(සුජිත් හේවාජුලිගේ )
මාර්ග සංවර්ධන අධිකාරිය සේවකයන් සඳහා කළමනාකරණ සේවා දෙපාර්තමේන්තුවේ නියමයන් නොසලකා 2020 වර්ෂයේදී වැටුප් වශයෙන් කෝටි 16 කට ආසන්න මුදලක් වැඩිපුර ගෙවා ඇතැයි ජාතික විගණන කාර්යාලය නිකුත් කළ වාර්තාවක සඳහන් වේ.
අනුමත කළ වැටුප් තල ඉක්මවා ඉහළ වැටුප් තල ආදේශ කිරිම හේතුවෙන් වැටුප් වශයෙන් වැඩිපුර මුදලක් මෙලෙස ගෙවීමට සිදුව තිබූ බවද එහි දැක්වෙයි.
සේවකයන් පිරිසකට කළමනාකරණ සේවා නියමයන් නොසලකා හැර අධ්යක්ෂ මණ්ඩල තීරණ මත උසස්වීම් ලබාදී අනුමත නොකරන ලද වැටුප් පරිමාණ තීරණය කර ලබාදී තිබු බව ජාතික විගණන කාර්යාලය පවසයි.
මේ අතර සේවකයන් 958 දෙනෙකුගේ අතිරික්තයක් පැවති අවස්ථාවක සේවකයන්ගේ වැටුප් වෙනුවෙන් රුපියල් කෝටි 1028කට වැඩි මුදලක් ඒ වර්ෂයේදී ගෙවා තිබූ බව පවසන විගණන නිලධාරීහු ඒ සඳහා මහා භාණ්ඩාගාරයෙන් ලබාගෙන තිබුණු ප්රදානවල වටිනාකම රුපියල් කෝටි 739 ක් බවද සඳහන් කළහ.
සමස්ථ සේවක මණ්ඩලය වෙනුවෙන් වැටුප් ගෙවීම වෙනුවෙන් රුපියල් කෝටි 288 කට වැඩි මුදලක් එම වර්ෂයේදී අධිකාරියේ අරමුදල්වලින් ගෙවා තිබු බව විගණන අංශ පවසයි.
මේ අතර මාර්ග රක්ෂිත අධිකාරියේ අධ්යක්ෂ මණ්ඩලයේ අනුමැතිය ලබා නොගෙන විවිධ ආර්ථික කටයුතු සඳහා බාහිර පාර්ශව වෙත බදු දී තිබූ බව ජාතික විගණන කාර්යාලය පවසයි.
එම ඉඩම් බදුකරුවන් ගිවිසුම්ගත කාර්යයන්ගෙන් පරිබාහිර කටයුතු සඳහා භාවිතා කර තිබුණද අධිකාරිය ඒ සම්බන්ධව කිසිදු ක්රියාමාර්ගයක් ගෙන නොතිබූ බව විගණන වාර්තාවේ වැඩිදුරටත් සඳහන් වේ.
මේ තොරතුරු සඳහන් වන්නේ මාර්ග සංවර්ධන අධිකාරියේ 2020 වාර්ෂික වාර්තාවේය.
සමගි ජන බලවේගයේ මහ ලේකම් හිටපු පාර්ලිමේන්තු මන්ත්රී රංජිත් මද්දුම බණ්ඩාර මහතා එම පක්ෂයේ ජාතික ලැයිස්තු මන්ත්රීවරයකු ලෙස පත්කරමින් මැතිවරණ කොමිෂන
රත්නපුර කරවිට මධ්ය විද්යාලය, කටුගස්තොට ශාන්ත අන්තෝනි බාලිකා විද්යාලය සහ රුවන්වැල්ල රාජසිංහ මධ්ය විද්යාලයේ සිසු සිසුවියෝ ජනාධිපති කාර්යාලය න
පොහොර සහනාධාරය සම්බන්ධයෙන් බිය විය යුතු නැති බවත් ගොවීන්ගේ කුඹුරු වැඩ ආරම්භ වූ වහාම පොහොර සහනාධාරය ලබා දීමට සියලු කටයුතු සැළසුම් කර ඇති බවත් ගොවිජන සං
දේශපාලනය හා රාජ්ය සේවය පිළිබඳව ජනතාව තුළ ඇති අප්රසාදය ඉවත් වන අයුරින් වැඩ කරන බව කෘෂිකර්ම, පශු සම්පත් සංවර්ධන, ඉඩම් හා වාරිමාර්ග අමාත්ය කේ.ඩී ලාල් කා
මහනුවර කෙංගල්ල ප්රදේශයේ වාහන උගසට ගන්නා ආයතනයක වාහන අංගනයේ තිබී අනන්යතාවය සහ නීත්යානුකූල ලියකියවිලි ඉදිරිපත් කිරීමට නොහැකි වූ සැක කටයුතු කැබ්රි
ප්රධාන බැංකුවකට මුදල් රැගෙන යාම සදහා ආයතන වෙතින් මුදල් ලබාගැනීම සිදුකරමින් යමින් සිටියදී එකතු කරගත් මුදල් රුපියල් කෝටි හතකට අධික මුදලක් රැගෙන පළාය
වසර විසිපහක විශිෂ්ට ඉතිහාසයක් සහිත BMS කැම්පස් ආයතනය නවෝත්පාදනයන් පෝෂණය කරමින් අනාගත නායකයින් නිර්මාණය කරමින් සහ හැඩගස්වමින් විශිෂ්ට ආයතනයක් බවට මේ ව
සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී දීප ව්යාප්ත ශාඛා ජාලයේ 51 වැනි ශාඛාව කලූතර දිස්ත්රික්කයේ අර්ධ නාගරික ජනාකීර්ණ නගරයක් වූ මතුගම නගරයේදී පසුගියදා විවෘත කෙරිණ.
