මාතර මහනුවර දුම්රියේ එන්ජිම අම්බලන්ගොඩ දී යාන්ත්රික දෝෂයකට ලක්වී පැයකුත් විනාඩි 45ක් පමා වී පස්වරු පහට පමණ අම්බලන්ගොඩින් පිටත් විය.
බස්නාහිර, සබරගමුව සහ වයඹ පළාත්වලත් මහනුවර, නුවරඑළිය, ගාල්ල සහ මාතර දිස්ත්රික්කවලත් වැසි වාර කිහිපයක් ඇති වන බව කාලගුණ විද්යා දෙපාර්තමේන්තුව කියයි.
ජනාධිපති අනුර දිසානායක මහතා සහ මහ බැංකු අධිපති නන්දලාල් වීරසිංහ මහතා අතර රටේ ආර්ථික තත්ත්වය සම්බන්ධයෙන් විශේෂ සාකච්ඡාවක් ජනාධිපති කාර්යාලයේදී අද පස
පාර්ලිමේන්තුව ජනාධිපතිවරයා විසින් අද (24) මධ්යම රාත්රි 12.00 සිට විසුරුවා හරිනු ලැබීය.
රටේ පැවති දූෂිත, දුර්දාන්ත, අකාර්යක්ෂම හා අදූරදර්ශි රාජ්ය පාලනය වෙනුවට ගොඩනගන්නට බලාපොරොත්තු වූ රට පිලිබඳව තවමත් සිහින දකින බව ෆීල්ඩ් මාර්ෂල් සරත් ෆ
අනුරට රට කරගෙන යාමට හැකියාව තිබෙන බව හිටපු ජනාධිපති මහින්ද රාජපක්ෂ මහතා පැවසීය.
මෙවර පහ වසර ශිෂ්යත්ව විභාගයේ පළමු ප්රශ්න පත්රයේ ප්රශ්න තුනක් වට්ස්අප් මාර්ගයෙන් බෙදා හැරි බව කියන ශිෂ්යත්ව ගුරුවරයෙක් අද (24) අපරාධ පරීක්ෂණ දෙපාර
ජනාධිපතිවරණයේ ඡන්ද විමසීම අවසන් වී ඇති මේ මොහොතේ, මුළු රටක් ම බලාපොරොත්තු පෙරදැරිව බලා සිටිනේ ඉදිරි පස් වසර සඳහා සඳහා ශ්රී ලංකාවේ ජනපති වන්නේ කවුරුන්
ශ්රී ලංකාව මේ මොහොතේ සිටින්නේ ඉතාමත් තීරණාත්මක සන්ධිස්ථානයක යි. පවතින ගෝලීය දේශගුණික අභියෝග සහ බලශක්ති සුරක්ෂිතතාව පිළිබඳ කවර ගැටලු පැවතිය ද ෆොසිල
ශ්රී ලංකාවේ ප්රථම වරට, ප්රධාන ජනාධිපති අපේක්ෂකයින් තිදෙනාගේ ප්රතිපත්ති ප්රකාශන පොරොන්දු පහසුවෙන් සංසන්දනය කිරීමට සහ ඇගයීමට, ඉංග්රීසි, සිංහල ස
මහ නුවර දුම්රිය අම්බලන්ගොඩදි කැඩේ
දිමුතු Friday, 23 May 2014 07:26 PM
චීන එන්ජිමක්ද? කමක් නෑ. (නදී)
සිසිල් Saturday, 24 May 2014 01:34 PM
පරණ දුම්රිය කාලසටහන් පරීක්ෂාකලොත් පෙනේවි සුද්දන්ගේ කාලේ දුම්රිය මීට වඩා ඉක්මනට ගිහින් තියෙනවා කියා. (ස)
දසුන් Friday, 23 May 2014 09:02 PM
පසුගිය කාලයේ මාස ගණනාවක් කෝච්චි දිව්වේ නෑ. පාර ගලවලා හැදුවා ප්රමාදය නැවතුනාද ? මේක පුද්ගලික අංශයකට බර දුන්නා නම් හරි. කට්ටිය ලස්සනට වැඩ කරාවි.(නදී)
භානුක Saturday, 24 May 2014 04:19 AM
මේ මගදී කැඩෙන කෝච්චියක වගකිවයුත්තෙකුගේ හාමිනේ කෙනෙක් බලෙන් හරි පටවලා යවන්න ඕන. සුමානයක් ඇතුලත ප්රශ්නය විසඳා දේවි . (ස)
සෑම් Saturday, 24 May 2014 06:21 AM
පසුගිය වසර කීපයේ අති විශාල ධනයක් දුම්රිය වෙනුවෙන් වියදම් කළා .ඒවා ණයට ගත් මුදල් බව ප්රසිද්ධියේ නොකීවාට ඒවා සියල්ලම පොලිය සහිතව ආපසු ගෙවිය යුතු ""ණය ආධාර "" . ඒ මුදල් වැය කිරීමෙන් පසුව දුම්රිය තිබුනාටත් වඩා පහතට ඇද වැටිලා. ඒ අනුව හිතාගන්න තියෙන්නේ එක්කෝ ඒ මුදල් දුම්රිය වෙනුවෙන් වියදම් නොකර වෙන කොහේ හරි ගිහිල්ලා. එහෙම නැත්නම් අනවශ්ය දේවලට වියදම් කරලා. කොළඹ ක්රමය යටතේ ඔය අධිරාජ්යවාදීන් කියා හඳුන්වන රටවලින් නොමිලේ ලැබුන දුම්රිය එන්ජින් වලට පින්සිද්ධවෙන්න තවමත් දුම්රිය දුවනවා. (නදී)
සිංහ Saturday, 24 May 2014 09:47 AM
කොලඹින් 7.40 ට පිටත් වුනේ නුවරට යද්දී 11.30 විතර වුනා.(නදී)
සඳුන් Saturday, 24 May 2014 09:56 AM
ඔබ හරියටම හරි සෑම්. ණය ගන්නකොට ගන්නේ අවශ්ය ප්රමාණයට වඩා ගොඩක් වැඩියෙන්. උඩින්ම කොටසක් යනවා. ඉතිරි ටිකෙන් සියයට විස්සක් විතර තමයි ඇත්තටම වැඩට යොදවන්නේ. ඔක්කොම ලොකු ව්යාපෘති විතරයි කරන්නේ. එතකොටනේ ගොඩක් ණය ගන්න පුලුවන්.(නදී)
ද සිල්වා Sunday, 25 May 2014 03:59 AM
බලාගෙන ගියහම මේ ඔක්කොටම වැරදිකාරයො දුම්රිය මාර්ග හැදූ සුද්දෝ. දුම්රිය මාර්ග හදනකොටම ද්විත්ව මාර්ග ක්රමයට හැදුවා නම් මේ අනතුරු කිසිවක් නැහැනේ? (නි)