(රංජන් කස්තුරි)
අධ්යයන පොදු සහතික පත්ර සාමාන්ය පෙළ-2020 විභාගයේ ප්රතිඵල විශ්ලේෂණ අතුරු වාර්තාව විභාග කොමසාරිස් ජනරාල් සනත් පූජිත මහතා විසින් අද (27) අධ්යාපන ඇමතිවරයාට බාරදෙනු ලැබීය.
අධ්යාපන ලේකම් මහාචාර්ය කපිල පෙරේරා මහතාද එම අවස්ථාවට එක්ව සිටියේය.
මහනුවර දිස්ත්රික්කයේ ඇතැම් ප්රදේශවලට අද( 15 ) සවස් කාලයේ ඇති වූ අධික වර්ෂාව හේතුවෙන් අකුරණ නගරයේ අදත් ගංවතුර තත්වයක් ඇතිව තිබිණි.
මෙවර පාර්ලිමේන්තු මහ මැතිවරණයෙන් කාන්තාවන් විස්සකට වැඩි පිරිසක් තේරී පත්ව සිටීම විශේෂත්වයකි.මින් කාන්තාවන් වැඩි පිරිසක් තේරී පත්ව සිටින්නේ ජාති
ජාතික ජන බලවේගයට පාර්ලිමේන්තුවේ ආසන 159 ක් ලබා දෙමින් ජනතාව තැබූ විශ්වාසය කිසිදිනක පළුදු නොකරන බවත් එම බලය ශ්රී ලංකාව ගොඩ ගැනීම සඳහා යොදා ගන්නා බවත් ජන
ගම්පහ දිස්ත්රික් මැතිවරණ ප්රතිඵල නිකුත් කිරීම සඳහා දිවුුුුුුුලපිටිය මැතිවරණ කොට්ඨාසයේ ඡන්ද ගණන් කිරීමේ මධ්යස්ථානයක ප්රතිඵල ලේඛනය පත්තල ගෙදර
අගමැතිනි ආචාර්ය හරිනි අමරසූරිය මහත්මිය මෙවර කොළඹ දිස්ත්රික්කයෙන් මනාප ඡන්ද 655,289 ක් ලබාගෙන එම ලැයිස්තුවේ පළමු ස්ථානයට පත්ව සිටින්නීය.
මෙවර පාර්ලිමේන්තු මහ මැතිවරණයට දිවයිනේ විවිධ දිස්ත්රික්කවලින් ඉදිරිපත් වූ හිටපු මැති ඇමතිවරු 92ක් පරාජයට පත්වූහ.
වසර විසිපහක විශිෂ්ට ඉතිහාසයක් සහිත BMS කැම්පස් ආයතනය නවෝත්පාදනයන් පෝෂණය කරමින් අනාගත නායකයින් නිර්මාණය කරමින් සහ හැඩගස්වමින් විශිෂ්ට ආයතනයක් බවට මේ ව
සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී දීප ව්යාප්ත ශාඛා ජාලයේ 51 වැනි ශාඛාව කලූතර දිස්ත්රික්කයේ අර්ධ නාගරික ජනාකීර්ණ නගරයක් වූ මතුගම නගරයේදී පසුගියදා විවෘත කෙරිණ.
ඔබ භාවිත කරනුයේ කුඩා යතුරු පැදියක් හෝ අධි සුඛෝපභෝගී මෝටර් රියක් හෝ වේවා එහි බැටරියට හිමිවනුයේ ප්රධාන අංගයකි. වාහනයක් කරදර වලින් තොරව සිත්සේ භාවිත කර
සා.පෙළ-2020 ප්රතිඵල විශ්ලේෂණ අතුරු වාර්තාව අධ්යාපන ඇමතිට
මහජනයා Monday, 27 September 2021 07:35 PM
වසර දෙකකට අසන්න කාලයක්, වාර විභාග 5ක් මගහැරුණු දරුවන්ට සෑම ශ්රේණියක් සඳහාම අධ්යාපන අමාත්යාංශය සැලසුම් කරණ වාර විභාගයක් සූදානම් කර පාසල් ආරම්භ වූ වහාම පවත්වා එහි ලකුණු රැස්කර අමාත්යංශ මට්ටමෙන් විශ්ලේෂණය කරන්න. අධ්යාපන ගැටළු හඳුනාගෙන දීප ව්යාප්ත සැලසුමක් හදන්න. ඇති හැකි අය පමණක් මෙම වසංගතය හමුවේ යම් අධ්යාපන මට්ටමක් ලබාගත්තද, බහුතර දරුවන්ගේ මට්ටමේ විශාල කඩා වැටීමක් වී ඇත. ප්රථමයෙන් අඩු ළමයින් සහිත පාසැල් හැකි ඉක්මණින් ආරම්භ කර ඔවුන්ට අධ්යාපනය ලැබීමේ අයිතිය සුරකින්න. පහසුකම් සහිත පාසල්වල ගුරුවරුන් පාසලට කැඳවා එම පාසල්වල ඇති සම්පත් (පරිගණක විද්යාගාර, අන්තර්ජාල පහසුකම් වැනි) යොදාගනිමින් ක්රමවත් නියාමනයකින් මාර්ගගත අධ්යාපනය ස්ථාපිත කරන්න. මෙම ක්රමය සාර්ථක කර ගතහොත් කොටස් වශයෙන් දරුවන් පාසලට පැමිණෙන අවස්ථාවක පවා අඛණ්ඩව ඉතිරි දරුවන්ට මාර්ගගතව පාඩම හා සම්බන්ධ වීමට අවස්ථාව සැලසේ...