(මහින්ද නිශ්ශංක)
තම ඉල්ලීම් ලැබෙන තුරු වැඩ වර්ජනය අඛණ්ඩව පවත්වාගෙන යන බව ලොකොමෝටිව් ඔපරේටිං ඉංජිනියර්ස් රියදුරු සංගමයේ ප්රධාන ලේකම් ඉන්දික දොඩම්ගොඩ මහතා පවසයි.
දුම්රිය රියදුරු සහායකවරුන් බඳවා ගැනීමේ පටිපාටිය සංශෝධනය කරන ලෙස බල කරමින් දුම්රිය රියදුරෝ ඊයේ (11) පස්වරුවේ සිට වැඩවර්ජනයක් ආරම්භ කළහ.
මේ අතර අද(12) පෙරවරුවේ පොල්ගහවෙල, මහනුවර, හලාවත , මහව, ගාල්ල, පාදුක්ක, කොස්ගම සිට දුම්රිය 8ක් පමණ කොළඹට ළඟාවූ බවත් කොටුවේ සිට පානදුර දක්වා දුම්රියක් ධාවනය කළ බවත් දුම්රිය පාලක කාර්යාලය පවසයි.
විදුලි ගාස්තු අඩු කිරීමේ යොජනා ඉදිරිපත් කිරීම ලංකා විදුලිබල මණ්ඩලය ප්රමාද කිරීම හේතුවෙන් මෙම වසරේ විදුලි ගාස්තු අඩු කිරීමට නොහැකි තත්වයක් ඇති වී ඇත
ජාතික ලැයිස්තු මන්ත්රීධුර ගැන කිසිදු අර්බුධයක් නොමැති බවත් ඒවා ගැන ඉදිරියේ දී දැනුම් දෙන බවත්ස මගි ජනබලවේගයේ නායක සජිත් ප්රේමදාස මහතා පැවසීය.
පුරාවිද්යා ස්ථානයක් කැණීම් කිරීමට හෝ කිසියම් අපරාධයක් සඳහා පැමිණ ඇති බවට සැකකරන, යුද හමුදාවේ සාමාජිකයන් දෙදෙනකු ඇතුළු පුද්ගලයන් එකොළොස් දෙනකු, මෝට
මිගමුව කලපුවේ ගමන් කරමින් තිබු කුඩා ධීවර යාත්රාවක් අද (24 ) දහවල් පෙරළී යාමේන් එහි ගමන් කළ පියා සහ දියණීයක් අතුරුදහන්ව ඇති බවත් මෙම යාත්රාවේ ගමන් කළ ඉත
කැප්පෙටිපොල විශේෂිත ආර්ථික මධ්යස්ථානයට මේ දින වල විශාල වශයෙන් එළවළු තොග ලැබීම හේතුවෙන් කැරැටි ,ගෝවා වැනි බොහෝ එළවළු වර්ගවල මිල පහත වැටී විකුණාගත නොහ
පොලිස් ස්ථානාධිපතිවරුන් ඇතුළු ජ්යෙෂ්ඨ නිලධාරීන්ට ස්ථානමාරු ලබාදීම සදහා වැඩබලන පොලිස්පති ප්රියන්ත වීරසූරිය මහතා විසින් පොලිස් කොමිෂන් සභාවට යවා
වසර විසිපහක විශිෂ්ට ඉතිහාසයක් සහිත BMS කැම්පස් ආයතනය නවෝත්පාදනයන් පෝෂණය කරමින් අනාගත නායකයින් නිර්මාණය කරමින් සහ හැඩගස්වමින් විශිෂ්ට ආයතනයක් බවට මේ ව
සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී දීප ව්යාප්ත ශාඛා ජාලයේ 51 වැනි ශාඛාව කලූතර දිස්ත්රික්කයේ අර්ධ නාගරික ජනාකීර්ණ නගරයක් වූ මතුගම නගරයේදී පසුගියදා විවෘත කෙරිණ.
ඔබ භාවිත කරනුයේ කුඩා යතුරු පැදියක් හෝ අධි සුඛෝපභෝගී මෝටර් රියක් හෝ වේවා එහි බැටරියට හිමිවනුයේ ප්රධාන අංගයකි. වාහනයක් කරදර වලින් තොරව සිත්සේ භාවිත කර
දුම්රිය වර්ජනය අඛණ්ඩව
Jayampathi Thursday, 12 October 2017 06:20 AM
යහ පාලනයක් තිබ්බට කමක් නැත , නමුත් යම්කිසි තද පාලනයක් තිබිය යුතුයි , ප්රජාතන්ත්රවාදය කියාගෙන දින පතා මහජනයා පීඩාවට පත්කරන කඩාකප්පල්කාරීන් මර්දනය කල යුතුයි. බඳවා ගැනීමේ පටිපාටිය තීරණය කල යුත්තේ අමාත්යංශ මට්ටමින් මිස රියදුරු සංගමයේ අවශ්යතාවයට නොවීය යුතුයි.
පඹයThursday, 12 October 2017 10:22 AM
වර්ජකයින් හිර බාරයට ගන්න.
lakmal Thursday, 12 October 2017 06:35 AM
මෙයාලත් ටිකක් හිතට අරගෙන වැඩකරන පිරිසක්. මට්ටුකරන්නනම් තියෙන්නේ ඉන්දියාවෙන් සේවකයන් පිරිසක් ගෙනත් දුම්රිය ටික ධාවනය කරවන එකයි. සිල් ගත්තොත් නයින්ගෙන් දරමිටි බඳින්න එනවා .
aseThursday, 12 October 2017 08:54 AM
ඒක තමයි කළ යුත්තේ , මේ අයටත් ඩුබායි වල දුම්රිය පදවන්න කියමු....
