IMG-LOGO

2024 සැප්තැම්බර් මස 25 වන බදාදා


කළුතර අලුත්ගම නව දුම්රිය මඟක්

කළුතර සිට අලූත්ගම දක්වා දිවෙන නව දුම්රිය මාර්ගයක් ඉදිකිරීමේ කටයුතු ශී‍්‍ර ලංකා දුම්රිය දෙපාර්තමේන්තුව අරඹා ඇත.

මේ සදහා වෙන්කර ඇති මුදල රුපියල් කෝටි 30 කි.කිලෝමීටර 8 ක් දිගින් යුතු වන නව මාර්ගයේ මුල් අදියරේ ඉදිකිරීම්  2014 වසරේ මැද භාගයේදී පමණ නිමකිරීමට නියමිතය.

නව දුම්රිය මඟ ඉදිකිරීමේන් දැනට කළුතර සිට අලුත්ගම දක්වා තනි මාර්ගයකට සීමාවී ඇති දුම්රිය ගමනාගමනයන් වඩාත් කාර්යක්ෂමව සිදුකළ හැකිවේයැයි අපේක්ෂා කෙරේ.

 



අදහස් (0)

කළුතර අලුත්ගම නව දුම්රිය මඟක්

ද සිල්වා බෙර්ලින් Friday, 16 August 2013 04:18 PM

දක්ෂිණ අධිවේගී මාර්ගයට සමගාමිව දුම්රිය මාර්ගයකුත් හැදුවා නම් එම මාර්ගය අසල ජිවත්වන ගැමියන්ට සහ ගාල්ල , මාතර නගරවැසියන්ටත් විශාල පහසුවකි (නි)

:       0       0

මුණසිංහ Friday, 16 August 2013 05:10 PM

මීළග ප්‍රවාහන අමාත්‍ය ධූරය ගාල්ලට දුන්නොත් ගාල්ලට යනකම් ද්විත්ව මාර්ගයක් හදාගන්න පුළුවන්! (නි)

:       0       0

වසන්ති Friday, 16 August 2013 10:42 AM

අපට විදුලි දුම්රියක් ලබා දෙන්නේ කවදාද?.... (ස)

:       0       0

රොශාන් Friday, 16 August 2013 10:53 AM

මාස ගාණක් මේ පාර වහගෙන රේල් පාර හදන කොටම මේක කරලා දාන්න තිබ්බා හොඳට.. (ස)

:       0       0

බන්දුලගේ දම්මික Friday, 16 August 2013 10:56 AM

කිලෝ මීටරයකට කෝටි තුනයි තුන් කාලක් හොඳටම මදියි. පාරක් කාපට් දමන්නත් මෙයිට වැඩිය මුදලක් යනවනේ. (ස)

:       0       0

අන්ජන Friday, 16 August 2013 10:58 AM

කළුතර ඉදන් අලුත්ගමට ගාලු පාරෙන් කිලෝ මීටර් 18ක් තියෙනවනෙ... කෝච්චි පාර මෙච්චර කෙටි වුනේ ඒක පයාගල හරියෙන් නවතිනවද දන්නෙ නෑ..... (ස)

:       0       0

රූපවතී Friday, 16 August 2013 11:00 AM

වසන්ති ...!අපේ ලංකාව වගේ රටකට විදුලි දුම්රියක් ආවොත් ඔයාලට ඉන්න වෙන්නේ..කොහේ හරි කැලයක් මැද්දේ රෑ එළිවෙනකම් කෝච්චි පෙට්ටියකට වෙලා, ඇයි ලයිට් ගියාම පැය 3,4,කට කළුවරේ...? එතකොට අපිට දෙවියන්ගේම පිහිට තමා...? (ස)

:       0       0

වරුණ Friday, 16 August 2013 11:29 AM

ඉතින් ආයුබෝවන්ඩ මාස 4 ක් පහුගිය කාලේ රේල් පාරවල් වැහුවේ ඉන්දියාව සමග එකතු වෙලා පැයට කි:මී :100ට යන්න හා ද්විත්ව මාර්ග හදන්න නේද?අන්තිමට ගහපු පදේකුත් නැහැ බෙරේ පලුවකුත් නැහැ. ඉන්දියාවට සල්ලි පූජා කරලා නිකන් හිටිය.රේල් පාර අධිවේගී කරාට පස්සේ හැමදාම ගාල්ල කොළඹ කෝච්චි පරක්කුයි. අපේ ඉංජිනේරුවෝ කැගැහුව ඉන්දියාවට ඕක දෙන්න එපා කියලා. ඇහුවේ නැහැ. පහුවෙලා හරි මොළේ පෑදුනු එක ලොකු දෙයක්. (ස)

