වාහල් නැටුම දැඩිමුන්ඩ, වාහල බණ්ඩාර හෙවත් දේවතා බණ්ඩාර දෙවියන් වෙනුවෙන් වාහල නැටුම පුදයි. දුම්මල කීරි ගසමින් යක්ෂයන් පලවා හරියි. දෑස් වැසෙන සේ උල් හිස් වැසුමකින්ද පළු දෙකකින් යුත් අත්දිග වර්ණ සැට්ටයකින්ද ඉන හැඩය හා බඳ පටිය පලදියි. පුටුවක වාඩි කරවන නැට්ටුවාගේ යටිපතුල් දුම්මල කබලකින් රත්කර දුම් මුහුණට ලංකර හොදහැටි උරාගනී. අනතුරුව මුගුර, අගරු කබල පොල්මල කහ දියර කොතලය පන්දම් ආදී පූජාභාණ්ඩ ගෙන වාහල යහනෙහි සිට මල්යහන් වෙතට අවධානය යොමුකරමින් එක්තරා රටාවකට නටයි. අවසානයේ දුම්මල කීරි ගසමින් යකුන් පලවා හරියි. බොහෝ විට පැය දෙකක් තුනක් පමණ ප්රලයවී නටයි. නැටුම අවසානයේ කහදියර ඉසීමෙන් පසු යථා තත්වයට පත්වෙයි. අඹ විදමන දකුණු ඉන්දියාවේ පඪිරජුගේ අඹ උයනෙහි හටගත් අරුම පුදුම අඹයක් බිද හෙලීම හුවා දක්වමින් නාට්යමය ස්වරූපයෙන් අඹ විදමන දක්වයි. ශකයා මහල්ලෙකුගේ වේශයෙන් පැමිණෙන ආකාරය දැක්වෙයි. බෙරකරුවන් සහ මහල්ලා අතර දෙපැත්ත කැපෙන වචනවලින් මෙන්ම අසභ්ය වචනවලින්ද රසවත් සංවාදයක් ඇතිවෙයි. මහල්ලාගේ ස්තී‘ ලෝලත්වයත් කාමුකත්වයත් ගැවියාගේ මනසට කා වැද්දීම තුළින් ප‘ජනනය ආදී මනුෂ්ය කාර්යයන් පිළිබද උනන්දුවක් මෙන්ම දැනීමක් ලබාදෙනවා ඇත.
නම්න් පසිඳු දඹදිව තුල පඬි රට රජ කළ | නිරඳුට |
යොදුන් ගණන් අඹ උයන් විය එහි මැද සෑදුන | යසට |
ඇසින් බලා බැරි නිමවන රන්කඳවෙයි ගහේ | පාට |
ගොසින් පතිනි එ අඹ ගසේ අඹයක පිළිසිද | මොනවට |
අරි න සැරෙන් පොලූ ගල්කැට වෙඩි සැර ආමුන | පෙරලා |
කරන සටන් බැරිව සෙනග සිට ආයුධ අත | හැරලා |
විදින වෙහෙස දැක දිවසින් සක් රජ කරුණා | කරලා |
රැගෙන දුන්න සහ ඔලගුව මහළු වෙසක් ගෙන | දරලා |
පුරුක් නවය සන්දිනිසා දුන්න අදියි වර වරක් විදල ඊය | නවන්ට |
මෙසේ කව් නිරිදුට උඩ | බලන්ට |
කලක් පවතිනා අණසක ගුවනේ කැරකී | තිබෙන්ට |
උලක් ඇන්න සේ අඹ කිිරි වැටුණේ පඩි නෙත | මැකෙන්ට |
ඉරුදින ඉරුරැස් සාමි | උපන්නේ |
සඳුදින සඳ රැස් සාමි | උපන්නේ |
කුජ දින තෙදරැස් සාමි | උපන්නේ |
බුද දින බුදු රැස් සාමි | උපන්නේ |
ගුරු දින ගිනි රැස්සාම් | උපන්නේ |
කිවි දින ඒ මහ සාමි | උපන්නේ |
කුඩා සාමි සඳු දිනේ | උපන්නේ |
සත් දෙන කුමරුන් මෙසේ | උපන්නේ |
මෙකප පළමුව පහළ අපෙ මුනි රැකි දහම් සිල් ලොව් | තුරා |
එකළ දඹදිව කුමරුන් සත් දෙන විය සිටු පිළිසිද | වරා |
