(යොහාන් භාසුර)
රටට අහිතකර ගිවිසුම් හරහා මෙරට ඉන්ධන අළෙවිය විදේශ සමාගම් හතරකට පවරා තිබීම හේතුවෙන් ඉන්ධන මිල ජනතාව බලාපොරොත්තු වන ආකාරයට අඩු කළ නොහැකි බවත් ඉන්ධන මිල අඩු කළහොත් අදාල සමාගම්වලට වූ පාඩුව බලශක්ති අමාත්යංශය ගෙවියයුතු යැයි ගිවිසුම්වල සඳහන්ව ඇති බවත් ලංකා ඛනිජ තෙල් සංස්ථාවේ සහ ඛනිජ තෙල් තොග පර්යන්ථ සමාගමේ සභාපති ඩී. ජේ. රාජකරුණා මහතා අද (4) පැවසීය.
දෙමටගොඩ පිහිටි ලංකා ඛනිජ තෙල් සංස්ථා මූලස්ථානයේදී අද (4) පස්වරුවේ පැවැති විශේෂ මාධ්ය හමුවේදී එහි සභාපති ඩී. ජේ. රාජකරුණා මහතා එසේ පැවසීය.
ඉන්ධන මිල අඩු කිරීමෙන් සමාගම්වලට පාඩුවක් වූයේ යැයි එය ගෙවන ලෙස මේ වන විටත් ඇතැම් සමාගම් බළශක්ති අමාත්යංශයට වියදම් වාර්තා ඒවා ඇති බව කී රාජකරුණා මහතා මෙම ගිවිසුම් වසර 20 ක කාලයක් සඳහා අස්සන් කර ඇති බව ද සඳහන් කළේය.
දේශපාලන හේතූන් මත අස්සන් කළ මෙම ගිවිසුම් හේතුවෙන් එකවර ඉන්ධන මිල අඩු කළ නොහැකි බවත් ඒ පිළිබඳව කළහැකි දේ පිළිබඳව සළකා බැලීමට ඛනිජ තෙල් සංස්ථාවේ නීති අංශය කටයුතු කරමින් සිටින බවත් ඒ මහතා පැවසීය.
දේශපාලන සංවිධානය කටයුතු කරන ආකාරයට මෙවැනි ජාත්යන්තර ගිවිසුම් සම්බන්ධයෙන් කටයුතු කළ නොහැකි බව කී සභාපතිවරයා පැවසුවේ ඉතාම පරිස්සෙමින් මේ පිළිබඳව කටයුතු කරමින් සිටින බවත්ය.
ඉන්ධන මිල අඩු කළ පසුව ඔවුන්ගේ පිරිවැය ඉහළ ගිය බවට දැනුම් දෙන බව කී සභාපතිවරයා ඉන්ධන මිල සම්බන්ධයෙන් කටයුතු කිරීමේදී මෙම විදේශ සමාගම් සමඟ තිබෙන ගිවිසුම් දැඩි බාධාවක් බවට පත්ව ඇති බව ද සඳහන් කළේය.
ඉන්ධන මිල සූත්රය අනුව මුදල් අමාත්යංශය මිල තීරණය කරන බවත් ඉන්ධන සම්බන්ධයෙන් බදු පිළිබඳව මුදල් අමාත්යංශය තීරණයන් ගතයුතු බවත් රාජකරුණා මහතා කීය.
මෙම එක සමාගමක් ‘සිපෙට්කෝ’ ලාංඡනය යටතේ මේ දක්වා ඉන්ධන අළෙවි කරමින් සිටින බවත් ඔවුන් වාහාම එය වෙනස් කරන ලෙස දැනුම් දී ඇති බවත් ඒ මහතා කීය.
මිල සූත්රය මත සුපිරි ඉන්ධන වර්ග දෙකේ මිල හෝ අඩු නොකළේ නම් එම වාසිය ද විදේශ සමාගමවලට හිමිවන බව කී ඒ මහතා ඉන්ධන මිල සූත්රට අනුව ගණනය කිරීමෙන් ජනතාවට විශාල අසාධාරණයක් නොවන බව ද සඳහන් කළේය.
ගුවන්යානා සහ නෞකාවලට ඉන්ධන සැපයීමෙන් තෙල් සංස්ථාව මීට පෙර ඩොලර් ඉපයුව ද පසුගිය ආණ්ඩු එම අවස්ථා වෙනත් පාර්ශවයන්ට දීමෙන් විශාල ආදායමක් අහිමිවී ඇති බවත් එම අවස්ථාව ද නැවත සිපෙට්කෝ වෙත ගැනීමට මේ වන විට කටයුතු කරමින් සිටින බවත් ඔහු පැවසීය.
අධික වේගයෙන් ධාවනය වු පෞද්ගලික බස් රථයක් ප්රතිවිරුද්ධ දිශාවෙන් ඉදිරියට ධාවනය වු ලංගම බස් රථයේ ගැටිමෙන් පෞද්ගලික බස් රථයේ පසුපස කොටස කැඩි ගොස් පෞද්ග
රාජකාරියට පැමිණේමින් සිටි වනජීවි නිළධාරීයකු අනතුරට ලක්කර පලාගිය බෝලොරෝ වර්ගයෙ කැබ් රථයක් එහි රියදුරු සමඟ අත් අඩංගුවට ගත් බව කරුවලගස්වැව පොලිසිය.
