පයාගල මග්ගොන එදිරිල්ලේගොඩ රේල් පාලම නියමිත කාලයට පෙර දින එකහමාරක් අඩුවෙන් සවි කිරීමට මාර්ග හා පාලම් අංශය සමත් විය.
මේ සඳහා මුහුදු බඩ දුම්රිය මාර්ගය දින තුනහමාරකට වැසූ නමුත් දින දෙකකින් වැඩ නිම කළ දුම්රිය මාර්ග හා පාලම් අංශය රුහුණු කුමාරි දුම්රිය අද උදේ ධාවනය කිරීමට ද ඉඩ සැලැසීය.
දුම්රිය ඉංජිනේරුවන් ඇතුළු සේවකයෝ දින දෙකක් දිවා රෑ පාලම සවි කිරීමේ යෙදී සිටියහ.
තුන් දින නිවාඩුවකින් පසු මාතර සිට කොළඹට එන දහස් ගණනකට ගමන් පහසුකම් සැලැසීමට හැකි වූ බව එම සේවකයෝ කියති.
කඩිනමින් ඔවුන් වැඩ අවසන් කළ නමුත් ඒ සඳහා යොදා ගෙන ඇත්තේ ඉපැරණි දොඹකර දෙකකි.
දැව පිළිස්සේමෙන් පණ ගැන්වෙන එම දොඹකර දැන් යල්පැන ගොස් ඇත.
බස්නාහිර සහ සබරගමුව පළාත්වලත් ගාල්ල සහ මාතර දිස්ත්රික්කවලත් වැසි වාර කිපයක් ඇති වන බව කාලගුණ විද්යා දෙපාර්තමේන්තුව කියයි.
නව ජනාධිපතිවරයා ලෙස පත්වීමෙන් පසුව සාම්ප්රදායානුකුලව ආරක්ෂක ප්රධානීහු සේනාධිනායක ජනාධිපති අනුර කුමාර දිසානායක මහතා ජනාධිපති කාර්යාලයේ දී හමු වූ
රජයේ සංස්ථා මණ්ඩල අධිකාරි යනාදී ව්යවස්ථාපිත ආයතනවල සභාපතිවරුන් සහ අධ්යක්ෂවරුන්ට එම තනතුරුවලින් ඉවත් වන ලෙස රජය දැනුම්දී ඇතැයි වාර්තාවේ.
මාදිවෙල මන්ත්රී නිල නිවාස වලින් ඉවත්වන ලෙස එහි පදිංචිව සිටින මන්ත්රීවරුන් 108 දෙනාට ලිඛිතව දැනුම් දී ඇත.
ලේකම්වරුන්ගේ ගැටලු ඇති දේශපාලන පක්ෂ පහකට මෙවර මහ මැතිවරණයට තරග කිරීම සඳහා අවසර නොදීමට මැතිවරණ කොමිෂන් සභාව තීරණය කර ඇත.
හිටපු 6 වන විධායක ජනාධිපති මෛත්රීපාල සිරිසේ මහතාගේ නිල ස්වයං ස්මරණීය චරිතාපදානය ’සිහිනය නොනිමිය’ නමින් එළිදැක්වීම අද (04)ගෝල් ෆේස් හොටෙල්හිදී සිදුකෙර
ජනාධිපතිවරණයේ ඡන්ද විමසීම අවසන් වී ඇති මේ මොහොතේ, මුළු රටක් ම බලාපොරොත්තු පෙරදැරිව බලා සිටිනේ ඉදිරි පස් වසර සඳහා සඳහා ශ්රී ලංකාවේ ජනපති වන්නේ කවුරුන්
ශ්රී ලංකාව මේ මොහොතේ සිටින්නේ ඉතාමත් තීරණාත්මක සන්ධිස්ථානයක යි. පවතින ගෝලීය දේශගුණික අභියෝග සහ බලශක්ති සුරක්ෂිතතාව පිළිබඳ කවර ගැටලු පැවතිය ද ෆොසිල
ශ්රී ලංකාවේ ප්රථම වරට, ප්රධාන ජනාධිපති අපේක්ෂකයින් තිදෙනාගේ ප්රතිපත්ති ප්රකාශන පොරොන්දු පහසුවෙන් සංසන්දනය කිරීමට සහ ඇගයීමට, ඉංග්රීසි, සිංහල ස
මග්ගොන පාලම දින දෙකකින් සවි කරයි
ලාල් Sunday, 27 January 2013 04:12 PM
පාරේ තද බදය නැති කරන්න (දී)
සමන් Monday, 28 January 2013 12:23 PM