පිනට තම සිත නැමි මුනිදුට දෙමින් කටිනය එම | වරා |
පතා දෙව් වෙමි සිතා කටිනය දෙවොල් දෙවි පුදකළ | වරා |
සත් පත්තිනි දෙවි | වන්තී |
රන් රිදියෙන් ගෙන | යදිතී |
සත් පත්තිනි වරම් | දෙති |
යැදපු දෙවෙල් අදින් | නැතී |
ඉගුරු මිරිස් අබ | සමගින |
ලූනුද පස් කුලූ බඩු | ගෙන |
පස්ලෝ කටු ගෙන | සමගින |
යැදපු දෙවොල් දොස | මෙසියන |
අද ගොලූ බිහිරන් | අරවා |
ජඩ පෙළ කැසි මුසු | අරවා |
සැමදෙවි ආතුර | ගලවා |
සෙත් සිරි දි | ආවඩවා |
ආයුත් | වඩාලා |
කොතලෙන් පැන් | වඩාලා |
කළසෙත් | මුදලා |
මෙකළ කාරිය | ආවඩාලා |
අදිති පිළි සැට්ටත් සොද | තොප්පිද |
ගනිති අතට සිරියල් හා | මුගුරුද |
බලති යකුන් දුටු තැන බැට දෙති | තද |
තෙදැති දෙවොල් දෙවි සෙතදෙන් ලැබ | පුද |
කපුරු කස්තුරි සදුන් උරලෑ මුවද පිනිදිය කුප්පි | පුරවා |
අකුරු ලිත්කවි සින්දු වණ පොත් නිමිති වෙද පොත්ද | ලියවා |
මතුරු මනිත්රාද දැප කර නැකත් ගිනි චක්රමය | කරවා |
යතුරු පන්හිත් මූනද දැල් කටු ලියන පොත් පෙට්ටි | පුරවා |
නොයෙක් රත්නිල් පබලූ මනරන් මුතු මැනික් වයිරෝඩි | ගත් |
රිදී ද රත්රන් සලූද ඊසල් වරාගන් තඹ කාඩි | පෙට්ටිත් |
තඹත් ලෝකඩ දේද පිත්තල යකඩ වානේ ලොහො | කඩාගත් |
ගෙනත් නැව් ගෝරමුත් ඊයම් තට්ටු ඇද නැව් හතේ | පුරවන් |
තොප්පිකර උරබාහු කාගුල් ඔටුනු දුන හැද දෙවර | බන්දිද |
නෙත්ති රත්රන් මාලපටියද දවුල්ගස් කරමාල | පටියද |
සැට්ට කම්බිලි සහ මුරි වන්නද සේල බුබුලූ | පටියද |
ගත්තු පා මුදු වළලූ රසුනඳ ගිගිර සිව්සැට බරණ | සමගද |
උඩැක්කිත් බෙර රබන් මද්දිලි දවුල් තම්මැට්ටමද | වීනා |
හඬත් නද තම්බෝරු සක්ගෙඩි පුරන් පේත්තුද කොම්බු | හොරණෑ |
කුඩත් කොඩි කුඹ දෝලි කූනන් චාමරද සේසත්ද | රැගෙනා |
කොඩිත් රෙදි නැව් හතට වෙන්කර පංචතූරිය නාද | දෙමිනා |
කරක්කච්චිද සේල කම්බිලියෙන් තුන් විල්ලෝඩි | ගනිමින් |
කුලච්චිත් සොද කසා කච්චිද කාල්ලන් පට සේල | හරියන් |
තඩුප්පුත් සොඳ සීන් කම්බිලි රත්නවල්ලිද කොකිල | පට්ටන් |
ඉරට්ටුත් පොත් හරිද අබරණ වල්ලිද මුතු දැඩි රැළිද | තොක්කන් |
රත්න කම්බිලි සේල ඔලියල් පාරු සේලද කිවිසි | විලඹුන් |
මුත්තු වරියං සේල ගුජ්ජරියනුත් රතු සේරාඩි | කලඹුන් |
පච්ච වඩමත් කුලූද නිල්වන් සුදු කවද නිල් පිලීලෙන් | යුත් |
කච්චි මුරිවත් කඳන් කම්බා ඉද්දමල් මුතු වඩිග | කායත් |
