අද අලුයම සිට ඇද හැළෙන මහා වර්ෂාව හේතුවෙන් දක්ෂිණ අධිවේගී මාර්ගයෙ වැලිපැන්න පිවිසුම සම්පූර්ණයෙන්ම ජලයෙන් යට වී ඇතැයි පොලිසිය කියයි. දැනට වැලිපැන්න පිවිසුම වසා ඇති අතර ඒ වෙනුවට කුරුඳු ගහ හැතැප්ම හෝ දොඩංගොඩ පිවිසුම පාවිච්චි කරන මෙන් රියැදුරන්ට දැනුම් දෙයි.
කොළඹ බණ්ඩාරනායක අනුස්මරණ ජාත්යන්තර සම්මන්ත්රණ ශාලා පරිශ්රයේ මෙම දිනවල පැවැත්වෙන කොළඹ ජාත්යන්තර පොත් ප්රදර්ශනයේ පස්වන දිනය වන අද (01) දින ජාත්යන
ඉන්ධන මිල අද (30) මාධ්යම රාත්රීයේ සැළකිය යුතු ලෙස පහළ දැමීමට නියමිත බව බලශක්ති අමාත්යංශයේ උසස් නිලධාරියෙක් පැවසීය.
හැන්දක් රත්කර සිය පස් හැවිරිදි දියණිය පිළිස්සු බවට සැකපිට අත්අඩංගුවට ගත් මව ඔක්තෝබර් මස 04 වැනි දින දක්වා රක්ෂිත බන්ධනාගාර ගත කරන ලෙස මහනුවර අතිරේක මහේ
ත්රිකුණාමලය නිලාවේලි මුහුදු තීරයට අයත් ඇලස්වත්ත කොටසේ දිය නාමින් සිටි තරුණයන් දෙදෙනෙකු අද (30) දහවල් දියවැලකට හසුව ගසාගෙන යද්දී වෙරළේ රාජකාරී නියුතු
ජනාධිපති අනුර දිසානායක මහතාගේ ප්රධානත්වයෙන් යුත් නව කැබිනට් මණ්ඩලය පළමු වරට අද (30) පස්වරුවේ ජනාධිපති අනුර දිසානායක මහතාගේ ප්රධානත්වයෙන් රැස්වීමට න
ජනාධිපති ලේකම් කාර්යාලය අසල පරිශ්රයේ ගාල් කර තිබෙන රථ වාහන කඩිනමින් අත්යවශ්ය සේවා සඳහා ලබා දීමට මේ වන විටත් කටයුතු සකස් කරමින් තිබෙන බවද ජනාධිපති ක
ජනාධිපතිවරණයේ ඡන්ද විමසීම අවසන් වී ඇති මේ මොහොතේ, මුළු රටක් ම බලාපොරොත්තු පෙරදැරිව බලා සිටිනේ ඉදිරි පස් වසර සඳහා සඳහා ශ්රී ලංකාවේ ජනපති වන්නේ කවුරුන්
ශ්රී ලංකාව මේ මොහොතේ සිටින්නේ ඉතාමත් තීරණාත්මක සන්ධිස්ථානයක යි. පවතින ගෝලීය දේශගුණික අභියෝග සහ බලශක්ති සුරක්ෂිතතාව පිළිබඳ කවර ගැටලු පැවතිය ද ෆොසිල
ශ්රී ලංකාවේ ප්රථම වරට, ප්රධාන ජනාධිපති අපේක්ෂකයින් තිදෙනාගේ ප්රතිපත්ති ප්රකාශන පොරොන්දු පහසුවෙන් සංසන්දනය කිරීමට සහ ඇගයීමට, ඉංග්රීසි, සිංහල ස
වැලිපැන්න පිවිසුම ගංවතුරෙන් යට වෙයි
සමන් Sunday, 19 October 2014 03:50 AM
එදා සිටම ලේව්වන්දුව සිට මාර්ගය පොඩි වැස්සකටත් යටවෙනවා. මේ වෙනතෙක් කිසිම රජයක් මෙම මාර්ගය හැදුවේ නැහැ. නමුත් දැනට මාස කීපයක සිට නම් මෙම ප්රදේශය හරහා මාර්ගය ගොඩකර අලුතින් හදනවා. ඉන්පසුවවත් බලමු (නි)
ජෙහාන් Saturday, 18 October 2014 01:05 PM
මේවාත් ප්රශ්නද ? අධිවේගී බෝට්ටු සේවයක් දැම්මා නම් ඉවරයි. (නදී)
තන්තුලගේ අමිල Sunday, 19 October 2014 07:13 AM
ඔය එන්නේ ප්රථිපල එළියට. ඔහොම යන්. තව කන්න පුලුවන් (නදී)
දුමින්ද Saturday, 18 October 2014 02:16 PM
