ඉන්දු - ශ්රී ලංකා මගී ප්රවාහන නෞකා සේවය නැවත ආරම්භ කිරීම සම්බන්ධයෙන් අවසන් තීරණයක් ගැනීම ශ්රී ලංකාවට පැවරෙන බව ඉන්දීය රජයේ නාවික සහ මහාමාර්ග රාජ්ය අමාත්ය පොන් රාධක්රිෂ්ණන් ප්රකාශ කර ඇතැයි එරට ප්රෙස් ට්රස්ට් ඔෆ් ඉන්දියා පුවත්සේවය කියයි.
ශ්රී ලංකාව එකඟ වන්නේ නම් කොළඹ සහ තූත්තුකුඩිය ( ටියුටිකොරීන්) අතර මෙම මගී ප්රවාහන සේවය නැවත ආරම්භ කිරීමට ඉන්දියාව සූදානම් බවයි ඔහු සඳහන් කර සිටී.
දෙරට අතර මගී ප්රවාහන නෞකා සේවය යළි ආරම්භ කිරීම සම්බන්ධයෙන් ඉන්දීය විදේශ ඇමතිනී සුෂ්මා ස්වරාජ් සිය ශ්රී ලංකා සංචාරයේදී ද සාකච්ඡා කළාය. වසර 25 ක විරාමයකින් පසුව මෙම නෞකා සේවය 2011 වසරේදී ආරම්භ කෙරුණු අතර, ඉන් වසරකට පසුව වානිජමය ශක්යතාවක් නොමැති බව පවසමින් මෙම නැව් මඟී ප්රවාහන සේවාව නතර කැරිණි.
පොළොන්නරුව පුලස්තිපුර විජිත ප්රාථමික විද්යාලයේ ඡන්ද මධ්යස්ථානය සඳහා රාජකාරී කටයුතු සඳහා යොදවා සිටි පොලිස් නිලධාරියකු 21 වෙනිදා දහවල් හදිසියේ ඇති
ජනාධිපතිවරණයේ ඡන්ද විමසීම සමස්තයක් ලෙස බැලූ විට ඉතා සාමකාමී බව පැෆරල් සංවිධානය පවසයි.
ජනාධිපතිවරණයේදී වැඩිම ඡන්දදායකයන් සංඛ්යාවක් ඡන්දය ප්රකාශ කිරීමට නියමිත ගම්පහ දිස්ත්රික්කයේ සියයට 63 ක් දහවල් 2.00 වනවිට ඉක්මවා ප්රකාශ කොට ඇති බව ගම
නුගේගොඩ ගංගොඩවිල පැඟිරිවත්ත පාර නිවසක් තුළදී නීතිඥවරියකගේ ගෙල කපා ඝාතනය කර ඇතැයි මිරිහාන මූලස්ථාන පොලිසිය කියයි
2024 ජනාධිපතිවරණය හම්බන්තොට දිස්ත්රික්කයේ දහවල් 2 වනවිට සියයට 60 ක ප්රතිශතයක් ඡන්දය ප්රකාශ කර ඇති බව හම්බන්තොට දිස්ත්රික් තේරීම්භාර නිළධාරී එච්.පී ස
ස්වාදීන අපේක්ෂකයෙකුගේ ඡන්ද ලකුණ සලකුණු කළ පළල අඟලත් දිගි අඟල් තුනකින් යුත් තීරු පත්රිකා තොගයක් රැගෙන යමින් සිටි පුද්ගලයෙකු සාම්පූර් පොලිසිය මගින් අ
ශ්රී ලංකාව මේ මොහොතේ සිටින්නේ ඉතාමත් තීරණාත්මක සන්ධිස්ථානයක යි. පවතින ගෝලීය දේශගුණික අභියෝග සහ බලශක්ති සුරක්ෂිතතාව පිළිබඳ කවර ගැටලු පැවතිය ද ෆොසිල
ශ්රී ලංකාවේ ප්රථම වරට, ප්රධාන ජනාධිපති අපේක්ෂකයින් තිදෙනාගේ ප්රතිපත්ති ප්රකාශන පොරොන්දු පහසුවෙන් සංසන්දනය කිරීමට සහ ඇගයීමට, ඉංග්රීසි, සිංහල ස
(2024 සැප්තැම්බර් 09) ලොව විශාලතම Luxury Ayurveda Wellness Brand වන Spa Ceylon, අන්තර්ජාතික සම්මාන උළෙලක් වන 2024 Global Green Beauty Awards හිදී ජාත්යන්තර වශයෙන් ලොව ඉදිරියෙන්ම සිටින රූපලාවන්ය සන්න
පන්දුව ලංකා පිලේ
යාපා Monday, 05 October 2015 02:06 PM
අපි බලමු මොකද වෙන්නේ කියලා (නි)
පෙරේරා Monday, 05 October 2015 02:44 PM
මට නම් හිතෙන්නේ කේරළයේ මිනිස්සු හොඳයි. කරදරයක් කරන්නේ නැහැ (නි)
නිහාල් Monday, 05 October 2015 03:16 PM
පාලමක් හදනවට වැඩිය නම් හොඳයි. (නි)
ශාන්ත - කටාර් Monday, 05 October 2015 04:11 PM
එකේ නම් ලොකු වැරද්දක් පේන්න නැහැ , කොහොමත් මොන බලපෑම් වුනත් අසලවැසි රටක් එක්ක ගනු දෙනු කරන එක ඒ තරම්ම නරක දෙයක් නෙවේ, කේරල මිනිස්සු නම් ලංකාවේ අපි වගේම තමා.එක වෙනසයි උන් නාන්නේ නැහැ (බ)
නාමල් Monday, 05 October 2015 07:17 PM
හිරාන්, මෝඩ කතා කියන්න එපා. දකුණු ඉන්දියාවේ තමිල්නාඩු, කේරල හා කර්නාටක යනු ඉන්දියාවේ ධනවත්ම ප්රාන්ත. අපි ඒවා සමඟ සබදතා පුළුල් කරගත යුතුයි (නි)
මොහොමඩ් Monday, 05 October 2015 10:02 PM
පෙරේරා, ඔය මැදපෙරදිග වැඩට ගිය අයෙගෙන් දැනගන්න පුලුවන් වේවි කේරළ ප්රාන්තයේ මිනිසුන්ගේ හොඳකම ගැන. (නි)
ඉසුරන්දි Tuesday, 06 October 2015 04:41 AM
ඔය පාලම්, බෝට්ටු සේවාවන් තමිල්නාඩුවට නැතුව වෙන ප්රාන්ත වලට සම්බන්ධ කරලා ආරම්භ කළොත් නරකද? (නි)
දුමින්ද Monday, 05 October 2015 12:53 PM
2011දි අසාර්ථක වීම නිසා දෙවරක් කල්පනා කර බැලීම හොඳය (නි)
තිලක් Monday, 05 October 2015 01:03 PM
මම නම් කියන්නේ ඕක ආයෙත් නම් පටන්ගන්න එපා. (නි)
රුවන් Monday, 05 October 2015 01:06 PM
මෙය මඟින් රුපියල් දස දහසකට ඉන්දියාවට ගොස් ඒමට දුප්පත් අපිට එකල අනගි අවස්ථාවක් තිබුනත් අවසානයේ මෙය වසා දැමිණි. (නි)
හිරාන් Monday, 05 October 2015 01:49 PM
අපෝ අපිට එපෝ. ඉන්දියාවේ උඩ හරියනම් කමක් නෑ කියමුකෝ පහල අපො එපෝ (බ)