උතුරු දුම්රිය මාර්ගය අරඹා මාසයකදී රුපියල් එක්කෝටි හැත්තෑ ලක්ෂයක් උපයාගත් බව යාපනය දුම්රිය ස්ථානාධිපතී ටී ප්රදීපන් මහතා කියයි.
සිකුරාදා (14) සිට රාත්රී තැපැල් දුම්රිය සේවයද යළි ඇරැඹේ.
දකුණේ සිට උතුරට මගීන් විසි එක් දාහක්ද උතුරේ සිට දකුණට මගීන් විසි අට දහසක්ද මුල් මාසයේ ගමන් කර ඇත.
සාමාන්ය දුම්රිය ගාස්තුව රුපියල් තුන්සිය විස්සකි.යාපනයේ කෘෂි නිෂ්පාදන දුම්රියෙන් කොළඹ ගෙන එන බව දුම්රිය නිලධරයෝ කියති.
බස්නාහිර සහ සබරගමුව පළාත්වලත් ගාල්ල සහ මාතර දිස්ත්රික්කවලත් වැසි වාර කිපයක් ඇති වන බව කාලගුණ විද්යා දෙපාර්තමේන්තුව කියයි.
නව ජනාධිපතිවරයා ලෙස පත්වීමෙන් පසුව සාම්ප්රදායානුකුලව ආරක්ෂක ප්රධානීහු සේනාධිනායක ජනාධිපති අනුර කුමාර දිසානායක මහතා ජනාධිපති කාර්යාලයේ දී හමු වූ
රජයේ සංස්ථා මණ්ඩල අධිකාරි යනාදී ව්යවස්ථාපිත ආයතනවල සභාපතිවරුන් සහ අධ්යක්ෂවරුන්ට එම තනතුරුවලින් ඉවත් වන ලෙස රජය දැනුම්දී ඇතැයි වාර්තාවේ.
මාදිවෙල මන්ත්රී නිල නිවාස වලින් ඉවත්වන ලෙස එහි පදිංචිව සිටින මන්ත්රීවරුන් 108 දෙනාට ලිඛිතව දැනුම් දී ඇත.
ලේකම්වරුන්ගේ ගැටලු ඇති දේශපාලන පක්ෂ පහකට මෙවර මහ මැතිවරණයට තරග කිරීම සඳහා අවසර නොදීමට මැතිවරණ කොමිෂන් සභාව තීරණය කර ඇත.
හිටපු 6 වන විධායක ජනාධිපති මෛත්රීපාල සිරිසේ මහතාගේ නිල ස්වයං ස්මරණීය චරිතාපදානය ’සිහිනය නොනිමිය’ නමින් එළිදැක්වීම අද (04)ගෝල් ෆේස් හොටෙල්හිදී සිදුකෙර
ජනාධිපතිවරණයේ ඡන්ද විමසීම අවසන් වී ඇති මේ මොහොතේ, මුළු රටක් ම බලාපොරොත්තු පෙරදැරිව බලා සිටිනේ ඉදිරි පස් වසර සඳහා සඳහා ශ්රී ලංකාවේ ජනපති වන්නේ කවුරුන්
ශ්රී ලංකාව මේ මොහොතේ සිටින්නේ ඉතාමත් තීරණාත්මක සන්ධිස්ථානයක යි. පවතින ගෝලීය දේශගුණික අභියෝග සහ බලශක්ති සුරක්ෂිතතාව පිළිබඳ කවර ගැටලු පැවතිය ද ෆොසිල
ශ්රී ලංකාවේ ප්රථම වරට, ප්රධාන ජනාධිපති අපේක්ෂකයින් තිදෙනාගේ ප්රතිපත්ති ප්රකාශන පොරොන්දු පහසුවෙන් සංසන්දනය කිරීමට සහ ඇගයීමට, ඉංග්රීසි, සිංහල ස
යාපන තැපැල් දුම්රියත් ඇරැඹේ
චාමික Thursday, 13 November 2014 11:42 AM
එම ඉහළ අදායමෙන් ලැබෙන ලාබයෙන් දුම්රිය මගීන්ටත් වඩාත් ගුණාත්මක සේවයක් ලැබෙනවා නම් මීටත් වැඩිය සතුටු විය හැකියි.(හේ)
ජයන්ත දසනායක Thursday, 13 November 2014 01:13 PM
කොච්චර ලාබ ලැබුවත් දුම්රිය දෙපාර්තමේන්තුව හැමදාම පාඩු ලබනවාලු. බහිරවයෝ ගිලිනවද දන්නේ නැහැ සල්ලි.(හේ)
ජයන්ත දසනායක Thursday, 13 November 2014 01:14 PM
කොච්චර ලාබ ලැබුවත් දුම්රිය දෙපාර්තමේන්තුව හැමදාම පාඩු ලබනවලු. බහිරවයෝ ගිලිනවද දන්නේ නැහැ සල්ලි.(අ)
විකි Thursday, 13 November 2014 02:56 PM
දුම්රිය නඩත්තුවත් ඉහල මට්ටමකින් පවත්වා ගත්තනම් තවත් හොඳයි . මගීන්ගේ යුතුකම ඒවා ආරක්ෂා කර ගැනීම. ආරක්ෂා කරන්න සමහර දුම්රිය උඩින් කුඩ අල්ලන්න වෙන වෙලාවත් නැතුවම නොවේ. (අ)
කසුන් ධර්මවංශ Thursday, 13 November 2014 03:03 PM
කාලෙකට පස්සේ අහපු ගොඩක් හොද පුවතක්.. මේ වගේම අපිට පුලුවන්නම් දුම්රිය මාර්ග ජාලයට දඹුල්ල නගරයත් එකතු කරන්න අපතේ යන හා අතිරික්ත කෘෂි නිෂ්පාදන කොළඹට ගෙනල්ලා අපනයනය කරන්න පුළුවන්.. දැනට කොළඹට ලොරි මගින් ගෙන එන වියදම ගොඩක් අඩු කරගන්නත් පුළුවන්.(හේ)
හේමන්ත Thursday, 13 November 2014 09:33 AM
දැන් වියදම අඩුවෙන් යාපනයේ යන්න පුළුවන්.(හේ)
ඉල්ලෙපෙරුම Thursday, 13 November 2014 09:33 AM
පුද්ගලික බස් රථ ව්යාපාරිකයන් කොහොම හම්බ කර ගන්න ඇතිද? (ර)
ඉලෙපෙරුම Thursday, 13 November 2014 09:33 AM
පුද්ගලික බස් රථ ව්යාපාරිකයන් දිග කාලයක් කොහොම හම්බ කර ගන්න ඇතිද?
චතුර Thursday, 13 November 2014 09:33 AM
දැන් අඩු වියදමකින් යාපනයේ යන්න පුළුවන්.(හේ)
සම්පත් Thursday, 13 November 2014 09:35 AM
දැන් උතුරත් දකුණත් යා වී හමාරයි.(හේ)
දසුන් Thursday, 13 November 2014 09:35 AM
යාපනේට දුම්රියෙන් යන්න කොච්චර වෙලාවක් යයිද?(හේ)
සමන්ජය Thursday, 13 November 2014 09:53 AM
වංචා දුෂණ වලට ඉඩ නොතියා මෙම අදායම් මාර්ග වැඩි දියුණු කරගත්තොත් ඉක්මනින්ම දුම්රිය දෙපාර්තමේන්තුව ලාබ ලබන ආයතනයක් වේවි. (හේ)
විකුම් Thursday, 13 November 2014 10:27 AM
හොදයි.(හේ)