වැලිපැන්න විතරක් නෙමෙයි, දැන් ඉදිකරමින් පවතින කඩවත-පිටත අධිවේගී මාර්ගය නිසාත් කඩවත අහල පහල ගෙවල්,පාරවල් යට වීගෙන යන්නේ. මේ ගැන අපි දැනුම් දුන්නා එම ව්යාපෘතිය ඉදිකරනා විදේශ කොන්ත්රාත් සමාගමට සහ එහි ප්රධාන ඉංජිනේරු මහත්වරුන්ට. ඔවුන් කියනවා ඔවුනුත් දන්නවා කියලා මේ පිටත අධිවේගී මාර්ගය නිසා කඩවත අවට ප්රදේශ අනිවාර්යයෙන්ම යටවෙනවා කියා. එසේම ඔවුන් කිවේ මෙම මාර්ගයේ සැලැස්ම ඔවුන්ගේ නොවන බවත්,එය ඉදිකිරීම පමණක් ඔවුන් ඉටු කරනා බවත්. මෙහි සැලසුම් ඔවුන්ගේ නොවන නිසා සැලසුම් ඇද ඇති මාර්ග සංවර්ධන අධිකාරියට කීවා අපේ නිවාස,කුඹුරු යටවෙන නිසා මේ ආකාරයට පහත්බිම මහාපරිමාණයෙන් ගොඩකර අධිවේගය සාදනවා නම් වතුර බැස යාමට කානු පද්ධතියක් ඉදිකරන්න කියා. එවිට ඔවුන් කියන්නේ ඔවුන් සතුව මුදල් නැතැයි කියා. දැන් කඩවත අධිවේගී වටරවුම සහ අවට සියලුම කුඹුරු යටවෙලා තිබෙන්නේ. වතුර බැස යාමට ක්රමයක් නැති නිසා දැන් දිගටම මේ තත්වයට මුහුණ දෙන්න වෙලා තිබෙන්නේ.මම නම් මුලින් මෙම අධිවේගී මාර්ගයට බොහෝ කැමතිව සිටි අයෙක්.ඇතැමුන් මෙම පිටත අධිවේගී මාර්ගයට විරෝධය දක්වන විට ඔවුන් සමග තර්ක විතර්ක කෙරු අයෙක් මම.(මිට පෙර කඩවත එස්ටීඑෆ් මාර්ගය යටවූ වෙලේත් මම ලංකාදීප එසැන වෙබ් අඩවියට කොමෙන්ටුවක් දමා එය සදහන් කළා. මේ තියෙන්නේ එම පුවත. ඒත් දැන් නම් අපිට පෙන්නේ මේ අධිවේගී මාර්ගය මහා ශාපයක් කියලා විතරයි. ගිය පාර වර්ෂාව නිසා කඩවතද සිදුවූ හානිය අතිමහත්. ඒක උනෙත් අධිවේගී මාර්ගයට කුඹුරු ගොඩ කර,වැසි ජලය බැස යන ස්ථාන අවහිර කිරීම නිසා. දැන් මේවන විට නිවෙස් වලට යන සියලුම මාර්ග මඩවෙලා,වතුරෙන් යටවෙලා, අධිවේගී මාර්ගයේ ඇති විශාල යන්ත්ර සුත්ර නිසා අපගේ නිවාස ඉරිතලලා,අපි දැන් අන්ත අසරණ වෙලා ඉන්නේ. කරුණාකර ඇත්ත කතාකරන,නිරත්තරයෙන් සත්යයය වෙනුවෙන් පෙනී සිටිනා ලංකාදීප පුවත්පත වත් කඩවත අවට ජනයාට මමේ අධිවේගී මාර්ගය නිසා අත්වෙලා තියෙන කණගාටුදායක ඉරණම ගැන කතා කරන්න. (අ)
චන්ද්රා Saturday, 18 October 2014 02:27 PM
කරන වැඩය නිසි ප්රමිතියට හරියටම නොකිරීමේ ප්රතිඵලය තමා මේ ,කෝ දැන් වග කිව යුත්තෝ? විදවන්නේ ජනතාවය ,(අ)
දුරන්ග Saturday, 18 October 2014 03:30 PM
කළුතර දිස්ත්රික්කය ගංවතුරෙන් වැහිජලයෙන් යටවෙන බව සක්ක්යතා අද්ධ්යනයේදී සොයා ගෙන නැද්ද? (අ)
මාලන් Saturday, 18 October 2014 04:02 PM
ඔය අධිවේගී මාර්ග පිවිසුම නිර්මාණය කල ඉංජිනේරු වරයා හා කොන්ත්රාත් කරු වැසිජලය අධිවේගී මාර්ග සඳහා ප්රයෝජනයට ගත හැකි ආකාරය පිළිබද නව තාක්ෂණයෙන් පරිපුර්ණ පාඩමක් අපිට පහදලා දීල තිබෙනවා. ගංවතුර දමන අධිවේගී මාර්ගයක් ඔස්සේ ආශ්චර්යය කරා යන්න හරිම පහසුයි.(අ)
නිශාන්ත Saturday, 18 October 2014 04:44 PM