:       0       0

කුමාර් Friday, 16 August 2013 11:48 AM

රොෂාන් හරි අපිත් ඒ දවස්වල කිව්වේ ඒ ටිකම තමයි. (ස)

:       0       0

වසන්ති Friday, 16 August 2013 11:57 AM

රූපවති, කැරකෙන කුළුණු, අධිවේගී මාර්ග, ලොකු කැසිනෝ හැදෙන කලේ විදුලි දුම්රිය මොකක්ද? අනික අපට නොරෝච්චෝලේ,වගේ සම්පුර්ණ බලාගාර තියෙද්දී අතරමං වෙන්න විදිහක් නෑ. ඔය රූපවතිලා අපේ ගමනට විරුද්ධ අය.(ස)

:       0       0

ෂෙහාන් Friday, 16 August 2013 11:58 AM

රූපවතී අක්කගේ මොළේ තමයි මො‍ළේ... (ස)

:       0       0

රණා Friday, 16 August 2013 12:17 PM

අනේ වසන්තියෝ.. විදුලි දුම්රියක් තියා පරණ පීල්ලක්වත් දැකල නැහැ අපේ සබරගමුවේ ළමුන්. (ස)

:       0       0

චමී Friday, 16 August 2013 12:18 PM

කවදාද අපිත් දුම්රියක් දකින්නේ අප්පා. ....(ස)

:       0       0

අනුර ල ස Friday, 16 August 2013 12:26 PM

අනේ රූපවතීගේ මොලේ? විදුලි දුම්රියේ බැටරි කාමරයක් තිබෙනවා. ඒකෙන් කිට්ටුම දුම්රිය පොලට යා හැකියි. නැතත් ජෙනරේටර් කියලා ජාතියක් තියෙනවා. කටුනායක ගුවන් තොටුපල පැය 24ම වැඩ. අපේ ජාතික විදුලි පද්ධතියම බලාගෙන නොවෙයි ජෙනරේටර් තියෙනවා. අපේ ජනතාවට සංවර්දන තාක්ෂණ පුවත් වැඩි වැඩියෙන් ලබාදීම ලංකාදීපයේ යුතුකමක්. (නි)

:       0       0

බන්දුලගේ දම්මික Friday, 16 August 2013 12:29 PM

කෝටි 30 ට කිලෝ මීටර් 18 ම සම්පුර්ණ කරන්න පුළුවන් නම් හොඳයි. හැබැයි පසුව කෝටි 30 මදි කියලා කියාවිද දන්නෙ නැහැ (නි)

:       0       0

බන්දුල Friday, 16 August 2013 12:33 PM

වසන්තියෝ දන්නවාද නොරොච්චෝලේ කැඩිලා තකදොං නොරොච්චෝලේ කැඩිලා (ස)

:       0       0

සත්‍යපාල Friday, 16 August 2013 12:34 PM

වසන්ති,කටේ නරි වාදන් වගේ කියවනවනේ.සුද්ද හදපු රේල් පාරට උණ බට ගේට්ටුවක් වත් දාගන්න බැරිව ඉන්න අපි.(ස)

:       0       0

පිටබැද්දර ජයා Friday, 16 August 2013 12:36 PM

ලෝකේ තියෙන හැම දේම ගෙනත් දාගෙන මේ පුංචි රටේ මොනවා කරන්නද , වඩාත් හොඳ තියෙන ටික හරියට කලොත් නේද ? (ස)

:       0       0

නයනා Friday, 16 August 2013 06:53 PM

මේ පාර හදන්නේ පයාගලට විතරයි කියනවා නේද? (නි)

:       0       0

ද සිල්වා බෙර්ලින් Friday, 16 August 2013 12:46 PM

මේ වැඩේ කරන්න තිබුනේ පසුගිය වතාවේදී රේල් පර හදනකොටනේ. පහුවෙලා හරි කරන එක වැදගත්. මේ වැඩෙන් විශාල මගින් පිරිසකට සෙතක් සැළසෙනවා (නි)

:       0       0

මල්ලී Friday, 16 August 2013 12:49 PM

1994දී ජපානයේ මම පුහුණුවකට ගියා. එවිට, ශ්‍රී ලංකා දුම්රිය දෙපාර්තමේන්තුවේ යාන්ත්‍රික ඉංජිනේරු මහතෙක් පුහුණුව ලැබුවා විදුලි දුම්රිය ගැන. ඒ ජපන් පුහුණුවේ ප්‍රතිඵල කෝ? (නි)

:       0       0

වසන්ති Friday, 16 August 2013 01:08 PM

අනේ රනෝ, අපි මොනව කරන්නද? රනාලා වගේ මෝඩ ඡන්දදායකයෝ ඉන්දැද්දී (නි)

