දක්ෂිණ අධිවේගී මාර්ගය නොවැම්බර් 27 වැනිදා විවෘත කිරීමෙන් පසුව එහි ගමන් කළ වාහන 25000කින් රුපියල් ලක්ෂ 67ක ආදායමක් උපයා ගත් බව මහාමාර්ග නියෝජ්ය ඇමැති නිර්මල කොතලාවල මහතා පාර්ලිමේන්තුවේදී පැවසීය.
සිය පෙම්වතියට පිහියකින් ඇණ ඝාතනය කළ බව කියන සැකකරුවකු වෙන්නප්පුව පොලීසියට පැමිණ බාර වීමෙන් පසුව එම පෙම්වතා අත්අඩංගුවට ගත් බව වෙන්නප්පුව පොලීසය කියයි
වැටලීමකදී පොලිස් බාරයට ගත් විදේශීය දුම්වැටි තොගයකින් අඩක් බාහිර පාර්ශවයකට ලබා දි අසත්ය සටහන් තොරතුරු පොතේ ඇතුළත් කළැයි කියන පොලිස් මත්ද්රව්ය කාර
ජනප්රියතම පුවත්පතට හිමි ස්ලිම් කැන්ටාර් මහජන සම්මානය නොකඩවා 19 වැනි වරටත් ලංකාදීප පුවත්පත් හිමිකර ගත්තේය.
ලන්දේසි පාලන සමයේ මෙරටින් රැගෙන ගිය පුරාවස්තු 06ක් නැවතත් මෙරටට ලබාදීමට නෙදර්ලන්ත රජය සූදානම් බව ශ්රී ලංකාවේ නෙදර්ලන්ත තානාපති බොනි හෝර්බච් මහත්මිය (
ඊශ්රායල් රජය හා ශ්රී ලංකා රජය අතර ඇතිකර ගත් අවබෝධතා ගිවිසුම අනුව 2025 වසරේ ජනවාරි සිට මේ දක්වා ගත වූ කාලයේ ශ්රි ලාංකිකයින් 1154 දෙනකු ඊශ්රායලයේ ඉදිකිරීම
වැඩවර්ජනය කැඳවන ලද වෘත්තීය සමිති සාමාජිකයින් ද රෝහල්වලට ගොස් සිය සේවා සපයන බවට වාර්තා වන්නේ යැයි සෞඛ්ය හා ජනමාධ්ය අමාත්ය වෛද්ය නලින්ද ජයතිස්ස මහ
දේශයේ ආරක්ෂකයා ලෙස ශ්රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ් (SLIC Life) රටේ අනාගත පරපුරේ වැඩිදියුණුව සඳහා නිරන්තරයෙන් දායක වී ඇත. ශ්රී ලංකාවේ පවතින වඩාත්ම උපයන රාජ්
ඇතැම් මිනිසුන් ගෙන් නික්මෙන ප්රභාව බොහෝ ප්රිය මනාප ය. ඔවුන්ව දැකීම පවා මහත් සැනසීමක් ගෙන දෙනු ඇත. ඔවුන් සමීපයෙහි සිටින කළ මහත් සැනසීමක්, සුවදායක බවක්
ශ්රී ලාංකික රසවතුන්ගේ විශ්වාසය දිනූ “ස්කෑන් ජම්බෝ පීනට්ස්”සිය පාරිභෝගික භවතුන් වෙත හරසර දක්වමින් 8 වැනි වරටත් සංවිධානය කළ “ස්කෑන් ජම්බෝ බොනැන්සා”ස
සුපිරි මාවතෙන් සල්ලි උනයි.
කුමුදුනී රණවීර Friday, 02 December 2011 07:49 PM
හරිම සන්තෝෂයි. අනතුරු අඩුයි. වෙලාවත් ඉතුරුයි. රජයට සල්ලිත් ලැබෙනවා
මසාහිර් Friday, 02 December 2011 09:10 PM
මරු ජනතා අයිතිය
පොඩිඑකා Friday, 02 December 2011 11:00 PM
මුත්ර කරන්නත් රෑපියල් 10.00 ක් ගන්න රටේ.....
රසාංග ලක්ෂිත Saturday, 03 December 2011 12:10 AM
මසාහිර් හිතන්නෙ සල්ලි ගන්න එක වැරැද්දක් කියලානම් ඒක වැරදී....දියුණු රටවල් හැම එකක් ම අඩි වේගී මාර්ග වලින් සල්ලි අය කරනවා....ඒ වගෙම ඒ රටවල් ඒ සල්ලි වලින් පාරවල් හොදට නඩත්තු කරනවා.....අපෙත් එහෙම වෙලා පාරවල් දියුණු උනානම් කොච්චර හොදට තියේයි ද.....
