ග්රෑන්ඩ්පාස් හි බදුල්ලවත්තේ ආගමික උත්සවයකට සැරසිලි කරමින් සිටි කණ්ඩායමක් අත තිබූ යකඩ බටයක් අධි බලැති විදුලි රැහැනක වැදී එක් අයකු මියගොස් 13 දෙනකු විදුලි සැර වැදීමෙන් කොළඹ ජාතික රෝහලට ඇතුළත් කර ඇතැයි ජාතික රෝහල් ආරංචි කියයි.
මාතෘ භූමිය පුරා දේශපාලනමය, සමාජීය සහ ආර්ථිකමය ලෙස පැතිර තිබු දුෂිත සංස්කෘතිය මෙන්ම අකාර්යක්ෂම රාජ්ය පරිපාලනය තුරන් වනු ඇතැයි අපේක්ෂා කරන බව 09 වන වි
ජන වරම ක්රියාත්මක කිරීම සඳහා සියලු දේශපාලන පක්ෂ අනුර දිසානායක මහතාට සහයෝගය ලබා දිය යුතු බව එක්සත් ජාතික පක්ෂ සභාපති පාර්ලිමේන්තු මන්ත්රී වජිර අබේව
උඩරට දුම්රිය මාර්ගයේ දෙමෝදර දුම්රිය ස්ථානය ආසන්නයේ දී බදුල්ල සිට මහනුවර බලා ධාවනය වෙමින් තිබූ අංක 1596 දරන භාණ්ඩ ප්රවාහන මිශ්ර දුම්රිය පිලිපැනීමට ලක
ජනාධිපති මාධ්ය අධ්යක්ෂ ජනරාල් ලෙස ජනාධිපති අනුර කුමාර දිසානායක මහතා විසින් වෛද්ය නජිත් ඉන්දික මහතා පත් කර තිබේ.
නව රජයේ කැබිනට් අමාත්ය මණ්ඩලය අද(24) පස්වරුවේ දිවුරුම් දුන්නේය.
ජනාධිපතිවරයා විසින් අමාත්යාංශ ලේකම්වරු දාහත් දෙනෙක් පත් කර තිබේ.
ජනාධිපතිවරණයේ ඡන්ද විමසීම අවසන් වී ඇති මේ මොහොතේ, මුළු රටක් ම බලාපොරොත්තු පෙරදැරිව බලා සිටිනේ ඉදිරි පස් වසර සඳහා සඳහා ශ්රී ලංකාවේ ජනපති වන්නේ කවුරුන්
ශ්රී ලංකාව මේ මොහොතේ සිටින්නේ ඉතාමත් තීරණාත්මක සන්ධිස්ථානයක යි. පවතින ගෝලීය දේශගුණික අභියෝග සහ බලශක්ති සුරක්ෂිතතාව පිළිබඳ කවර ගැටලු පැවතිය ද ෆොසිල
ශ්රී ලංකාවේ ප්රථම වරට, ප්රධාන ජනාධිපති අපේක්ෂකයින් තිදෙනාගේ ප්රතිපත්ති ප්රකාශන පොරොන්දු පහසුවෙන් සංසන්දනය කිරීමට සහ ඇගයීමට, ඉංග්රීසි, සිංහල ස
විදුලි සැරෙන් අයෙක් මරුට
නිමල් Sunday, 28 June 2015 02:27 AM
මෙම ක්රියාවෙහි අනතුරු දායක බවට සුළු ඉඟියක්වත් කිරීමට ඔය ස්ථානයේ සිහි බුද්ධිය තිබූ එක් අයෙක්වත් නොසිටීම සැබවින්ම අභාග්යයක් (නදී)
නිමල් Sunday, 28 June 2015 05:51 AM
දියුණු ධනවත් රටවල අධ් බලැති විදුලි රැහැන් මාර්ග තනන්නේ භූ ගත ලෙසයි. එය අධික පිරිවැය සහිත විකල්පයක්. අධ් බලැ ති විදුලි සම්ප්රේෂණ මාර්ග විසින් සිදුවන මෙවැනි අනතුරු වලට අමතරව එ වැනි මාර්ග යට ජිවත් වන්නන්ට ලියුකේමියා වැලදීමේ ප්රවණතාවක් ඇති බවට වාර්තා වීම විදුලි සම්ප්රේෂණ මාර්ග භූ ගතව පිහුටුවීමට හේතු වුවා විය හැක. ලංකා විදුලි බල මණ්ඩලය විසින් ඉදිකිරීමට යෝජිත පොල්පිටිය සිට පන්නිපිටිය දක්වා දිවෙන වෝල්ට් 220,000 විදුලි සම්ප්රේෂණ මාර්ගය අධික ජන ඝනත්වයක් සහිත පෙදෙස් හරහා කුලුණු මතින් නිම කිරිමට සැරසුනද එය පළමුව සැලසුම් කර ඇත්තේ භූ ගත මාර්ගයක් ලෙස බවද වාර්තා වේ. අධික පිරිවැය බර දැරීමට නොහැකියාව ඊට හේතු වීය හැක (නදී)