කොටුව දුම්රිය පොළේ තුන්වැනි වේදිකා මාර්ගයේ දුම්රියක් නවතා තිබිය දී මරදාන අලූත්ගම ගාලූ කුමාරි දුම්රිය එම මාර්ගයටම පැමිණීමෙන් සිදුවන්නට ගිය අනතුරක් වැළැකී ගිය බව දුම්රිය ආරංචි මාර්ග කියයි.
කර්මාන්ත අමාත්යවරයාට අමාත්යංශයෙන් දෙන දුකථනයේ රුපියල් 24,220 ක හිඟ බිලක් ඇති බවත් දුකරථන සමාගමෙන් තමන්ට කථා කර එය ගෙවන ලෙස දැනුම් දුන් බවත් නව කර්මාන්ත
ශ්රී ලංකා නාවික හමුදාවේ බුද්ධි තොරතුරකට අනුව මාලදිවයින් වෙරළ ආරක්ෂක බළකාය විසින් අයිස් මත්ද්රව්ය කිලෝ 344 ක් සහ කොකේන් මත්ද්රව්ය කිලෝ 124 ක් සමග මෙර
පාර්ලිමේන්තු මහ මැතිවරණයෙන් නව ප්රජාතන්ත්රවාදී පෙරමුණට ලැබුණු ජාතික ලැයිස්තු මන්ත්රී ධූර දෙකෙන් එක් මන්ත්රී ධුරයක් ශ්රී ලංකා නිදහස් පක්ෂයට
විදුලි ගාස්තු අඩු කිරීමේ යොජනා ඉදිරිපත් කිරීම ලංකා විදුලිබල මණ්ඩලය ප්රමාද කිරීම හේතුවෙන් මෙම වසරේ විදුලි ගාස්තු අඩු කිරීමට නොහැකි තත්වයක් ඇති වී ඇත
ජාතික ලැයිස්තු මන්ත්රීධුර ගැන කිසිදු අර්බුධයක් නොමැති බවත් ඒවා ගැන ඉදිරියේ දී දැනුම් දෙන බවත්ස මගි ජනබලවේගයේ නායක සජිත් ප්රේමදාස මහතා පැවසීය.
පුරාවිද්යා ස්ථානයක් කැණීම් කිරීමට හෝ කිසියම් අපරාධයක් සඳහා පැමිණ ඇති බවට සැකකරන, යුද හමුදාවේ සාමාජිකයන් දෙදෙනකු ඇතුළු පුද්ගලයන් එකොළොස් දෙනකු, මෝට
වසර විසිපහක විශිෂ්ට ඉතිහාසයක් සහිත BMS කැම්පස් ආයතනය නවෝත්පාදනයන් පෝෂණය කරමින් අනාගත නායකයින් නිර්මාණය කරමින් සහ හැඩගස්වමින් විශිෂ්ට ආයතනයක් බවට මේ ව
සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී දීප ව්යාප්ත ශාඛා ජාලයේ 51 වැනි ශාඛාව කලූතර දිස්ත්රික්කයේ අර්ධ නාගරික ජනාකීර්ණ නගරයක් වූ මතුගම නගරයේදී පසුගියදා විවෘත කෙරිණ.
ඔබ භාවිත කරනුයේ කුඩා යතුරු පැදියක් හෝ අධි සුඛෝපභෝගී මෝටර් රියක් හෝ වේවා එහි බැටරියට හිමිවනුයේ ප්රධාන අංගයකි. වාහනයක් කරදර වලින් තොරව සිත්සේ භාවිත කර
දුම්රිය ගැටුම නූලෙන් බේරේ
ජයී Sunday, 25 September 2011 02:09 AM
ඔයවැනි අනතුරු වැළැක්වීමට ස්වයංක්රීය තිරිංග බටහිර රටවල දුමීරියවලට යොදා ඇත. රතු සිග්නල් දුමීරිය ඉදිරියේ වැටීතිබුනොත් දුමීරියේ ස්වයං ක්රීය තිරිංග ක්රියාත්මකවී දුමීරිය නතර වෙනවා. දුමීරිය රියදුරුට රතු සිග්නල් නොපෙනී හෝ නොසලකා හෝ දුමීරිය ධාවනය කරන්න එයින් ඉඩනැත. වැරදීම මනුස්ස ගතියකි. අපි කාටත් වරදී. වැරැද්ද තවවරක් නොකිරීමට වග බලාගැනීම උතුම් මනුස්ස ගතියකි
ආර්.ඩි දිසානායක Sunday, 25 September 2011 02:38 PM
අලුතින් පත්වන දුම්රිය රියදුරන්ට නිසි පුහුණුවක් නැහැ. එය ඉතා පැහැදිලියි
චරියා Monday, 26 September 2011 10:44 AM
අලව්ව අනතුරටත් අනිවාර්යෙන් වගකිවයුත්තේ පාලන මදිරියය. කොහොමත් දෑන් දුම්රිය දෙපාර්තමෙන්තුවටම මොලේ ඔරොම්දම්ය. දුම්රිය ගමන ගාල්ල, මාතර සිට අලුත්ගම දක්වා කෙටිවූ දා සිට දුම්රිය දෙපාර්තමෙන්තුව කෙලින්නේම පිස්සුය.මිනිසුන් 2000 පමණ ගමන් ගත් දුම් රියට අද ඒවන්නේ මිනිසුන් 1000කට ගමන් කලහෑකි දුම් රියකි. සවස ගමන් ගන්නා මගීන් විදිනාවූ කරදර පිලිබදව දෙපාර්තමෙන්තුවට ගානක්වත් නොමත.
ප්රභාත් Monday, 26 September 2011 01:01 PM
අපේ රේල්ලුවට නරක කල දසාවක් ලබලද මන්ද.. සාමාන්ය රිය අනතුරු ගානටම දුම්රිය අනතුරුත් සිදුවෙන්න පටන් අරන්
රවී Monday, 26 September 2011 02:09 PM
සෙල්ලමකට ගත්තද කොල්ලෝ
කුමාර Sunday, 15 February 2015 04:56 PM
අනතුරක් වුණත් වගකිවයුතු සියලු දෙනාම වගකීම් වලින් බේරෙන්නයි බලන්නේ (නි)
kalu Saturday, 24 September 2011 03:30 AM
ලංකා දුම්රිය දෙපාර්තමේන්තුවට හෙනහුරු අපලය ද ? නැත්තම් නොසැලකිලිමත්කම ද ?
කපිල Saturday, 24 September 2011 07:37 AM
අලව්වේ වූ දේම යළි වෙන්න හැදුවා. පැලක මැදිරියේ වැරැද්දක් පේනවා
තාරක වීරසේකර Saturday, 24 September 2011 05:06 PM
තව ඉදිරියට මොනවා වේවිද?
මංගල Saturday, 24 September 2011 07:30 PM
මට ජීවිතේ එපාවෙලා,කෝචිචියට පනින්න කියලා හිතුවා. ඒත් අදහස වෙනස්කරලා මම කොච්චියේ අන්තිම පෙට්ටියේ ඉඳගත්තා, ෂපාන් එකේ ඉඳගෙනම මැරෙන්න