:       0       0

ප්‍රසන්න Friday, 16 August 2013 01:35 PM

කලින් වතාවේ රේල් පාර හදනකොට ඉල්ලීමක් තිබුනා පරණ රේල් පාර තිබියදීම පැයට කි.මී 100 ට යන්න ඉන්දියන් අය හදනවා කියපු පාර වෙනමම හදන්න කියලා, එහෙම කළා නම් ආයෙත් කෝටි 30ක් වියදම් වෙන්නේ නැහැ. අපේ ඇත්තෝ හැමදාම කරන්නේ අශ්වයා පැනලා ගියහම ඉස්තාලය වාහන එක තමයි. (නි)

:       0       0

සුජීව Friday, 16 August 2013 01:55 PM

වැඩක් නැති අදහස් දක්වල කාලය නාස්ති කරගන්න එපා, ඔය රේල්පාර දාන ගමන් සියලුම අනරක්ෂිත පාරවල් සදහා ආරක්‍ෂිත දුම්රිය ගේට්ටු දමන්න . නැතිනම් නියත වශයෙන් විශාල අනතුරු සිදු වේ.( කළුතර සිට දකුණු පයාගල දක්වා ,මග්ගොන සිට මාගල්කන්ද, බේරුවල සිට අලුත්ගම බස් ඩිපෝව පාර දක්වා ගොඩක් අවදානම්) (ස).

:       0       0

බන්දුල Friday, 16 August 2013 02:14 PM

මේ ළඟදි කොටුවේ දුම්රිය පොළට අනුරාධපුරයේ සිට මාතර දක්වා ධාවනය වන 8 වන වේදිකාවට පැමිණියා (සුපුරුදු වේදිකාව නොවේ ) ටික වෙලාවකට පසු කාර්මික නිලධාරියෙකුත් කාර්මිකයෙකුත් පැමිණ මැදිරියක් යටට රිංගුවා මොනවද කළා. පසුව දුම්රියේ නියාමකවරයාත් පැමිණ පරික්ෂා කළා. ඊට පසුව හුලං යන ශබ්දයක් ඇසුනා. නැවතත් කාර්මිකයා මැදිරිය යටට රිංගා මොනවද විසන්ධි කළා. ඉන්පසු දුම්රිය නැවතත් ගමන් කළා. එබැවින් දුම්රියේ ප්‍රමාදයට දොස් කීම වැරදිය (නි)

:       0       0

කුමාරිහාමි Saturday, 17 August 2013 10:00 AM

තමන්ගේ වියදමෙන් විදුලි දුම්රියක් හදන්න මයික්‍රෝ සමාගමේ ආචාර්ය ලෝරන්ස් පෙරේරා මැතිතුමා උත්සහ කළා. නමුත් දුම්රිය දෙපාර්තමේන්තුවේ හා රජයේ දේශද්‍රෝහී බලධාරීන් කීපදෙනෙක් එය කඩාකප්පල් කළා. ලංකාව එහෙම රටක්. කවදාවත් දියුණු කරන්න බෑ.(නදී)

:       0       0

චමීර Friday, 16 August 2013 02:36 PM

පසු ගියකාලෙ ඔය පාර ගලවලා උස්සලා හැදුවා. 100 කි.මි.පැ. පාර හදන්න ඉස්සෙල්ලා වෙලාවට දුම්රිය ආව දැන් සදා පරක්කුයි. මෙහෙමත් සල්ලි කෑමක්.කොච්චර පාරවල් හැදුවත් වැඩක් නෑ ඔය පාලන ඒකකය හදනකන්. පාලන ඒකකයෙ ඉන්න මහත්තුරු හරිම කම්මැලියි. ලයින් එකක් මාරු කරන්න. මන්දගාමී දුම්රිය පස්සෙ අධිවේගී දුම්රියක් වෙනවා. ඉතිං කොහොමද වෙලාවට යන්නෙ. (ස)

:       0       0

ඔබේ අදහස් එවන්න

එසැණ පුවත්

ජනපති -මහ බැංකු අධිපති විශේෂ සාකච්ඡාවක්
2024 සැප්තැම්බර් මස 24 3120 0

ජනාධිපති අනුර දිසානායක මහතා සහ මහ බැංකු අධිපති නන්දලාල් වීරසිංහ මහතා අතර රටේ ආර්ථික තත්ත්වය සම්බන්ධයෙන් විශේෂ සාකච්ඡාවක් ජනාධිපති කාර්යාලයේදී අද පස


පාර්ලිමේන්තුව විසුරුවයි
2024 සැප්තැම්බර් මස 24 2268 0

පාර්ලිමේන්තුව ජනාධිපතිවරයා විසින් අද (24) මධ්‍යම රාත්‍රි 12.00 සිට විසුරුවා හරිනු ලැබීය.