නොදන්න අයට මේවා මැජික් (ස)
තිලක් Monday, 28 January 2013 03:53 AM
ආඩම්බරයි අපට. (නි)
රංග Monday, 28 January 2013 06:11 AM
බොහොම ස්තූතියි ලංකා දුම්රිය සේවයට. (නි)
සරත් Sunday, 27 January 2013 06:54 PM
ඔන්න අපේ රට ආශ්චර්යය (දී)
වජිරා Sunday, 27 January 2013 12:18 PM
මෙහෙව් වැඩ කාරයන් ලංකාවෙ ඉද්දි තමයි රේල්පාරවල් හදන්න ඉන්දියාවට දෙන්නේ..!(නු)
දිනේෂ් Sunday, 27 January 2013 12:24 PM
පුදුමයි.. ඒත් නියම වැඩක්..!(නු)
දයා Monday, 28 January 2013 07:57 AM
කොහොමද තාක්ෂනය (දී)
නිත්යා Monday, 28 January 2013 01:35 PM
කාලය නාස්ති නොකර මෙහෙම වැඩ කරනවනම් මොනවා කරන්න බැරිද ? (ස)
රවිනාත් Sunday, 27 January 2013 12:43 PM
ලෝකෙටම එකයි. ලංකාවට දෙකයි. (නි)
නිරාන් Sunday, 27 January 2013 12:50 PM
අපේ වැඩ තමයි (දී)
අංජන Sunday, 27 January 2013 01:09 PM
ඒක සන්තෝස විය හැකි කරුණක් (දී)
වරුණ Monday, 28 January 2013 08:33 AM
මෙහෙම දක්ෂයින් අප සතුව සිටියදී කාගේ වුවමනාවටද වෙන රටවලට මේවා හදන්න දෙන්නේ? (නි)
ලලිත් - කටාර් Sunday, 27 January 2013 01:30 PM
හිත ඇත්නම් පත කුඩාද කියලා කියන්නේ නිකන්ද? (නි)
මෙවන් Sunday, 27 January 2013 01:35 PM
අපිට නුඹ සැබැවින්ම ආඩම්බරයකි. (නි)
ගාමිණී Sunday, 27 January 2013 01:38 PM
හැම පාලමක්ම එහෙම ඉවර කරනවානම් කොච්චර හොදද (දී)
නසීම් Sunday, 27 January 2013 01:41 PM
අනෙක් පාලම් ටිකත් එහෙම හදනවානම් (දී)
දෝහා Sunday, 27 January 2013 02:00 PM
ඕකත් චීනෙටනේ දීලා බලන්න තිබුණේ. (නි)
ඉසුරංග Sunday, 27 January 2013 02:02 PM
අන්න එහෙමනේ ඉන්න ඕනේ (දී)
සුමනා Sunday, 27 January 2013 02:16 PM
ඒක හොද වැඩක් (දී)
සඳුන් Sunday, 27 January 2013 08:56 PM
දුම්රිය දෙපාර්තමේන්තුවට මාගේ හදපිරි ප්රණාමය! වුවමනා සම්පත් දෙනවා නම් අපේ අය නියම වැඩකාරයෝ. ඉන්දියාවට චීනෙට අතපාන්න ඕනෑ නැහැ. (නි)
මංජුලා අබුඩාබි සිට Sunday, 27 January 2013 02:37 PM
ඇත්ිතටම සන්තෝෂයි අපේ මිනිසුන්ගේ වැඩ ගැන.. මතකද සුනාමියට පස්සේ අපේ මුහුදු බඩ මාර්ගය හදපු ඉක්මන... හැබැයි දුක හිතෙන කාරණයට තමයි මේ ඡායාරූප දැක්කාම මෙතන කිසිම සේවකයෙක් වත් අරක්ෂක සපත්තු , හිස්වැසුම් හෝ නිල ඇදුමක් නැති එකයි..!(නු)
අමිල Sunday, 27 January 2013 03:01 PM
උවමනා සම්පත් ලබා දෙනවානම් අපේ රටේ අය යාපනයටම පාර හදයි..(නු)