පෙරේරාThursday, 12 October 2017 12:56 PM
හෙද හෙදියන් ඇතුළු සෑම වෘත්තිකයෙක්ම ඉන්දියාවෙන් ගෙන්නමු
rohanThursday, 12 October 2017 09:09 AM
ලක්මාල්ගේ මොලේ තමා මොලේ කොහෙද දන්නැහැ මෙතරම් කාලයක් තිබුනේ ඔයාල වගේ මොලේ තියන කට්ටිය තව තවත් ඉපදේවා කියනවා හැර වෙන කියන්න දෙයක් නැහැ.
වීර Thursday, 12 October 2017 06:40 AM
මගී ජනතාව අපහසුතාවට පත් කරමින් කරන වර්ජන නවතන්නේ කවදද. අපේ බදු සල්ලි වලින් පඩි අරගෙන අපිව කරදරේ දාන මේවගේ වැඩ නවත්තන්නේ කවදද. විදේශ රටක පෞද්ගලික සමාගමකට දුම්රිය සේවය පවරන්න. මේ මිනිස්සු මේක දියුණු කරන්නෙත් නැහැ. දියුණු කරන්න දෙන්නෙත් නැති මේ බහිරවයෝ ඉවත් කරන්න. කවදද මේවට පිළියම් කරන්නේ. මේකේ සේවකයෝ කීදෙනෙක් ඉන්නවද .දිනකට ධාවනය කරන්නේ දුම්රිය කීයද???
dhamneth Thursday, 12 October 2017 07:00 AM
මගීන් බොහෝදෙනෙක් කියනවා රජයේ සේවකයින්ගේ වැටුප් එකවර රුපියල් දසදහසකින් වැඩිකිරීම මහා මෝඩකමක් කියා. කෙලෙහි ගුණයක් තිබෙනවානම් හිටිහැටියේ ජනතාව මෙහෙම අපහසුතාවයට පත්කරන්නේ නැත කියා
vipulaThursday, 12 October 2017 10:24 AM
හුගක් අය රජයේ සේවයට බැදෙන්නේම වැඩකරන නෙමෙයි කාලය ගෙවන්න. රටට වැඩකරන්න ඕනේ කියල හිතන අය හුගක් අඩුයි.
AU Thursday, 12 October 2017 07:33 AM
රටේ හැම පටිපාටියම වෙනස් වෙන්න ඕනෙ කාලයක් ඇවිත් තියෙන්නෙ. කොහොම වුනත් සාමාන්ය ජනතාව අමාරුවේ... හමුදාව දාලා හරි දුම්රිය ධාවනය කරන්න ඕනෙ
kap Thursday, 12 October 2017 08:01 AM
තමන්ගේ ඉල්ලීම් වෙනුවෙන්, ආණ්ඩුවට විරෝධය දක්වා අහින්සක මහජනතාව අමාරුවේ දමන්න, දුක් දෙන්න ඉතා කැමති කට්ටියක් තමයි ලංකාවෙ රජයේ සේවකයො. කොහොමත් මේ කට්ටියගේ වැඩවල කොලිටිය ගෑන උද්ඝෝෂණ කරන්න ඕනේ අපි.
ජයසෙකර Thursday, 12 October 2017 08:59 AM
ආදායම වැනි කිප ගුණයක් පාඩු ලබන මෙම ආයතනය එක්කෝ වහල දාන්න ඕනා....... නැතිනම් විකුණලා දාන්න ඕනා....
WickeyThursday, 12 October 2017 10:08 AM
පාඩු ලබන්නේ මොකද කියලා පොඩ්ඩක් කල්පනා කරලා බැලුවා නම් නරකද? අද බස් එකේ ආපු නිසා තේරුනා කොච්චර ලාභද කියලා කෝච්චියේ යන එක.
nuwan Thursday, 12 October 2017 09:16 AM
සුද්ද ලස්සනට හදල දීපු රේල් පාරවල් වල සුද්දෝ පටන් අරන් දුන්න දුම්රිය දෙපාර්තමේන්තුව අපේ රටේ බිහිවුන අයට තාම බැහැනේ හරියට කරගෙන යන්න
dhamneth Thursday, 12 October 2017 09:39 AM
පාඩු ලබන ආයතන කරගෙනයාමට සේවකයන්ටම පවරන්න කොන්දේසි මත. ආයතන හා එහි දේපොළ විකුනන්න හෝ පවරන්න බැහැ වෙනත් පාර්ශවයන්ට, පරණ යකඩ හෝ අබලිද්රව්ය වශයෙන් විකුනන්න බැහැ. ලබන ආදායමින් සේවක වැටුප් ගෙවිය යුතුයි. දැනට සපයන මහජන සේවය සැපයිය යුතුයි. මේ සේවකයන් ගැන රජයේ වගකීමක් නැහැ. එසේ නැත්නම් සෞඛ්ය, ගමනාගමන, ඉන්ධන බෙදාහැරීම විදුලිය ජලය බෙදාහැරීම ආදී අත්යවශ්ය සේවාවලට ඉදිරියේදී සේවකයින් බදවා ගැනීමේදී වැඩ වර්ජනය නොකරන සේවකයින් පමණක් බඳවා ගතයුතුය. කාලින අවශ්යතා අනුව නීති රීති සැකසිය යුතුයි මහජන සුභසිද්ධිය සඳහා.
රජිත් Thursday, 12 October 2017 07:57 PM
ලංකාවෙ දුම්රියක් කියල ඵකක් තියනවද? අපිනම් දැකල තියෙන්නෙ රේල් පීලි උඩ මිණී කාර් යනවා