විද්යා ප්රබන්ධ සිහිගන්වන තාලයේ විසල් වීදුරු නළයක එක් කෙළවරකින් ඇතුළුව රටේ එහා කොණේ පිහිටා ඇති අනෙක් කෙළවරෙන් පිටතට පැමිණිය හැකි අපූරු ප්රවාහන ක්රමයක පර්යේෂණ කටයුතු වල මේ දිනවල ඇමරිකා ව්යවසායකයෙකු ඇතුළු විද්යාඥයෝ හා ඉංජිනේරුවරු පිරිසක් නියැළී සිටිති.
හයිපර්ලුප් ලෙස නම්කර ඇති මෙහි නගර දෙකක් හෝ ප්රදේශ දෙකක් යාකර ඉදිකර ඇති වීදුරු නළයකට බහාලන කැප්සියුලයන් එක් කොණක සිට අනෙක් කොණට තල්ලූ කර හැරීම සිදුවේ.මේ කැප්සියුලයන් වල සිටිනු ඇත්තේ මගීන් බව අමුතුවෙන් කිවයුතු නැත.
මේ තල්ලූ කර හැරීම සිදුවෙන්නේ කැප්සියුලයේ හා වීදුරු නළයේ සවිකර ඇති චුම්භක ආධාරයෙන්ය.කැප්සියුලය වීදුරු නළයේ ගමන් කරද්දී උපදින වායු ප්රතිරෝධය වැළැක්වීමට නළය චූෂකයන් ආධාරයෙන් යම් තාක් දුරකට වායුරෝධනය කෙරෙන බව සඳහන්ය.
මෙසේ යම්තාක් දුරකට වායු රෝධනය කිරීම ගැන පැහැදිලි කිරීමක් කරන පර්යේෂකයෝ පවසන්නේ වීදුරු නළයේ ඇති කැප්සියුලය නළයේ බිත්ති වල නොගැටී පාවෙන අයුරින් පවත්වා ගැනීමට නළයේ ඇති වාතයෙන් කොටසක් මෙට්ටයක් සේ භාවිතා වන බවයි.
පැයට සැතපුම් 760 ක පමණ වේගයක් අත්කරගත හැකිවනු ඇති බව පැවසෙන මෙයින් ඇමරිකාවේ ලොස් ඇන්ජලිස් නුවර සිට අනෙක් කොනේ පිහිටි සැන්ෆ්රැන්සිස්කෝ නුවර දක්වා ගමන් කිරීමට ගතවනු ඇත්තේ පැය භාගයක් වැනි කාලයක් බව පැවසේ.
මෙම සම්පූර්ණ ව්යාපෘතිය සදහා ඩොලර් බිලියන 4 ක් පමණ වැයවේයැයි ගණන් බලා ඇත.එයින් කොටසක් අරමුදලක් පිහිටුවා එකතු කර ගැනීම නිර්මාපකයින්ගේ අපේක්ෂාවයි.
පාකිස්තානයේ කයිබර් පක්තුන්කාවා පළාතේ, පෙෂාවෝර් නගරයට යෑමෙන් වළකින්නැයි පාකිස්තානයේ ඇමෙරිකන් තානාපති කාර්යාලය ඇමෙරිකානුවන්ට අනතුරු අඟවා ඇත.
බංග්ලාදේශ අන්තර්වාර පාලක මණ්ඩලයට හිතවාදී විශ්ව විද්යාල සිසුන් ද ඇතුළු අරගලකරුවන්ගේ උසි ගැන්වීමෙන්, එරට හින්දු පූජකවරුන් අත්අඩංගුවට ගැනීම අනුමත කළ
ලෙබනනයට එල්ල කළ ඊශ්රායල ප්රහාර නැවැත්වීමට ඊශ්රායලය එකඟ වීමත් සමඟ ප්රහාර හමුවේ පණ බේරා ගනිමින් ආරක්ෂිත ස්ථානවලට පලා ගිය ලෙබනන් වැසියෝ දහස් ගණනින්
පෘථිවි අක්ෂය අඟල් 31.5 කින් (සෙන්ටිමීටර 80 කින් පමණ) ඇලවී ඇතැයි විද්යාඥයෝ පවසති. මීට හේතුව වී ඇත්තේ කාලගුණික විපර්යාස යැයි ද විද්යාඥයෝ පැහැදිලි කරති.
බංග්ලාදේශයේ ප්රධාන ජාතික පුවත්පත ලෙස සැලකෙන ‘ප්රොතෝම් ආලෝ’ පුවත්පත වසා දමන්නැයි බලකරමින් ඩකා අගනුවර විරෝධතා පැවැත්වෙයි.
බ්රිතාන්යයේ තෙවැනි චාල්ස් රජු සහ කැමිලා රැජින ආසියානු සංචාරයක් ආරම්භ කිරීමට නියමිත බව බකිංහැම් මාලිගය නිකුත් කළ නිවේදනයක දැක්වෙයි.
වසර විසිපහක විශිෂ්ට ඉතිහාසයක් සහිත BMS කැම්පස් ආයතනය නවෝත්පාදනයන් පෝෂණය කරමින් අනාගත නායකයින් නිර්මාණය කරමින් සහ හැඩගස්වමින් විශිෂ්ට ආයතනයක් බවට මේ ව
සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී දීප ව්යාප්ත ශාඛා ජාලයේ 51 වැනි ශාඛාව කලූතර දිස්ත්රික්කයේ අර්ධ නාගරික ජනාකීර්ණ නගරයක් වූ මතුගම නගරයේදී පසුගියදා විවෘත කෙරිණ.
ඔබ භාවිත කරනුයේ කුඩා යතුරු පැදියක් හෝ අධි සුඛෝපභෝගී මෝටර් රියක් හෝ වේවා එහි බැටරියට හිමිවනුයේ ප්රධාන අංගයකි. වාහනයක් කරදර වලින් තොරව සිත්සේ භාවිත කර
අනාගත ප්රවාහනය වීදුරු නළයෙන්?
කුමාර Sunday, 21 December 2014 05:15 PM
මට මගේ 40% දෙනවා නම් මේක හෙට උනත් පටන් ගන්න පුළුවන් (නදී)
සෑම් Tuesday, 23 December 2014 04:57 PM
මේක ලංකාවේ කරනවා නම් කොච්චර වියදමක් යයිද දන්නෙ නැහැ නේද? (නි)
නිලන්ත Tuesday, 23 December 2014 05:24 AM
මේක ලංකාවට දාමුද? (ස)
ලලිත් Tuesday, 23 December 2014 09:04 PM
අධිවේග මාර්ග වලට ගත්තු නය ගෙවල ඉවරවෙලා තිබුනොත් මේ වර්ගයේ ප්රවාහන ක්රමයක් ගැන අපට හිතන්න පුළුවන් අනාගතයේ. (නදී)
ශ්රී ලාල් Tuesday, 23 December 2014 10:26 PM
පස්චාත් මැතිවරණ කටයුතු වලට මේක අවශ්ය වෙයි. (නදී)
මනෝජ් Wednesday, 24 December 2014 03:22 AM
ලංකාවට අවොත් හොඳයි (නදී)
ඉසුරි Sunday, 21 December 2014 03:07 PM
මේක ලංකාවට අවොත් ගස්වැල් ටික ඉතුරු වෙයි.(හේ)
මුදිත Sunday, 21 December 2014 03:56 PM
අන්න හොද ක්රමයක්.ඒත් ලංකාවට ඔය තාක්ෂණය එන්න තව අවුරුදු 200වත් යයි.(හේ)