කිලිනොච්චි කියලා මැදවච්චි යනවා කියලා සතුටු වුන අයට මේකත් හරි සතුටක්.ලොකයේ දියුණුම රට වලත් අධිවේලී මාර්ග ස්වාභාවික විපත්වලට අහුවෙනවා අපි දැකලා තියනවා.ඔහොමවත් ඉතිං සතුටක් ලබන්න.වෙන මොනවා කරන්නද ඉතිං.(අ)
ගයාන් Saturday, 18 October 2014 04:49 PM
පාරක් හැදුව කියල වලාකුළු පාවෙලා ගෙහුං පාර නැති තැන් අල්ලල විතරක් වහින්ඩ යැ. පාරේ වැරද්දක් නෙවේ හලෝ කාලගුනේ කාලගුනේ... ඉදල හිටලා ඔහොම වෙන්ට පුළුවන්. ලෝක ස්වභාවය. අධික වර්ෂාවකදී ප්රදේශ ජලයෙන් යටවේ,. මුලික විද්යාව. (අ)
විකුම් Saturday, 18 October 2014 06:36 PM
මේ ගයාන් හලෝ, පැරණි මාර්ග ගං වතුරට යටවීම කෙසේ වෙතත් අලුතින් හදන අධිවේගී මාර්ග ගං වතුරට යටවීමේ ප්රවනතාවය ගැන විශේෂ සැලකිල්ලක් දැක්විය යුතුයි කියල ඔහෙට වැටහෙන්නේ නැද්ද හලෝ? මෙතරම් වියදමක් කර හදන අධිවේගී මාර්ග ගං වතුරකට යටවෙලා කැඩිලා බිදී ගියොත් පාඩුව කාටද හලෝ? මේ වතාවේ විතරක් නෙමේ වැඩිපුර වැස්සක් වැස්ස හැම වෙලාවකම වැලිපැන්න පිවිසුම ගං වතුරෙන් යටවෙනවා කියල ඔහේ දන්නේ නැද්ද හලෝ? දන්නේ නැත්තන් ගං වතුර ටිකක් බිල කට වහගෙන ඉන්නවා හලෝ? (ස)
සෑම් Saturday, 18 October 2014 08:00 PM
දියුණුම රටවලත් ඉහළම මට්ටමේ මාර්ග පද්ධති ස්වාභාවික විපත් වලට ලක්වෙනවා. නමුත් එහෙම වෙන්නේ වසර ගණනාවකට වරක් පමණක් සිදුවෙන විපත් නිසයි. කඩවත මාර්ගය ගියවරත් වැහි කාලෙදී යටවුණා. මෙවරත් යටවුණා. ඊළඟ පාරත් යටවේවි.මේවා සිදුවෙන්නේ මේ සංවර්ධන ව්යාපෘති රටේ දියුණුව, සුභසාධනය මුලික කරගෙන සිදුනොවන නිසයි. දේශපාලන වාසි සහ මුල්ය වාසි ලබාගැනීම මුලික කරගත්විට සිදුවෙන්නේ සංවර්ධනයක් නොවේ. විනාශයක්. (නි)
හසන්ත Saturday, 18 October 2014 10:27 PM
ගයාන්, මොන පාර හැදුවත් ඒක ප්රමිතියක් ඇතුව හදන්න ඕනෑ. මේක මීට කලින් සිටම පොඩි වැස්සකටත් යටවෙනවා කියලා මේ කට්ටිය කියන්නේ. එහෙනම් ඒවාට දන්නා ඉංජිනේරු ශිල්පයක් දාල පිළියම් ඇතුවයි හදන්න ඕනෑ. අරෙහෙ හදන පාරවල් වලත් කාපට් ගැලවිලා ගිහිල්ලාලු. (නි)
බන්දු කරාපිටිය Sunday, 19 October 2014 12:13 AM
ලංකාවෙන් පිටතට අඩියක් තියපු නැති මිනිහා, කොහොමද දැක්කේ දන්නෙ නැහැ පිටරටවල, අධිවේගී මාර්ගයන් ස්වභාවික විපත් වලට අහුවෙලා තියෙනවා කියලා? අනේද කියන්නේ? (නි)
සුදත් Sunday, 19 October 2014 12:16 AM
විකුම් නියම උත්තරය දීලා තියෙන්නේ! මේගොල්ලෝ කවදා දැකපු අධිවේගී මාර්ගද? (නි)
හේෂ Sunday, 19 October 2014 12:40 AM
ඕනෑම ව්යාපෘතියකට කලින් ෆීසියබිලිටි ස්ටඩි කියල දෙයක් කෙරෙනවා. ලංකාවේ එහෙම දෙයක නමවත් දන්නේ නැති සංවර්ධන ව්යාපෘති තමයි තියෙන්නේ. මේව කමක් නැහැ කියමුකෝ . ප්රමිතියකට නැතිව හදන තට්ටු නිවාස ඔලුවට කඩා ගෙන වැටුනොත් කාට කියන්නද (නදී)