කෑගල්ල නගරයේ තදබදය අඩු කිරීම සඳහා ඉදිකෙරුණු විකල්ප මාර්ගයේ කෑගලූ බාලිකා විදුහල සහ මීපිටිය අතර කොටසේ කන්දක් අද සවස නාය යෑමෙන් එම මාර්ගය සම්පූර්ණයෙන්ම වැසී ගොස් ඇත.
මෙරට ඇති වූ දරුණුතම ආර්ථික අර්බුදයෙන් පසුව ශ්රී ලංකාවේ ආර්ථිකය නැවත ධනාත්මක මාවතක් කර රැගෙන ඒමට උපකාරී වූ දුෂ්කර ජයග්රහණ ඉදිරියට ගෙන යාම සඳහා ජනාධි
වෙළඳපොලේ බිත්තරයක සිල්ලර මිල විශාල වශයෙන් පහල ගොස් තිබේ.
බදුල්ලේ සිට මහනුවර බලා ධාවනය වු දුම්රියක් දෙමෝදර දුම්රිය ස්ථානය ආසන්නයේදී අද (24) දහවල් පීලි පැනීමකට ලක්ව ඇතැයි නාවලපිටිය දුම්රිය පාලක මැදිරිය පවසය
රනිල් වික්රමසිංහ හිටපු ජනාධිපතිවරයා නැවත මැතිවරණ වලට ඉදිරිපත් වන්නේ නැතැයි එක්සත් ජාතික පක්ෂ නියෝජ්ය නායක රුවන් විජයවර්ධන මහතා පැවසීය.
ඉදිරි මහමහැතිවරණයේ දී කටයුතු කළ ආකාරය සම්බන්ධයෙන් සාකච්ඡා කිරීම සඳහා සියලුම ආසන සංවිධායකවරුන් අද (24) කොළඹට කැඳවා ඇතැයි සමගි ජන බලවේගය පවසයි.
ශ්රී ලංකාව නවවැනි විධායක ජනාධිපතිවරයා ලෙස තේරී පත්වූ අනුර කුමාර දිසානායක මහතාට සුබ පැතුම් එක් කරන බවත් මෙරට බහුතරයක් අනුර කුමාර දිසානායක මහතා වෙත තැ
ජනාධිපතිවරණයේ ඡන්ද විමසීම අවසන් වී ඇති මේ මොහොතේ, මුළු රටක් ම බලාපොරොත්තු පෙරදැරිව බලා සිටිනේ ඉදිරි පස් වසර සඳහා සඳහා ශ්රී ලංකාවේ ජනපති වන්නේ කවුරුන්
ශ්රී ලංකාව මේ මොහොතේ සිටින්නේ ඉතාමත් තීරණාත්මක සන්ධිස්ථානයක යි. පවතින ගෝලීය දේශගුණික අභියෝග සහ බලශක්ති සුරක්ෂිතතාව පිළිබඳ කවර ගැටලු පැවතිය ද ෆොසිල
ශ්රී ලංකාවේ ප්රථම වරට, ප්රධාන ජනාධිපති අපේක්ෂකයින් තිදෙනාගේ ප්රතිපත්ති ප්රකාශන පොරොන්දු පහසුවෙන් සංසන්දනය කිරීමට සහ ඇගයීමට, ඉංග්රීසි, සිංහල ස
කෑගලූ විකල්ප මාවතට තවත් අපලයක්
සජී Thursday, 01 May 2014 04:29 PM
මෙම කඳුවල බෑවුම තව ටිකක් ඇල කිරීම හෝ බෑවුම කොටස් දෙකකින් යුතුව කපා සකස් කළා නම් මෙහෙම දෙයක් වෙන්නේ නැහැ.. නමුත් වැඩි ලාභයට මුලිකත්වය දෙන අයගෙන් මෙවැනි ක්රියාවන් බලාපොරොත්තුවිය නොහැක. (ස)
මොහාන් Thursday, 01 May 2014 03:56 PM
