නව තාක්ෂණය බස් සේවයට ද හඳුන්වා දෙමින් මගීනට ජී.පී.එස්. (ගෝලීය ස්ථාන නිර්ණයන පද්ධතිය) තාක්ෂණය ඔස්සේ බසයේ ගමන් මාර්ගය හඳුනා ගැනීමටත් පෙරගෙවුම් කාඩ්පත් ක්රමය විධිමත් කිරීමටත් සැලසුම් සකස් කරන බව ඡායාරූපමය උපාය මාර්ගික ව්යවසාය කළමනාකරණ ආයතනයේ සභාපති අශෝක අබේගුණවර්ධන මහතා අද (28) මාධ්ය හමුවක දී කීවේය.
මෙම සැලසුම මහනුවර නගරයේ මාර්ග අංක දෙකක බස්රථ වෙනුවෙන් ජූනි 01 වැනිදා සිට ක්රියාවට නංවන බව ද කීවේය.
සියලුම හිටපු අමාත්යවරුන්ට රාජ්ය අමාත්යවරුන්ට සහ පාර්ලිමේන්තු මන්ත්රීවරුන්ට නිකුත් කර තිබූ රාජතාන්ත්රික ගමන් බලපත්ර (deplomatic passport) පාර්ලිමේන්තුව ව
ශ්රී ලංකන් ගුවන් සේවයේ කොටස් අවම වශයෙන් සියයට 51 ක් විකුණා දැමීමට පසුගිය රජය ක්රියාත්මක කළ සැලැසුම අත්හැර දැමීමට ජනාධිපති අනුර කුමාර දිසානායක මහතා ප
පාර්ලිමේන්තු මන්ත්රීවරුන්ගේ තීරු බදු රහිත වාහන බලපත්ර අහෝසි කිරීම සහ මන්ත්රී විශ්රාම වැටුප අහෝසි කිරීම සම්බන්ධයෙන් සොයා බලා නිර්දේශ ඉදිරිපත් ක
ඔක්ටේන් 92 පෙට්රල්, ඩීසල් සහ භූමිතෙල් මිල අද (30) මධ්යම රාත්රීයේ සිට පහළ දැමූ බව ලංකා ඛනිජ තෙල් සංස්ථාව නිවේදනය කළේය.
යුක්ක්රේන, බල්ගේරියන් හා ඉන්දීය ජාතික සයිබර් අපරාධකවන් විශාල ප්රමාණයක් සංචාරකයින් ලෙස මෙරටට ඇතුළු වී සිදු කරන මුදල් වංචා හේතුවෙන් මෙරට බැංකු පද්ධ
ලෙබනනයේ සහ සිරියාවේ මතුව ඇති අවිනිශ්චිත තත්වය හේතුවෙන් එම රටවල සංචාරය කිරීමෙන් වළකින්නැයි විදේශ කටයුතු අමාත්යාංශය එම රටවල් පිළිබඳ සංචාරක උපදේශනය ය
ජනාධිපතිවරණයේ ඡන්ද විමසීම අවසන් වී ඇති මේ මොහොතේ, මුළු රටක් ම බලාපොරොත්තු පෙරදැරිව බලා සිටිනේ ඉදිරි පස් වසර සඳහා සඳහා ශ්රී ලංකාවේ ජනපති වන්නේ කවුරුන්
ශ්රී ලංකාව මේ මොහොතේ සිටින්නේ ඉතාමත් තීරණාත්මක සන්ධිස්ථානයක යි. පවතින ගෝලීය දේශගුණික අභියෝග සහ බලශක්ති සුරක්ෂිතතාව පිළිබඳ කවර ගැටලු පැවතිය ද ෆොසිල
ශ්රී ලංකාවේ ප්රථම වරට, ප්රධාන ජනාධිපති අපේක්ෂකයින් තිදෙනාගේ ප්රතිපත්ති ප්රකාශන පොරොන්දු පහසුවෙන් සංසන්දනය කිරීමට සහ ඇගයීමට, ඉංග්රීසි, සිංහල ස
නව තාක්ෂණය බස් සේවයට
විපුල Friday, 29 April 2016 03:55 AM
කලිනුත් කලා. කතාව විතරයි .ටිකක් දුර ගිහිල්ල නවතිනවා.(ම)
නිමලරත්න Friday, 29 April 2016 04:36 AM
තමුන් නන්සේලා යන්නේ සැප වාහන වන බැවින් බස් මගියා විඳින දුක දන්නේ නැත. එබැවින් මුලින්ම සුළු දුර සේවා මගින් විඳින දුක දන ගැනීමට ඔබ යටතේ සිටින නිලදාරීන් යොදවන්න. (ම)
රාධා Thursday, 28 April 2016 02:23 PM
නව තාක්ෂනය කෙසේවෙතත් බොහෝ බස්රථ කොන්දොස්තර වරුනට පිළිවෙලකට ඇඳුමක්වත් ඇඳලා නැහැ. කොන්ඩේ හරියටවත් පීරන්නේ නැහැ.. ප්රවේශ පත්ර ගන්නයි ඉල්ලා මරලතෝනි දෙන අතර ප්රවේශ පත්ර තියෙන බවක්වත් නැහැ. මොවුන් ලොතරැයි මණ්ඩලයට දැම්මොත් ස්වීප් මුද්රණයට යන වියදම අඩුකරගත හැක . (ර)
