කොළඹ පිටකොටුවේ ලංගම මධ්යම බස්ගාලේ පෞද්ගලික බස් ගාල්කරන්නට දී ඇති අවසරය අහෝසි කරන්නැයි සමස්ථ ලංකා ප්රවාහන සේවක සංගමයේ ලේකම් සේපාල ලියනගේ මහතා ජනපතිට ලිපියක් යවමින් ඉල්ලා සිටී. ලංගම හා පෞද්ගලික බස් ඒකාබද්ධ කාලසටහනක් අනුව ධාවනය වීමේ සූදානම හරියට බස් 22500ක් හිමි බලවතාට බස් 4500ක් හිමි ලංගම දුබලයා ගොදුරු කිරීමක් යැයි ඔහු කියයි.
එක්සත් ජාතීන්ගේ සංවිධානයේ වරලත් ඉංජිනේරුවකු, ලෝක බැංකුවේ ශ්රී ලංකා ශාඛාවේ තාක්ෂණික ඉංජිනේරු ලෙස කටයුතු කළ සමන් විජේසිරි මහතා මීට වසර හයකට පෙර සූක්ෂ
ලෝක ගුරු දිනය වෙනුවෙන් අම්බලන්ගොඩ ධර්මාශෝක විදුහලේ 1990 සාමාන්ය පෙළ හා 1993 උසස් පෙළ ආදි සිසු කණ්ඩායම තමන්ට වෛදයවරුන්,හෙදියන් ඇතුලු සෞඛ්ය කාර්ය මණ්ඩල සා
මහ මැතිවරණයට අදාළ තැපැල් ඡන්ද අයදුම්පත් භාර ගැනීම අද (8) මධ්යම රාත්රී 12 ට අවසන් වීමට නියමිතව තිබූ අතර එය අනිද්දා (10) මධ්යම රාත්රී 12 දක්වා දීර්ඝ කර ඇතැයි
පොළොන්නරුව වැලිකන්ද නගරයේ රාජ්ය බැංකුවක අද(08) වෙනි දා සවස 6.00 ට පමණ ආරක්ෂකයෙකු සතුව තිබූ ගිනි අවිය පත්තු වීමෙන් ඔහු එම ස්ථානයේ දී මියගොස් ඇති බව වැලිකන්
ඇල්පිටිය මහජන ක්රිඩාංගණය අසල ළිඳක තිබී අද (08) සවස මළසිරුරක් හමුවූ බව ඇල්පිටිය පොලිසිය පවසයි.
හිටපු ක්රිකට් ක්රීඩක උපුල් තරංග මහතා අද දින මාතලේ මහාධිකරණයේදී විභාග කිරීමට නියමිතව තිබූ නඩු කටයුත්තට ඉදිරිපත් නොවීම හේතුවෙන් ඔහුට විරුද්ධව විවෘ
ජනාධිපතිවරණයේ ඡන්ද විමසීම අවසන් වී ඇති මේ මොහොතේ, මුළු රටක් ම බලාපොරොත්තු පෙරදැරිව බලා සිටිනේ ඉදිරි පස් වසර සඳහා සඳහා ශ්රී ලංකාවේ ජනපති වන්නේ කවුරුන්
ශ්රී ලංකාව මේ මොහොතේ සිටින්නේ ඉතාමත් තීරණාත්මක සන්ධිස්ථානයක යි. පවතින ගෝලීය දේශගුණික අභියෝග සහ බලශක්ති සුරක්ෂිතතාව පිළිබඳ කවර ගැටලු පැවතිය ද ෆොසිල
ශ්රී ලංකාවේ ප්රථම වරට, ප්රධාන ජනාධිපති අපේක්ෂකයින් තිදෙනාගේ ප්රතිපත්ති ප්රකාශන පොරොන්දු පහසුවෙන් සංසන්දනය කිරීමට සහ ඇගයීමට, ඉංග්රීසි, සිංහල ස
දුබලයා බලවතාට බිලි දෙන්න යනවා
සුමනා මානවඩු Tuesday, 13 November 2012 06:17 PM
සී.ටී.බී. එකට අනිච්චාවත සංඛාරා තමයි..!(නු)
මාරසිංහ Wednesday, 14 November 2012 11:39 AM
මිනිස්සුනේ ලෝකේ මේ ප්රශ්න වලට උත්තර හොයාගත්තේ අද ඊයේ නෙවෙයි...අපිට බැරි වුණාට (ස)
