ලේකම්වරුන්ගේ ගැටලු ඇති දේශපාලන පක්ෂ පහකට මෙවර මහ මැතිවරණයට තරග කිරීම සඳහා අවසර නොදීමට මැතිවරණ කොමිෂන් සභාව තීරණය කර ඇත.
හිටපු 6 වන විධායක ජනාධිපති මෛත්රීපාල සිරිසේ මහතාගේ නිල ස්වයං ස්මරණීය චරිතාපදානය ’සිහිනය නොනිමිය’ නමින් එළිදැක්වීම අද (04)ගෝල් ෆේස් හොටෙල්හිදී සිදුකෙර
බස් රථයක පොතක් වෙනස් කරදීම සඳහා රුපියල් ලක්ෂයක අල්ලසක් ඉල්ලා ලබා ගනිද්දී මෝටර් රථ ප්රවාහන දෙපාර්තමෙන්තුවේ නියෝජ්ය කොමසාරිස්වරයකු ඇතුළු තිදෙනෙක්
රත්නපුර ශික්ෂණ මහ රෝහලේ දී අද වකුගඩු බද්ධ කිරිමේ සැත්කමක් ප්රථම වරට ඉතාමත් සාර්ථක අන්දමින් ඉටු කිරිමට හැකි වු බව රෝහල් අධ්යක්ෂක වෛද්ය ධම්මික අලහප්
ශ්රී ලංකා නිදහස් පක්ෂයේ (නිමල් පාර්ශවය) එළඹෙන මහ මැතිවරණයේදී ගෑස් සිලින්ඩරය ලකණ යටතේ වු නව ප්රජාතන්ත්රවාදී පෙරමුණ සන්ධානයෙන් තරඟ කිරිමට තීරණය කර
වසර 19 කට පෙර ආරක්ෂක හේතූන් මත වසා දැමුණු කොළඹ අරලියගහ මන්දිරය අසල මාර්ගයක් අද (04) දින සවස ජනතාව සදහා විවෘත කෙරිණි.
ජනාධිපතිවරණයේ ඡන්ද විමසීම අවසන් වී ඇති මේ මොහොතේ, මුළු රටක් ම බලාපොරොත්තු පෙරදැරිව බලා සිටිනේ ඉදිරි පස් වසර සඳහා සඳහා ශ්රී ලංකාවේ ජනපති වන්නේ කවුරුන්
ශ්රී ලංකාව මේ මොහොතේ සිටින්නේ ඉතාමත් තීරණාත්මක සන්ධිස්ථානයක යි. පවතින ගෝලීය දේශගුණික අභියෝග සහ බලශක්ති සුරක්ෂිතතාව පිළිබඳ කවර ගැටලු පැවතිය ද ෆොසිල
ශ්රී ලංකාවේ ප්රථම වරට, ප්රධාන ජනාධිපති අපේක්ෂකයින් තිදෙනාගේ ප්රතිපත්ති ප්රකාශන පොරොන්දු පහසුවෙන් සංසන්දනය කිරීමට සහ ඇගයීමට, ඉංග්රීසි, සිංහල ස
දිගම දුම්රිය උමං මඟ මාතර
උදය Wednesday, 06 July 2016 01:00 AM
දක්ෂිණ අධිවේගී මාර්ගය පටන්ගත්තේ 1991 ප්රේමදාස ජනාධිපති විසිනි. එම මාර්ගයේ ඉඩම් මැනලා වන්දි ගෙවන්න පටන්ගත්තේ රනිල් අගමැතිව සිටින කාලයේදී. මාර්ගය හදන්නට අවශ්ය මුදල් හොයාගත්තේ චන්ද්රිකා ජනාධිපතිනිය විසින්. මහින්ද ජනාධිපති පාර විවෘත කළා. මේවා එක් කෙනෙක් විතරක් ලකුණු දාගන්න ව්යාපෘති නොවෙයි. (නි)
රොකී Wednesday, 06 July 2016 02:04 AM
ඔවු ඔවු කුමාර, උන්නැහේ හිටියා නම් හොඳ කොමිස් කුට්ටියක් සාක්කුවේ දාගන්න තිබුනා. (නි)
ටානි Wednesday, 06 July 2016 02:06 AM
මගේ සුන්දර ශ්රී ලංකා! (නි)
ආනන්ද Tuesday, 05 July 2016 12:05 PM
ඔය පළාතේ ඔච්චර දිග උමගක් හදන්න තැනක් කොහොම හොයා ගත්තාද කියල හිතා ගන්නත් බැහැ.දිගම උමග කියන්නේ උඩරට මාර්ගයේත් මෙපමණ දිග එකක් නැහැ කියන එක නේද ? (බ)
