හදිසි අවස්ථාවකදී අදාල සියලු පාර්ශවකරුවන්ගේ සන්නිවේදන ගලායාම සහ වේගය ඇගයීමට ලක් කිරීම සඳහා ඕමාන් ගුවන්සේවය අද (18) උදේ 11ට හදිසි ප්රතිචාර නිවේදන අභ්යාසයක් දුරකථන මාර්ග ඔස්සේ ක්රියාත්මක කළේය.
මෙම ක්රියාවලිය ගුවන් සේවා කර්මාන්තයේ සාමාන්ය ඇබෑසියක් වන අතර මෙය ක්රියාත්මක කරනුයේ සියලු සන්නිවේදන නාළිකා ඵලදායී බව සහතික කිරීම සඳහා බවත් මෙම පුහුණුව හදිසි ප්රතිචාර සැලසුම් ක්රියාවලියක අනුකලන කොටසක් වන අතර අවශ්ය පියවර ගැනීම උදෙසා අදාල පුද්ගලයන් වහාම දැනුම්වත් කෙරෙන බව සහතික කරගැනීම පිණිස සිදුකරන ලද්දක් බවත් එම ගුවන් සේවය කියයි.
කිසිදු ආකාරයක සැබෑ හදිසි තත්ත්වයක් උද්ගත නොවූ බවත් මෙය සම්මත හදිසි ප්රතිචාර ආදර්ශනයකට අනුව දුරකථන මාර්ග ඔස්සේ සිදුකරන ලද නිවේදන අභ්යාසයක් බවත් එම ගුවන් සේවය අවධාරණය කරයි.
ඕමාන් යානයක් පෙරහුරු ඇබැසීයක: 'කටුනායක සියල්ල සීරුවෙන්' 12.18
ඕමාන් ගුවන් සේවයේ යානයක් මගීන් ද සමග අද (18) පෙරවරු 11.12ට කටුනායක ගුවන්තොටුපළට හදිසියේ ගොඩබෑමත් සමග අවට පොලිසි ගුවන් හමුදා හා රෝහල් හදිසි අවස්ථාවකට මුහුණ දීම සඳහා සූදානමින් තබා ඇත.
ඕමාන් යානය නිරුපද්රිතව ගොඩබා ඇතැයි ද එසේ කළේ වාර්ෂික පෙරහුරු අභ්යාසයක් ලෙසැයි ද ඕමාන ආරංචි කියයි.
පාර්ලිමේන්තු මන්ත්රීවරුන් රැසක් පාර්ලිමේන්තුවෙන් ගත් ආහාර වෙනුවෙන් හිඟ බිල්පත් රැසක් පියවා ගැනීමට ඇති හෙයින් එම මුදල පියවා ගන්නා තෙක් පසුගිය මස මන
මෙරට කූට ආනයනකරුවන් කිහිප දෙනකු කෘතිමව පිරිපහදු කළ ශරීරයට අතිශයින්ම අහිතකර තෙල් කිලෝ කෝටි 8000ක් පොල්තෙල් නමින් වෙළෙඳපොළට මේ වසරේදී නිකුත් කර ඇතැයි සමස
රුපියල් බිලියන 85ක මුදල් රජයට අහිමිවන ආකාර යෙන් කැසිනෝ ව්යාපාරයකට ගාස්තු නොමැතිව බලපත්ර ලබාදීමෙන් ජනතාවගේ මූලික අයිතිවාසිකම් කඩ වන ලදැයි සඳහන් කරම
රුපියල් කෝටි පන්සීයක බදු රජයට අහිමි කරමින් රේගුවට හොර රහසේ ආනයනය කළ සුඛෝපභෝගී මෝටර් රථ අත්පත් කරගැනීමෙන් නොනැවතී එම අනීතික ක්රියාවට දායක වූ සැකකරුව
ජනාධිපතිවරණයේ ඡන්ද විමසීම අවසන් වී ඇති මේ මොහොතේ, මුළු රටක් ම බලාපොරොත්තු පෙරදැරිව බලා සිටිනේ ඉදිරි පස් වසර සඳහා සඳහා ශ්රී ලංකාවේ ජනපති වන්නේ කවුරුන්
ශ්රී ලංකාව මේ මොහොතේ සිටින්නේ ඉතාමත් තීරණාත්මක සන්ධිස්ථානයක යි. පවතින ගෝලීය දේශගුණික අභියෝග සහ බලශක්ති සුරක්ෂිතතාව පිළිබඳ කවර ගැටලු පැවතිය ද ෆොසිල