ජීව Wednesday, 14 November 2012 03:14 AM
ලංගමට අනාගතයක් නැති එක ඇත්තෙ. නමුත් මොනයම් හෝ හදිසි අවස්ථාවක උදවුවට ඉන්නෙ ලංගම විතරයි. මෙතනට පුද්ගලික බස් දාලා මේ කරන්න හදන්නෙ තියන ටිකත් නැතිකරන්නයි. (නි)
අසිත Tuesday, 13 November 2012 03:04 PM
සී.ටී.බී. එකට බුදු සරණයි! (නි)
දයා, සෞදියේ සිට Tuesday, 13 November 2012 03:07 PM
ඔන්න කැපිල්ලක්.... (ස)
වරුණ Tuesday, 13 November 2012 02:55 PM
ඕවා ඉතින් කාගේ කාගෙත් වැරදිනේ (ස)
ලුම්බිණි Wednesday, 14 November 2012 07:27 AM
ලංගම කියන්නේ රටේ ජාතික ධනය නාස්ති කරන අන්තිම අකාර්යක්ෂම ආයතනයක්. 1956 බස් ජනසතුව නිසා කරපු හානියට මුළු රටම තවම වන්දි ගෙවනවා. (නි)
චතුල වෙරෝනා Tuesday, 13 November 2012 03:33 PM
හෑමදාමත් හොඳ වෑඩකට අකුල් හෙලන එක ඔය සංගම් වල හෑටියක්මනේ (ස)
දේවා Tuesday, 13 November 2012 03:51 PM
කෝ එතකොට අර චීනෙන් ගෙනැල්ලා දුවවන බස් 50000 (ස)
උපාලි Tuesday, 13 November 2012 10:33 PM
සී.ටී.බී. එක පිරිහීම ගැන හරිම දුකයි.. හැබැයි ඒකට දේශපාලකයන් ඩිපෝ කලමනාකරුවන් මෙන්ම පහල සේවකයොත් වගකීයන්න ඕන.. කොන්දොස්තර මහත්වරු මුදල් ගසා කනවා.. රියදුරුවට බස් එක හොදින් ධාවනය කරනන්න තියෙන උනන්දුව අඩුයි. අනිත් සේවකයොත් එහෙම තමයි.. ඩිපෝ කලමනාකරුවන්ට ප්රමාණවත් දැනුමක් නැහැ.. තව හේතු ගොඩයි. මොනවා උනත් සී.ටී.බී එක දියුණු කිරීම කළ යුතුයි..!(නු)
කුමාර Wednesday, 14 November 2012 10:42 AM
පෞද්ගලික බස් මුළු රටටම කරන හානිය තවමත් හරියට දන්නෙ නැහැ ජනතාව. දවසකට මගී ජනතාවගේ පැය කීයක් මහ මග දී නැති කරනවද? මගින් එනකල් බස් නැවතුම් වල විනාඩි 5 -10 නවතාගෙන ඉන්නවා. ලංගම බස් දැක්ක ගමන් ඒවාට මග හරස් කර කර ඉස්සර කරන්නේ වෛරී සිතකින්. ඉතාමත් මන්දගාමි පෞද්ගලික බස් සේවා සමහරකට උදාහරණ තමයි මේ. 155,255, 177, 173, 163,103,141 (අම්බලන්ෙගාඩ සිට බටපොල - කහව හරහා - දුර කිමි 13 පමණ ගමනට ගතවන කාලය පැය 1ට වැඩිය) (හික්කඩුව - බද්දේගම පැය 1ට අධික කාලයක් ගනි)(ගාල්ල - අකුරැස්ස - පැය 1 විනාඩි 45 පමණ ගත කළ නමුත් මහජන පැමිණිලි නිසා දැනට ධාවනයට ගන්නා කාලය අඩුය) මොනයම් හෝ හදිසි අවස්ථාවක උදවුවට ඉන්නෙ ලංගම විතරයි. ඒකත් නැති කරන්න හදනවා නම් ඔහුට නැවත මනුෂ්ය ආත්මයක් නොලැබේවා! (නි)