බසයක් සමග තරගයට පිම්පේ ගිය බස් රථය මුල් බසය ඉස්සර කිරීමෙන් පසුව වේගය අඩු වුණේ බාල තෙල් නිසා බව එහි රියැදුරු ප්රකාශ කිරීම නිසා බසයක් තුළ කලබලයක් හට ගත්තේය. එය මහනුවර ප්රදේශයේ දුෂ්කර ප්රදේශයකට යන බසයකි. මෙම මාර්ගයේ ප්රධාන මාර්ගයෙන් හැරීම සඳහා කිලෝ මීටර් 15ක් පමණ යා යුතුය. ඒ අතරතුර මාර්ගයේ ගමන් කරන අනෙක් බස් රථ අභිබවා යාමට තරඟයට ධාවනය කිරීම පුරුද්දක් කරගෙන සිටියේය. මෙදිනද බස් රථය ධාවනය වූ අර පිටුපසින් පැමිණි අනෙක් බසය සමග තරඟයට ධාවනය වීම සිදු විය. කිලෝමීටර් පහක් පමණ එක පිම්මට හැටට හැටේ ගමන් කර පිටුපසින් පැමිණි බසය ඉස්සර කිරීමත් සමග එක්වරම බස් රථයේ වේගය බින්දුවට බැස ගියේය. බසයේ සිටි මගියකු මොකද ඩ්රැයිවර් මහත්තයෝ වේගය අඩු වුණේ යැයි ඇසූ විට රියැදුරු මහතා ප්රකාශ කළේ බාල තෙල් වගයක් ලැබිලා ඒකයි මේ ...... ඉතින් වෙන මොනවා කරන්නද?
අවුරුද්දේ අරක්කු බීමට මුදල් නොමැතිව සිටි තරුණයන් කීප දෙනකුගෙන් දෙදෙනකු කාන්තා බූරු පිටියකට පැන බියට පත්කර එහි තිබී එකතු කරගත් මුදල්වලින් යහමින් මත්ප
අලුත් අවුරුදු පාටියට ගොස් අලුත් ජූස් එකක් පානය කොට අලි අමාරුවක වැටුණු අයකු පිළිබඳ පුවතක් වතුගෙදරින් අසන්නට ලැබේ.
භුත දෝෂයක් - ශරීරයට ඇතුළු වී සිටි හිරිමල්වියේ පසු වූ තරුණියක ශාන්තිකර්මයක් අතරතුර පොළොවේ පෙරළෙමින් මරළතෝනි දී කෑ ගසා සිය ස්මාට් ජංගම දුරකතනය ඉල්ලා සි
වඳුරු උවදුරෙන් බේරෙන්න පාදුක්ක ප්රදේශයේ එක්තරා පුද්ගලයකු වඳුරු වෙස් මුහුණක් දමාගෙන වඳුරන් පන්නා දැමීමට යාමේ දී රැලේ නායක වඳුරා ඔහුව සපා කෑමට පැන වි
දස මසක් කුසේ හොවා ඇති දැඩි කළ තම මව අන්දන්න ගොස් තමන්ම ඇන්දවුණු දුවක ගැන කතාවක් ගාලු දිසාවේ ගමකින් අසන්නට ලැබේ.
අලුත් අවුරුදුවලට කඩිමුඩියේ ලක ලෑස්ති වෙන අතරේ සර්පයෙකු දෂ්ට කර කලබලේට දෂ්ට කළ පුද්ගලයා වෙනුවට වෙනත් පුද්ගලයකු රෝහල වෙත රැගෙන යාමෙන් කිලෝ මීටර් ගණනක
2007 නොබෙල් සාම ත්යාගයේ (උප සභාපති, IPCC) සම-ජයග්රාහකයා සහ 2021 බ්ලූ ප්ලැනට් ත්යාගලාභී මොහාන් මුණසිංහ මහතා, 2025 අප්රේල් 13-14 දිනවල ඩුබායි හි පැවති ගෝලීය නොබෙල් ස
හේලීස් ෆෙන්ටන්ස් ලිමිටඩ් හි කළමනාකාර අධ්යක්ෂක හසිත් ප්රේමතිලක මහතා සහ හේලීස් සෝලාහි අධ්යක්ෂක/ප්රධාන විධායක නිලධාරී රොෂේන් පෙරේරා මහතා සමඟ කතාබ
අප්රේල් 01, 2025 කොළඹ දීග ශ්රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ් 2024 වසර විශිෂ්ට ලෙස නිමා කළ අතර, රුපියල් බිලියන 30.7 ක බදු ගෙවීමට පෙර ලාභයක් වාර්තා කරන ලදී.