පට්ට පට්මල් තොප්පි උඩ උරමාල සහ පරමදා | සැට්ටද |
කට්ටු සුරුට්ටුද අමු වඩිගද සැට්ට රතු පගලත්තු | තොප්පිද |
සැට්ට සන්තන් ඔවක් පටිසත නාගපසලන සම් | සෙරෙප්පුද |
කට්ටු බැද නැව් පොට්ටි පුරවා ලක්ෂ ගණනක් පැටෙව් | නිවරද |
සමන්ත කූට පර්වතයක සාසන බාරව | සිටිනෙක |
සවන් පුරා අසන බණත රකින සීලෙ සිල් | මහිමෙක |
අතින් දරණ පත් කඩයක නා ගණවැල නිතර | අතක |
සමන් දෙවිදු යන උතුමෙක දෙවොල් යකුට | බලපෑවෙක |
ජලෙන් උපන් ජල කුමරක නාථ දෙවියො යන | සුරිඳෙක |
ඈත සිටන් එනවා දැක දෙවොල් කුමරු ඒ ගල් | නැවක |
බිත තොටින් ආ උන්දැක යාපා පටුනේ තොට | රැක |
නාථ දෙවියො යන උතුමෙක දෙවොල් යකුට | බලපෑවෙක |
අයිල දෙකේ ආ මුණ රැක නැවතුනු හිමි | අයියනායක |
වෛර බදින හිත තදයක දහිරිය ගැන නොමැති | සෝක |
ලෙයිද ඇගේ මල් වැල් දැක උනුව ගියේ ඇටගත | නෙක |
අයියනායක දෙවි උතුමෙක දෙවොල් යකුට | බලපෑවෙක |
ඇද්ද මෙහෙම බල මහ්ිමෙක ගොසින් ඉපිද අඹ සුද්ද ඇතිව | උයනක |
පඬිරජු දැක එරන් අඹය විදපු | හනික |
විද්ද සැනින නැටි කැපුනෙක කිරිවැටිලා නෙත | මැකුනෙක |
සිද්ද පතිනි තෙද උත-මෙක දෙවොල් යකුට | බලපෑවෙක |
දෙවි සත් | දෙනගේ-- |
උපතක් කියමි | ලාගෙ |
දුක් නිවන | යාගේ |
කියමි මේ කවි දෙවොල් | බාගේ |
මුහුදු මනි | මේකලා |
දෙවි වූ දිවැස් | දැකලා |
ගල් පහුර | මවලා |
දුන්නු මෙරට එන්න | නොබලා |
තෙද දෙවොල් | යක්කූ |
බහිරව පිල්ලි | යක්කූ |
ගිනි මදන | යක්කූ |
එන්න මෙකරට දෙවොල් | යක්කූ |
ඈත සිටන් ගොඩබැස එන්ඩ | සපිරියේ |
වැදී කුමක සේ එනවාට | අපිරියේ |
නොදැන එන්ඩ ඇරියොත් වැරදි | කාරියේ |
එදැක සමන් දෙවි ගොඩ එන්ඩ | හැරියේ |
කොතෙක් මෙතර දිය වටකර | වළල්ලේ |
දෙකක් පසුව ගිය තොටමුණ | ඇසිල්ලේ |
තොටක් තවත් දුටුවොත් සිත | ලවුල්ලේ |
තොටක් දැකපු ගොස් දෙවිනුවර | වැල්ලේ |
එතෙර සිට ඇවිත් උන් කරපු | කාරියේ |
මෙතෙර ගොඩ එන්ඩ උන් කරන | වීරියේ |
නොතිර නම් කළායින් වැරැදි | කාරියේ |
කතරගම දෙවිදු ගොඩ එන්ඩ | නෑරියේ |
නොදැක කෙලින ගග දියමෙන් සිසිල් උදාරයෙන් පැන ගිනි | වී |
මැදට සැක නො | වී |
අදහ සිතින් ලත් අණසකය බොහෝ | වී |
එදා පතිනි නම තැබුවට දෙවොල් දෙ | වී |
දොළසක් දෙවි ගොඩ බැස මෙලකට පිරිවර සමග | එදා |
බලයක් පෑ තතිනි දෙවිදුගෙන් වරමුත් ලැබ | එමදා |
කෙළියක් ගිනි කෙලිනා ලෙස ගිනිමැලයේ දුවති | එදා |
