රජී වසන්ත වෙල්ගමයන්ගේ ධ්වනිතාර්ථපූර්ණ ගේය පද රචනයෙන් ද ඉන්දිකා උපමාලි නම් ඔපෙරාගිනියගේ භාවානුරාගී හඬ මාධුර්යය
නීතිඥ ජෝන් ද සිල්වාණන්ගේ පද සංකල්පනාවෙන් ද හියුබට් රාජපක්ෂයන්ගේ සුගායනයෙන් ද විශ්වනාථ ලව්ජින්ගේ මියුරු මියැසි
සමුද්ර වෙත්තසිංහයන් රචනා කළ කරුණාරත්න දිවුල්ගනේ ගායනා කරන සුනිල් දයානන්ද කෝනාර සංගීතවත් කළ මෙි ගීතයට විෂය වන්
රවි සිරිවර්ධනයන්ගේ සුගේය පද සුසංයෝජනයෙන් ද රෝහණ වීරසිංහයන්ගේ සුස්වර සුසංකලනයෙන් ද සුනිල් එදිරිසිංහයන්ගේ කර්ණ
දසුන් ප්රේමවංශ පොද්දෙණියගේ කුළුඳුල් ගේය පද රචනයෙන් ද නන්දා මාලනීයන්ගේ සුගායනීය හඬ මාධුර්යයෙන් ද විජේසුන්දර වෙ
මහගම සේකරයන්ගේ සුදුර්ලභ කවි ශක්තියෙන් ද සුජාතා අත්තනායකගේ භාවානුරාගී හඬ මාධුර්යයෙන් ද ලයනල් අල්ගමයන්ගේ ස්වර සං
මහින්ද දිසානායකයන් විසින් විරචිත, ගුණදාස කපුගේ ස්වර රචනා කළ කරුණාරත්න දිවුල්ගනේ ගායනා කරන මෙි ගී මිණිරුවන විප්
පියල් ප්රේමනාත් ජයතිලකයන්ගේ කුළුඳුල් ගේය පද රචනයෙන් ද සංගීත නිපුන් සනත් නන්දසිරිගේ සුගායනයෙන් හා ස්වර සංරචනයෙ
කුලරත්න ආරියවංශයන්ගේ ගේය පද සංකලනයෙන් ද රෝහණ වීරසිංහයන්ගේ ස්වර සංරචනයෙන් ද සමලංකෘත වූ මෙි ගී මිණ සහෝදර ප්රේමය
ප්රවීන ගායන ශිල්පී, සංගීත් නිපුන් මහාචාර්ය සනත් නන්දසිරි මහතා අද පෙරවරුවේ අභාවප්රාප්ත විය.
ජනප්රිය සංගීතඥ මහේෂ් දෙනිපිටිය පසුගියදා උදයකාන්ත වර්ණසූරියගේ ‘රිදී සීනු’ චිත්රපටය සඳහා අලුතින්ම ගීත දෙකක් න
කරුණාරත්න අබෙිසේකරයන්ගේ සුකෝමල පද සංරචනයෙන් ද මොහොමඩ් සාලිගේ මියුරු මියැසියෙන් ද ජේ. ඒ මිල්ටන් පෙරේරා සහ සුජාතා
මෙරට බොහෝ දෙනාගේ ජනාදරයට පාත්ර වූ පසුගියදා අප අතරින් සමුගත් ප්රවීණ ගායන ශිල්පී නිහාල් නෙල්සන් කලාකරුවාගේ ගමන
මංජුල කෝනාර රචනා කොට නිෂ්පාදනය හා අධ්යක්ෂණය කළ ‘‘ආරච්චි දීගේ’’ නාට්යය ඓතිහාසික වෙලේවත්ත සිරි නන්දාරාම ලෙන්
මැක්සිම් ගෝර්කි වරක් පැවසූවේ ලොව සියලු දේ බිහිවන්නේ හිරුගේ රැස්වලින් සහ මවගේ කිරි වලින් බවයි. එවන් වූ දහසකුත් අම
සම්භෝග ශෘංගාර සුව නොවිඳ කුටුමිබ ජීවිත ගතකරන්නෝ අවාසනාවන්තයෝ ය. විවාහ ජීවිතය වනාහි ප්රේමානුරාගයෙන් පිරුණු රසෝඝ
මහාචාර්ය සුනිල් ආරියරත්නයන්ගේ සංකල්ප රූප සංකලනයෙන් ද වික්ටර් රත්නායකයන්ගේ සුමධුර ස්වර සංරචනයෙන් ද අබෙිවර්ධන බ
ආචාර්ය අජන්තා රණසිංහයන්ගේ ව්යංගාර්ථපූර්ණ රූපකාර්ථවත් සුගේය පද රචනයෙන් ද ස්ටැන්ලි පීරිසුන්ගේ සුස්වර සංරචනයෙන
සුනිල් සරත් පෙරේරාණන්ගේ ධ්වනිතාර්ථපූර්ණ ගේය පද රචනයෙන් ද පණ්ඩිත් අමරදේවයන් සහ අමිතා වැදිසිංහගේ මධුර මනෝහර භාව
මෙි ගීමිණිරුවනට රුචිකර වූ විචිත්ර ඉතිහාසයක් ඇත.මෙකී ඉතිහාසය විභූෂිත කළ ශ්රේෂ්ඨ ගුරුවරු තිදෙනෙක් සිටිති.
ප්රේමකීර්ති ද අල්විසුන්ගේ ගේය පද සංරචනයෙන් ද එචි. එම් ජයවර්ධනයන්ගේ ස්වර සමායෝජනයෙන් ද මාලනී බුලත්සිංහලගේ හඬ මා
සරස්වතී අභිනන්දන ගීත විරලය.එබඳු ගීත අතළොස්සක් තිබුණ ද එහි බස සරලය.
විපරිත සමාජයක සියල්ල උඩුයටිකුරු වීම අරුමයක් නොවෙි. වින්දනය නිර්වින්දනය කළ චින්තන වින්දන ශක්තිය මොටකළ සමාජයක තව
කරුණාරත්න අබෙිසේකරයන්ගේ රූපකාර්ථ සහිත ව්යංගාර්ථපූර්ණ ගේය පද රචනයෙන් ද සංගීත නිපුන් සනත් නන්දසිරිගේ සුගායනයෙ
දිලීප අබෙිසේකරයන්ගේ ව්යංගාර්ථපූර්ණ ගේය පද රචනයෙන් ද කසුන් කල්හාරයන්ගේ කර්ණරසායන හඬ මාධුර්යෙන් ද නාලක අංජන කුම
ලාංකේය සුභාවිත ගීතයේ විදග්ධ ගේය පද රචකයෝ සුදුර්ලභ වෙති. චිත්තරූපික ව්යංජන ගුණයෙන් පොහොණි රමණීය කාව්යෝක්ති ධ්
ධර්මසිරි බණ්ඩාරනායකයන්ගේ ’’හංස විලක්’’ නොකලඹා හෙමින් සැරේ පියා විදා ගීතය පිළිබඳ වචනයකුදු කතා කළ නොහැකිය.
ගැමි සුවඳ කවියට,ගීතයට,නවකතාවට,කෙටිකතාවට නැගූ මඩවල එස්. රත්නායකයන්ට දිනක් ගීතයක් ලිවීමට ඇරියුමක් ලැබිණි.