අද අලුයම දැවැන්ත ගලක් හා පස් කන්දක් කඩා වැටී අවහිර වු මහනුවර මහියංගනය දහඅට වංගුව පාර ගමනාගමනයට විවෘත කළ බව හසලක පොලීසිය කියයි.
අද රාත්රී දහයේ සිට හෙට උදෑසන 6.00 දක්වා ඇඳිරි නීතිය පනවන බව පොලිස් මාධ්ය කොට්ඨාසය පවසයි.
සූරියවැව විහාරගල ඡන්ද මධ්යස්ථානයේ රාජකාරියේ යෙදී සිටි පොලිස් නිළධාරීන් හා ජ්යේෂ්ඨ ඡන්ද ස්ථානාධිපති අතර මත ගැටුමක් ඇති වී තිබේ.
හම්බන්තොට දිස්ත්රික්කයේ සියයට 79 ක් ඡන්දය ප්රකාශ කිරිම සිදුකර ඇති බව හම්බන්තොට දිස්ත්රික් තේරීම්භාර නිළධාරී ප්රියන්ත සුමණසේකර මහතා කීය.
ත්රිකුණාමල දිස්ත්රික්කයේ ජනාධිපතිවරණයට අදාළව ඡන්ද විමසීමේ කටයුතු අද (21) පස්වරු හතරට අවසන් වීමෙන් පසු දිස්ත්රික්කයේ ඡන්දදායකයන්ගෙන් 76.87% ඡන්දය ප්
මෙවර ජනාධිපතිවරණයේදී ඡන්දය පොලොන්නරුව දිස්තික්කයේ ජන්දය ප්රකාශ කිරීමේ භාවිතය සියයට හැත්ත අටක් බව දිස්ත්රික් තේරීම් භාර නිලධාරී සුජන්ත ඒකනායක මහත
රජයේ විශේෂ නිවාඩු දිනයක් ලෙස සැප්තැම්බර් 23 වැනි සදුදා දින නම් කරන බව රාජ්ය පරිපාලන ස්වදේශ කටයුතු පළාත් සභා සහ පළාත් පාලන අමාත්යාංශය තීරණය කර තිබේ.
ජනාධිපතිවරණයේ ඡන්ද විමසීම අවසන් වී ඇති මේ මොහොතේ, මුළු රටක් ම බලාපොරොත්තු පෙරදැරිව බලා සිටිනේ ඉදිරි පස් වසර සඳහා සඳහා ශ්රී ලංකාවේ ජනපති වන්නේ කවුරුන්
ශ්රී ලංකාව මේ මොහොතේ සිටින්නේ ඉතාමත් තීරණාත්මක සන්ධිස්ථානයක යි. පවතින ගෝලීය දේශගුණික අභියෝග සහ බලශක්ති සුරක්ෂිතතාව පිළිබඳ කවර ගැටලු පැවතිය ද ෆොසිල
ශ්රී ලංකාවේ ප්රථම වරට, ප්රධාන ජනාධිපති අපේක්ෂකයින් තිදෙනාගේ ප්රතිපත්ති ප්රකාශන පොරොන්දු පහසුවෙන් සංසන්දනය කිරීමට සහ ඇගයීමට, ඉංග්රීසි, සිංහල ස
දහඅට වංගු පාර ඇරේ
අමිල Wednesday, 15 January 2014 01:24 PM
මේ පාරේ වහින දවස් වල වාහන වල යනකොට හරි පරිස්සමෙන් යන්න ඕනේ , විශේෂයෙන් රෑට මීදුම තියනකොට , (දී)
සත්යයා Thursday, 16 January 2014 07:41 AM
විරාජ් කාලිංග වැනි අය වැඩි වැඩියෙන් මේ තීරයට ලියනවා නම් හොඳයි. අපේ රටේ මිනිස්සු අනතුරු වලින් මිය යන්නේ ප්රමිතියකින් තොරව (පගානතියට අනුව) යම් යම් දේ තනන නිසයි. මැති ඇමති වරු බුරුතු පිටින් පිට රට සවාරි වල ගියත් දහවලට සාප්පු සවාරිත් රාත්රියට මී විතෙන් උණුසුම් වෙන්නත් කාලය යොදවන නිසා, වෙන රටවල් අත්පත් කර ගෙන ඇති තාක්ෂණික දියුණුව ගැන කිසිම අවබෝධයක් නැහැ.(නදී)
විරාජ් කාලිංග Wednesday, 15 January 2014 03:32 PM
මේ මාර්ගය හොද සැලැස්මකට ආරක්ෂිත ක්රමවේද භාවිතා කර සාදා නැහැ,මන් දැක්ක මැලේසියාවේ කදුකර මාර්ගයක් , එක හදල තියෙන්නේ ජල මාර්ග අවහිර නොවන අකාරයටයි, මහා වනාන්තර මැද්දෙන් පාලම් මතින් තමයි පාර ගොඩ නැගල තියෙන්නේ,සිමෙන්ති යොදා සමහර තැන්වල කෘතිමව ජලය ගලා යාමට සලස්වල තියෙනවා, මන් හිතන්නේ ඒ පාරට අවු 25ක් වත් ඇති, අද වෙන තුරු එක කන්දක් වත් කඩා වැටිලා නැහැ,ඉහලින් එන ජල පහර කදු මුදුනින් පොලවට උර ගන්න කලින් මතු පිටින් ගලා යවන්න සලස් වන්න ඕන, එතකොටයි කන්ද ආරක්ෂා වෙන්නේ,අපේ රටේ මාර්ග වල එහෙම වෙන්නේ නැහැ, පාරිසරික සැලැස්මක් නැතුවයි ඒවා කරන්නේ,එකයි අපේ මාර්ගවලට කදු නායයෑම වැඩි, (දී)