දක්ෂිණ අධිවේගී මාර්ගයේ වේග සීමාව පැයට කිලෝ මීටර 100 ඉක්මවූ රියදුරන් 5147 ට නඩු පවරා ඇතැයි පොලිස් මාධ්ය ප්රකාශක පොලිස් අධිකාරී බුද්ධික සිරිවර්ධන මහතා කියයි. එහි සිදුවූ මාරක හයකින් පහකට හේතුව අධික වේගය හා ආසන පටි නොපැලඳීම බව ද ඔහු මේ දක්වා දක්ෂිණ අධිවේගී මාර්ගයේ දී හත් දෙනකු මිය ගිය බව ද ඔහු කියයි.
දරුවන්ට වඩා යහපත් ලෝකයක් නිර්මාණය කිරීමේ වගකීම බාරගන්නා බව අග්රාමාත්ය ආචාර්ය හරිනි අමරසූරිය පැවසීය.
බාල වයස්කාර සිසුන් පස් දෙනෙකු බරපතළ ලෙස ලිංගික අපයෝජනයකට ලක්කල බව කියන 64 හැවිරිදි අයෙක් ලෝක ළමා දිනය යෙදුණු අද (01) දින මහනුවර කොට්ඨාශ ළමා හා කාන්තා කාර්ය
අමාත්යාංශ, දෙපාර්තමේන්තු ඇතුළු විවිධ රජයේ ආයතනවලින් ජනාධිපති කාර්යාලයට රැගෙන විත් තිබූ වාහන නැවත එම ආයතනවලට බාරදීම අද (1) පස්වරුවේ ජනාධිපති කාර්යාලය
ලිට්රෝ ගෘහස්ථ ගෑස් මිල මෙම මස (ඔක්තෝබර්) සංශෝධනය නොකරන බවත් සැප්තැම්බර් මස පැවැති මිලටම මෙම මස ද ගෑස් අළෙවි කරන බවත් එම සමාගමේ සභාපති චන්න ගුණවර්ධන මහත
බස්නාහිර පළාත් සභාවේ ජාතික ගමනා ගමන කොමිෂන් සභාව මගින් ත්රිරෝද රථ නියාමනය කිරීම සදහා මැදිහත් වනතුරු පෙට්රල් නොමිලේ ලබා දුන්න ද ගාස්තු අඩු කිරිමට ය
මෙරටට ලබන වසරේ අප්රේල් මස දක්වා අවශ්ය ඉන්ධන ඇනවුම් කිරීමට අවශ්ය කටයුතු මේ වන විටත් අවසන් කර බවත් මිල අඩු කළ ඉන්ධන පසුගිය මස පැවැති ආණ්ඩුව ආනයන කළ ඉන්
ජනාධිපතිවරණයේ ඡන්ද විමසීම අවසන් වී ඇති මේ මොහොතේ, මුළු රටක් ම බලාපොරොත්තු පෙරදැරිව බලා සිටිනේ ඉදිරි පස් වසර සඳහා සඳහා ශ්රී ලංකාවේ ජනපති වන්නේ කවුරුන්
ශ්රී ලංකාව මේ මොහොතේ සිටින්නේ ඉතාමත් තීරණාත්මක සන්ධිස්ථානයක යි. පවතින ගෝලීය දේශගුණික අභියෝග සහ බලශක්ති සුරක්ෂිතතාව පිළිබඳ කවර ගැටලු පැවතිය ද ෆොසිල
ශ්රී ලංකාවේ ප්රථම වරට, ප්රධාන ජනාධිපති අපේක්ෂකයින් තිදෙනාගේ ප්රතිපත්ති ප්රකාශන පොරොන්දු පහසුවෙන් සංසන්දනය කිරීමට සහ ඇගයීමට, ඉංග්රීසි, සිංහල ස
අධිවේගයේ අධිවේගයෙන් ගොස් මැරේ
උපුල් Thursday, 25 April 2013 02:37 PM
අධිවේගී මාර්ගයක සාමාන්ය වේගය පැයට කිමී 120. එක්ස්ප්රස් වේ එකක නම් ඊටත් වැඩියි. ඒ වේගයෙන් වාහන පැදෙව්වා කියලා නම් අනතුරු වෙන්නේ නැහැ. මම නම් හිතන්නේ ලංකාවේ අධිවේගී මාර්ගය ඩිසයින් කරලා තියෙන හැටි වැරදියි. නමට විතරක් අධිවේගී මොකටද? (නි)
අරුණ Thursday, 25 April 2013 02:44 PM
සිතේ ඇති වෙන වේගයත් පාලනය කර ගන්න පුලුවන්නම් ,ඔය කොයි වේගයත් සාමාන්ය වේගයක් වේවි. (නි)