අනුර Tuesday, 05 July 2016 12:32 PM
මාතර තියෙනවා දැකුම් කළු කඳු, වනපෙත් ගංගාවල් ඇවිත් බලන්න. (ර)
ජගත් ලියනගේ Tuesday, 05 July 2016 12:30 PM
ලංකාවේ වාහන තදබදයට හොඳම විසදුම තමයි දුම්රිය සේවය දියුණු කිරීම. (ර)
රජිත් මංජුල Tuesday, 05 July 2016 01:22 PM
කිකිලියන්ගේ හැටි ඔහොම තමා බිත්තරයක් දාල ගමටම ඇහෙන්ඩ කෑගහනවා (බ)
කමණි Wednesday, 06 July 2016 05:02 AM
පරම්පරා කීයක් උගස් තිබ්බද කියලත් කිවුවොත් නරකද? මේ මහජනයාට තේරෙන්නේ නැහැනේ මේක දියුණුවක් නෙමෙයි ගෙවන්න බැරි ණයවීමක් කියලා. (නි)
කමල් Wednesday, 06 July 2016 05:13 AM
මේ වැඩේ මෙතරම් ප්රමාද වීමට හොඳම සාධකය පළවැනි පින්තුරෙන්ම පේනවා. කම්බි කුරු ටිකක් උස්සන්න 8 දෙනෙක් ඕනේ , යන්නෙත් පයින්. වෙන රටවල මේවා මෙහෙම් කෙරෙන්නේ නැහැ. ලංකාව කවදානම් අඩුම ගන්නේ විසිඑක්වෙනි ශත වර්ෂෙට නෙවෙයි 18 වැනි ශතවර්ෂෙටවත් යාවිද? (බ)
කෝසල Wednesday, 06 July 2016 05:19 AM
ලංකාවේ දියුණුවේ වේගේ දිහාව බැලුවහම අපේ අයත් චීනෙට ගිහින් එහෙ කෝච්චි පාරවල් හදල දීල එන දිනේ වැඩි ඈතක නෙමෙයි. (බ)
අනිල් Tuesday, 05 July 2016 03:32 PM
ඔන්න තවත් එකක් යහපාලන අයට ළඟදීම විවෘත කරන්න, කලින් තිබ්බ මුල් ගල් ගලවල අලුතින් ඒවා හයි කරලා! (බ)
පෙරේරා Tuesday, 05 July 2016 03:50 PM
දකුණට නොගිය අය ගැන මොන කතාද? එහි ගිය අයයි සුන්දරත්වය දන්නේ. (නි)
ටිකිරි Wednesday, 06 July 2016 06:52 AM
කවුරු මුල්ගල් තිබ්බත් හදන්න පටන් ගත්තේ මහින්ද යුගයේ . ලංකාවේ මුල් ඇදපු මුල්ගල් මිලියන ගණනක් ඇති . තියන්නන් වාලේ මුල් ගල් තිබ්බට වැඩක් නැහැ වැඩේ පටන්ගන්නේ නැතිව . ඒකාලේ අනුරාධපුරේ ඉඳන් මිහින්තලේට රේල් පාර හැදුවට අද වැඩක් වෙනවද ? තේක්ක ගස් ටික අතුරුදහන් වුනු එක විතරයි වුනේ . වැඩ කරනකල් ඒවාට බැනල අන්තිමට ලකුණු දාගන්න යනවා විලිලැජ්ජා නැතිව (බ)
සරත් Tuesday, 05 July 2016 04:25 PM
මේවා මහින්දගේ වැඩ නේද? (නි)
කුමාර Tuesday, 05 July 2016 05:19 PM
මහින්ද හිටියා නම් ඕවා ඉබි ගමනේ යන්නේ නැහැ. ඕවත් මහින්ද පටන්ගත් වැඩ තමා. තාම බඩගානවා (නි)
ලලිත් Tuesday, 05 July 2016 06:26 PM
චීනයටම වැඳ වැඳ චීනා ගැනම කියන්නේ, ඔය යකඩ උස්සාගෙන යන අපේ කොල්ලෝ ගැනත් බැලුවොත් නරකද? (නි)