ෆොන්සේකා රට ගොඩනගන්න සිහිනයක් දකී
2024 සැප්තැම්බර් මස 24 3121 0

රටේ පැවති දූෂිත, දුර්දාන්ත, අකාර්යක්ෂම හා අදූරදර්ශි රාජ්‍ය පාලනය වෙනුවට ගොඩනගන්නට බලාපොරොත්තු වූ රට පිලිබඳව තවමත් සිහින දකින බව ෆීල්ඩ් මාර්ෂල් සරත් ෆ


අනුරට රට කරගෙන යන්න පුළුවන්
2024 සැප්තැම්බර් මස 24 3030 0

අනුරට රට කරගෙන යාමට හැකියාව තිබෙන බව හිටපු ජනාධිපති මහින්ද රාජපක්ෂ මහතා පැවසීය.


පහේ පේපරේ ප්‍රශ්න තුනක් පිට කළ ගුරුවරයෙක් අත්අඩංගුවට
2024 සැප්තැම්බර් මස 24 674 0

මෙවර පහ වසර ශිෂ්‍යත්ව විභාගයේ පළමු ප්‍රශ්න පත්‍රයේ ප්‍රශ්න තුනක් වට්ස්අප් මාර්ගයෙන් බෙදා හැරි බව කියන ශිෂ්‍යත්ව ගුරුවරයෙක් අද (24) අපරාධ පරීක්ෂණ දෙපාර


කුඩා දැරියක පැහැර ගත් 17 හැවිරිදි අයෙක් සැකපිට
2024 සැප්තැම්බර් මස 24 1346 0

පියාගේ තුරුලේ නිදාගෙන සිටි 5 හැවිරිදි දැරියක් පැහැරගෙන ගොස් අපයෝජනය කිරීමට සූදානම් වෙද්දී මවගේ විමසිලිමත්භාවයත් සමග දැරිය අත්හැර දමා පලා ගොස් සිටියද


වැඩි දෙනා කියවූ පුවත්

ප්‍රභූන් පිරිසක් රටින් පිටව යති
2024 සැප්තැම්බර් මස 22 36070 19


අලුත් ජනපති හමුවන්න අමුත්තෙක්
2024 සැප්තැම්බර් මස 22 24126 10



මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

​​ ජනපතිවරණ උණුසුම අතරේ Munchee Kome වෙතින් ප්‍රතිඵල අනුමාන කර තෑගි දිනා ගැනීමේ අවස්ථාවක් 2024 සැප්තැම්බර් මස 21 172 0
​​ ජනපතිවරණ උණුසුම අතරේ Munchee Kome වෙතින් ප්‍රතිඵල අනුමාන කර තෑගි දිනා ගැනීමේ අවස්ථාවක්

ජනාධිපතිවරණයේ ඡන්ද විමසීම අවසන් වී ඇති මේ මොහොතේ, මුළු රටක් ම බලාපොරොත්තු පෙරදැරිව බලා සිටිනේ ඉදිරි පස් වසර සඳහා සඳහා ශ්‍රී ලංකාවේ ජනපති වන්නේ කවුරුන්

ශ්‍රී ලංකාව පුනර්ජනනීය බලශක්තියෙන් තිරසර අනාගතයක් කරා රැගෙන යන්නට සූර්ය හා සුළං බලය යොදා ගැනීමේ යෝජනාවක් 2024 සැප්තැම්බර් මස 19 518 0
ශ්‍රී ලංකාව පුනර්ජනනීය බලශක්තියෙන් තිරසර අනාගතයක් කරා රැගෙන යන්නට සූර්ය හා සුළං බලය යොදා ගැනීමේ යෝජනාවක්

ශ්‍රී ලංකාව මේ මොහොතේ සිටින්නේ ඉතාමත් තීරණාත්මක සන්ධිස්ථානයක යි. පවතින ගෝලීය දේශගුණික අභියෝග සහ බලශක්ති සුරක්ෂිතතාව පිළිබඳ කවර ගැටලු පැවතිය ද ෆොසිල

ගැලපෙනම කෙනාට මනාපය දෙන්න අත්වැලක් වෙරිටේ රිසර්ච් වෙතින් ගෝලීය වශයෙනුත් සුවිශේෂී වන වෑයමක් 2024 සැප්තැම්බර් මස 18 223 0
ගැලපෙනම කෙනාට මනාපය දෙන්න අත්වැලක් වෙරිටේ රිසර්ච් වෙතින් ගෝලීය වශයෙනුත් සුවිශේෂී වන වෑයමක්

ශ්‍රී ලංකාවේ ප්‍රථම වරට, ප්‍රධාන ජනාධිපති අපේක්ෂකයින් තිදෙනාගේ ප්‍රතිපත්ති ප්‍රකාශන පොරොන්දු පහසුවෙන් සංසන්දනය කිරීමට සහ ඇගයීමට, ඉංග්‍රීසි, සිංහල ස

Our Group Site