තරිදු Thursday, 25 April 2013 03:17 PM
මාර්ගය වේග සීමාව 100 නම් අපි හැමෝම ඒ නීතියට යටත් වෙන්න ඕනෑ. (නි)
උපාලි Thursday, 25 April 2013 03:21 PM
නඩු දාන්නේ නැතුව එවෙලේම දඩ ගහන්න බැරිද? (නි)
කීර්ති Thursday, 25 April 2013 10:55 AM
අධිවේගය කියන එකවත් දන්නේ නැද්ද? අධිවේගය යනු පැයට කිලෝ මීටර්120 ට වඩා වැඩි විය යුතුයි.එහෙනම් මොකටද ඕකට අධිවේගී මාර්ගය කියලා දැම්මේ? (නි)
සිම්සාන් Thursday, 25 April 2013 11:03 AM
අධිවේගයෙන් අපායට යන අය ගියදෙන්. (නි)
අනුර Thursday, 25 April 2013 04:05 PM
එතකොට අර 120 ට වඩා හැමදාම යන ඇමතිතුමාට නඩු දාන්නේ නැද්ද? ලෝකයේ රටක් දියුණු වෙනකොට නීතිය හැමෝටම එක විදියට ක්රියාත්මක වෙන්න ඕනෑ. නමුත් ලංකාව ගැනනම් කණගාටුයි. ලංකාව දුෂිත රටක් වෙන්නේ මේ විදියට තමයි. (නි)
පැතුම් Thursday, 25 April 2013 11:39 AM
කීර්ති කියපු දේ ලියන්න තමයි මමත් ගියේ. සල්ලිත් දීලා අධිවේගේ යන්නේ ඉක්මනින් යන්න. නැත්නම් ගාලු පාරේ යනවනේ හිමින්. නරකම නැහැ, අධිවෙගෙට සල්ලිත් දීලා...දඩත් ගෙව්වහම ආදායම් දෙකයිනේ.(නදී)
ගෙන්ගිස්ක්හන් Thursday, 25 April 2013 04:58 PM
ඔන්න දැන් 100 වැඩියෙන් යන කට්ටියට ගෙවලා යන්න නොකියා කියනවා (නි)
පහන් Thursday, 25 April 2013 11:54 AM
විදේශයන්හි අධිවේග මාර්ගවල ධාවන පථ 3 තියනවා. පැයය කිලෝමීටර් 80 අඩු( පිටවීමේදී හා වයසක අය බොහෝවිට මෙ පථය භාවිත කරයි )80 -120 හා 120 ට වැඩි ඉතින් අනතුරු අඩුයි .ලංකාවේ ට්රැක් කීයක් තියනවද ?මම දන්නේ නැති නිසා ඇහුවේ .(නදී)
බන්දුල Thursday, 25 April 2013 12:13 PM
හයි ස්පීඩ් අල්ලන්න පොලිසිය මහන්සි වෙන්න ඕනෑ නැහැ. අනිත් රටවල වගේ ස්වයංක්රිය කැමරා ටිකක් සවිකලා නම් ලේසියෙන්ම දඩ කොලය ගෙදරට යවන්න පුළුවන්. උසාවි ගානේ රස්තියාදු වෙන්න ඕනෑත් නැහැනේ. (නි)
දයා Thursday, 25 April 2013 12:26 PM
අධිවේගී මාර්ග වල 120 වේග සීමාව කියන්නේ හොද එකක් නෙමෙයි (නි)
රුවන් Thursday, 25 April 2013 01:01 PM
100 අඩුවෙන් යන්න නම් අධිවේගී මාර්ග ඕනෑ නැහැ. අවම වශයෙන් ඔය වේග සිමාව 120 වත් වෙන්න ඕනෑ. නිකන් බොරුවට නමට විතරක් අධිවේගී මාර්ග කියලා හදලා වැඩක් නැහැ. දවසක් එක ඇමති කෙනෙක් ප්රසිද්ධියේම කිව්වා එතුමා 180 ට ආවා කියලා. ඔය නඩු පවරපු 5147 ට ඒ ඇමැතිතුමාත් ඇතුලත් වෙනවා නේ ද (නි)
අපොන්සු Thursday, 25 April 2013 01:04 PM
බන්දුල, අපිට ඔය අධිරජ්යවාදීන්ගේ ක්රමවේද ඕනෑ නැහැ. අපි අපේ ක්රමයට මාර්ග නීති රකිනවා. (නි)