ඉස්සර කඩිනම් වැඩ කරපු කට්ටිය වගේ නෙමේ දැන් ඉතින් කොමිස් වලට කඩිනම් වැඩ කරන්නේ. (ස)
මධු Thursday, 01 May 2014 06:56 AM
බෑවුම තව ටිකක් ඇල කරා නම් නේද හොඳ. එතකොට බෑවුම ස්ථාවර වෙනවා නේද. උඩ තියන ලොකු ගස් කපා ඉවත් කරන්නත් ඕනේ නේද. (ස)
අල්විස් Thursday, 01 May 2014 07:25 AM
ජපානයේ හයෙන් පහක් කඳු. නමුත් ලස්සන පාරවල් හදලා තියෙන්නේ නාය යාම් සිදු නොවන්නට විවිධ ක්රම වලට කඳු ගැටගහලයි. අපේ රටේ ඒවා ෂෝ එකට හදිසියට කරන නිසා ඍණ අතුරු ප්රතිපල වැඩියි. (නි)
සිරි Thursday, 01 May 2014 07:28 AM
ලංකාවේ පාරවල් වලට මීට කලින් පස්කඳු කඩාවැටිලා තියනවද? සුද්දෝ හදපු පාරවල් වලට නම් කවදාකවත් මෙහෙම දේවල් වෙලා නැහැ. (නි)
ඉසුරන්දි Thursday, 01 May 2014 08:37 AM
අපේ රටේ සමහරක් ප්රදේශ වල මහාමාර්ග පද්ධති නම් කිසිම ප්රමිතියකට නැහැ.වැඩිය ඕනෑ නැහැ. කොළඹට ආසන්න ප්රදේශ උදාහරණයකට ගන්න. (නි)
කපිල Thursday, 01 May 2014 09:00 AM
ධම්ම, ඔයා ඔහොම කිවුවට ඔය පාර කැපුවේ තව දෙයකුත් ගන්නනේ. (නි)
විරාන් Thursday, 01 May 2014 09:49 AM
මේක නම් එච්චර සුභ නැහැ (නි)
එන්සිනා Wednesday, 30 April 2014 08:35 PM
අනේ අපේ රටවිරු සල්ලි! (නි)
දර්ශන Wednesday, 30 April 2014 10:06 PM
මිනිස් ජීවිත බිලිගන්නේ නැතුව ඔයින් ගියා ඇති. මතුවටත් එවැන්නක් නොවේවා! (නි)
මහින්ද කැලිෆෝර්නියා Thursday, 01 May 2014 11:40 AM
ඉන්ජිනේරුවගේ වැඩේ වෙන අය කරනකොට ඕක තමා ප්රතිඵලය
ධම්ම Wednesday, 30 April 2014 11:37 PM
ශාන්ත මරියා විදුහල් කන්ද සහ පොලීසිය කන්ද අතර ඇති සැතපුමක් වූ දුර යා කර ගුවන් පාලමක් දැම්මා නම් මේ තරම් වියදමක් යන එකකුත් නැහැ, මේ වගේ ඇබැද්දි වෙන්නෙත් නැහැ.(නදී)
විධුෂක Thursday, 01 May 2014 12:39 AM
දීර්ඝ කාලීන සැලසුම් වලින් තොරව කඩිමුඩියේ කරණ කඩිමුඩි ව්යාපෘති වල අනිසි ප්රතිඵල තමයි මේ. වැඩේ මෙහෙම උනාට කොමිස් කුට්ටි නම් අවදානමක් නැතිව එහාට මෙහාට සීරු මාරු වෙන්නට ඇති.(නදී)
වීරසේකරගේ Thursday, 01 May 2014 12:48 AM
කොහොමත් දැන් හැමදේම නාය ගිහින් තියෙන්නේ. (නි)