සුන්දර දක්ෂ නිළියක් වගේම දක්ෂ නර්තන ශිල්පිනියක් එක්කයි අද අපි ෆැෂන් ගැන කතා කරන්නේ. විවිධ ටෙලි නිර්මාණ ඔස්සේ, ඔබේ ආලින්දයට එන ඇය රුක්ෂානා දිසානායක
ෆැෂන් කියන්නේ කව්රුත් කැමැති දෙයක්. මම හිතන විදියට කොයි විදියට කොහොම ෆැෂන් කළත් යන තැනට ගැළපෙන්න, තමන්ට ගැළපෙන්න ෆැෂන් කරන්න දැන ගන්න ඕනේ.
ඒක උත්සවයේ ස්වභාවය අනුව වෙනස් වෙනවා. සමහර උත්සවවල තීම් එකක් තියෙනවා. ඒ වගේ වෙලාවට තීම් එකට මැච් වෙන්න අඳිනවා. එහෙම තීම් නැත්නම් ඒ අවස්ථාවට ගැළපෙන්න ඇඳුමක් තෝර ගන්නවා. සාරි විලාසිතාවලට මම ගොඩක් කැමැතියි.
මට ගැළපෙනවද කියන කාරණාව ගැන හිතනවා. ඒ වගේම පහසුව ගැනත් හිතනවා. මම ඇඳුම් නිර්මාණයන් කර ගන්න ඩිසයිනර්ස්ලා කීප දෙනෙක් ඉන්නවා. ඒ නිසා ගොඩක් වෙලාවට උත්සව අවස්ථාවලදී එයාලාට කියලා නිර්මාණයන් කරව ගන්නවා. එයාලා දන්නවා අවස්ථාවට අනුව මට ගැළපෙන්න ඇඳුම් නිර්මාණයන් කරලා දෙන්න.
සැහැල්ලු පහසු ඇඳුම්. ඩෙනිම් ටී ෂර්ට් වගේම ගවුම්වලටත් කැමැතියි මම.
එහෙම විශේෂම කැමැත්තක් නෑ. ඒත් අඳින ඇඳුමට ගැළපෙන්න ආභරණ පාවිච්චි කරනවා. ඒ දේවල්වලට ලොකු ගණන් වියදම් කරන්නේ නෑ.
මගේ ළඟ පාවහන් ලොකු එකතුවක් නෑ. සාමාන්ය ගමනට බිමනට නම් සැහැල්ලු සෙරෙප්පු පාවිච්චි කරනවා. උත්සව අවස්ථා, සාරි අඳින අවස්ථාවලදී වගේ නම් අඩි උස සපත්තු පාවිච්චි කරනවා.
බෑග් විලාසිතා කියලා මම බෑග්වලට මහ ලොකු වියදමක් කරලා බෑග් එකතු කරන කෙනෙක් නෙමෙයි. බෑග් කීපයක් තියෙනවා අවස්ථාවන් අනුව භාවිත කරන්න.
එහෙම බ්රෑන්ඩඩ් දේවල්වල අවශ්යතාවක් නෑ මට. ඇඳුම් වුණත්, බෑග් සෙරෙප්පු වුණත් මට ලස්සන නම් මම ගන්නවා. ඒ ඇරෙන්න බ්රෑන්ඩ් එක ගැන හිතන්නේ නෑ. මට එහෙම බ්රෑන්ඩඩ් දේවල් ගන්න තරම් සල්ලිත් නෑ. අඩු වියදමින් මට ගැළපෙන හොඳ දෙයක් ගන්නයි මම උත්සාහ කරන්නේ.
නරක නෑ. දැනටත් මගේ ඇඟේ ටැටූ එකක් තියෙනවා. මම නිළියක් නිසා, විවිධ චරිත රඟපානකොට, ටැටූ මකනවා වගේ දේවල් කරන්න බෑනේ. ඒ නිසා, ඒ ටැටූ එක මගේ වැඩකටයුතුවලට බාධාවක් නොවෙන විදියටයි තියෙන්නේ.
|
මගේ රැකියාවේ ස්වභාවය අනුව මට නිතර චරිතවලට ගැළපෙන්න හිසකෙස් වෙනස් කරන්න වෙනවා. ඒ නිසා මම කලර් කරනවා වගේ දේවල් නොකරන තරම්. ගොඩක් වෙලාවට චරිතයට ගැළපෙන්න කලර් එක, මෝස්තරය වෙනස් කෙරෙනවා.
එදා මම රජයේ සංගීත විද්යාලයේ (අද සෞන්දර්ය සරසවිය) නර්තනය හැදෑරූ ශිෂ්යාවක්. එයා හිටියෙ සංගීත අංශයේ සිසුවකු ලෙස. මේ දෙගොල්ළොම සහභාගි වූ ශ්රමදානයක් පැව
ගණනය කළොත් හැදු ගී තනු සෑහෙනය සංගීතයෙන් කළෙ සිත් සම්බාහනය
ආචාර්ය රෝහණ වීරසිංහයන්ගේ සංගීත දිවියේ ස්වර්ණමය අවස්ථාව උදා වන්නේ 70 දශකයේය.
මුළු ලංකාවටම ඉන්නෙ එකම එක රෝහණ වීරසිංහ කෙනෙක් විතරයි.. තවත් කෙනෙක් අපේ ජීවිත කාලය තුළ බිහි වෙයි කියලා හිතන්න අමාරුයි.
ගීතයකට ජීවිතයේ සුන්දරම මොහොතක් සේම, අසුන්දරම මොහොතක් සැණින් මතකයට ගෙන එන්නටත්, නෙතට කඳුළක් සේම, මුවගට සිනහවක් එක් කිරීමටත් ඇත්තේ අපූරු හැකියාවකි.
ඔහු ගැන ලිවීමට, කතා කිරීමට, කොතැනින් කොහොම පටන් ගන්නේ දැයි, සිතාගත නොහැකි තරම්ය. ඒත් කොතැනකින් හෝ පටන් ගත යුතුය. මහාචාර්ය සුනිල් ආරියරත්නයන් රචිත ගේය පද
දශක 3කට අධික කාලයක් තිස්සේ ශ්රී ලාංකිකයින්ගේ මුඛ සෞඛ්යය වෙනුවෙන් කැපවන ප්රමුඛතම සන්නාමයක් වන ‘ඩෙන්ටා’මුඛ සෞඛ්යයෙහි වැදගත්කම පිළිබඳව පාසල් සිසු
මෙරට උසස් අධ්යාපන ක්ෂේත්රය නව මානයකට ගෙනගිය හෝමාගම පිහිටා තිබෙන NSBM හරිත සරසවිය එළැඹෙන ජනවාරි 4 සහ 5 යන දෙදින පුරා ’’හරිත සරසවියක අසිරිය විඳගන්න” යන තේ
සම්පත් බැංකු සමූහයට පූර්ණ අනුබද්ධිත දිවයිනේ ප්රමුඛතම මූල්ය සමාගමක් වන සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී දීප ව්යාප්ත ශාඛා ජාලයේ 53 වැනි ශාඛාව හෝමාගම, දුම්රියප
විලාසිතා කරන්න ඕනෑ තැනට ගැළපෙන විදිහට - රුක්ෂානා දිසානායක