ගයනාත් Thursday, 28 April 2016 03:09 PM
නියම වැඩක්. (බ)
සෙනරත් Thursday, 28 April 2016 04:13 PM
ජී.පි.එස්. දාන්න හදන්නේ ඩ්රයිවර්ට පාර සොයාගන්න බැරිවෙයි කියලද නැත්නම් බස් අයිතිකරුට ඩ්රයිවර් වෙන පාරවල් වල යනවද කියල බලා ගන්නද? මෙයින් ජනතාවට සැලසෙන්නේ මොන වගේ සෙතක්ද? (ර)
මංජුල Friday, 29 April 2016 08:35 AM
මේක නම් කරන්න අමාරුවෙයි. මොකද රටේ ජනගහනයෙන් කිසියම් ප්රතිශතයකට කාඩ් ,ස්මාට් ෆෝන් පාවිච්චි කරන්න අමාරුයි. ඒ නිසා ටිකට් දෙන එක වෙනම කරනන් වෙනව. ඒක වැඩ දෙකක්. නමුත් උත්සාහ කරන එක වටිනවා. (ර)
රජිත් මංජුල Thursday, 28 April 2016 04:26 PM
මිනිස්සුන්ට ඕවා නෙමේ ඕන ගෙවන මුදලට සරිලන සුවපහසු ඉක්මන් ප්රවාහන සේවයක්. ඉතාලියේ කිලෝමීටර් 214ක් විනාඩි 60 යද්දී හලාවත ඉදන් කොලබ යන්ඩ පැය 3ක් යනවා කිලෝමීටර් 62යි මුළු දුර. (ර)
ප්රදීප් Friday, 29 April 2016 09:21 PM
සීට් කුඩා කිරීමෙන් මැදින් වැඩි පිරිසක් හිටගන යාහැකියි. ලාබයත් වැඩියි. (ර)
කමනි Thursday, 28 April 2016 05:20 PM
ඔය පෙර ගෙවුම් කාඩ් පත දැන් අවුරුදු 5ක් තිස්සේ ක්රියාත්මක කරනවා. බස්වලත් ටච් කියලා බෝඩ් ගහලා තියනවා. ඒත් ඕවා භාවිතා කරන බස් රථයක් නැහැ. අධිකාරීන්, අරවා කළා මේවා කළා කිව්වත් පුද්ගලික බස් රථ තාමත් අර දහයේ පහේ කෑලිවලට ධාවන වන බස් සේවයම තමයි. (ර)
සුමුදු Friday, 29 April 2016 09:43 AM
බස් රථයක සීට් එකක පළල එන්න එන්නම අඩුවෙනවා. මුලින්ම ඒ සඳහා ප්රමිතියක් ගෙන ආ යුතුයි. ඉන්දීයාවේ නිෂ්පාදිත කිසිම බස් රථයක සීට් එකක දෙදෙනෙකුට නිසි පරිදි වාඩි වී යා නොහැක. (ර)
විජිත් Friday, 29 April 2016 01:12 AM
ඉතාමත්ම කාලෝචිත වැඩක්.මේ සමගම ඉතාම අඩු මුදලකට,ස්මාර්ට් ෆෝන් වල භාවිත කළ හැකි බසයේ ගමන්මාර්ගය සහ ඒ ඒ මොහොතේ එය තිබෙන ස්ථානය හඳුනාගත හැකි ජි පි එස් මගින් ක්රියාත්මකවන මෘදුකාංගයක් හඳුන්වා දෙන්න පියවරගත්තොත් තවත් හොඳයි. දියුණු රටවල මේ ක්රමය බෙහෙවින් භාවිතා වෙනවා. (බ)
ඉමේෂ් Friday, 29 April 2016 01:28 AM
අම්මෝ ලොකු දෙයක්. එතකොට අපිට ෆොනේ එකෙන් බලාගන්න පුළුවන් බස් එක නැවතුමට එන්න තව විනාඩි කීයක් යනවද කියල. අනේ මුළු රටටම මේවා දාන්න. දැනටමත් ගොඩක් පරක්කුයි.(ම)
චානක Friday, 29 April 2016 01:31 AM
ඉතාමත් හොඳ වැඩක්, අනික පෙරගෙවුම් පත් නිසා හරි ලෙහෙසි, ඉස්සරහ කොන්දොස්තරලා ඕන වෙන එකක් නැහැ (ම)
සුමනපාල Friday, 29 April 2016 02:00 AM
ඉතා හොඳයි. අඩුගානේ කොන්දොස්තරලාගෙන් කුණු කතා අහන්න වෙන්නේ නැත්නම්. (ම)