හිලියක් වුණි මෙමුළු ලකට දෙවොල් සුරිදු වැඩිය | එදා |
තෙද වර පාමින් වර ලැබ පතිනි දෙවිදුගෙන් ලක සොද ලෙස | වට |
කෙළි පුද ලබවින් වැජඹෙන තම යස | පලකොට |
අද වැඩියොත් දෙවොල බාගයේ බණ්ඩර දෙවි | පේනට |
සිද බිද වෙයි සෑම සතගෙ උවදුරු දොස් මුලූ | පූට |
ලිහිල් නොකර මිනි අබරණ පැළද සුවද | සමගින්නේ |
විදුලි කළඹ මෙන් දිලිසෙන රන් ආවුද | ගෙනතින්නේ |
දෙවොල් බාගයේ බණ්ඩර දෙවි පේනට | වඩිමින්නේ |
සියල් සතගෙ උවදුරු ගිය රිවි දුටු පිනි බිඳු | වැන්නේ |
සිනිගම | දැකලා |
ගමරට මැදට | වැඩලා |
තෙද බලය, | පාලා |
දෙන්ඩ කෝවිල කර | වදාලා |
සීනිගම | මැතිදුට |
දමා ගිනි ජල් ලෙඩ | කොට |
කර කෝවිලක් | වට |
දුනොත් ලෙඩ හොඳ කරමි | හනිකට |
තේජස් | වදාලේ |
තුන්තානි ගෙන | දෙවෙලේ |
සුප් කප් | දැලේ |
කරපු දෙවිදුට ඒ | දේවාලේ |
කරපු | දේවාලෙට |
වැඩලා දෙවිඳු | එතනට |
ලොව හැම | දනන්හට |
දමා ගිතන් ගති | තදකොට |
තෙද බලය | පෑවේ |
අණසක දිව්වේ | වූවේ |
හැම දොස් | මිදුවේ |
බලය පෑ දෙවි කෙහෙල් | ගමුවේ |
සෙනගක් | සමෝගේ |
කියන ගින්දර | රාගේ |
එන නැව මේ | කාගේ |
කියන් එන නැව දෙවොල් | බාගේ |
ඉස මුව | සෝදමින් |
පිරිසුදු වතක් | අදිමින් |
ගසා දුම්මල | සුවදින් |
ගොසින් විල ළග ගසක් | සොයමින් |
මිල්ලයක් | දැකලා |
ගස පිස | දමලා |
අගුරු දුම්මල | දීලා |
එත්ලූ මිල්ලය | සොයාලා |
භගිනි කියන දෙමළ | භාෂාවට |
දෙගිනි සාව ඇවිලෙති ගිනි | මැලයට |
මෙගිනි පාගමින් මැල් | නටන්නට |
එගිනි කුරුම්බර වඩිනේ | පේනට |
සිද්ද පත්තිනි දෙවි වරම් | දෙන්නේ |
ලද්ද වරම් තුන් ලොව | විහිදෙන්නේ |
සුද්ද වංස ඇති දෙවොල් | යකුන්නේ |
සද්දවසක් ඇදුරා පේ | වෙන්නේ |
දහ අට බාසයයි කියති | මෙසේයා |
ලූහු බැද ගිනි පිට නටති | මෙසේයා |
ලූහුබැද යක් සෙන් දුවපු | මෙසේයා |
බිය වැද යක් සෙන් දුවපු | රැසේයා |
තිර හතරක් බිදිමින් | නොලසේයා |
සරසා වටතිර බදිති | මෙසේයා |
බිමට එපියවිලි එලූ | පියසේයා |
ගොසින් එගිනි කඳ සුන් | කරනේයා |
පිස්ලි වෙලා පනිමින් ගිනි | මැලයට |
දස්ස වෙලා වඩිනේ අද | පේනට |
මෙගිනි පාගවින් මැලේ | නටන්නට |
විස්තර පේනක් කියන්න | හනිකට |
හත් දවසක් ආයුද ගෙන | සුරතට |
එක් දවසක පිරිවර ගනනින් | වට |
දස දහනක් ගිනි රැස් | විහිදෙන්නට |
සත් දවසක් යැද තිබුනොත් | දෙවිඳුට |
