කොටුව දුම්රිය පොළේ තුන්වැනි වේදිකා මාර්ගයේ දුම්රියක් නවතා තිබිය දී මරදාන අලූත්ගම ගාලූ කුමාරි දුම්රිය එම මාර්ගයටම පැමිණීමෙන් සිදුවන්නට ගිය අනතුරක් වැළැකී ගිය බව දුම්රිය ආරංචි මාර්ග කියයි.
දක්ෂිණ අධිවේගී මාර්ගය ඇතුළු අධිවේග මාර්ගවලින් පසුගිය දින දෙකේදී (11සහ12) රුපියල් කෝටි 10 ඉක්මවූ ආදායමක් උපයාගෙන ඇතැයි අධිවේගී මාර්ග අධ්යක්ෂ පවසයි.
අස්වැසුම ලැබිය යුතුම සියයට පනහකට නොලැබෙන බව පවර්ටි ඇනලිස් ආයතනයෙන් කරන ලද සමීක්ෂණයකදී තොරතුරු අනාවරණයවී ඇතැයි රජයේ මුදල් පිළිබඳ පාර්ලිමේන්තු කාරක ස
දළදා දැක්මට පැමිණෙන ජනතාවගේ ආරක්ෂාව සඳහා පොලිසියට අමතරව යුද හමුදාවද යෙදවීමට තීරණය කර ඇත.
සංචාරක මඟ පෙන්වන්නෙකු පැද වූ සුඛෝභෝගී මෝටර් රථයක් කිලෝමීටර් 31 දශම 1 දොඩංගොඩ ප්රදේශයේදී වෑන් රථයක ගැටීමෙන් එහි ගමන් ගත් කුඩා දැරියන් දෙදෙනකු ඇතුළු කාන
පළාත් පාලන මැතිවරණය පැවැත්වීමෙන් පසු කඩිනමින් පළාත් සභා මැතිවරණය පවත්වන බව සභානායක අමාත්ය බිමල් රත්නායක මහතා පැවසීය.
එක්ස්ප්රස් පර්ල් විදේශීය නෞකාවේ අනතුරින් පසු රැස් කෙරුණු අපද්රව්ය වත්තල තාවකාලික අංගනයේ සිට පමුණුගම ගබඩා අංගනයට ප්රවාහනය කිරීම සඳහා යොදාගත් කන
හේලීස් ෆෙන්ටන්ස් ලිමිටඩ් හි කළමනාකාර අධ්යක්ෂක හසිත් ප්රේමතිලක මහතා සහ හේලීස් සෝලාහි අධ්යක්ෂක/ප්රධාන විධායක නිලධාරී රොෂේන් පෙරේරා මහතා සමඟ කතාබ
අප්රේල් 01, 2025 කොළඹ දීග ශ්රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ් 2024 වසර විශිෂ්ට ලෙස නිමා කළ අතර, රුපියල් බිලියන 30.7 ක බදු ගෙවීමට පෙර ලාභයක් වාර්තා කරන ලදී.
ඇමරිකානු තානාපතිනී ජූලි චන්ග් මැතිනිය ඉකුත් අප්රේල් මස හතර වැනිදා ශ්රී ලංකාවේ උසස් අධ්යාපනයේ හැරවුම් ලක්ෂයක් සනිටුහන් කළ NSBM හරිත සරසවියට පැමිණියා
දුම්රිය ගැටුම නූලෙන් බේරේ
ජයී Sunday, 25 September 2011 02:09 AM
ඔයවැනි අනතුරු වැළැක්වීමට ස්වයංක්රීය තිරිංග බටහිර රටවල දුමීරියවලට යොදා ඇත. රතු සිග්නල් දුමීරිය ඉදිරියේ වැටීතිබුනොත් දුමීරියේ ස්වයං ක්රීය තිරිංග ක්රියාත්මකවී දුමීරිය නතර වෙනවා. දුමීරිය රියදුරුට රතු සිග්නල් නොපෙනී හෝ නොසලකා හෝ දුමීරිය ධාවනය කරන්න එයින් ඉඩනැත. වැරදීම මනුස්ස ගතියකි. අපි කාටත් වරදී. වැරැද්ද තවවරක් නොකිරීමට වග බලාගැනීම උතුම් මනුස්ස ගතියකි
ආර්.ඩි දිසානායක Sunday, 25 September 2011 02:38 PM
අලුතින් පත්වන දුම්රිය රියදුරන්ට නිසි පුහුණුවක් නැහැ. එය ඉතා පැහැදිලියි
චරියා Monday, 26 September 2011 10:44 AM
අලව්ව අනතුරටත් අනිවාර්යෙන් වගකිවයුත්තේ පාලන මදිරියය. කොහොමත් දෑන් දුම්රිය දෙපාර්තමෙන්තුවටම මොලේ ඔරොම්දම්ය. දුම්රිය ගමන ගාල්ල, මාතර සිට අලුත්ගම දක්වා කෙටිවූ දා සිට දුම්රිය දෙපාර්තමෙන්තුව කෙලින්නේම පිස්සුය.මිනිසුන් 2000 පමණ ගමන් ගත් දුම් රියට අද ඒවන්නේ මිනිසුන් 1000කට ගමන් කලහෑකි දුම් රියකි. සවස ගමන් ගන්නා මගීන් විදිනාවූ කරදර පිලිබදව දෙපාර්තමෙන්තුවට ගානක්වත් නොමත.
ප්රභාත් Monday, 26 September 2011 01:01 PM
අපේ රේල්ලුවට නරක කල දසාවක් ලබලද මන්ද.. සාමාන්ය රිය අනතුරු ගානටම දුම්රිය අනතුරුත් සිදුවෙන්න පටන් අරන්
රවී Monday, 26 September 2011 02:09 PM
සෙල්ලමකට ගත්තද කොල්ලෝ
කුමාර Sunday, 15 February 2015 04:56 PM
අනතුරක් වුණත් වගකිවයුතු සියලු දෙනාම වගකීම් වලින් බේරෙන්නයි බලන්නේ (නි)
kalu Saturday, 24 September 2011 03:30 AM
ලංකා දුම්රිය දෙපාර්තමේන්තුවට හෙනහුරු අපලය ද ? නැත්තම් නොසැලකිලිමත්කම ද ?
කපිල Saturday, 24 September 2011 07:37 AM
අලව්වේ වූ දේම යළි වෙන්න හැදුවා. පැලක මැදිරියේ වැරැද්දක් පේනවා
තාරක වීරසේකර Saturday, 24 September 2011 05:06 PM
තව ඉදිරියට මොනවා වේවිද?
මංගල Saturday, 24 September 2011 07:30 PM
මට ජීවිතේ එපාවෙලා,කෝචිචියට පනින්න කියලා හිතුවා. ඒත් අදහස වෙනස්කරලා මම කොච්චියේ අන්තිම පෙට්ටියේ ඉඳගත්තා, ෂපාන් එකේ ඉඳගෙනම මැරෙන්න