තරගයට රේස් ගිය බසය බාල තෙල් නිසා පසු බැහැලා
සරත් Tuesday, 09 April 2013 08:37 AM
ඉන්ධන ටැංකිය දෙමුහුන් වගේ. (නි)
චින්තක Tuesday, 09 April 2013 03:23 PM
ප්රසන්න කියන කතාව හරි, මුන් පාරේ යන්නේ මිනිස් ජීවිත ගෙන කිසිම තෙකීමක් නොකර. (ස)
ද සිල්වා බෙර්ලින් Wednesday, 10 April 2013 09:30 PM
ජර්මනියේ තිබෙනවා වේග සිමා නොමැති අධිවේගී මාර්ග. නමුත් මේවයේ බස් වලට යාහැකි උපරිම වේගය පැයට කිලෝමීටර් 80 යි. නමුත් ලංකාවේ අධිවේගී මාර්ගය බස් සහ ලොරි පැයට කිලෝමීටර් 100 ක වේගයෙන් යනවා. බරවාහන වලට අධිවේගී මාර්ගයේ යාහැකි උපරිම වේගය 80 කරන්න , එතකොට අනතුරු අඩුවේවි.(නදී)
ප්රසන්න Tuesday, 09 April 2013 09:25 AM
මෙන්න මේ රේස් යන අය අල්ලලා ජීවිතාන්තය දක්වා හිරේදාන්න ඕනි. මෙ අය තමයි පාරවල් මලගෙවල් කරන්නෙ. මේ රේස් හින්දා අහිංසක මිනිස්සු කී දාහක් අකාලයේ නැතිවුනාද?(නදී)
ක්රිෂ් Wednesday, 10 April 2013 11:36 AM
දිනුවනම් ඒත් තෙල් බාලයි කියයිද ? (ස)
රත්නවීර Tuesday, 09 April 2013 10:52 AM
මේක මුසාවක්. බස් එක ඉස්සර කරලා ගියාට පස්සේ එක පස්සෙන් යන්නේ නැතුව මග කොට කොට යන්ඩ තමයි සැර බාල කලේ. (ස)
වරුණ Tuesday, 09 April 2013 11:24 AM
ලංකාවේ ඉන්දන වල ඉඳන් පැනඩෝල් පෙත්ත දක්වා සියල්ල බලාවී ඈත රටේ ජීවත්වෙන්නෙත් අඳබාලයන් නිසා ඕව පුදුමදෙවල් නෙවෙයි.. (ස)
අරුණ Tuesday, 09 April 2013 11:40 AM
චෝදනා ,පරීක්ෂණ ,දඩුවම්,උපදෙස්... නමුත් ක්රියාවලිය එකමයි. (නි)
කසුන ධර්මවංශ Tuesday, 09 April 2013 11:48 AM
ප්රසන්න හරියට හරි. (ස)
හේවාවිතාරණ Wednesday, 10 April 2013 02:18 AM
මින් පසුව බස්වලට බාල තෙල් ලබා දීමේ වැඩ පිළිවෙලක් සකස් කල යුතුය.(නදී)
ශ්රී ලාල් Wednesday, 10 April 2013 08:14 AM
වේගයෙන් රථ පදවන්න කියන්නේ රජයෙන්මනේ (නි)
ද සිල්වා බෙර්ලින් Tuesday, 09 April 2013 07:33 PM
ජර්මනියේ කොපමණ හොද බස් තිබුනත් රියදුරන් ඒවා ධාවනය කරන්නේ පරිස්සමින්. ජෙර්මනිය ධනවාදී රටක් වුනාට , බස්, උමන් දුම්රිය සේවා පවතින්නේ රජය අතේ. ලංකවේ ප්රවාහන සේවය රජයට පවරා ගත්තානම් මේ වගේ බස් රෙස් , බස් ස්ට්රිකේ අඩු වේවි. අපිට එතකොට ගැමුනුලගේ ආඩම්බර බලන්න අවශ්ය වෙන්නේ නැහැ .ඉස්සර ලංගම බස් මෙහෙම රේස් ගිහින් මිනිස්සු මැරුවේ නැහැ.(නදී)
ධනංජය Tuesday, 09 April 2013 02:50 PM
බස් එකේ ගිහින් තියෙන්නේ මිනිස්සුද, ඕක කිවුවට පස්සෙත් කටවල් වහගෙන ඉඳලා තියෙන්නේ? (නි)