ඔබ භාවිත කරනුයේ කුඩා යතුරු පැදියක් හෝ අධි සුඛෝපභෝගී මෝටර් රියක් හෝ වේවා එහි බැටරියට හිමිවනුයේ ප්රධාන අංගයකි. වාහනයක් කරදර වලින් තොරව සිත්සේ භාවිත කර
මාර්ග සේවකයන්ට කෝටි 16 ක් වැඩිපුර ගෙවලා
පුංචිමහත්තෙයා Monday, 08 May 2023 05:01 PM
අසූගණන්වල තිබුනේ මහාමාර්ග දෙපාර්තමේන්තුව කියලා එකක්.. ඉතින් ඒකේ හිටපු නිලධාරින් හා සේවකයින් මහාපරිමාණයෙන් ගසාකෑම් කළා... ඉන් පස්සේ අධිකාරිය වුණත් (කැලේ මාරු වුණාට කොටියාගේ පුල්ලි නැතිවෙන්නේ නැහැ වගේ) දූෂණය, වංචාව, හොරකම් අඩුවෙලා නැහැ කියලා තමයි මෙයිනුත් පේන්නේ..
Bamunuarahchi Monday, 08 May 2023 06:16 PM
අධිකාරි, මණ්ඩල, සංස්ථාවල තමයි මෙවන් අක්රමිකතා සිද්ද වෙන්නේ. අධිකාරි, මණ්ඩල, සංස්ථා වුණාම වැඩකිරීම පහසුයි කියා පිහිටුවාගෙන කරන්නේ මෙවැනි දුෂණ අක්රමිකතා. පරිපාලනය කෙසේවෙතත් මුදල් ගනුදෙනු රජයේ FR වලට අනුකූලව කරන්න නීති හදන්න.
swene Tuesday, 09 May 2023 06:26 AM
RDA එකේ වැඩ කිඩ ඉතාමත් ප්රදර්ශනියයි . පාරට බැහැල යනවිට සංවර්ධනය පෙනෙනවා. ඒ සඳහා අත දිගහැරලා වියදම් කරලත් තියෙනවා. නමුත් පාරක යනවිට පයින් යන කෙනාගේ ගේ හෝ පා පැදි කරුවෙකු ගේ හෝ ආරක්ෂාවට ගැලපෙන විධියට මාර්ග තනන බව නම් දකින්න ලැබෙන්නේ නැහැ. වැස්සකට අව්වකට බස් එකක් එනකන් නැවතිලා ඉන්න සුදුසු ආවරණයක් නැහැ. මාර්ග තනන්නේ වාහන වලට පමණක්ද ?
හේමසිරි Tuesday, 09 May 2023 03:28 PM
මේ අදහස නිවැරදියි මාර්ග සංවර්ධන අධිකාරිය කිසිම දිනක සකසන මාර්ගයේ පැතිකානු ගැන නම් කිසිම උනන්දුවක් නැහැ ඒක බොරුවක්ද කියලා වැස්ස වෙලාවක කාපට් පාරක පයින්ම ගියාම බලන්න පුළුවන් ඉතින් අනෙක් පාරවල් ගැන කුමක් කියන්නද.ඒ වගේම 2015 ට පෙර මාර්ග සංවර්ධනය සීඝ්රයෙන් සිදුවුණා හරියාකාරව වාහන ධාවනය නොවුනත් මේ වනවිට අබලන් මාර්ග රට පුරා දකින්නට පුළුවන් උදාහරණයක් හැටියට දෙහිඕවිට ඇහැලියගොඩ මාර්ගය පෙන්වා දෙන්න පුළුවන් එම මාර්ගය හැදුවෙ කොමිස් ගන්න කියලයි හිතන්නේ මොකද ඒ මාර්ගය අයිනෙර් තියෙන වැඩිහිටි නිවාසය අසල පාලම නොහදා තමයි පාර කාපට් කලේ ඉතින් සාමාන්ය වාහනයක් හැර ලොකු වාහනයක් එහි යන්න බැහැ වාහන යන්න බැරිනම් පාරෙන් වැඩක් තියේද මේවා මාර්ග සංවර්ධනය අධිකාරියේ බලධාරීන්ගේ සැලසුම් කිරීමේ දුර්වලතා හා වැරදි කියලා කියන්න පුළුවන්
රන්ජිත් අදිකරි Wednesday, 24 May 2023 11:59 AM
සමහර ව්යාපෘති කාලයක් අතරමග නැවතිලා විවිධ හේතුමත. ඒකට එතැන වැඩකරපු අය පලි නෑ. අරමුදලේ සපයන හා කළමනාකරණය බාර ආයතන වගකිව යුතුයි. හැම කෙනාටම තියෙන්නේ වුවමනාවක් හා සැලකිල්ලක් නැතිකම. පාරේ මොනම ඉදිකිරීමක් කළත් ඒකේ වැඩබලන හැමෝම ප්රමිතිය ගැන හිතන්න ඕනේ. ඒ කියන්නේ ශක්තිමත් බව සහ ලස්සන නිමාව. උදාහරණ ලෙස සමහර කොන්ක්රීට් කාණු පැතිබැමි එකක් නෑ, කෙලින් නෑ, පලුදු මී වද වගේ... කොච්චර සවුත්තුද? ඒවාට ගෙවීම් නවත්වන්න පුළුවන්. මොවුන් කරන්නේ පගාව අරන් ගෙවා දානවා. ඔවුන්ගේ ඉහට හෙන 7ක්ම ගහන්න ඕනේ...!