ඔක්තෝබර් මාසයේදී පෙට්රල් සහ ඩීසල් මිල වැඩි කිරීමට ලංකා අයිඕසී සමාගමේ සූදානමක් ඇතැයි වාර්තා වේ.
සිදුවූ අලාභ හේතුවෙන් මේ තීරණය ගැනීමට සිදූවූ බවත් එම අලාභය දරගැනීමට නොහැකි නිසා මිල වැඩි කිරීම හැර තම සමාගමට වෙනත් විකල්පයක් නැති බවත් එහි නිලධාරීහු පැවසූහ.
මෙරට ජනතාවට ඇතිවන බලපෑම සැලකිල්ලට ගෙන මිල වැඩි කළ හැකි අවම සීමාවට පමණක් මිල වැඩි කරන බව ඔවුහු කීහ.
සමාගමට සිදුවන පාඩුව ඉතාමත් ඉහළ හෙයින් සමස්ත වශයෙන් අලාභ ඇතිවීම වැළැක්වීම සඳහා ඩීසල් සහ පෙට්රල් මිල අවම සීමාවකට ඉහළ දමන බව එහි කළමනාකාර අධ්යක්ෂවරයා කීවේය.
2015 ජනවාරි සහ 2016 සැප්තැම්බර් සිට ලංකා අයිඕසී සමාගමට සහ ලංකා ඛණිජ තෙල් නීතිගත සංස්ථාවට දැඩි පාඩු සිදුවිය.
පසුගිය මාස කිහිපය තුළ ජාත්යන්තර වෙළෙඳපොලේ පෙට්රල් සහ ඩීසල් මිල සැලකිය යුතු ලෙස ඉහළ ගොස් තිබිණි.නමුත් විකුණුම් මිලෙහි කිසිදු සංශෝධනයක් සිදු නොවීය.වර්තමාන ජාත්යන්තර මිල අනුව පෙට්රල් ලීටරයකට රුපියල් 17 ක පාඩුවක් හා ඩීසල් ලීටරයකට රුපියල් 14ක පාඩුවක් විඳිමට තෙල් සමාගම්වලට සිදුවෙන බවට පවතින වාර්තා අනුව පෙනී යයි.
2016 ජූනි මාසයේදී හා 2016 අගොස්තු මාසයේදී ඩීසල් මත බදු වැඩි කිරීම හේතුවෙන් තෙල් සමාගම්වලට ඩීසල් සඳහා පැවති ධනාත්මක තත්ත්වය ද සොදාගෙන ගොස් තිබේ.රුපියලේ අගය අවප්රමාණ වීමද මෙයට හේතුවී ඇත්තේ එම සමාගම් තෙල් ඇමෙරිකානු ඩොලර්වලින් මිලදීගෙන දේශීය රුපියල්වලින් විකිණිම නිසාවෙනි.
මේ සම්බන්ධයෙන් තෙල් සමාගම් අවස්ථා රැසකදී බලධාරීන්ට බල කළද මේ වන තෙක් මිල සංශෝධනය නොවීය.නිලධාරීන් මේ සම්බන්ධයෙන් සංවේදී වූවද මේ වන තෙක් මිල වැඩි කිරීමට හෝ බදු අඩු කිරීමට හෝ කිසිදු තීරණයක් ගෙන නොමැති හේතුවෙන් එම සමාගම් අපහසුතාවට පත්වී තිබේ.
පවතින මිල නියම කෙරුණේ 2015 ජනවාරි මාසයේදී වන අතර ඉන්පසු මේ වන තෙක් මිල ගණන් සංශෝධනය නොකෙරිණ.
කොන්ත්රාත්කරුවෙකු පැහැරගෙන ගොස් රුපියල් ලක්ෂ 4 කට ආසන්න දේපල කොල්ලකෑ එකම පවුලේ තිදෙනෙකු සහ සිව් දෙනකු අත්අඩංගුවට ගත් බව බණ්ඩාරගම පොලිසිය කියයි.
පස්සර බිබිල මාර්ගයේ 13 කනුව ප්රදේශයේ දී මාර්ගය ට විශාල ගල්පර්වත පස්කදු කඩා වැටීමෙන් දින හතක් පුරා වසා දමා තිබූ පස්සර බිබිල මාර්ගය රථ වාහන ධාවනය සදහා යල
රනිල් ලේසියෙන් කාගේවත් ප්රාණ ඇපකාරයෙක් කරගන්න පුළුවන් යැයි සිතීම විහිළුවක් බව හිටපු අමාත්ය වෛද්ය රාජ්ය සේනාරත්න මහතා මාධ්ය හමුවකදී අද (24)පැවසීය.
පොලිස් මාධ්ය කොට්ඨාසය සම්බන්ධකර ගැනීම සදහා නව දුරකතන අංකයක් හදුන්වාදී ඇත.
