ටයරයක හුලං ගොස් ඇති බවට සැකකරණු ලැබු මගී ගුවන් යානයක් නෝර්වේ රාජ්යයට ඉහළ අහසේ පැය තුනක් පමණ රවුම් ගසමින් පියාසර කර පසුව එරට ඔස්ලෝ ගුවන් තොටුපොළට ගොඩ බස්වා ඇතැයි ඩේලි මේල් පුවත් සේවය පවසයි.
එය ගොඩ බැස්සවීමට පෙර ගුවනේ රවුම් ගසා ඇත්තේ එහි ටැංකි වල ගබඩා කර තිබු ඉන්ධන අවසන් කැර ගැනීමේ අරමුණෙනි. නෝර්වේඑයා ගුවන් සේවයට අයත් අංක ඒ 321 නමැති මේ යානයේ කාර්ය මණ්ඩලයට අමතරව මගීන් 200ක් සිටි බව ද දැනගන්නට ඇත.
ගුවන් බලධාරින් පවසන්නේ යානය ගුවන්ගත වන අවස්ථාවේ ටයරය සිදුරුවී එහි වාතය පිටතට ගිය බවයි. රෝදයේ හුළං නොමැතිව යානය ගොඩබැස්සවීමට යාමේ දී යානය අනතුරට පත්වුවහොත් ඉන්ධන සමග පුපුරා යාමේ අවධානමක් ඇති බැවින් මෙලෙස අමතර කාලයක් පියාසර කරමින් ඉන්ධන අවසන් කර ඇත.
යානය ගොඩබැස්සවීමට සූදානම් වෙද්දී ගුවන් තොටුපොළේ ඇතිවන ඕනෑම හදිසි අවස්ථාවකට මුහුණ දීමට සුදානමින් සිටි බව පැවසේ
මෙම යානය ඔස්ලෝ ගුවන් තොටුපලට බැස්සවු පසු එහි මාධ්ය නිලධාරි ලැසි ඇන්ඩ්රි වැන්ග්ස්ටින් මාධ්යයට කියා ඇත්තේ ‘‘මට හරි සතුටුයි එම ගුවන් යානය කිසිම වරදක සේයාවක් හෝ නොදක්වා සාමාන්ය පරිදි ගොඩ බැස්සුවා “ යනුවෙනි.
පාකිස්තානයේ කයිබර් පක්තුන්කාවා පළාතේ, පෙෂාවෝර් නගරයට යෑමෙන් වළකින්නැයි පාකිස්තානයේ ඇමෙරිකන් තානාපති කාර්යාලය ඇමෙරිකානුවන්ට අනතුරු අඟවා ඇත.
බංග්ලාදේශ අන්තර්වාර පාලක මණ්ඩලයට හිතවාදී විශ්ව විද්යාල සිසුන් ද ඇතුළු අරගලකරුවන්ගේ උසි ගැන්වීමෙන්, එරට හින්දු පූජකවරුන් අත්අඩංගුවට ගැනීම අනුමත කළ
ලෙබනනයට එල්ල කළ ඊශ්රායල ප්රහාර නැවැත්වීමට ඊශ්රායලය එකඟ වීමත් සමඟ ප්රහාර හමුවේ පණ බේරා ගනිමින් ආරක්ෂිත ස්ථානවලට පලා ගිය ලෙබනන් වැසියෝ දහස් ගණනින්
පෘථිවි අක්ෂය අඟල් 31.5 කින් (සෙන්ටිමීටර 80 කින් පමණ) ඇලවී ඇතැයි විද්යාඥයෝ පවසති. මීට හේතුව වී ඇත්තේ කාලගුණික විපර්යාස යැයි ද විද්යාඥයෝ පැහැදිලි කරති.
බංග්ලාදේශයේ ප්රධාන ජාතික පුවත්පත ලෙස සැලකෙන ‘ප්රොතෝම් ආලෝ’ පුවත්පත වසා දමන්නැයි බලකරමින් ඩකා අගනුවර විරෝධතා පැවැත්වෙයි.
බ්රිතාන්යයේ තෙවැනි චාල්ස් රජු සහ කැමිලා රැජින ආසියානු සංචාරයක් ආරම්භ කිරීමට නියමිත බව බකිංහැම් මාලිගය නිකුත් කළ නිවේදනයක දැක්වෙයි.