දුර්ලභ ගණයේ ටයිටෑන් වර්ගයේ වාලම්පුරියක් රුපියල් කෝටියකට මුදලකට විකිණීමට තැත් කළ පුද්ගලයෙකු අත්අඩංගුවට ගත් බව පානදුර වලාන මධ්යම දූෂණ මර්දන ප්රහාර
විස්තීරණ අරමුදල් පහසුකම (EFF) වැඩසටහනේ 3 වන සමාලෝචනය සාර්ථකව නිම කිරීම සනිටුහන් කරමින් IMF සහ ශ්රී ලංකා බලධාරීන් අතර කාර්ය මණ්ඩල මට්ටමේ එකඟතාවයකට පැමිණීම
උතුරු, උතුරු-මැද, නැගෙනහිර, මධ්යම සහ ඌව පළාත්වලත් හම්බන්තොට දිස්ත්රික්කයේත් විටින් විට වැසි හෝ ගිගුරුම් සහිත ඇති වන බව කාලගුණවිද්යා දෙපාර්තමේන්තු
පස්සර මඩොල්සිම මැටිගහතැන්න මාර්ගයේ 20 කනුව (ඩූමෝ කොටසේ ) නාය යාම පවතින වර්ෂාවත් සමඟ අද (24) යලි සක්රීය වී ඇතැයි මාර්ග සංවර්ධන අධ්කාරියේ බදුල්ල විධායක ඉංජි
වසර විසිපහක විශිෂ්ට ඉතිහාසයක් සහිත BMS කැම්පස් ආයතනය නවෝත්පාදනයන් පෝෂණය කරමින් අනාගත නායකයින් නිර්මාණය කරමින් සහ හැඩගස්වමින් විශිෂ්ට ආයතනයක් බවට මේ ව
සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී දීප ව්යාප්ත ශාඛා ජාලයේ 51 වැනි ශාඛාව කලූතර දිස්ත්රික්කයේ අර්ධ නාගරික ජනාකීර්ණ නගරයක් වූ මතුගම නගරයේදී පසුගියදා විවෘත කෙරිණ.
ඔබ භාවිත කරනුයේ කුඩා යතුරු පැදියක් හෝ අධි සුඛෝපභෝගී මෝටර් රියක් හෝ වේවා එහි බැටරියට හිමිවනුයේ ප්රධාන අංගයකි. වාහනයක් කරදර වලින් තොරව සිත්සේ භාවිත කර
දේශපාලනික ගිවිසුම් තෙල් මිල අඩු කරන්න හරස් වෙලා
අරවින්ද මොනරවිල Monday, 04 November 2024 05:39 PM
අර කාලකණ්නි දෙන්නා රටට කළ විපත, තමන්ට ලැබෙන කොමිස් මුදල වෙනුවෙන් මුළු රටක්ම සමාගම් හතරකට පාවලා දීලා. තව එනවා අත්දැකීම් ගැන කතා කරන්න. ඔබලාට හොඳ අත්දැකීමක් ලබන්න පුළුවන් ලබන 14 වෙනිදාට....!
සෙනෙවිරත්න Monday, 04 November 2024 05:40 PM
ඔන්න ඇත්ත. ආනන්ද පාලිත කියන්නේත් ඕකම තමයි. ඒක නිසා වැලලෙන්නේ නැතිව ඕවා වෙනස්කරනකන් ඉවසන්න. කවුරුත්හරි මේ කියන එක වැරැදි නම් අභියෝග කරන්න...!
pjTuesday, 05 November 2024 10:36 AM
ඒ කියන්නේ ජනාධිපතිවරණයට පෙර ඇත්ත දැනගැනීම බොරු කියා ගොබ්බසේන කෙනෙක් ජනපති කරපු බව පිලිගන්නවා කියන එකනේ
Sediris Monday, 04 November 2024 06:39 PM
අනේ ඕවා හොඳයි හරක්ට. යකෝ මිල අඩු කරන්න බැරි නම් පොදු ප්රවාහන වලට සහනයක් දෙන්න ඔය ලබන ලාබෙන්. සිපෙට්කෝ එක කෝටි ගානක ලාභයක් ලැබුවා කිව්වා නේද? බැරි බැරියාවම කියවනවා. බලේ ගනිද්දී ඔය රෙද්දවල් තේරුනේ නෑද?
logic na Monday, 04 November 2024 06:47 PM
මොකක්ද කියන්නේ? සුත්රයෙන් අඩු කරන්න පුළුවන්නේ සමාගම්වලට පාඩු වෙන්නේ නැතුව... ඉස්සර වගේ වියදමට අඩුවෙන් විකුණන්න බැහැ. දැන් කියන එකනේ මේ කියන්නේ. නැත්තන් හෙජින් කරලා තියෙන්න ඕනේ. මිනිස්සුන්ට බොරු කියන්න එපා. දැන් දේශපාලන ගේමේ ගහන්න බැහැ මිලත් එක්ක. ඒක හොඳ දෙයක්...
ජයනාත් Monday, 04 November 2024 06:50 PM
සමාගම් කීපයක් ගැන ගුණ වර්ණනා කරකර ගිවිසුම ගහනකොට ඒ කාලේ ඕවා කිව්වා. යට ගේමක් යනවා කියලා. පවුසි එක පාරක් වැඩේ දුන්නා. මේ පවුසි අංක දෙක.. විදුලියටයි.. තෙල් වලටයි වැඩේ දුන්නා...!
vernon Tuesday, 05 November 2024 09:23 AM
වැඩි මිලට ගත්ත තෙල් අඩු මිලට දෙන්න ගියොත් අලාභයක් වෙනවා තමයි, ඒත් අඩු මිලට ගත්ත තෙල් අඩු මිලට දෙන්න තියෙන බාධාව මොකක්ද? රටට තෙල් ගෙනෙද්දි මෙච්චරයි මිල කියලා කොළඹ පුරා ඉස්සර පෝස්ටර් ගැහුවේ කවුද?
DMCP Tuesday, 05 November 2024 10:36 AM
තාමත් දුශිතයෝ නිසා අපි විඳවනවා