(සුජිත් හේවාජුලිගේ)
ශ්රී ලංකන් ගුවන් සමාගමේ භාවිතා නොකෙරුණු ගුවන් යානා තුනක් වෙනුවෙන් බදු කුලී වශයෙන් රුපියල් කෝටි 280ක් ගෙවා තිබූ බව ජාතික විගණන කාර්යාලය නිකුත් කළ වාර්තාවක සඳහන්වේ.
ශ්රී ලංකන් ගුවන් සමාගමේ අවශ්යතා තක්සේරුවට අනුව ගුවන් යානා විසි හතක් අවශ්ය බහු පැවසේ පැවසේ.
පසුගිය වසරේ අගෝස්තු දොළහ දිනට සමාගම යටතේ භෞතික හා මෙහෙයුම් ගුවන් යානා ඇණි පිළිවෙලින් 22ක් සහ 18 ක් විය.
ඉන් ගුවන් යානා තුනක් 2013 වර්ෂයේ ඔක්තෝබර් 29 දින සිට පසුගිය වසරේ අගෝස්තු මාසය දක්වා වූ කාලයේදී භාවිතයෙන් බැහැරව ඇත. එම කාලය තුළ බදු කුලී වශයෙන් රුපියල් කෝටි 280ක් ගෙවා තිබූ බව ජාතික විගණන කාර්යාලය පවසයි.
මේ අතර ශ්රී ලංකන් ගුවන් සමාගම 2023 වසරේ මාර්තු 31 දිනට අලාභය රුපියල් කෝටි 59960ක් බව එම වාර්තාවේ දැක්වේ
අනුරාධපුර හබරණ කිලෝවෝල්ට් 220ක නව සම්ප්රේෂණ රැහැන් මාර්ගය ඉදිකිරීමේ ලංසුව පිරිනැමීම සඳහා කැබිනට් අනුමැතිය ලැබී ඇත.
චීන මාධ්ය සමූහය (China Media Group) සහ ශ්රී ලංකා සංචාරක ප්රවර්ධන කාර්යාංශය අතර අවබෝධතා ගිවිසුමක් අත්සන් කිරීමට කැබිනට් අනුමැතිය ලැබී ඇත.
රජයේ ආයතන වල ඉවතලන කඩදාසි සීමාසහිත ජාතික කඩදාසි සමාගමේ වාලච්චේන කඩදාසි කම්හල වෙත බාර දීමට කැබිනට් අනුමැතිය ලැබී ඇත.
හෙරොයින් සහ අයිස් මත්ද්රව්ය ටෙනිස් බෝලයක් තුල සඟවා එය ගාල්ල බන්ධනාගාරය තුලට අද(07) සවස විසි කර ඇතැයි ගාල්ල පොලිසිය පවසයි.
සෞඛ්ය සහ ජනමාධ්ය අමාත්යාංශය සහ මහජන චීන සමූහාණ්ඩුවේ ආයතන අතර අවබෝධතා ගිවිසුම් වලට සහ සහයෝගීතා ගිවිසුමට අත්සන් තැබීමට කැබිනට් අනුමැතිය ලැබී ඇත.
වෙරළ සංරක්ෂණ හා වෙරළ සම්පත් කළමනාකරණ දෙපාර්තමේන්තුවේ අධ්යක්ෂ ජනරාල් තනතුරට පී. බී.ටර්නි ප්රදීප් කුමාර මහතා පත් කිරීමට කැබිනට් අනුමැතිය ලැබී ඇත.
අසිරිමත් නත්තල් සිරියෙන් රටම ආලෝකමත් වූ මොහොතේ මෙරට ප්රමුඛතම ජංගම දුරකථන සේවා සම්පාදන සමාගමක් වන HUTCH විසින් ශ්රී ලංකාවේ උසම නත්තල් කුළුණ නිර්මාණය කළ
දශක 3කට අධික කාලයක් තිස්සේ ශ්රී ලාංකිකයින්ගේ මුඛ සෞඛ්යය වෙනුවෙන් කැපවන ප්රමුඛතම සන්නාමයක් වන ‘ඩෙන්ටා’ සිය සුවිශේෂී ‘වැඩෙන සිනහවට ඩෙන්ටල් සත්කාරය
මෙරට උසස් අධ්යාපන ක්ෂේත්රය නව මානයකට ගෙනගිය හෝමාගම පිහිටා තිබෙන NSBM හරිත සරසවිය එළැඹෙන ජනවාරි 4 සහ 5 යන දෙදින පුරා ’’හරිත සරසවියක අසිරිය විඳගන්න” යන තේ
බිම තියෙන ගුවන් යානා තුනක් කෝටි 280ක් කා දමලා
pj Tuesday, 07 January 2025 03:58 AM
මෙම කිව් නොකිව් අලාභවල බර දරන්නේ අහිංසක දුප්පත් ජනතාව ද ඇතුළුව බව දැනදැනත් රජය මෙම ව්යාපාරය තවදුරටත් පාඩු ලබමින් පවත්වාගෙන යන්නේ ඇයි ... බලය ලබා ගැණීමට පෙර කිව් වැඩ කිඩ කෝ.....රජය ව්යාපාර නොකළ යුතුය..
Rasi Tuesday, 07 January 2025 04:44 AM
ගුවන් සේවයේ විශාලත්වය වෙනුවට, අවශ්යතාවය මත සලකා කුඩා කොට පවත්වාගෙන යන්නේ නම්, අලාභය අඩු කර ගත හැකියි. ශ්රී ලාංකික මගින් Dubai හෝ Singapore වැනි hub වෙත ගෙන යෑම ප්රමාණවත්. විශාල ගුවන් යාන තබාගෙන යුරෝපයේ හෝ ඈත ගමනාන්ත වෙත ගෙන යාම අනවශ්ය නාස්තියක් යෑයි හැගේ. විශාල ගුවන් යාන සමගම් රාශියක් ඇති බැවින් ඒවා සමග තරග කිරීම පහසු නොවේ. ඉන්දියාවේ පැවති ගුවන් යාන සමාගම් රාශියක් පහුගිය කාලය තුල බංකොලොත් වී කඩා වැටුණු අතර, මෙහි ඇති බැරාරුම් කම එමගින් පෙනේ. මේ නිසා පාඩුව අවම කර ගැනීම සදහා, ආර්ථික කියවෙන පරිදි, scale down කිරීමක් කිරීම අත්යවශය කාරණයක් බව පෙනේ.
Lalla Tuesday, 07 January 2025 11:11 AM
අපට අවශ්ය කලාපය ආවරණය සඳහා ජනප්රිය ගමනාන්ත වලට සේවය කරන කුඩා ගුවන් සේවයක් බව ඇත්ත නේද? දුර මහාද්වීපික ගමනාන්ත වලට ඕනතරම් ජාත්යන්තර ගුවන් සේවා තියනවා. අනික හැමදාම ප්රමාද ගුවන් සේවයක ඵලක් නෑ.වැදගත් ගමනක් හෝ අමාරුවෙන් ඉතිරි කර සැලසුම් කරන පවුලේ සංචාරයකට සුදුසු නෑ.ගමන කඩාකප්පල් වුනොත් වන හානිය නිසා.