වසර විසිපහක විශිෂ්ට ඉතිහාසයක් සහිත BMS කැම්පස් ආයතනය නවෝත්පාදනයන් පෝෂණය කරමින් අනාගත නායකයින් නිර්මාණය කරමින් සහ හැඩගස්වමින් විශිෂ්ට ආයතනයක් බවට මේ ව
සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී දීප ව්යාප්ත ශාඛා ජාලයේ 51 වැනි ශාඛාව කලූතර දිස්ත්රික්කයේ අර්ධ නාගරික ජනාකීර්ණ නගරයක් වූ මතුගම නගරයේදී පසුගියදා විවෘත කෙරිණ.
ඔබ භාවිත කරනුයේ කුඩා යතුරු පැදියක් හෝ අධි සුඛෝපභෝගී මෝටර් රියක් හෝ වේවා එහි බැටරියට හිමිවනුයේ ප්රධාන අංගයකි. වාහනයක් කරදර වලින් තොරව සිත්සේ භාවිත කර
ටයරයේ හුළං නැතිව යානය බස්සයි
ඡන්න Thursday, 04 September 2014 03:33 PM
අපරාදේ තෙල් ටික (නදී)
අජිත් කරුණාරත්න Wednesday, 03 September 2014 03:18 AM
මෙහි ගමන් කළ සියල්ලන්ම වාසනාවන්තයෝය. ගුවන් නියමුවාගේ දක්ෂතාවය අගය කරමු. මෙන්න මේවාට තමයි සම්මාන පිරිනමන්න ඕනෑ (නි).
වාසනා Monday, 08 September 2014 07:59 AM
හොද දක්ෂ ගුවන් නියමුවෙක් (නදී)
සුසන්ත - ඉතාලිය Thursday, 04 September 2014 10:29 AM
අනික සෑම් තෙල් ඉවත හළන එක හිතු මනාපෙට කරන්න පුළුවන් වැඩක් නෙවෙයිනේ. (නදී)
සුපුන් Tuesday, 02 September 2014 11:28 AM
දක්ෂ ගුවන් ගුවන් නියමුවෙක්. ජීවිත රැසක් බේරාගත්තා (නි)
සංජීව Thursday, 04 September 2014 07:59 PM
බොහොම දක්ෂ නියමුවෙක් (නි)
හේවාවිතාරණ Thursday, 04 September 2014 08:38 PM
ඉතින් උඩදීම "ස්පෙයා වීල්"එක දාගන්න තිබුනනේ (නි)
එරංග Tuesday, 02 September 2014 12:50 PM
ගුවන් යානා වලට අපල කාලයක්... (නි)
මැක්සි Thursday, 04 September 2014 08:59 PM
අපේ රටේ ඉන්නවා මීටවැඩිය වැඩකාරයෝ. කිවුවා නම් බ්ලූටූත් වලින් හරි ඇදලා යානය බස්සවයි (නි)
චාමර අනුර සම්පත් Tuesday, 02 September 2014 01:49 PM
නඩත්තුවේ හොඳකම තමා (නි)
ඉසුරන්දි Tuesday, 02 September 2014 04:34 AM
සියල්ලෝම වාසනාවන්තයි. (නි)
සෑම් Tuesday, 02 September 2014 07:37 AM
තෙල් ඉවතට හලන (ෆියුල් ඩම්ප් මිකැනිසම්) එකත් වැඩ කරන්නේ නැද්ද?? (නි)
ගීත් Wednesday, 03 September 2014 09:20 AM
සෑම්, තෙල් ඉවතට හලන (ෆියුල් ඩම්ප් මිකැනිසම්) භාවිතා කළද ඒ සඳහා සැළකිය යුතු කාලයක් ගතවේ. තවද තෙල් ඉවතට හැලීමද සිතුමතේට කළ නොහැකි වන්නේ ඒ සඳහා ගුවන් යානය ගමන් කරන මාර්ගය, උස, කාලගුණය, අසළින් පියාසර කරන යානා, සහ පාලක මැදිරියේ අවසර ලබාගැනීම සහ තව කරුණු සම්පුර්ණ විය යුතු නිසාවෙනි. (නි)