දහස් ගණන් ගිනි පුපුරු | මෙසේයා |
දහස කෙළින තරු රැස් | ලෙසිනේයා |
රෝස් වෙලා යැද තිබුනු | දොසේයා |
දෝස මුදන්නට නටති | මැලේයා |
සත් පත්තිනි මැඩම | වන්නට |
සළඹ හතක් අතට | ගන්ඩ |
හැදපු දෙවොල් | සන්හිඳෙන්ට |
දිව සළුවෙන් | ආවඩන්ඩ |
සිද්ද පතිනි දෙවි නෙතට | පෙනෙන්නේ |
සැදි සීනිගම තොට දැක | එන්නේ |
සිද්ද පතිනි ගිනි වැටක් | මවන්නේ |
වැද්ද නොදී ගිනිකඳු | පාගන්නේ |
රුසිරු නවදෙන විමන | වඩිනවා |
හතර ටෙට් දෙවි දිවැස් | බලනවා |
ගිගිරි සළඹ දෙවොල් දෙවිඳු | දරනවා |
දෙවොල් දෙවඳු ගිනි කෙළියට | එනවා |
අග්නි දිගට වැදලා රඹ | තොරණයි |
රතුපිට පිළියෙන් බැදි උඩු | වියනයි |
රිදියෙන් රත්තරනෙන් රඹ | තොරණයි |
දෙවොල් දෙවිදු ගිනි කෙළියට | වැඩියයි |
නැතත් බලැති දොළසත් දෙවියන් | නමට |
කොතේක් පාලි කෙරුවත් නැත සිත | සතුට |
මෙතෙක් කර දොළස ආතුර | රැකීමට |
ඇතෙක් සොයා බැදලා දෙමි | පඬුරකට |
බලා පුත්තලම් මඩකලපව | හිමයේ |
බලා ඇවිද වැදි හත්කට්ව | හිමයේ |
මුලා නොවී තුන් සිටිනාකල | හිමයේ |
එදා බැඳ දුන්න දෙවිහට | ඇතායේ |
නැතත් හිම වතේ අතු අග දළු | කන්නා |
පුතේක් බඩ යටින් එල්ලා ගෙන | එන්නා |
මදක් රැවුල ඔරවා බිරු සන් | දුන්නා |
ඇතෙක් දුටිමි ගහනින් ගහකට | පැන්නා |
අං දෙක බරු ලෙසට පිට දඅග | විහිදෙච්චී |
කං දෙක බට දළුව විලසට | බේරිච්චී |
තැන් තැන්වල හමේ සුදු ලප | ඉහිරෙච්චී |
ගම්බිර හොද ඇතේක් අද මට | හමුවෙච්චී |
තැනත් හිම වතේ තැන් තැන්වල | හිටියා |
එතෙක් කර කියමි දුටුවේ නැති | සැටියා |
කොතෙක් වත් මහත නැත ලා සක් | කැටියා |
ඇතෙක් දුටුමි ඒ දණ්ඩක් උඩ | සිටියා |
ටිං ටිං ගගා කිතරම රැුව් දී | සිටියා |
රන්වන් ඉරි තුනක් පිට දිග ඇති | සැටියා |
යම් තම් හඬක් නැගුනොත් ගහ උඩ | සිටියා |
මන් අද ඇතෙක් දුටුවා වැට ළග | සිටියා |
කෙසෙල් කඳන් සේමයි දළ | ඇතාගේ |
වට්ටි කුළු වගොයි කන්දෙක | ඇතාගේ |
බැවිල මල් වගෙයි ගෝමර | ඇතාගේ |
බඳන්න බැරි කිම සාමිනි | ඇතාගේ |
අවුලා | විලක්කු |
වැන්දෝ දනෝ | එක්කූ |
දෙව් දොළහ | එක්කූ |
මෙයින් ගන්නේ ඒ | විලක්ක |
පැලේ උඩට ගොස් උරගුන් | වැටුනද |
රැලේ වෙලා කිකිළිය | හැඩලූවද |
කුලේ වැදූ ඇතු සැවොම මැරෙව් | කවුද |
බලේ ඇතිව ඉන්දොස යයි මුල් | සිද |
මූදු රෙළ බෝ පඩිගේ | වැසුවා |
ගම් බම් වාදය වී | දිවිරුවා |
දොළහ දෙවිදු හට දොස්කර | වූවා |