රුපියල් අසූ නව ලක්ෂ අනූ හත් දහසක් පමණ වටිනා විදේශීය නිෂ්පාදිත දුම්වැටි තොගයක් නීතිවිරෝධී ලෙස මෙරටට ගෙනැවිත් , කටුනායක ගුවන් තොටුපොළෙන් පිට කර ගෙන යමින
යාපනය නල්ලූර් ප්රදේශයේ පිහිටි නිවසකින් රුපියල් එක්කෝටි පනස්ලක්ෂයකට ආසන්න වටිනාකමින් යුතු මුදල් හා රණ් භාණ්ඩ තොගයක් කොල්ලකෑමේ සිද්ධියක් සමබන්ධයෙන
වසර විසිපහක විශිෂ්ට ඉතිහාසයක් සහිත BMS කැම්පස් ආයතනය නවෝත්පාදනයන් පෝෂණය කරමින් අනාගත නායකයින් නිර්මාණය කරමින් සහ හැඩගස්වමින් විශිෂ්ට ආයතනයක් බවට මේ ව
සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී දීප ව්යාප්ත ශාඛා ජාලයේ 51 වැනි ශාඛාව කලූතර දිස්ත්රික්කයේ අර්ධ නාගරික ජනාකීර්ණ නගරයක් වූ මතුගම නගරයේදී පසුගියදා විවෘත කෙරිණ.
ඔබ භාවිත කරනුයේ කුඩා යතුරු පැදියක් හෝ අධි සුඛෝපභෝගී මෝටර් රියක් හෝ වේවා එහි බැටරියට හිමිවනුයේ ප්රධාන අංගයකි. වාහනයක් කරදර වලින් තොරව සිත්සේ භාවිත කර
ඉන්ධන මිල ඉහල දැමීමට අයි.ඕ.සී. සූදානමක්
wasantha Saturday, 30 September 2017 06:59 AM
මේ අවස්ථාවේ කල යුතුයි. තෙල් මිල රුපියල් 5 අඩු කොට..., බදු අඩු කිරීමට ක්රමයක් සේදීමයි. විදුලි වාහන සඳහා 90% ක් බදු සහනයක් දිය යුතුයි.
Ravi Saturday, 30 September 2017 08:10 AM
බදු අඩු කරන්න බැරිද? මහජනතාවට දැනට තියෙන මිලටම දෙන්න. වැඩි කරන්න එපා...
Chamara Saturday, 30 September 2017 10:43 AM
ලෝක වෙළඳපොළේ තෙල් අඩුයි කියලා අඩු වෙන්නේ නෑ. චුට්ට වැඩි වෙච්ච ගමන් ඔන්න වැඩි කරනවලු. පොල් ගෙඩිය 110යි. හාල් එහෙමත් හෙන ගණන්. මොනවා වෙනවද ඉන්දියන් ඔයිල් නේ..? කට්ටිය කීවේ සිපෙට්කෝ ඉන්ඩියන් ඔයිල් වගේ ප්රයිවට් කරනවා කියලා.... මොන දේ ප්රයිවට් කලත් වෙන්නේ මේකයි කියලා අපි තෙරුම් ගන්න ඕනෑ.
Hafeel Saturday, 30 September 2017 12:26 PM
පසුගිය මාස කිහිපය තුළ ජාත්යන්තර වෙළඳපළේ තෙල් මිල වැඩිවුණාට, ගබඩා කරලා තියෙන්නේ කලින් අඩුමිලට ගෙන්නපුවනේ. දැන් අයි.ඕ.සී. වැඩිකළා නම් තෙල් සංස්ථාව නිකන් ඉඳීවිද? ඉතිහාසය එහෙමයි.
කස්සා Saturday, 30 September 2017 06:30 PM
ඉතුරු සිපෙට්කෝ ටිකයි, තෙල් ගබඩා සංකීර්ණයයි පෞද්ගලික අංශයට දෙමු.
Nandalal Saturday, 30 September 2017 06:43 PM
මේ ලාභ කාක්කන් මහජනතාව හූරා කන අයයි. මෙහෙම තෙල් මිල වැඩි කිරීමට ඉන්දියන් කාරයන් තීරණය කලොත් බස් ගාස්තු වැඩි කරනවාමයි. අනෙකුත් ව්යාපාරිකයනුත් තේ කෝප්පයේ සිට ආප්පය දක්වාත් මිල වැඩිකිරීම ගැන සැකයක් නැත. ඔවුන්ට වූ පාඩුව සාධාරණය කිරීම සඳහා ඉන්ධන මිල වැඩිකර මහජනතාව කොල්ල කෑමට රජය ඉඩ දිය යුතු නැත. උද්ධමනය වැඩිවන විට මහජනයා දේවාලවල පොල් ගසමින්, දෙස්දෙවොල් තබමින් පාරවල් ගානේ පෙළපාලි යන්නේ රජයට එරෙහිව මිස ධනපති තෙල් කොම්පැනි කාරයන්ට විරුද්ධව නොවේ....