පාලනය කර ගන්න පුළුවන් වෙනවා . එක තමයි හැම වෙලේම ආසන පටි බුරුලට හරි බැඳන් ඉන්න කියන්නේ . (ස)
අසන්ක Wednesday, 21 November 2012 08:42 AM
එහෙම වැටෙන කොට නියමෙට ඇති නේද? (නි)
මුතුකුඩ Tuesday, 20 November 2012 09:09 PM
ඉහලට අහසේ පියාසර කරන යානය ගුවන්තොට බස්වන තුරු කුමක් වේදැයි අපි නොදනිමු. (අ)
සරත් Wednesday, 21 November 2012 08:51 AM
මම නම් ඕවට නගින්නේ නැත්තේ ඕකමයි. (නි)
අමිල Wednesday, 21 November 2012 09:28 AM
ගුවන් යානා සමග සල්ලම් කරන්න එපා
අමිල කටුනායක Tuesday, 20 November 2012 09:32 PM
ඕවා ඔහොම තමයි. ඒක ඇත්ත තමයි... (නි)
තාරක Wednesday, 21 November 2012 09:32 AM
අයියෝ සල්ලි