වවුනියාවේ සිට මාතර බලා ධාවනය වන රජරට රැජින දුම්රිය ගල්ගමුවේ දුම්රිය පෙළේ දී කාර්මික දෝෂයකට ලක්වී පැය තුනකට අධික කාලයක් ප්රමාද වී ධාවනය කිරීමට සිදු වූ බව දුම්රිය දෙපාර්තමේන්තු ආරංචි කියයි.
මහවෙන් ගෙන්වාගත් දුම්රිය ඇන්ජිමක ආධාරයෙන් දුම්රිය උදෑසන 9.27ට පිටත් වූ බව ගල්ගමුව දුම්රිය ස්ථානයේ ප්රකාශයෙක් කීය.
ඉන්දීය ටාටා සමූහ ව්යාපාරයේ හිටපු සභාපති රතන් ටාටා දිවි ගමන අවසන් කළේය. ඉන්දීය මාධ්ය වාර්තා කළේ මියයනවිට ඔහුගේ වයස 86 ක් බවය.
අවුරුදු තුනක පමණ දරුවකු සිටින තරුණ මවක් විසිහතර හැවිරිදි තරුණයකු සමඟ මිතුරු වී තරුණයාගේ නේවාසික කාමරයට පැමිණ දින දෙකක කාලයක් කාමරයේ ගත කර ඒම දරුවා තරු
තම දියණියගේ අත්යාවශ්ය කටයුත්තක් සඳහා ඉඩමක් විකුණා ලබාගත් රුපියල් ලක්ෂ 15ක මුදල බිරිය වී ගෝනියක සඟවා තිබියදී ඒ බව නොදැන සැමියා එම ලක්ෂ 15 ද සමග වී ගෝනිය
පාදුක්ක බෝපේ හරහා තුම්මෝදර මාර්ගයේ දඹෝර ප්රදේශයේ දී අද(09)වැනි දින සවස සිදු වූ යතුරුපැදි අනතුරකින් පාදුක්ක පොලිසියට අනුයුක්තව රාජකාරි කළ පොලිස් සැරය
ජනාධිපති අනුර කුමාර දිසානායක මහතා සහ ශ්රී ලංකා රේගු දෙපාර්තමේන්තුවේ හා දේශීය ආදායම් දෙපාර්තමේන්තුවේ ජ්යෙෂ්ඨ නිලධාරීන් අතර හමුවක් අද (09)jවැනි දින ජන
අවිස්සාවේල්ල - කොළඹ හයිලෙවල් මාර්ගයේ පාදුක්ක මාවතගම කොඩිගහකන්ද මාවත අසලදී යතුරු පැදි දෙකක් එකිනෙක ගැටීමෙන් අද (10)වැනි දින සවස සිදු වූ අනතුරකින් එක් යතු
ජනාධිපතිවරණයේ ඡන්ද විමසීම අවසන් වී ඇති මේ මොහොතේ, මුළු රටක් ම බලාපොරොත්තු පෙරදැරිව බලා සිටිනේ ඉදිරි පස් වසර සඳහා සඳහා ශ්රී ලංකාවේ ජනපති වන්නේ කවුරුන්
ශ්රී ලංකාව මේ මොහොතේ සිටින්නේ ඉතාමත් තීරණාත්මක සන්ධිස්ථානයක යි. පවතින ගෝලීය දේශගුණික අභියෝග සහ බලශක්ති සුරක්ෂිතතාව පිළිබඳ කවර ගැටලු පැවතිය ද ෆොසිල
ශ්රී ලංකාවේ ප්රථම වරට, ප්රධාන ජනාධිපති අපේක්ෂකයින් තිදෙනාගේ ප්රතිපත්ති ප්රකාශන පොරොන්දු පහසුවෙන් සංසන්දනය කිරීමට සහ ඇගයීමට, ඉංග්රීසි, සිංහල ස
රජරට රැජින ගල්ගමුවේදී කැඩේ
රසික Thursday, 26 June 2014 09:50 AM
දියුණු රට වල නොවෙන දෙයක්.අපේ රටේ සාමාන්ය දෙයක්. ඒ ගැන කලබල වෙන්න ඕනේ නෑ(දිල්)
නිමල් ලලිත් Wednesday, 25 June 2014 04:24 PM
සිද්දිය කුමක් වුවත් අවුරුදු පනහකට වැඩ පරණ මේ එම 2 වර්ගයේ එන්ගජින් දකින කොට එදා සිටි ඇමතිවරු සහ දුම්රිය ලොකු මහත්වරු ගැන ඇතිවෙන්නේ ගෞරවයක් . (දී)
නිශාන්ත Wednesday, 25 June 2014 04:31 PM
සෑම්ගෙ කතාව හරියටම හරි(දී)
මංජුල අබු ඩාබි සිට Wednesday, 25 June 2014 05:18 PM
රමිත් මහත්තයෝ එන්ජිමක් කැඩුණු ගමන් එන්ජිමක් හයි කරන්න හැම ස්ටේසමක් ගානේ එන්ජින් ගාල් කරන්න තරම් වත්කමක් අපේ දුම්රිය සේවය සතු නැහැ. එන්ජිම ක්රියා විරහිත්වෙන්න හේතු හොයලා බලලා අදාළ තැන වලට දනුම නොදී එන්ජිමක් ගෙන්න ගන්න මෙතරම් කාලයක් යනවා ඇති. දුම්රිය නියාමකට වත් රියදුරු තැනටවත් එවන් දෙයක් තමන්ට හිතුමනාපෙට කරන්න බැරුව ඇති රාජකාරි නීති රෙගුලාසි අනුව. (දී)
රමිත් Wednesday, 25 June 2014 12:27 PM
මෙහෙම හදිසි දෝෂ ඇතිවෙන්න පුළුවන්. ඒත් පැය තුනක ප්රමාදය අවම කරගන්න තිබුනා නේද. හදිසි අවස්ථාවලට සුදානමක් නැති බවයි පේන්නෙ.(නදී)
සෑම් Wednesday, 25 June 2014 12:37 PM
මේ කැඩුන එන්ජිම පනස් ගණන්වල කොළඹ ක්රමය යටතේ නොමිලේ ලැබුන කැනේඩියානු ජී එම් එකක්. මම දන්නා තරමට ලෝකයේ මේවා තාම පාවිච්චි කරන එකම රට අපියි. අපගේ ඉන්දියානු සහ චීන මිතුරන්ගේ එන්ජින් අවරුදු දෙකක් වත් දුවන්න බැරිඋනාට මේ අධිරාජ්යවාදීන්ගේ ඒවා තාම දුවනවා.(නදී)
රොමේෂ් Wednesday, 25 June 2014 12:48 PM
රජරට රැජිණ දුම්රියට තවම පාවිච්චි කරන්නෙ පරණ එන්ජින් සහ පෙට්ටි. වවුනියාවේ සිට මාතරට යන දුම්රියට මීට වඩා අලුත් දුම්රියක් යොදවන්න ඕනෑ. (නි)
විමල් Wednesday, 25 June 2014 06:34 PM
දැන් ඔය එන්ජින් පරණ වැඩයි , අලුත් ඒවා ගෙන්නකෝ.. අපිට දැන් සල්ලි ඕනෑතරම් තියනවානේ.(දී)
සමනල Wednesday, 25 June 2014 02:31 PM
අධිරාජ්යවාදී නොවේ මොනවා උනත් ඒ එන්ජින් හොඳට වැඩ කරනවා. කැඩුනත් හදල හරි දුවන්න පුළුවන්. (ස)