රෝහන Saturday, 03 December 2011 12:24 AM
අවුරුදු 145කින් විතර වැය වුණූ කෝටි 7000 හොයන්න පුළුවන් වෙයි.....
තිලක් Saturday, 03 December 2011 12:58 AM
ඔය සල්ලි උනන්නේ අපට නොවෙයි. ජපානෙට. අපට ලැබෙන්නේ සොච්චමයි.
පෙරේරා Saturday, 03 December 2011 01:39 AM
ඔහොම යන්.....
ධම්මික Saturday, 03 December 2011 01:53 AM
රටේ දියුණුවට අත්වැලක්...ගොඩක් හොඳයි.....
අසේල Saturday, 03 December 2011 02:00 AM
අනතුරු අඩුයි වෙලාවත් ඉතුරුයි මරු දක්ෂිණ අධිවේගී මාර්ගය...
ඉන්දික Saturday, 03 December 2011 08:02 AM
කුමුදුනි , අනතුරු අඩුයි කියන්නේ කොහොමද? දැනටම අනතුරු කියක් වෙලාද, සල්ලි ලැබෙනවා, ඒවායින් කොච්චර ප්රමාණයක ණය ගෙවනවද.? මතක තියාගන්න මේ පාර නිසා හැම ලංකාවේ මිනිසෙක්ම රු 3000 ක් විතර පිටරටට ණයයි.
KAZ Saturday, 03 December 2011 08:12 AM
අපට නොවේනේ සල්ලි ටික.චීනේටනේ
Inesh Saturday, 03 December 2011 09:07 AM
ඔය විදිහටම දිගටම යන්!
steve Saturday, 03 December 2011 09:01 AM
චීනෙට සල්ලි
චාමර Saturday, 03 December 2011 11:10 AM
ලස්සන වැඩ.රටේ දියුණුව.....
චානක Saturday, 03 December 2011 10:42 AM
චීනෙට සල්ලිගියත් අපිට සහන.....
අප්පුහාම් Saturday, 03 December 2011 04:16 PM
මේ සල්ලි මාර්ග සංවර්ධව අධිකාරියටද නැත්තං ඇත්තටම චීනෙටද?
නුවන් Saturday, 03 December 2011 06:17 PM
හොඳයි.
රේණුකා Saturday, 03 December 2011 06:32 PM
අහන්නත් සතුටුයි
ගාමිනී Saturday, 03 December 2011 07:18 PM
මේ සල්ලි වලින් ජනතාවට මොනව හරි වෙනව නම් හරියටම සතුටු වෙන්න පුළුවන්..
යමුනා Saturday, 03 December 2011 07:21 PM
අහිංසක ජනතාව සූරන් කන තවත් උපායක්
තුෂාර Saturday, 03 December 2011 08:13 PM
මේක ලංකාව වටේම හදමු
කෙන්නත් වල්පිට Saturday, 03 December 2011 09:07 PM
චීනෙට තමා සල්ලි ගෙවන්නේ , අපිට පාර තියෙනේවනේ, ඉතින් මොකෝ..එහෙම තමා ගනු දෙනු කියන්නේ, චීනෙන් අපිට "පින් පිණිස" පාරවල් දෙන්නේ නෑනේ, යම් දිනෙක ගත්තු මුදල ගෙවා අවසන් වන විට ඉන් පසුව ලැබෙන ලාබය තනිකරම ලංකාවට ශුද්ද අදායමක් වෙනවා. නැත්නම් ඉන් පසුව අමෙරිකාවේ වගේ 'Freeway ' - නොමිලේ යන්ට හැකි පාරක් වෙයි. ඊට අමතරව අපිට මේ පාර නිසා අත්වෙන ඍජු හා වක්ර ආර්ථික වාසී කියා බොහොමයි. කාලය ඉතුරුවීම, ඉන්දන ඉතුරුවීම, ගමට ආර්ථිකය හා රැකියා අවස්ථා ගෙනයාම, කොලබට සීමා වුන රැකියා හා ව්යාපාර ගමේම සිට කිරීමට හැකි වීම, කොලබ නාගරීකරණය හා තදබදය මෙන්ම කොලබ තව දුරටත් විශාල වීම අඩු කෙර පරිසර හිතකාමී නගරයක් කල හැකිය. එතකොට මේ වාසි චීනෙටද?
නදීක Saturday, 03 December 2011 11:39 PM
විශීෂ්ඨයි...!!