ඉන් ආ වස් දොස් අද දුරු | වූවා |
ඇල්ලේ මාවත බිම ඉරි | ඇන්දා |
මලලේ ලා උරගුන් | බැන්දා |
තෙල්මේ මිහිකත | අනුහසයෙන්දා |
ඇල්මේ ජලමෙන් දොස ගියේ | බින්දා |
පානේ රැල් ගඩපිඹලා | නිව්වා |
යානේ පැදුරට නොකියා | ආවා |
මානේපොළටය දොස්කර | කීවා |
මෙතැනේ උවදුරු අද දුරු | වේවා |
පෙරදිග ධාන්යාගාරය යන්න ඇසූ සැණින් කාගේත් මතකයට නැගෙන්නේ මහා පරාක්රමබාහු සමයේ අප රට හැදින් වූ නමයි. වචනයේ අර්ථය අනුව ගතහොත් පෙරදිග ලෝකයටම අවශ්ය තරම
ජාතික ජන බලවේගයට පාර්ලිමේන්තුවේ තුනෙන් දෙකක් ඉක්මවා යන ආසන 159ක අද්විතීය ජයග්රහණයක් ලබා දෙමින් 2024 පාර්ලිමේන්තු මැතිවරණය නිමාවට පත්විය. එහිදී සමඟි ජන බ
ජ.වි.පෙ මූලිකත්වය ගත් මේ 2024 පාර්ලිමේන්තු මැතිවරණයේ ජා.ජ.බ නැතිනම් “මාලිමා” ජයග්රහණය සැබවින්ම ඓතිහාසික ජයග්රහණයකි. ඔවුන්ගේ දේශපාලනය මා නොපිළිගත්තද, ඔ
මාස දෙකකට පෙර, සැප්තැම්බර් 21 වැනිදා පැවැති ජනාධිපතිවරණයේ ප්රතිඵල අනුව පෙරේදා පැවැති පාර්ලිමේන්තු මැතිවරණයේ ප්රතිඵල තේරුම් ගැනීම තරමක් දුෂ්කරය.
මේ වන විට මැතිවරණ ප්රතිඵල ලැබෙමින් තිබේ. සත්ය වශයෙන්ම ඡන්දය දැමීමට ගිය ප්රතිශතය කෙසේ වෙතත් මෙවර මැතිවරණයට පෙර කාලය තුළ නම් ජනතාව අතර උනන්දුවක් තිබු
තථාගතයන් වහන්සේ තමන් වහන්සේ විසින්ම මනාව අවබෝධ කරගත් ධර්මය තම ශ්රාවක පිරිසට සමීප කරවීම සඳහා විවිධ ක්රමෝපාය භාවිත කර ඇති ආකාරය ඉතා ප්රකටය. එම දේශනා
වසර විසිපහක විශිෂ්ට ඉතිහාසයක් සහිත BMS කැම්පස් ආයතනය නවෝත්පාදනයන් පෝෂණය කරමින් අනාගත නායකයින් නිර්මාණය කරමින් සහ හැඩගස්වමින් විශිෂ්ට ආයතනයක් බවට මේ ව
සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී දීප ව්යාප්ත ශාඛා ජාලයේ 51 වැනි ශාඛාව කලූතර දිස්ත්රික්කයේ අර්ධ නාගරික ජනාකීර්ණ නගරයක් වූ මතුගම නගරයේදී පසුගියදා විවෘත කෙරිණ.
ඔබ භාවිත කරනුයේ කුඩා යතුරු පැදියක් හෝ අධි සුඛෝපභෝගී මෝටර් රියක් හෝ වේවා එහි බැටරියට හිමිවනුයේ ප්රධාන අංගයකි. වාහනයක් කරදර වලින් තොරව සිත්සේ භාවිත කර
ගම්මඩුව 2
අමිත ජයසිංහ Saturday, 06 April 2013 09:43 PM
මට අවශ්යයයි කිරිඅම්මා දානය දෙන නිවැරදි පිළිවෙල හා ගායනා කරන ස්ත්රෝත්ර හා කවි දැනගන්න. (නි)
නිත්යා Saturday, 05 January 2013 01:53 PM
පාරම් පරික දේ අසන්නට දකින්ට අවස්ථාව සලසාදීම ගැන ස්තූතියි (ස)