ශ්රී ලංකාවේ ප්රථම වරට, ප්රධාන ජනාධිපති අපේක්ෂකයින් තිදෙනාගේ ප්රතිපත්ති ප්රකාශන පොරොන්දු පහසුවෙන් සංසන්දනය කිරීමට සහ ඇගයීමට, ඉංග්රීසි, සිංහල ස
‘ඕමාන් එයාර් ඇබෑසියක් පමණයි‘
චානක Wednesday, 18 May 2016 09:35 AM
මගීන් එකකත් සෙල්ලම් කරනවද පෙරහුරු වලදී ? (අ)
ප්රේමෂිකා Wednesday, 18 May 2016 09:52 AM
අපි මේ ගංවතුරෙන් හෙම්බත් වෙලා ඉන්න වෙලාවේ මෙයාල පෙරහුරු කරන්න එනවා. (අ)
මංගල වේලාරත්න Wednesday, 18 May 2016 11:17 AM
පෙර දෙනුම්දීමක් නොදීම බරපතල වරදක්. (ර)
ප්රේම් Wednesday, 18 May 2016 11:59 AM
රැව්ල පත්තු වෙලා තියන වෙලාවෙ ඔයාල සුරුට්ටු පත්තු කරන්න ආවද? (ර)
නන්දලාල් ද සිල්වා - ප්රංශය Wednesday, 18 May 2016 12:15 PM
මෙය ශ්රීලන්කන් ගුවන් සේවය සමග එක්වීමට කරපු පෙරහුරු ඇබැසීයක් වෙන්නත් බැරි නැහැ.(ර)
නලින් Wednesday, 18 May 2016 01:51 PM
ඔය ඇබෑසි වලට සුදුසු වෙලාවක් නෙමේ මේ වෙලාව (අ)
දමිත් Wednesday, 18 May 2016 01:51 PM
මෙහෙම වෙලාවක ඔහොම දෙයකේ කරන එක වැරදි(අ)
පකීර් Wednesday, 18 May 2016 02:08 PM
ඉතා හොඳ දෙයක්. (අ)
මධූ Wednesday, 18 May 2016 03:13 PM
මේ වගේ වෙලාවට තමා කරන්න ඕනේ. එතකොට තමා අපේ සුදානම පෙන්වන්න පුළුවන්. කරදර එනකොට දැනුම් දීල එන්නේ නැ. (බ)
සෑම් Wednesday, 18 May 2016 04:06 PM
හදිසි අවස්ථාවකදී අදාල සියලු පාර්ශවකරුවන්ගේ සන්නිවේදන ගලායාම (Call Tree) . මෙය සාමාන්ය ආපදා කළමණාකරණ ඇබෑසියක්. (ර)
සිරි Thursday, 19 May 2016 05:26 AM
ඕමාන් එයාර් දිනෙන් දින දියුණුවන ගුවන් සේවයක්. අපේ ශ්රී ලන්කන් එක එය සමග තරඟ නොකර මස්කට්- කොළඹ සේවයෙන් ඉවත්වීම අපරාධයක්. 'හිමින් ලංකා' එකට එය සමඟ තරඟ කරන්න බැහැ. (නි)
පෙරේරා Thursday, 19 May 2016 05:43 AM
ගුවනින් යන ඔවුන්ගේ මෙම කාර්යය මම ඉතාමත් අගය කරමි. සතුටුවෙමි (නි)
සෑම් Wednesday, 18 May 2016 04:35 PM
ඇබෑසිය සාර්ථක වීමට සන්නිවේදනය විනාඩි විස්සකින් සියලුම පාර්ශවකරුවන් වෙත ගලායායුතුය. පාර්ශවකරුවන් ගණන දහයක් හෝ දහසක් විය හැකිය. Call Tree cascade structure සැදීම තුලින් විනාඩි විස්සේ පරාසය ළඟාකර ගත හැක. අප ආයතනයේ (ලංකාවේ) නම් මෙය සාමාන්ය දෙයකි. ආපදා කළමණාකරණ සිද්දාන්ත කියවන්න. (ර)